• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Олія соняшникова (рафінована)

Завершена

69 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 347.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2017 15:30 - 16.01.2017 16:05
Вимога
Відхилено

ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ОСКАРЖЕННЯ НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ)

Номер: a141c4b40894447f87159aec2f256d48
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-11-000968-b.b2
Назва: ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ОСКАРЖЕННЯ НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ)
Вимога:
Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ОСКАРЖЕННЯ НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ) Відділом освіти Куп’янської міської ради Харківської області було проведено допорогову закупівлю «ОЛІЯ СОНЯШНИКОВА (РАФІНОВАНА)» UA-2017-01-11-000968-b. ФОП Чучкіна Ольга Петрівна до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що визначено відповідно до оголошення – 18.01.2017 16:35 подала свою пропозицію у відповідності до умов Інструкції Замовника. Ціна пропозиції за результатами аукціону становить 55`600.00 грн., що є абсолютним мінімумом. Відповідно до протоколу розгляду пропозицій дата та час публікації рішення: 23.01.2017 16:40 Замовник відхилив пропозицію ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, з підстав надання у складі пропозиції копії санітарного паспорта, що на момент аукціону вже минув, що призвело до незаконної дискваліфікації. Відділом освіти Куп’янської міської ради Харківської області ГРУБО ПОРУШЕНО Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року «Порядок здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок), зокрема, виключною підставою дискваліфікації Учасника, що запропонував найменшу ціну є невідповідність умовам Замовника. (п.9.2. Порядку). По-перше, Замовник, відповідно до Інструкції, що розміщено у процедурі закупівлі, НЕ ВИМАГАВ НАДАННЯ САНІТАРНОГО ПАСПОРТУ НА ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ. У Додатку № 2 Інструкції містяться «Вимоги до поставки товару», серед яких зазначено, що автотранспорт повинен мати: санітарний паспорт терміном, дійсним на момент постачання товару. По-друге, строк подання пропозицій за даною закупівлею – 18.01.2017 р., Учасник надав санітарний паспорт, що діяв на момент його подання, санітарний паспорт мав дію з 18 жовтня 2016 року по 18 січня 2017 року, включно. Замовник взагалі не має права вимагати документ, станом на момент аукціону, бо момент аукціону і момент фізичної можливості надання учасником власної пропозиціє (кінцевий строк подання пропозицій) має часову різницю, і учасника не має надати документ, що по строкам повинен бути одедержаний наступного дня. По-третє, Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року: визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти; визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Зокрема, Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області НЕЗАКОННО ДИСКАЛІФУВАВ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ЩО МАЛА НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ТА ВІДПОВІДАЛА ІНСТРУКЦІЇ РОЗМІЩЕНІЙ ЗАМОВНИКОМ, чим порушив принципи здійснення закупівель (п.6.2. Порядку), таких як: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області ЗАДЛЯ УСУНЕННЯ НЕЗАКОННИХ ДІЙ має змогу скасувати своє рішення викладене у протоколі розгляду пропозицій, як помилкове, визнати ФОП Чучкіна Ольга Петрівна переможцем та прийняти рішення про Намір укладати договір, чим відновить порушені права учасника ФОП Чучкіна Ольга Петрівна. Сподіваємость на розумний підхід Комітету до вимоги оскарження та верховенство права, в усіх діях, що вчиняє колегіальний орган!!! В протилежному випадку будемо змущені звертатись до компетентних установ та залучати засоби масової інформації зідля відновлення порушених законних прав та інтересів суб’єкта підприємницької діяльності. ФО-П Чучкіна Ольга Петрівна ІПН 2712501327 61107, м. Харків, вул. Гризодубова, 25-а т.093-942-62-35
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога щодо санітарних паспортів наведена в Додатку 3. Нормативні документи, які регламентують отримання санітарних паспортів: 1. Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»(ст. 3 п.1),(ст1 п.1 п.п. 80); 2. Наказ Мінтрансу від 14.10.1997 № 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»одукти») тощо) (п.12.3); 3. Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», (п.4.3.)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ОСКАРЖЕННЯ НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ)

