• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Дахова система кондиціювання

Дахова система кондиціювання

Торги не відбулися

8 528 659.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 643.30 UAH
Період оскарження: 17.06.2020 16:02 - 07.08.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника

Номер: 5e9d19da28d94a0ab96193b5d540e798
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.a8
Назва: СКАРГА щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Скарга:
Вих.№ 275 від 17.07.2020р. м. Київ Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛПО Україна». Код ЄДРПОУ 36301549. Контактна особа: Директор – Білоус Наталія Володимирівна. Телефон +38(044)233-94-40. Фактична адреса: 07400 Київська область м. Бровари вулиця Січових Стрільців, 11. Юридична адреса: 02090 м. Київ вулиця Алма-Атинська, 2/1. Поштова адреса: 02002 м. Київ а/с 285. Email: elpoukraina@gmail.com. Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Код ЄДРПОУ: 40081347 Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-002076-a Код ДК021: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Дахова система кондиціювання повітря з індивідуальним регулюванням температури у кожному купе) Плата за подання скарги – 25 590,00 грн. без ПДВ СКАРГА щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника Згідно Додатку А тендерної документації Замовника у складі дахової системи кондиціювання повітря повинно бути присутнє таке обладнання: 1. Кондиціонер даховий (заправлений хладоном та мастилом). 2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління. 3. Комплект ЗІП. 4. Система діагностики несправностей обладнання (діагностичний пристрій). 5. Програмне забезпечення (при наявності). 6. Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Пусконалагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника). Разом з тим у додатку А зазначено: Примітка: * або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації). Ми є українським виробником еквіваленту одного з цих комплектуючих - Систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції для пасажирських вагонів, які по своїм технічним параметрам та призначенню є ідентичними до Комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт.(6 позиція у переліку). Маємо позитивний досвід поставки зазначених «систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції» в адресу Філії «Центр забезпечення виробництва» у 2018 році, які постачались окремо від «дахових кондиціонерів» та інших комплектуючих, виробництва інших підприємств. Зазначені системи пристроїв регулювання нашого виробництва якісно працюють у пасажирських вагонах, з кондиціонерами інших виробників протягом 2 років і нарікань збоку замовника не надходило. Додатково зазначимо, що у 2019 році Філія «Центр забезпечення виробництва» підписала договори на закупівлю такої ж самої дахової системи кондиціювання з тими самими додатковими комплектуючими, як у цьому аукціоні: UA-2019-11-08-003028-b, UA-2019-11-08-001341-a, UA-2019-11-08-001039-c, UA-2019-11-08-001364-a, UA-2019-11-08-001034-c, UA-2019-11-08-003134-b, UA-2019-11-08-001020-c, UA-2019-11-08-003108-b, UA-2019-11-08-000999-c, UA-2019-11-08-001342-a, UA-2019-11-08-003067-b. В тендерній документації переможця цих 12 аукціонів зазначено, що виробником дахової системи кондиціювання повітря та всіх додаткових комплектуючих є сам учасник- АТ «Завод «ЕКВАТОР». Разом з тим переможець зазначає, що Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт., виготовлені іншим виробником – ТОВ «А.Т.О.Р.». Зазначаємо, що учасники попередніх закупівель дахової системи кондиціювання АТ «Завод «ЕКВАТОР» та ТОВ «А.Т.О.Р.» мали перехресне дилерство і відповідно були пов’язаними між собою, що порушує п.7, ч.1 статті 17 Закону України Про публічні закупівлі». Тобто, згідно підписаних договорів протягом 2018-2019рр. філія «Центр забезпечення виробництва» закупила по цим торгам «дахові кондиціонери» виробництва одного заводу, а «комплекти обладнання для можливості регулювання повітря в середині купе», виробництва інших підприємств. Зазначимо, що «кондиціонер даховий» (пункт 1 переліку) та «обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря в середині купе» (пункт 6 переліку), є окремими пристроями, які працюють відокремлено та ніяк не впливають один на одного. Даховий кондиціонер може працювати з пристроєм індивідуального регулювання повітря будь-якої марки, типу та виробництва різних підприємств. Це обладнання повинно мати певні технічні параметри та габаритні розміри, естетично виглядати та виконувати свою функцію. Включно до 2018 року Філія «Центр забезпечення виробництва» закуповувала дахові кондиціонери взагалі без цієї додаткової опції (Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Тобто, додаткова опція у вигляді комплекту індивідуального регулювання повітря в купе, ніяк не впливає на роботу кондиціонера. Зважаючи на вищезазначене, стає зрозумілим, що Замовник навмисно об’єднує ці два окремі види обладнання, які за конструкцією та фізично ніяк не пов’язані один з одним, виконують різні функції та знаходяться абсолютно у різних штатних місцях, в один лот. Вважаємо тендерну документацію Замовника дискримінаційною, такою, що порушує п. 2, п. 6 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020р.). Тендерна документація розроблена під конкретних постачальників. Замовник навмисно звужує коло потенційних постачальників запасних частин. У п.2.2 тендерної документації Замовника зазначено: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Для максимальної економії бюджетних коштів держави, з метою проведення аукціону відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника виділити в окремий лот додаткове обладнання, яке виготовляється впродовж останніх декількох років іншими виробниками, ніж сам даховий кондиціонер, а саме (поз.6 переліку комплектності дахової системи кондиціювання): - Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Розділити закупівлю на лоти. Додатки: 1. Докази на підтвердження здійснення оплати за подання скарги. З повагою Директор Білоус Н.В
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.07.2020 10:55
Автор: ТОВ "ЕЛПО Україна", Білоус Н.В. +380442339440 ELPOUKRAINA@GMAIL.COM
Скарга
Скасована

