• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

паливна деревина

Завершена

185 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 856.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2020 14:35 - 23.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

незаконне визначення переможця

Номер: b1ffca8228c24c30a5489188da4e6f60
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-17-005503-c.a1
Назва: незаконне визначення переможця
Вимога:
Невідповідність пропозиції учасника ФОП "ЛИХОДІД ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" По-перше: Відповідно до РОЗДІЛ II.III. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ НАДАТИ: 2. Не приймаються пропозиції, які містять документи, що свідчить про наявність права здійснювати видалення або заготівлю деревини у пралісах, квазіпралісах, природних лісах, всіх видів рубок, у тому числі формування і оздоровлення лісів, та видалення захаращеності. У зв’язку з цим у складі пропозиції учасником надається письмова згода від підприємств(а) (організації(й), органу, або іншого суб’єкта господарювання), яке(і) мають права користування та розпоряджання лісовими або зеленими насадженнями (угіддями), про можливість проведення видалення зелених насаджень (або аварійних, сухостійних і фаутних дерев) на визначеній у такому документі території (у разі, якщо вирубка паливної деревини здійснюється на угіддях, які не підпорядковані учаснику закупівлі). Учасником не надано письмової згоди від підприємств(а) (організації(й), органу, або іншого суб’єкта господарювання), яке(і) мають права користування та розпоряджання лісовими або зеленими насадженнями (угіддями), про можливість проведення видалення зелених насаджень (або аварійних, сухостійних і фаутних дерев). Отже пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. По-друге: Відповідно до РОЗДІЛ II.III. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИК ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ НАДАТИ: 3.У разі надання інформації або документів, які свідчать про наявність маркування, протоколів випробувань та сертифікатів складових предмета закупівлі та підтверджують його відповідність встановленим вимогам, повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Такому випадку учасником у складі пропозиції надається інформація або копія документу, в якому зазначаються контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування. У разі надання пропозиції із кількома породами паливної деревини, учасник надає документальне підтвердження відповідності якісним вимогам за кожною породою паливної деревини, що пропонується. Учасник у складі пропозиції надає файли назва яких «Протокол груша», «Протокол яблуня» які містять протоколи випробувань товару запропонованого учасником, цим самим учасник підтверджую відповідність товару встановленим Замовником вимогам. Учасник у складі пропозиції не надає інформація або копія документу, в якому зазначаються контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування. Отже пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. По-третє: відповідно до Розділ III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ5. Документи, що підтверджують наявність кваліфікації та досвіду 5.1. для підтвердження наявності фахівців (спеціалістів) надається: 5.1.1. документ(и), яким(и) встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із працівником(ами) учасника або спеціалістом(ами), який(і) безпосередньо планується залучати до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі.На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру, договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі); Учасник у складі пропозиції на підтвердження вищезазначеної вимоги надає Договір про надання послуг (підряду) щодо проведення культуртехнічних робіт. Відповідно до предмета даного договору підрядник повинен виконати роботу, а саме видалення дерев (роботи). Відповідно до РОЗДІЛ II.II. ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА УМОВИ ПОСТАЧАННЯ пункту 8. Доставка (завантаження, транспортування, розвантаження) має здійснюватися працівниками Продавця. Але Договір про надання послуг (підряду) щодо проведення культуртехнічних робіт не містить інформації, що працівники підрядника будуть здійснювати завантаження, транспортування, розвантаження деревини, та здійснюють лише роботу, а саме видалення дерев. Також повідомляємо, що завантаження, транспортування, розвантаження – це послуги, а предмет договору культуртехнічних робіт, - є роботи. По-четверте: Відповідно до Розділ III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ5.2. для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі надається: 5.2.1.документ(и), який(і) із інформацією, що підтверджує наявність виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком із реквізитами контрагента(ів). На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – договір, первинні документи, рекомендації (відгуки), договори (в межах дилерських чи представницьких зобов’язань в предмету договору, який є аналогічним предмету даної закупівлі). Із вимоги Замовника вбачається, що учасник на підтвердження виконання аналогічний договорів надати, документ що підтверджує наявність виконаних зобов’язань, а саме договір, первинні документи, рекомендації (відгуки), договори (в межах дилерських чи представницьких зобов’язань в предмету договору, який є аналогічним предмету даної закупівлі), також вбачається що договірні відносини повинні бути виконані. Учасник у складі пропозиції надає аналогічний договір №73 від 02.03.2020 покупцем якого є комунальне некомерційне підприємство «Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги» гадяцької районної ради, але строк дії даного договору до 31.12.2020 року. Учасник у складі пропозиції не надає документи які б підтверджували виконання даного договору, а тому вважаємо, що учасник не виконав даний договір, а тому не має наявних виконаних зобов’язань, так як вимагалось Замовником. Отже пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З метою надання роз’яснення щодо питань, які наголошені у вимозі повідомляється: По першому питанню: На виконання вимоги визначеної пунктом 2 розділу II.III документації до оголошення учасником, якого визначено переможцем, надано копію договору підряду від 20 квітня 2020 року між Лиходід П.В. та учасником (ФОП Лиходід В.П.) щодо видалення дерев, що розташовані на земельній ділянці, яка підпорядкована Лиходід П.В. Згідно до умов пункту 3.1 договору підряду від 20 квітня 2020 року визначено, що за виконані роботи по спилюванню дерев, Замовник (Лиходід П.