• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Стіл-парта одномісна, стілець учнівський для закладів освіти Криворізької РДА

Завершена

760 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 600.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2020 15:09 - 29.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарженяя неправомірних дій Замовника

Номер: 983ab85f79a042138e6b8c4b13e65fca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-006177-c.c1
Назва: Оскарженяя неправомірних дій Замовника
Вимога:
Тендерному комітету управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької райдержадміністрації ВИМОГА Управлінням освіти, культури, молоді та спорту Криворізької райдержадміністрації (надалі – Замовник), було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-06-17-006177-c щодо предмету закупівлі Стіл-парта одномісна, стілець учнівський для закладів освіти Криворізького району (за кодом ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі) на очікувану вартість 760 000,00 грн. з ПДВ із кінцевим строком подання тендерної пропозицій до 03.07.2020 00:00. 03.07.2020р. по даній закупівлі було проведено аукціон, участь у якому прийняли наступні учасники: ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ"; ТОВ "РЕМПОСТАЧПРОМ"; ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ; Моисеенко Владимир Сергеевич. В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення щодо дискваліфікації Учасників, закріплені Протоколом №520 від 07.07.2020р. (щодо дискваліфікації ФОП "БЕРЕЖНИЙ КОСТЯНТИН МИКОЛАЙОВИЧ") та Протоколом №525 від 08.07.2020р. (щодо дискваліфікації ТОВ "РЕМПОСТАЧПРОМ"; ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ). Оприлюднений Протокол № 526 від 08.07.2020р. повідомляє про оголошення переможцем закупівлі Стіл-парта одномісна, стілець учнівський для закладів освіти Криворізького району. Код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі ФОП «Моїсеєнко Володимир Сергійович», після чого 08.07.20, 14:26 на електронному майданчику системи «Zakupki.prom.ua» було повідомлено про намір підписати договір з Учасником Моисеенко Владимир Сергеевич. Звертаємо Вашу увагу, що ФОП «Моїсеєнко Володимир Сергійович» і Моисеенко Владимир Сергеевич – це не одне й те ж саме. У протоколі зазначається одна назва, а у рішенні – інша. Також зазначаємо, що протокол №526 від 08.07.2020р. про визначення переможця складено неналежним чином цитуємо: «…1. Розгляд питання про підтвердження учасника ФОП «Моїсеєнко Володимир Сергійович» на закупівлю «Стіл-парта одномісна, стілець учнівський для закладів освіти Криворізьккої РДА, код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі, оголошена від 17.06.2020р., Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-006177-c.» - підтвердження Учасника? Це якась нова особлива процедура? «…1. Тендерний комітет розглянув пропозицію /…/, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає тендерній документації.» - за результатами якої ще оцінки? найбільш економічно вигідною визнана НАЙБІЛЬША за вартістю пропозиція. І хіба Замовник не має керуватися результатами відкритих торгів на електронному майданчику системи «Zakupki.prom.ua», замість того, щоб проводити власну оцінку економічної вигідності (спірну, до речі) пропозицій, висунутих Учасниками? «…1. Оголосити переможцем ФОП «Моїсеєнко Володимир Сергійович» кваліфікаційних та дотримання технічних вимог закупівлі «Стіл-парта одномісна, стілець учнівський для закладів освіти Криворізьккої РДА, код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі.» - оголосити переможцем кваліфікаційних та дотримання технічних вимог закупівлі? а яким чином вимоги можна перемогти? якщо ж це, виходячи із оприлюдненого протоколу, можливо, то не міг би Замовник роз’яснити процедуру перемоги над вимогами і дотриманням технічних вимог, можливо й інші учасники теж змогли б їх якимось чином перемогти. І документ з таким змістом було підписано повним складом тендерного комітету. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», публічні закупівлі мають здійснюватися, керуючись наступними принципами: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМПОСТАЧПРОМ», не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про дискваліфікацію учасника ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» та подальше визначення переможцем даної закупівлі ФОП «Моїсеєнко Володимир Сергійович», так як вважає його незаконним, неправомірним та таким, що порушує його права, інтереси та положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Протокол №525 від 08.07.2020р. зазначає у якості підстав для відхилення пропозиції учасника: « - Відсутні документи відповідно до тендерної документації за кваліфікаційними вимогами - Відсутні сертифікати якості - Авторизаційний лист» ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» вимагає відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників та рівне ставлення до них, відповідно до положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримання вимог щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; рівних умов для Учасників процедури закупівлі. ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ», задля запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагає пояснити, яким саме кваліфікаційним вимогам не відповідає Учасник закупівлі і які саме документи відсутні. Щодо відсутності сертифікатів якості у складі тендерної пропозиції: було надано документ від виробника із зазначенням відповідності товару вимогам чинних в Україні норм і стандартів та із зазначенням, що даний товар не підлягає обов’язковій сертифікації, відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 від 01.02.2005р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації». Також, задля підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам діючого законодавства, було надано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Отже, відповідність товару була підтверджена, тобто підставою для відхилення тендерної пропозиції відсутність саме сертифікатів бути не може. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» було надано гарантійний лист від постачальника продукції щодо резервування необхідної до закупівлі кількості товарів (було чітко визначено кількість і номенклатуру товарів) на їхньому складі, тобто було надано підтвердження наявності товару і готовність його відвантаження одразу після укладання договору на його поставку. Тому авторизаційний лист від виробника не є актуальним. На підставі вищевказаного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а особливо, статтею 5 цього Закону, де чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, ПРОСИМО: 1. Прийняти цю вимогу до розгляду. 