12322

Номер: 165e47e2bf8b46dab30ab04e04a98709
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.a7
Назва: 12322
Скарга:
ghgtrftyghjgb
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.07.2020 08:28
Автор: ТОВ "ЕЛПО Україна", Білоус Н.В. +380442339440 ELPOUKRAINA@GMAIL.COM
Вимога
Відхилено

Тендерна документація порушує п.2, п.6 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 03dc45067a3e47deb30ca7cafee48ef6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.b6
Назва: Тендерна документація порушує п.2, п.6 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно Додатку А тендерної документації Замовника у складі дахової системи кондиціювання повітря повинно бути присутнє таке обладнання: 1. Кондиціонер даховий (заправлений хладоном та мастилом). 2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління. 3. Комплект ЗІП. 4. Система діагностики несправностей обладнання (діагностичний пристрій). 5. Програмне забезпечення (при наявності). 6. Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Пусконалагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника). Разом з тим у додатку А зазначено: Примітка: * або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації). Ми є українським виробником еквіваленту одного з цих комплектуючих - Систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції для пасажирських вагонів, які по своїм технічним параметрам та призначенню є ідентичними до Комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт.(6 позиція у переліку). Маємо позитивний досвід поставки зазначених «систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції» в адресу Філії «Центр забезпечення виробництва» у 2018 році, які постачались окремо від «дахових кондиціонерів» та інших комплектуючих, виробництва інших підприємств. Зазначені системи пристроїв регулювання нашого виробництва якісно працюють у пасажирських вагонах, з кондиціонерами інших виробників протягом 2 років. Додатково зазначимо, що у 2019 році Філія «Центр забезпечення виробництва» підписала договори на закупівлю такої ж самої дахової системи кондиціювання з тими самими додатковими комплектуючими, як у цьому аукціоні: UA-2019-11-08-003028-b, UA-2019-11-08-001341-a, UA-2019-11-08-001039-c, UA-2019-11-08-001364-a, UA-2019-11-08-001034-c, UA-2019-11-08-003134-b, UA-2019-11-08-001020-c, UA-2019-11-08-003108-b, UA-2019-11-08-000999-c, UA-2019-11-08-001342-a, UA-2019-11-08-003067-b. В тендерній документації переможця цих 12 аукціонів зазначено, що виробником дахової системи кондиціювання повітря та всіх додаткових комплектуючих є сам учасник- АТ «Завод «ЕКВАТОР». Разом з тим переможець зазначає, що Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт., виготовлені іншим виробником – ТОВ «А.Т.О.Р.». Тобто, згідно підписаних договорів протягом 2018- 2019рр. Філія «Центр забезпечення виробництва» закупила по цим торгам «дахові кондиціонери» виробництва одного заводу, а «комплекти обладнання для можливості регулювання повітря в середині купе», виробництва інших підприємств. Зазначимо, що «кондиціонер даховий» (пункт 1 переліку) та «обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря в середині купе» (пункт 6 переліку), є окремими пристроями, які працюють відокремлено та ніяк не впливають один на одного. Даховий кондиціонер може працювати з пристроєм індивідуального регулювання повітря будь-якої марки, типу та виробництва різних підприємств. Це обладнання повинно мати певні технічні параметри та габаритні розміри, естетично виглядати та виконувати свою функцію. Включно до 2018 року Філія «Центр забезпечення виробництва» закуповувала дахові кондиціонери взагалі без цієї додаткової опції (Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Тобто, додаткова опція у вигляді комплекту індивідуального регулювання повітря в купе, ніяк не впливає на роботу кондиціонера. Зважаючи на вищезазначене, стає зрозумілим, що Замовник навмисно об’єднує ці два окремі види обладнання, які за конструкцією та фізично ніяк не пов’язані один з одним, виконують різні функції та знаходяться абсолютно у різних штатних місцях, в один лот. Вважаємо тендерну документацію Замовника дискримінаційною, такою, що порушує п. 2, п. 6 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020р.). Тендерна документація розроблена під конкретних постачальників. Замовник навмисно звужує коло потенційних постачальників запасних частин. У п.2.2 тендерної документації Замовника зазначено: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Для максимальної економії бюджетних коштів , з метою проведення аукціону відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника виділити в окремий лот додаткове обладнання, яке виготовляється впродовж останніх декількох років іншими виробниками, ніж сам даховий кондиціонер, а саме (поз.6 переліку комплектності дахової системи кондиціювання): - Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник повідомляє, що враховуючи досвід минулих років, при постачанні продукції для КВР від різних виробників, ремонтні підприємства зіткнулись з проблемою пусконалагоджувальних робіт на заключному етапі ремонтних робіт, так як виробники систем вважають, що кожен повинен налагодити тільки свою систему. В результаті - затримка виходу з ремонту вагона. Зважаючи на те, що система кондиціювання повітря повинна працювати сумісно з клімат контролем (індивідуальним регулюванням температури у кожному купе) та заздалегідь при умові придбання окремими торгами неможливо передбачити виробників обладнання та алгоритми їх роботи, що в подальшому може призвести до несумісності обладнання та додаткових витрат коштів. Тому Замовник вважає за доцільне залишити вимогу тендерної документації до предмету закупівлі без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація порушує п.2, п.6 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 543f941dec2f452ab274015a01821695
