-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання комплексу спеціалізованих робіт з підвищення безпеки дорожнього руху з відновлення розмітки та огородження на автомобільних дорогах загального користування державного значення в Чернігівській області за рахунок експлуатаційного утримання
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106
Торги відмінено
14 802 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 148 020.00 UAH
мін. крок: 1% або 148 020.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2020 17:30 - 14.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
7b49efd6a32849458546dcc8ff3ddd2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-004807-b.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь НААУ.jpg 10.07.2020 23:02
- Звернення_НДНЦ.pdf 10.07.2020 23:02
- рішення від 14.05.2020 № 9427 (1).pdf 10.07.2020 23:02
- Лист-відповідь ДерждорНДІ.pdf 10.07.2020 23:02
- Лист відповідь УкрНДНЦ.pdf 10.07.2020 23:02
- Лист запит Укр НДНЦ.pdf 10.07.2020 23:02
- Лист запит ДержДОРНДІ.pdf 10.07.2020 23:02
- рішення від 14.05.2020 № 9427 (1).pdf 10.07.2020 23:02
- Лист-відповідь ДерждорНДІ.pdf 10.07.2020 23:02
- Лист відповідь УкрНДНЦ.pdf 10.07.2020 23:02
- Лист запит Укр НДНЦ.pdf 10.07.2020 23:02
- Лист запит ДержДОРНДІ.pdf 10.07.2020 23:02
- Договір поставки фарби.PDF 10.07.2020 23:23
- Скарга.pdf 10.07.2020 23:59
- Аврора_лист_вiдповiд_.pdf 23.07.2020 13:43
- Лист від ДП ТД Лакма-Од.pdf 23.07.2020 13:43
- Лист відповідь УкрНДНЦ.pdf 23.07.2020 13:43
- Контрактні умови_BASt.pdf 23.07.2020 13:44
- Лист від ДП ТД Лакма-Од.pdf 23.07.2020 13:44
- Лист відповідь УкрНДНЦ.pdf 23.07.2020 13:44
- Контрактні умови_BASt.pdf 23.07.2020 13:44
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 23.07.2020 13:57
- Рішення від 14.07.2020 №13550.pdf 15.07.2020 12:18
- Про перенесення розгляду скарги від 23.07.2020 № 11012.pdf 24.07.2020 14:49
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11387.pdf 29.07.2020 22:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2020 № 14722.pdf 31.07.2020 14:38
- Рішення від 30.07.2020 № 14722.pdf 04.08.2020 18:38
- Видп. скарга_ ТРАНС Розмітка.docx 18.07.2020 12:53
- рішення АМКУ від 21.04.2020 № 7551.pdf 18.07.2020 12:54
- рішення від 05.06.2020 № 11175.pdf 18.07.2020 12:54
- сертифікат Аврора.pdf 18.07.2020 12:56
- Сертифікат ТОВ Хімія Парк.pdf 18.07.2020 12:56
- Сертифікат Торговий Дім Лакма-Од.pdf 18.07.2020 12:57
- 4849-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:01
- 4783-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:01
- 4776-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:01
- 4569-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:02
- 4548-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:02
- 4409-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:02
- 4251-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:03
- 4205-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:03
- 4203-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:04
- 3405-P-R-I.pdf 18.07.2020 13:05
- 3397_P-R-I.pdf 18.07.2020 13:05
- 3281_P-R-I.pdf 18.07.2020 13:06
- 3254-P-R-I-A1.pdf 18.07.2020 13:06
- 3253_P-R-I.pdf 18.07.2020 13:07
- 3231_P-R-I.pdf 18.07.2020 13:07
- 3230_P-R-I.pdf 18.07.2020 13:07
- 3112-P-R-I-A2.pdf 18.07.2020 13:08
- Видп. скарга_ ТРАНС Розмітка.PDF 20.07.2020 15:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2020 12:25
Дата розгляду скарги:
23.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 12:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2020 18:39
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2020 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за No14722-р/пк-пз від 30.07.2020 року виконано, внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Вимога
Вирішена
Щодо виправлення описки суми гарантії на веб-порталі
Номер:
1536bffc8a954cd09ef77948532d5347
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-004807-b.a1
Назва:
Щодо виправлення описки суми гарантії на веб-порталі
Вимога:
На веб-порталі допущено описку у сумі гарантії. У тендерній документації зазначено 1% від очікуваної вартості закупівлі, що має складати 148 020,00 грн., однак на сайті допущено описку і зазначено "Гарантія - 14 802 грн." Прошу виправити дану описку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2020 09:19
Вирішення:
Технічну описку виправлено
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
38666f7a48ac4940bb78e63e5b7e3e94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-004807-b.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
