-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електронне обладнання
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками - Гладкіх Георгій Геннадійович, тел.: (044) 531-11-21, heorhii_hladkikh@bank.gov.ua.
Торги відмінено
214 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2020 17:35 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
При формуванні закупівлі не відбулося розділення позицій товару за критеріями класифікатору
Номер:
3a5ca301bf1a45ba9d771476e48b8006
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-008679-c.b1
Назва:
При формуванні закупівлі не відбулося розділення позицій товару за критеріями класифікатору
Вимога:
Доброго дня.
В закупівлі об'єднані лабораторне обладнання та елементи електричних кіл, що є абсолютно різними за своїм визначенням групами товарів.
Також в запропонованому Замовником варіанті - це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Замовником не враховано наступне:
Згідно з п.22 ч.1 Ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Вказані вимоги вищенаведених нормативно-правових актів Замовником не дотримані.
Окрім того, звужується коло потенційних учасників торгів, бо зазвичай постачальники займаються тільки однієї чи іншою групою.
На підставі вказаного, заявлений до закупівлі предмет є штучно розширеним та потребує поділення на окремі частини (ЛОТИ) з урахуванням класифікатора і походження окремих позицій в межах загального бюджету закупівлі. Враховуючи, викладене, керуючись частиною 3 ст.8 та ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі шляхом поділу 1 лоту на декілька лотів, за ознаками кодів товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 10:54
Вирішення:
Зміни будуть внесені найближчим часом відповідно до рішення тендерного комітету
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так