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.c5
Назва: Тендерна документація порушує п.2, п.6 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно Додатку А тендерної документації Замовника у складі дахової системи кондиціювання повітря повинно бути присутнє таке обладнання: 1. Кондиціонер даховий (заправлений хладоном та мастилом). 2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління. 3. Комплект ЗІП. 4. Система діагностики несправностей обладнання (діагностичний пристрій). 5. Програмне забезпечення (при наявності). 6. Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Пусконалагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника). Разом з тим у додатку А зазначено: Примітка: * або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації). Ми є українським виробником еквіваленту одного з цих комплектуючих - Систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції для пасажирських вагонів, які по своїм технічним параметрам та призначенню є ідентичними до Комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт.(6 позиція у переліку). Маємо позитивний досвід поставки зазначених «систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції» в адресу Філії «Центр забезпечення виробництва» у 2018 році, які постачались окремо від «дахових кондиціонерів» та інших комплектуючих, виробництва інших підприємств. Зазначені системи пристроїв регулювання нашого виробництва якісно працюють у пасажирських вагонах, з кондиціонерами інших виробників протягом 2 років. Додатково зазначимо, що у 2019 році Філія «Центр забезпечення виробництва» підписала договори на закупівлю такої ж самої дахової системи кондиціювання з тими самими додатковими комплектуючими, як у цьому аукціоні: UA-2019-11-08-003028-b, UA-2019-11-08-001341-a, UA-2019-11-08-001039-c, UA-2019-11-08-001364-a, UA-2019-11-08-001034-c, UA-2019-11-08-003134-b, UA-2019-11-08-001020-c, UA-2019-11-08-003108-b, UA-2019-11-08-000999-c, UA-2019-11-08-001342-a, UA-2019-11-08-003067-b. В тендерній документації переможця цих 12 аукціонів зазначено, що виробником дахової системи кондиціювання повітря та всіх додаткових комплектуючих є сам учасник- АТ «Завод «ЕКВАТОР». Разом з тим переможець зазначає, що Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт., виготовлені іншим виробником – ТОВ «А.Т.О.Р.». Тобто, згідно підписаних договорів протягом 2018- 2019рр. Філія «Центр забезпечення виробництва» закупила по цим торгам «дахові кондиціонери» виробництва одного заводу, а «комплекти обладнання для можливості регулювання повітря в середині купе», виробництва інших підприємств. Зазначимо, що «кондиціонер даховий» (пункт 1 переліку) та «обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря в середині купе» (пункт 6 переліку), є окремими пристроями, які працюють відокремлено та ніяк не впливають один на одного. Даховий кондиціонер може працювати з пристроєм індивідуального регулювання повітря будь-якої марки, типу та виробництва різних підприємств. Це обладнання повинно мати певні технічні параметри та габаритні розміри, естетично виглядати та виконувати свою функцію. Включно до 2018 року Філія «Центр забезпечення виробництва» закуповувала дахові кондиціонери взагалі без цієї додаткової опції (Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Тобто, додаткова опція у вигляді комплекту індивідуального регулювання повітря в купе, ніяк не впливає на роботу кондиціонера. Зважаючи на вищезазначене, стає зрозумілим, що Замовник навмисно об’єднує ці два окремі види обладнання, які за конструкцією та фізично ніяк не пов’язані один з одним, виконують різні функції та знаходяться абсолютно у різних штатних місцях, в один лот. Вважаємо тендерну документацію Замовника дискримінаційною, такою, що порушує п. 2, п. 6 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020р.). Тендерна документація розроблена під конкретних постачальників. Замовник навмисно звужує коло потенційних постачальників запасних частин. У п.2.2 тендерної документації Замовника зазначено: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Для максимальної економії бюджетних коштів , з метою проведення аукціону відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника виділити в окремий лот додаткове обладнання, яке виготовляється впродовж останніх декількох років іншими виробниками, ніж сам даховий кондиціонер, а саме (поз.6 переліку комплектності дахової системи кондиціювання): - Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-06-17-002076-a Вами розміщено вимогу при закупівлі теплообмінників, кондиціонерів повітря, холодильного обладнання та фільтрувальних пристроїв (Дахова система кондиціювання). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників на 23.07.2020, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.08.2020 10:03
Скарга
Скасована