Номер: 4c9f49a8031341f6bd45a900ce8731d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-11-000968-b.b1
Назва: ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ОСКАРЖЕННЯ НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ)
Вимога:
Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області ВИМОГА УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ОСКАРЖЕННЯ НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ) Відділом освіти Куп’янської міської ради Харківської області було проведено допорогову закупівлю «ОБРОБЛЕНІ ОВОЧІ (ЗЕЛЕНИЙ ГОРОШОК КОНСЕРВОВАНИЙ, ОГІРКИ СОЛОНІ, ТОМАТНА ПАСТА, ІКРА КАБАЧКОВА, ГОРОХ КОЛОТИЙ)» UA-2017-01-11-000748-b. ФОП Чучкіна Ольга Петрівна до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що визначено відповідно до оголошення – 18.01.2017 15:40 подала свою пропозицію у відповідності до умов Інструкції Замовника. Ціна пропозиції за результатами аукціону становить 70 760,00 грн., що є абсолютним мінімумом. Відповідно до протоколу розгляду пропозицій дата та час публікації рішення: 23.01.2017 16:40 Замовник відхилив пропозицію ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, з підстав надання у складі пропозиції копії санітарного паспорта, що на момент аукціону вже минув, що призвело до незаконної дискваліфікації. Відділом освіти Куп’янської міської ради Харківської області ГРУБО ПОРУШЕНО Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року «Порядок здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок), зокрема, виключною підставою дискваліфікації Учасника, що запропонував найменшу ціну є невідповідність умовам Замовника. (п.9.2. Порядку). По-перше, Замовник, відповідно до Інструкції, що розміщено у процедурі закупівлі, НЕ ВИМАГАВ НАДАННЯ САНІТАРНОГО ПАСПОРТУ НА ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ. У Додатку № 2 Інструкції містяться «Вимоги до поставки товару», серед яких зазначено, що автотранспорт повинен мати: санітарний паспорт терміном, дійсним на момент постачання товару. По-друге, строк подання пропозицій за даною закупівлею – 18.01.2017 р., Учасник надав санітарний паспорт, що діяв на момент його подання, санітарний паспорт мав дію з 18 жовтня 2016 року по 18 січня 2017 року, включно. Замовник взагалі не має права вимагати документ, станом на момент аукціону, бо момент аукціону і момент фізичної можливості надання учасником власної пропозиціє (кінцевий строк подання пропозицій) має часову різницю, і учасника не має надати документ, що по строкам повинен бути одедержаний наступного дня. По-третє, Відповідно до розпорядження КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 20 січня 2016 р. № 94-р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства», що набрало чинності з 1 січня 2017 року: визнано такими, що втратили чинність, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади Української РСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти; визнано такими, що не застосовуються на території України, акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР, в тому числі їх посадовими особами, якими затверджено санітарні, санітарно-гігієнічні, санітарно-протиепідемічні, санітарно-епідеміологічні, протиепідемічні, гігієнічні правила і норми, державні санітарно-епідеміологічні нормативи та санітарні регламенти. Зокрема, Санітарні правила для підприємств громадського харчування (СанПин 42-123-5777-91) від 19.03.91, в т.ч. в частині регулювання обігу санітарних паспортів – відмінені. Згідно зі змінами, внесеними до Закону України «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення» з 20.09.2015року дія цього Закону не поширюється на харчові продукти, крім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, статтю 17 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації, виключено. Статтями 43 та 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено. Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області НЕЗАКОННО ДИСКАЛІФУВАВ ПРОПОЗИЦІЮ ФОП Чучкіна Ольга Петрівна, ЩО МАЛА НАЙНИЖЧУ ЦІНУ ТА ВІДПОВІДАЛА ІНСТРУКЦІЇ РОЗМІЩЕНІЙ ЗАМОВНИКОМ, чим порушив принципи здійснення закупівель (п.6.2. Порядку), таких як: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, Відділ освіти Куп’янської міської ради Харківської області ЗАДЛЯ УСУНЕННЯ НЕЗАКОННИХ ДІЙ має змогу скасувати своє рішення викладене у протоколі розгляду пропозицій, як помилкове, визнати ФОП Чучкіна Ольга Петрівна переможцем та прийняти рішення про Намір укладати договір, чим відновить порушені права учасника ФОП Чучкіна Ольга Петрівна. Сподіваємость на розумний підхід Комітету до вимоги оскарження та верховенство права, в усіх діях, що вчиняє колегіальний орган!!! В протилежному випадку будемо змущені звертатись до компетентних установ та залучати засоби масової інформації зідля відновлення порушених законних прав та інтересів суб’єкта підприємницької діяльності. ФО-П Чучкіна Ольга Петрівна ІПН 2712501327 61107, м. Харків, вул. Гризодубова, 25-а т. 093-942-62-35
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка у посиланні на предмет закупівлі.
Дата скасування: 23.01.2017 22:02