2. Тендерному комітету Замовника закупівлі скасувати свої рішення, оприлюднені в протоколах №525 від 08.07.2020р. та №526 від 08.07.2020р. щодо дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМПОСТАЧПРОМ» та щодо визнання переможцем ФОП «Моїсеєнко Володимир Сергійович». 3. Замовника закупівлі поновити розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ», як Учасника, який відповідає кваліфікаційним вимогам і тендерна пропозиція якого повністю відповідає технічним вимогам Замовника даної закупівлі. У процесі чого чітко дотримуватися вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема у частині, яка грарантує, що Учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 4. Детально та обґрунтовано пояснити, яким саме кваліфікаційним критеріям не відповідає ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» на думку Замовника закупівлі. 5. Замовника процедури закупівлі, Управління освіти, культури, молоді та спорту Криворізької райдержадміністрації, усунути порушення процедури закупівлі, що суперечать статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не допускає подвійного тлумачення і вимагає недопущення корупційних дій і зловживань. Директор ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» Л.В. Забігайло
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Замовником було дослідженно вашу вимогу у повному обсязі. Було з'ясовано, що порушень при кваліфікації учасників закупівлі не має та переможця було обрано керуючись принципами та нормами законодавства в сферіі публічних закупівель. Стосовно дискваліфкації ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ», повідомляємо наступне. НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» Аналізуючи пропозицію ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» на відповідність Тендерній документації, можна дійти висновку, що вона НЕ відповідає вимогам Замовника. Відповідно п.4.1 розділу 3 Тендерної документації учасники повинні були надати: «довідку в довільній формі, про згоду з строком дії тендерної пропозиції.» – Учасник ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» НЕ надав у складі тендерної пропозиції вище зазначену довідку. Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації: «У разі, якщо тендерна пропозиція подається у вигляді декількох файлів/частин, кожна частина/файл повинні містити свій реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації.» – пропозиція ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» складається з чотирьох файлів, три з яких не містять свій реєстр надаваних документів. Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації учасники повинні були надати «копію довідки (довідок) з обслуговуючого банку (банків) про відкриття рахунку та про відсутність протермінованої заборгованості по кредитам, видані не більше місячної давності відносно дати розкриття тендерних пропозицій.» - ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» було надано оригінали довідок з банку, чим порушено припис Замовника. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «Учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в цьому Додатку (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію.» – Учасник ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ» НЕ зазначив конкретну назву виробника, моделі та артикула запропонованого товару, чим виключив можливість перевірки товару на відповідність вимогам, і порушив вимогу Замовника. Відповідно до «Довідка щодо відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації (порівняльна таблиця)» наданої ТОВ «РЕМПОСТАЧПРОМ», технічна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, а саме: - Деревинні деталі стола виготовлені з ДСП ламінованої – не відповідає вимогам Замовника (вимагалося виготовлені з МДФ з покриттям HPL). - Металеві частини учнівського столу виготовлені з квадратної труби 25x25x1.2 мм і 20x20x1.2 мм - не відповідає вимогам Замовника (вимагалася Металевий каркас парти виготовлений з металевої труби діаметром не менше 27мм. та 32мм. та товщиною стінки не менше 1,5мм.). - Регулюємий по висоті з полицею (№4-6) - не відповідає вимогам Замовника (вимагалося Конструкція парти повинна передбачати регулювання по висоті 590мм, 640мм, 710мм за допомогою 2-х телескопічних муфт). - Габарити 700x585x640- 760 мм - не відповідає вимогам Замовника ( Вимагалося Розмір стільниці повинен бути не менше 600х520 мм та не більше 620х540 мм). - Сидіння та спинка виготовлені з гнуто-клеєної фанари (товщиною 8-9 мм.) – не відповідає вимогам Замовника (вимагалося сидіння і спинка повинні бути виконані з пластика формованого товщиною не менше 3мм). - Стілець Т-подібний на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6 - не відповідає вимогам Замовника (вимагалося Металевий каркас стільця повинен бути виготовлений з металевої труби діаметром не менше 25мм, 27мм, та 32мм, та товщиною стінки не менше 1,5мм. Система регулювання висоти не менше 350, 380, 430 мм (3,4,5) ростові групи.). Пропонований учасником товар не має: - Знизу контейнер для особистих речей; - Стільниці яка повинна мати 3 положення: для письма (6 градусів) , горизонталь та відкрите. Учасником ТОВ "РЕМПОСТАЧПРОМ" також НЕ було надано в складі пропозиції наступні документи: - Товар повинен бути виготовлений компанією-виробником, система управління якістю якого відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», на підтвердження чого учасником у складі тендерної пропозиції надається копія відповідного сертифікату. (Учасник не надав копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT), або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»). – Копію сертифікату відповідності та/або декларації про якість, та/або паспорт якості, та/або інший документ, виданий компетентним органом яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам. (У складі пропозиції містяться сертифікати якості, які видані ФОП Шип Ніна Іванівна. ФОП Шип Ніна Іванівна – не є компетентним органом яким підтверджується відповідність Товару діючим в Україні державним нормам та стандартам) – Для учасників, які не є виробниками Товару, необхідно надати Авторизаційний лист від виробника (або його офіційного представництва, або дистриб’ютора на території України), запропонованого Учасником товару для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. (Учасником був наданий лист від постачальника в якому не було зазначено: найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, юридичної адреси учасника) Спираючись на інформацію наведену вище, пропозиція ТОВ "РЕМПОСТАЧПРОМ" підлягає відхиленню, відповідно п.3 Розділу 5 Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено