-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-технічної документації на проектні роботи з Реконструкції артезіанської свердловини №3942 (8/15)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2020 09:31 - 22.06.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
e50aa1a00fe24f6b9c356e0053338382
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-17-000203-a.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Вих. № 70/10-ВС від 07.07.2020 р. Уповноваженій особі
КП Комбінат комунальних підприємств м.Василькова
Добровольській А.В.
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Замовником торгів КП Комбінат комунальних підприємств м.Василькова (надалі за текстом – Замовник), 17 червня 2020 року було оголошено процедуру закупівлі - Спрощені/допорогові закупівлі: Розробка проектно-технічної документації на проектні роботи з Реконструкції артезіанської свердловини №3942 (8/15), Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-06-17-000203-a), очікувана вартість 150000,00 грн.
Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» (надалі за текстом – Учасник) виявило бажання взяти участь у даній закупівлі та згідно тендерної документації Замовника подало тендерну пропозицію, яка виявилась найбільш економічно вигідною.
Замовником в якості тендерної документації викладено на офіційному майданчику https://prozorro.gov.ua/ технічний опис предмета закупівлі, як Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору. Інших вимог щодо необхідності надання документів учасникам, не було зазначено.
Згідно п.10 ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон)
в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюються замовником відповідно до ст. 10 цього Закону обов’язково зазначаються: «…п.10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв», що в свою чергу не було зроблено Замовником.
Крім того, на запитання одного із учасників, щодо ознайомлення з технічними вимогами, була лише надана відповідь, що додаток 1 це проект Договору, а технічних вимог не було додано, що в свою чергу порушує п.5 ч.2 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» і не дає можливості Замовнику об’єктивно та неупереджено розглянути на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасників, оскільки вони взагалі не були зазначені Замовником.
За таких умов Замовник не має змоги з дотриманням вимог ч.11 ст. 14 Закону розглянути на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, що в результаті і призвело до неправомірного відхилення ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ».
ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» не може погодитися з таким рішенням, що викладено в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №30 від 03.07.2020р., (надалі за текстом – протокол) та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зі змісту вищезазначеного протоколу вбачається, що Замовник вирішив, що «за результатами проведення електронного аукціону переможцем процедури відкритих торгів (які такими не являються) згідно предмету закупівлі: Розробка проектно-технічної документації на проектні роботи з Реконструкції артезіанської свердловини №3942 (8/15) ідентифікатор закупівлі – UA-2020-06-17-000203-a стала організація ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», надалі по тексту зазначено, що в зв’язку з відкритими кримінальними провадженнями на їх фірму (послуги) та відсутності Диняка С.А. в реєстрі атестованих лиць по професії інженер-проектовщик».
Аргументацію Замовника щодо причин відхилення пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» вважаємо необґрунтованою та безпідставною з порушенням дотримання вимог законодавства про закупівлю та недотримання принципів здійснення публічних закупівель, оскільки, по-перше: твердження про відкриття кримінальних проваджень на їх фірму, як зазначено Замовником є необґрунтованим та упередженим в зв’язку з тим, що зазначена ухвала слідчого судді Заводського районного суду м. Миколаєва (Провадження № 1-кс/487/7017/19 від 02.09.2019 року) не підтверджує факт, як зазначено Замовником (дослівно): «відкрити кримінальними провадженнями», оскільки вони відсутні, а дана ухвала свідчить про надання слідчим суддею тимчасового доступу слідчим органам до певної документації Товариства і не є підтвердженням відкриття кримінального провадження стосовно учасника, та жодним чином не обмежує його у здійсненні господарської діяльності у відповідності до чинного законодавства України.
Отже, в разі більш детального ознайомлення Замовником з даною ухвалою, стане зрозуміло, що його твердження про ніби то відкриття кримінального провадження є необґрунтованим та надуманим.
Крім того, Замовником прикріплено до свого протоколу №30 від 03.07.2020 року в якості додатку, копію ухвали Окружного адміністративного суду м. Києва від 25.11.2019 року №640/22757/19, яка свідчить про прийняття судом позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у адміністративній справі за позовом ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» до Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправним та скасування наказу.
В сукупності зазначене вище, підтверджує неправомірне відхилення Замовником пропозиції ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» посилаючись на дані підстави.
Щодо твердження Замовника про відсутність Диняка С.А. в реєстрі атестованих лиць по професії інженер-проектувальник, воно є необґрунтованим та недостовірним, виходячи з того, що якщо Замовник здійснить самостійну перевірку на загальнодоступному сайті за посиланням: http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=num&order=ASC, ввівши в поле пошуку Реєстру атестованих осіб номер сертифіката інженера-проектувальника Диняка С.А. №001705, де матиме змогу пересвідчитися про його наявність в реєстрі за №2001612, що виданий 30.07.2012р. та має статус чинного.
З урахуванням вищевикладеного, відсутності підтвердження наявних підстав для відхилення учасника закупівлі ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ», враховуючи позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою дотримання прав учасників на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, недопущення порушення чинного законодавства України, дотриманням принципів здійснення закупівель визначених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
1. Переглянути та змінити рішення уповноваженої особи КП Комбінат комунальних підприємств м.Василькова від 03.07.2020 року, що викладено в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №30 та визнати тендерну пропозицію ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» такою, що відповідає умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
2. Визначити переможцем учасника процедури закупівлі ТОВ «РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ».
В разі відсутності не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звертатися зі скаргою до уповноваженого органу згідно чинного законодавства та до контролюючих органів в сфері проведення публічних закупівель, для захисту своїх порушених прав, а також для здійснення моніторингу протягом проведення процедури закупівлі.
Директор
ТОВ «РБК «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ» Диняк С.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 07.07.2020 11:27
- відповідь на вимогу 08.07.2020 10:51
Дата подачі:
07.07.2020 11:27
Вирішення:
Ухвала про надання тимчасового доступу до речей та документів, суб’єкта господарювання господарської діяльності свідчить про те, що такий суб’єкт знаходиться в групі ризикових або таких, які здійснюють свою діяльність у невідповідності до чинного законодавства.
Також реєстр судових рішень містить відомості, які змушують підприємство вважати суб’єктом господарювання, таким що є ризиковим у здійсненні своєї діяльності та оскільки підприємство є розпорядником бюджетних коштів та несе повну відповідальність і здійснює свою діяльність у межах та спосіб визначений чинним законодавством України, то на власний розсуд, підприємство може бути прийнято рішення про відмову суб’єкту господарювання, якщо той не достатнім чином своєю конкурсною пропозицією доведе свою правомірність діяльності у тому числі економічно вигідність його пропозиції.
КП «ККП м.Василькова», як підрядна організація наділена обсягом не тільки обов’язків але і прав. Керуючись наданими правами, обирається суб’єкт підприємницької діяльності чия діяльність відповідає чинному законодавству та не викликає сумнівів.
Враховуючи, що підприємство здійснює свою діяльність у межах та спосіб визначений законодавством, не маємо нічого проти Вашого звернення до відповідних органів.
Статус вимоги:
Відхилено