ыфвафывфыв

Номер: b7588e5299fc44558553110bdb973a82
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.c4
Назва: ыфвафывфыв
Скарга:
фыафыфыав
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 19.07.2020 00:04
Автор: ПРАТ "АНГАР", Сеник Руслан Александрович SENYK@SMARTTENDER.BIZ http://www.it.ua
Скарга
Скасована

аафвыаыв

Номер: 8af54e7bfa934bf2803636ae6356ddb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.c3
Назва: аафвыаыв
Скарга:
ваываываыв
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 19.07.2020 00:04
Автор: ПРАТ "АНГАР", Сеник Руслан Александрович SENYK@SMARTTENDER.BIZ http://www.it.ua
Скарга
Скасована

ываыафыафыа

Номер: e70af352bf54409fb1342fdecf5e9a00
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.c2
Назва: ываыафыафыа
Скарга:
фыаафвафыафыафы
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 01.07.2020 09:25
Автор: ПРАТ "АНГАР", Сеник Руслан Александрович SENYK@SMARTTENDER.BIZ http://www.it.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Тендерна документація порушує п.2, п.6 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: e9c5ea8b1a3046668b144c3def43155f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-002076-a.b1
Назва: Тендерна документація порушує п.2, п.6 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно Додатку А тендерної документації Замовника у складі дахової системи кондиціювання повітря повинно бути присутнє таке обладнання: 1. Кондиціонер даховий (заправлений хладоном та мастилом). 2. Комплект монтажних та електричних схем моноблоку, підключення та управління. 3. Комплект ЗІП. 4. Система діагностики несправностей обладнання (діагностичний пристрій). 5. Програмне забезпечення (при наявності). 6. Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Пусконалагоджувальні роботи, введення продукції в експлуатацію повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами за рахунок постачальника (виробника). Разом з тим у додатку А зазначено: Примітка: * або еквівалент продукції (технічні параметри еквіваленту не повинні бути гіршими ніж зазначені в нормативно-технічній документації). Ми є українським виробником еквіваленту одного з цих комплектуючих - Систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції для пасажирських вагонів, які по своїм технічним параметрам та призначенню є ідентичними до Комплекту обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт.(6 позиція у переліку). Маємо позитивний досвід поставки зазначених «систем пристроїв регулювання освітлення та вентиляції» в адресу Філії «Центр забезпечення виробництва» у 2018 році, які постачались окремо від «дахових кондиціонерів» та інших комплектуючих, виробництва інших підприємств. Зазначені системи пристроїв регулювання нашого виробництва якісно працюють у пасажирських вагонах, з кондиціонерами інших виробників протягом 2 років. Додатково зазначимо, що у 2019 році Філія «Центр забезпечення виробництва» підписала договори на закупівлю такої ж самої дахової системи кондиціювання з тими самими додатковими комплектуючими, як у цьому аукціоні: UA-2019-11-08-003028-b, UA-2019-11-08-001341-a, UA-2019-11-08-001039-c, UA-2019-11-08-001364-a, UA-2019-11-08-001034-c, UA-2019-11-08-003134-b, UA-2019-11-08-001020-c, UA-2019-11-08-003108-b, UA-2019-11-08-000999-c, UA-2019-11-08-001342-a, UA-2019-11-08-003067-b. В тендерній документації переможця цих 12 аукціонів зазначено, що виробником дахової системи кондиціювання повітря та всіх додаткових комплектуючих є сам учасник- АТ «Завод «ЕКВАТОР». Разом з тим переможець зазначає, що Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт., виготовлені іншим виробником – ТОВ «А.