В.) розраховується з Підрядником (ФОП Лиходід В.П.) деревиною (дровами) (технологічною та паливною) від її спилювання та/або видання із території, яка підпорядкована Замовнику. Згідно до умов договору підряду від 20 квітня 2020 року виконання робіт по спилюванню / видаленню дерев здійснюється на земельній ділянці за відповідним кадастровим номером, що визначений мовами договору. Учасником у складі пропозиції надано копію розпорядження голови районної державної адміністрації від 29.12.2018 № 2018 про надання дозволу на розробку робочого проекту землеустрою щодо проведення культурно-технічних робіт Лиходід П.В. на території Сватівської сільської ради Гадяцького району. Згідно до наданого розпорядження та на підставі акту обстеження території саду, який знаходиться на землях запасу Сватівської сільської ради надано дозвіл на розробку робочого проекту землеустрою щодо проведення культурно-технічних робіт на території списаного саду. У зв’язку з тим, що учасником у складі пропозиції надано документальне підтвердження наявності права користування та розпоряджання лісовими або зеленими насадженнями (угіддями), що підтверджує можливість проведення видалення зелених насаджень (або аварійних, сухостійних і фаутних дерев) на визначеній у такому документі території, у замовника не було підстави відхилення пропозиції учасника в цій частині. По другому питанню: Як Вами зауважено у вимозі, учасником (ФОП Лиходід В.П.) надав пропозицію на паливну деревину із порід дерев – груша та яблуня. На вимогу п.3 розділу II.III документації до оголошення надано документальне підтвердження у вигляді копії документів (протоколи випробувань), в яких зазначаються контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування. Метою випробування було проведення хіміко-токсикологічний аналізу сировини, для виробництва в якості біопалива, які оформлені протоколами випробувань за зразками деревини паливної за породами – "груша" та "яблуня". У наданий учасником протоколах випробувань, які здійснювались Лабораторією агроекологічного моніторингу на перших сторінках зазначено інформації про атестацію (свідоцтво про атестація №042-19 від 17 квітня 2019 року (чинне до 16 квітня 2022р.)) та контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування – 36003, м. Полтава, вул.Сковороди, 1/3, тел. (05322) 2-27-93. Надані документи, та інформація, яка відображена у таких документах цілком задовольняє вимогу, визначену у пункті 3 розділу II.III документації до оголошення. А тому у замовника не було підстави відхилення пропозиції учасника в цій частині. По третьому питанню: Як вами зазначається у вимозі, Договір про надання послуг (підряду) щодо проведення культуртехнічних робіт не містить інформації, що працівники підрядника будуть здійснювати завантаження, транспортування, розвантаження деревини, та здійснюють лише роботу, а саме видалення дерев. У відповідь на таке твердження повідомляється наступне: на виконання п.8 розділу II.II документації до оголошення замовником не встановлювалось окремих вимог, щодо надання інформації або документального підтвердження що зумовлює надання додаткової інформації про спосіб, яким буде забезпечуватись доставка (завантаження, транспортування, розвантаження) має здійснюватися працівниками Продавця. При цьому учасником, з метою виконання вимог пункту 5.1.1 розділу III документації надано договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі) у вигляді копії договору надання транспортних послуг від 20 квітня 2020 року. В даному договорі визначено умови щодо надання та отримання послуг пов’язаних із доставкою та отриманням вантажу, із супутніми послугами навантаження, розвантаження вантажів, які ввіряються замовником (ФОП Лиходід В.П.). Даний документ свідчить про наявність чинних зобов’язань між учасником та спеціалістом(ами), який(і) безпосередньо планується залучати до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі. З огляду на це, у замовника не було підстави відхилення пропозиції учасника в цій частині. По четвертому питанню: На виконання вимоги, що визначена пунктом 5.1.2 розділу III документації до оголошення учасником у складі позиції може надаватись один або кілька документів, що забезпечують підтвердження наявності виконаних зобов’язань щодо здійснення господарської діяльності за відповідним напрямком. Визначеною умовою встановлено надання одного із видів документів, яким учасник може підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі. Замовником не було встановлено умов, які передбачають надання додаткового документального підтвердження наявності досвіду у причинно-наслідковому порядку (договір, рахунок-фактура, накладна, акти-прийому, документ що свідчить про оплату, відгук). Умовами оголошення вимагалось від учасників надання лише одного документу, яким може бути встановлено факт наявності аналогічних зобов’язань. До того, учасником, на виконання вимоги, визначеної у п. 5.1.2 розділу III документації до оголошення, у складі пропозиції надано копію договору від 02.03.2020р. №73 на постачання дров паливних вкладеного із КНП "Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Гадяцької районної ради. Згідно до умови п.5.5 договору від 02.03.2020р. №73 визначено, що розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання протягом 15 банківських днів з дати отримання покупцем товару. На умовах визначених пунктом 3 розділу IV документації до оголошення, Замовником перевірялась інформація відносно факту наданої інформації про фактичне виконання аналогічних зобов’язань учасником у загальнодоступних джерелах (в тому числі на офіційних сайтах в мережі Інтернет, на яких оприлюднюється інформація про проведення закупівель, використання коштів, статистичних даних, т.ін. Згідно до відкритих даних, які оприлюднюються на веб-порталі spending.gov.ua, було встановлено, що КНП "Гадяцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Гадяцької районної ради (код ЄДРПОУ – 38319453) 10 квітня 2020 року було проведено розрахунок з ФОП Лиходід Володимир Петрович в сумі 49500,00 грн. згідно до договору від 02.03.2020р. №73, про що зазначено у призначені платежу - 0212111; 2610; дрова паливні; дог.№73 вiд 02.03.2020р., рах. та накл.№04-01 вiд 08.04.2020; Без ПДВ. Даний факт, свідчить про те, що учасником надано документальне підтвердження наявності виконаних аналогічних зобов’язань. А тому у замовника не було підстави відхилення пропозиції учасника в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено