-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Термін поставки зазначений у Вимогах до предмету закупівлі. Інформація про технічні, кількісні, якісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі зазначено у Вимогах до предмету закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна – 100%. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. До Оголошення додаються: 1. Умови проведення спрощеної закупівлі. 2. Вимоги до предмета закупівлі. 3. Проект договору.
Торги не відбулися
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2020 17:27 - 23.06.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо неправомірної діскваліфікації
Номер:
f8e4a69fa9ba445db359599f2a06dce7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-002426-a.a2
Назва:
Щодо неправомірної діскваліфікації
Вимога:
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" висловлює свою повагу та повідомляє, що спосіб нарахування ПДВ до суми пропозиції. Підпунктом «в» п.193.1.ст. 193 Податкового кодексу України встановлено, що ставка 7% податку на додану вартість встановлюється по операціях з:
медичних виробів, які внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність, та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні; постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, дозволених для застосування у межах клінічних випробувань, дозвіл на проведення яких надано центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я". У пропозиції ПП «ДУОМЕД УКРАЇНА» ціни на товар вказано без урахування податку на додану вартість (ПДВ),
у зв`язку із прийняттям ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 540-ІХ від 02.04.2020р., постановами КМУ №224 від 02.08.2020р., №271 від 08.04.2020р. та зміни у Податковий Кодекс України, нашим Підприємством було прийнять рішення про застосування податкової пільги з кодам «14060544» на товари, перелік яких затверждений постановами КМУ.
Таким чином, у пропозиції ПП «ДУОМЕД УКРАЇНА» на процедуру закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі на позиції, які входять в перелік товарів, затверджених вищевказаною постановою, ціни на товар вказано без урахування податку на додану вартість (ПДВ). Ціни пропозиції позначені (**) вказані без урахування ПДВ. Також звертаємо Вашу увагу на тимчасовий характер звільнення від ПДВ операцій з постачання товарів за Переліком та необхідністю в подальшому корегування ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; відповідно пп.6 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», в т.ч. через можливі законодавчі зміни в оподаткуванні операцій з поставки товару. Маска текстильна респираторна на обличчяKN 95* TM "FZR"," DIFNEGOU"," BIOM" з клапаном дихання , клас захисту FFP2 входить в перелік товарів необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України. Зазначимо, що в Додатку 2 Тендерної документації ціна за одиницю товару та сума вказани без ПДВ. На підставі викладеного вище, просимо розглянути та допустити до розгляду надану нами пропозицію.Дякуємо за увагу до нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу ПП ДУОМЕД.pdf 08.07.2020 12:52
Дата подачі:
07.07.2020 12:14
Вирішення:
Абзацом 2 пункту 1.3 Розділу 1 Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-06-17-002426-a, передбачено, що ціна пропозиції спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель зазначається в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (надалі – ПДВ).
Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – Закон), учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно правових форм беруть участь у процедурах закупівель / спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи це, абзацами 3, 4 пункту 1.3 Розділу 1 Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до Оголошення, передбачено, що з метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї спрощеної закупівлі учасникам, які є платниками ПДВ, та учасникам, які не є платниками ПДВ, останні при зазначені в системі електронних закупівель ціни пропозиції повинні додати 20% до ціни пропозиції «грн. без ПДВ». Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.
Так, ПП «ДУОМЕД Україна» у поданій комерційній пропозиції спрощеної закупівлі зазначив суму пропозиції «без ПДВ», а в системі електронних закупівель зазначена ця ж сума «з ПДВ». Учасники, які є платниками ПДВ, зазначили у комерційній пропозиції та електронній системі закупівель ціну з урахуванням ПДВ. При цьому, під час проведення електронного аукціону пониження ціни проводилося із урахуванням ПДВ. Таким чином, учасники, які є платниками ПДВ, перебувають в нерівних умовах, оскільки зазначена ними ціна з ПДВ завідомо вища, хоча при порівнянні ціни за одиницю товару без ПДВ вона може бути нижчою.
Враховуючи наведене, Уповноваженої особою ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ПП «ДУОМЕД Україна», поданої для участі у спрощеній закупівлі UA-2020-06-17-002426-a за предметом закупівлі CPV – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення (Респіратор з класом захисту FFP2 Код НК 2019 57793) підлягає відхиленню на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону – пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 07.07.2020р., оприлюднений в електронній системі закупівель 07 липня 2020 11:29).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.07.2020 12:56
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
d4c59f78439c4baa83057abfd10f859d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-002426-a.a1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Згідно п. 9. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також згідно п. 16 ст. 29 даного закону Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником до пропозиції ТОВ "Епіцентр К" не було направлено повідомлення з виправленням документів на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, чим відповідно порушено права ТОВ "Епіцентр К", що гарантуються законом. Прохання відмінити рішення та надати можливість на виправлення помилки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу ТОВ ЕПІЦЕНТР К.pdf 08.07.2020 12:48
Дата подачі:
07.07.2020 11:38
Вирішення:
Пунктом 2.2 Розділу 2 Умов проведення спрощеної закупівлі, доданих до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-06-17-002426-a, передбачено, що пропозиції подаються Учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення), шляхом завантаження документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Серед передбачених Замовником документів пропозиції Учасника, які необхідно завантажити до електронної системи закупівель до закінчення кінцевого строку подання пропозицій (30 червня 2020 12:46) встановлено подання документів, які підтверджують повноваження уповноваженої посадової (службової) особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції.
Документами, які підтверджують повноваження уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції є:
1) розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та протокол зборів засновників (у випадках, коли наявність протоколу зборів засновників передбачена законодавством), тощо;
2) довідка в довільній формі з інформацією про розділи та пункти Статуту учасника (у разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту), що містять інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи;
3) для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства.
У поданих Учасником вимогах до предмету закупівлі зазначено, що Уповноважена особа Директор будівельно-господарського гіпермаркету «ЕПІЦЕНТР К» №3 м .Львів Зінько І.І. діє згідно довіреності №4268 від 27.12.2019р., а у документах пропозиції, завантаженої в електронну систему закупівель, наявна довіреність №3011 від 06.11.2018р., термін дії якої до 31.12.2019р.
Враховуючи наведене, Уповноваженої особою ДП «МА «Львів» ім. Данила Галицького» прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЕПІЦЕНТР К», подану для участі у спрощеній закупівлі UA-2020-06-17-002426-a за предметом закупівлі CPV – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення (Респіратор з класом захисту FFP2 Код НК 2019 57793) на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону – пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 07.07.2020р., оприлюднений в електронній системі закупівель 07 липня 2020 10:59).
При цьому, положення п. 9. ст. 26 Закону, на які посилається Учасник при поданні Вимоги UA-2020-06-17-002426-a.a1, щодо можливості виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, стосуються лише відкритих торгів, оскільки містяться у Розділі IV «Відкриті торги» Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.07.2020 12:50