Т.О.Р.». Тобто, згідно підписаних договорів протягом 2018- 2019рр. Філія «Центр забезпечення виробництва» закупила по цим торгам «дахові кондиціонери» виробництва одного заводу, а «комплекти обладнання для можливості регулювання повітря в середині купе», виробництва інших підприємств. Зазначимо, що «кондиціонер даховий» (пункт 1 переліку) та «обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря в середині купе» (пункт 6 переліку), є окремими пристроями, які працюють відокремлено та ніяк не впливають один на одного. Даховий кондиціонер може працювати з пристроєм індивідуального регулювання повітря будь-якої марки, типу та виробництва різних підприємств. Це обладнання повинно мати певні технічні параметри та габаритні розміри, естетично виглядати та виконувати свою функцію. Включно до 2018 року Філія «Центр забезпечення виробництва» закуповувала дахові кондиціонери взагалі без цієї додаткової опції (Комплект обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: - для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; - для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт. Тобто, додаткова опція у вигляді комплекту індивідуального регулювання повітря в купе, ніяк не впливає на роботу кондиціонера. Зважаючи на вищезазначене, стає зрозумілим, що Замовник навмисно об’єднує ці два окремі види обладнання, які за конструкцією та фізично ніяк не пов’язані один з одним, виконують різні функції та знаходяться абсолютно у різних штатних місцях, в один лот. Вважаємо тендерну документацію Замовника дискримінаційною, такою, що порушує п. 2, п. 6 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (редакція від 19.04.2020р.). Тендерна документація розроблена під конкретних постачальників. Замовник навмисно звужує коло потенційних постачальників запасних частин. У п.2.2 тендерної документації Замовника зазначено: Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Для максимальної економії бюджетних коштів держави, з метою проведення аукціону відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Замовника виділити в окремий лот додаткове обладнання, яке виготовляється впродовж останніх декількох років іншими виробниками, ніж сам даховий кондиціонер, а саме (поз.6 переліку комплектності дахової системи кондиціювання): - Комплекти обладнання для можливості індивідуального регулювання повітря всередині купе в діапазоні від плюс 18ºС до плюс 28ºС з кроком не більше 1ºС у складі: для пасажирського купе (заслінка, пульт пасажира) – 9 шт.; для купе відпочинку провідника (заслінка, пульт провідника) – 1 шт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-06-17-002076-a Вами розміщено вимогу при закупівлі теплообмінників, кондиціонерів повітря, холодильного обладнання та фільтрувальних пристроїв (Дахова система кондиціювання). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити у електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги з тих самих питань нами подовжено кінцевий термін подачі пропозицій учасників на 17.07.2020, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.08.2020 10:03