• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення дорожньої розмітки по Прибережній магістралі у м.Запоріжжя)

Завершена

1 507 630.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 538.15 UAH
Період оскарження: 16.06.2020 17:39 - 28.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: dba1ccf2c1994fb4ad022158bf7ace28
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-008584-c.c2
Назва: Скарга щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Опис в доданих файлах
Дата розгляду скарги: 31.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.07.2020 19:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.08.2020 22:45
Дата виконання рішення Замовником: 04.09.2020 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасували рішення тендерного комітету, затвердженого протоколом від 10.07.2020 № 90/20-3 ВПТ щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ"на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства закупівлі послуги за кодом CPV ДК 021:2015: «45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з нанесення дорожньої розмітки по Прибережній магістралі у м.Запоріжжя)»
Автор: ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ", Одинцов Дмитро Миколайович +380500623524 teros.energy@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації

Номер: 9609c2b5fe72436fb5f17c1c634d1749
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-008584-c.b1
Назва: Вимога про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
В порушення частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником (Департаментом інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради) у протоколі засідання тендерного комітету від 10.07.2020 №90/20-3 ВПТ (далі – Протокол) не зазначено належним чином підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» (далі – Товариство), а саме: відсутні посиланням на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. На підставі частини 3 статті 31 Закону вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Товариства умовам тендерної документації: 1. Щодо ненакладення ЕЦП/КЕП. Відповідно до п.1.6 розділу ІІІ тендерної документації всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Оскільки пропозиція Товариства містить скановані документи і документи в електронній формі, Товариством накладено ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. У зв’язку з вищезазначеним вимагаємо повідомити: які саме скановані оригінали документів (зазначити виключний перелік) повинні були мати ЕЦП/КЕП та де про це чітко зазначено у тендерній документації? 2. Щодо усереднених показників. Замовником у Протоколі зазначено, що «при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕРОС ЕНЕРДЖИ» було виявлено:», зокрема, «- в договірній ціні не вірно вказано усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013 до п.5.8.16; - в договірній ціні не вірно вказано для визначення розміру адміністративних витрат ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013 до п.5.8.16;». Товариству не відомо про існування нормативно-правового документу «ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013». Пункт 5.8.16 знайдено лише у ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який визначає, що включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва після підсумку глав 1-12 та не містить вимог щодо визначення розмірів усереднених показників. Крім того, тендерна документації не містить будь-яких вимог щодо застосування усереднених показників, а є лише вимога про те, що договірна ціна формується на підставі вартості підрядних робіт відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Згідно з пунктом 6.1.5.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розмір коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій обчислюється за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. Відповідно до пункту 6.2.9 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розмір прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. Додатки «Д» та «Е» ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 є довідковими та встановлюють усереднені показники розміру адміністративних витрат та кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт. Разом з тим, згідно з пунктом 1.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 стандарт ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 установлює основні положення з визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку у вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Відповідно до п.27 частини 1 ст.1 Закону зазначені види робіт відносяться до терміну «роботи». У той же час, відповідно до інформації, розміщеною учасником в оголошенні даної процедури та відповідно до частини 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» дана процедура закупівля відноситься до терміну «послуги». У тендерній документації відсутні вимоги щодо обов’язкового застосування будь-якого з усереднених показників, застосування конкретного класу наслідків (відповідальності) або виду робіт. Враховуючи вищевикладене та те, що замовником зазначено причину відхилення як «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА», вимагаємо повідомити: який пункт тендерної документації порушено Товариством та які саме усереднені показники повинні були бути застосовані Товариством з посиланням на конкретні пункти діючих нормативно-правових актів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно першого питання: перелік сканованих оригіналів документів, які повинні були мати ЕЦП/КЕП, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу: • машина дорожня розміточна «ШМЕЛЬ 11А» на базі автомобіля ГАЗ 3302, реєстраційний номер АА 4590 ОМ; • машина для нанесення дорожньої розмітки Road Lazer CH-185 на базі автомобіля ГАЗ 330232-414, реєстраційний номер АА 4462 XI; • автомобіль ГАЗ 330232414, вантажний бортовий тентований, реєстраційний номер АР 3163 ВО; • автомобіль ГАЗ 330200, загальний вантажний- вантажний бортовий тентований, реєстраційний номер АР 6755 ЕК. Чітко зазначено у тендерній документації, що відповідно до п.п. 1.6. п.1 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти ЕЦП/КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі), а саме: довідки/листи в довільній формі /листи-роз’яснення/гарантійні листи, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини1 статті 31 Закону. Стосовно другого питання: Учасник повинен надати згідно Додатку 1 «Перелік документів тендерної пропозиції учасника», у частині 6. «Розрахунок вартості робіт (надання послуг) згідно Додатку 7 до цієї тендерної документації». Згідно Додатку 7 була визначена вимога розрахунку договірної ціни, яка формується на підставі вартості підрядних робіт відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», в якому чітко зазаначені усереднені показники розміру адміністративних витрат та кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт. Враховуючи викладене, ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ" порушив вимоги «Інструкція з підготовки тендерної документації» та його тендерна документація була правомірно відхилена Замовником.
Статус вимоги: Відхилено