скарга на кваліфікацію
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 17.06.2020 № 12012.pdf 09.09.2020 17:33
- рішення від 08.05.2020 №9040 .pdf 09.09.2020 17:33
- СОУ 42.1-37641918-116-2014.pdf 09.09.2020 17:33
- Рішення від 04.08.2020 №14973.pdf 09.09.2020 17:33
- Лист №1379 від 17.07.20 до НААУ.pdf 09.09.2020 19:27
- Лист № 4-5-3-2253 від 14.08.2020 від НААУ.pdf 09.09.2020 19:29
- Протокол випробувань.pdf 09.09.2020 19:36
- Рекомендації щодо видалення горизонтальної дорожньої розмітки.pdf 09.09.2020 19:59
- скарга на кваліфікацію.pdf 09.09.2020 21:28
- Додаткові пояснення.pdf 21.09.2020 15:47
- Рішення від 14.09.2020 №17138.pdf 14.09.2020 19:12
- інформація про резулятивну частину рішення від 22.09.2020 №17842.pdf 23.09.2020 18:41
- Рішення від 22.09.2020 №17842.pdf 25.09.2020 20:42
- Клопотання щодо скарги.pdf 15.09.2020 10:02
- Видп. скарга_ ТРАНС Розмітка ост.docx 17.09.2020 17:37
- Протокол 490.PDF 17.09.2020 17:41
- Лист відповідь.PDF 17.09.2020 17:41
- Лист звернення.PDF 17.09.2020 17:41
- Відповідь скарга.PDF 17.09.2020 17:41
- Пр 589.PDF 30.09.2020 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2020 15:05
Дата розгляду скарги:
22.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.09.2020 19:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2020 20:42
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2020 17:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення No 17842-р/пк-пз від 22.09.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України виконано.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
715d9f63c8e74e01aba97c7e141eef95
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-004807-b.b3
Назва:
вимога
Вимога:
На підставі ч. 3 ст. 31 ЗУ " Про публічні закупівлі", просимо надати (шляхом завантаження на електронний майданчик) протокол розгляду тендерних пропозицій, яким оформлено рішення про відхилення ТП ТОВ " ТРАНС ЛАЙН ГРУП", а також надати надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям, у тому числі, надавши Листом ТОВ «Колор С.І.М.» від 01.09.2020 № 405 з усіма додатками та звернення САД у Чернігівській області до ТОВ «Колор С.І.М.» (шляхом завантаження на електронний майданчик). Додатково повідомляємо, що відповідно до п. 8.2. Розірвання договору № 162/2/ПТ від 10 червня 2020 р. допускається лише за взаємною письмовою згодою обох сторін. Станом на 04.09.2020р. Договір № 162/2/ПТ від 10 червня 2020 р. дата НЕ БУЛО РОЗІРВАНО ЗА ВЗАЄМНОЮ ПИСЬМОВОЮ ЗГОДОЮ ОБОХ СТОРІН.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр 490.PDF 09.09.2020 15:34
- Лист запит.PDF 09.09.2020 15:36
- Відповідь КолорСІМ.PDF 09.09.2020 15:36
Дата подачі:
04.09.2020 17:16
Вирішення:
Відповідь
на вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ТРАНС ЛАЙН ГРУП»
На вимогу додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації щодо надання сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копії відповідного звіту про аудит на виробництво маркувальних/розмічальних матеріалів, учасником у складі тендерної пропозиції надано копію сертифікату ISO 14001:2015 № UA228618/1, виданого ТОВ «Колор С.І.М.» на сферу діяльності: розробка та виробництво авторемонтних та промислових покриттів, дорожньо-розміточних матеріалів, роботи по нанесенню дорожньої розмітки, та відповідного звіту про проведення аудиту, в якому зазначена дата наступного аудиту – Jul-2020, що на дату подання відповідних пропозицій (18.08.2020) є простроченою.
Водночас, копія документа, що підтверджує проведення відповідного аудиту, у визначений у вказаному сертифікаті період, відсутня у складі тендерної пропозиції учасника.
Згідно з інформацією вказаною у листі ТОВ «Колор С.І.М.» від 01.09.2020 № 405 (копія додається), що наданий на запит Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (лист
від 31.08.2020 № 01-06/2232/08 (копія додається)), сертифікат ISO 14001:2015 № UA228618/1, копія якого надана у складі пропозиції учасника є не чинною на дату подання відповідних пропозицій - 18.08.2020.
Крім того, ТОВ «Колор С.І.М.» у своєму листі надало інформацію щодо розірвання договору з ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» з підстав невиконання умов договору покупцем товару, що, в свою чергу, не узгоджується з абзацом двадцять п’ятим пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації.
Ураховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника відхилена на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно рішення тендерного комітету замовника, оформленого протоколом від 04.09.2020 № 490 (копія додається).
Статус вимоги:
Задоволено