-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015 (CPV) 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок)
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117. Процедура закупівлі: відкриті торги. Мова (мови), якою (якими) повині готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Торги відмінено
1 266 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 332.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 332.50 UAH
Період оскарження:
17.06.2020 11:22 - 30.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
f100044f53ee4861893d2bc4f8c8020b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-001511-b.b1
Назва:
СКАРГА у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
КП «Черкаською службою чистоти» було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-17-001511-b. ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» та визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС».
ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протоколом №08-07/20-2 засідання тендерного комітету від 08.07.2020 року тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» було відхилено за абзацом 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Водночас, Протоколом №10-07/20-5 засідання тендерного комітету від 10.07.2020 року переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Стосовно неправомірного відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ»
1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету, у склады тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника не подано підтверджуючих документів щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (водіїв). Враховуючи вищевикладене, запропоновано відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» відповідно до абзацу 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (не відповідає кваліфікаційним критеріям).
Відповідно до підпункту 5.1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації (водіїв).
На підтвердження вищевказаного, учасник надає документальне підтвердження трудових відносин із цими працівниками, а саме: завірені належним чином копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника.
У разі найму працівників за договором цивільно-правового характеру, трудовими угодами, тощо, підтвердити зазначене копіями вказаних договорів (угод).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» міститься договір №АБУМЕН/03012019/ЮПІ про надання послуг спецтехнікою, механізмами від 10.01.2020 року (файл «Договір надання послуг спецтехніка Мегаполіс 10.01.20.pdf) із ТОВ «Дорожньо-будівельне управління «Мегаполіс» (попереднє найменування – ТОВ «АБУ МЕНЕДЖМЕТ», рішення про зміну найменування міститься в складі пропозиції), за яким наданою в користування технікою керує екіпаж – робітники ТОВ «Дорожньо-будівельне управління «Мегаполіс».
Для підтвердження вищенаведеного, в складі тендерної пропозиції містяться посвідчення та накази водіїв ТОВ» Дорожньо-будівельне управління «Мегаполіс» (файл «Посвідчення та накази водіїв.pdf»). Враховуючи наведене, тендерна пропозиція відповідає умовам підпункту 5.1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у повній мірі.
Водночас, не зважаючи на викладене вище, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до абзацу 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.
З огляду на зазначене, повідомляємо наступне. В першу чергу, звертаємо увагу, що документи, які передбачені підпунктом 5.1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, відносяться до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до ч. 8 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі засідання тендерного комітету.
Звертаємо увагу, що невідповідності, які зазначені в протоколі засідання тендерного комітету, відносяться до інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, про що також свідчить підстава відхилення - абзац 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям).
З огляду на викладене, не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності, Замовник порушив вимоги ч. 16 ст. 29 Закону, а також право Скаржника на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції відповідно до ч. 8, 9 ст. 26 Закону.
Тому, враховуючи все вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі, у зв’язку з чим рішення Замовника в цій частині є неаргументованим та підлягає скасуванню.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, UA-2020-06-17-001511-b.
3) Зобов’язати Замовника – КП «Черкаська служба чистоти» – скасувати Протокол №08-07/20-2 засідання тендерного комітету від 08.07.2020 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» та Протокол №10-07/20-5 засідання тендерного комітету від 10.07.2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС», за яким 10.07.2020 року було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
4) Завершити процедуру закупівлі у встановленому законом порядку.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 17.07.2020.pdf 17.07.2020 10:46
- рішення від 21.07.2020 № 13978+лист Замовнику.pdf 22.07.2020 11:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2020 №14647 .pdf 30.07.2020 18:57
- рішення від 29.07.2020 №14647 .pdf 03.08.2020 21:43
- Інформація 24.07.2020 11:47
- Інформація 24.07.2020 11:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.07.2020 15:07
Дата розгляду скарги:
29.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2020 11:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2020 21:43
Дата виконання рішення Замовником:
25.08.2020 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано