-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будинку культури в с.Рашків Городенківського району Івано-Франківської області
Завершена
147 158.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 735.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 735.79 UAH
Період оскарження:
16.06.2020 17:02 - 22.06.2020 16:36
Вимога
Вирішена
Не правомірне визначення переможця
Номер:
e39a7bd9385e46518728a58476d1eacc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-008296-c.a3
Назва:
Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Вимога до не правомірного визначення переможця (хоча рішення було правильним про дискваліфікацію) до тендерної закупівлі :
UA-2020-06-16-008296-c
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДЕРЖАВНА ЕКСПЕРТНА ОРГАНІЗАЦІЯ -
ЦЕНТРАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ БУДІВЕЛЬНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
ЛИСТ
від 31 січня 2019 року N 78
Директорам філій
ДП "Укрдержбудекспертиза"
(за списком)
ДП "Укрдержбудекспертиза" надсилає інформацію щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" (зареєстровано в Мін'юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності "Будівництво" за період з початку року у 2019 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 року №555 розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954.78 грн. (де: 9356.00 гривень середньо місячна зарплата в будівництві за 2019 рік- дані Держстату, 106.4 відсотків - індекс споживчих цін).
Учасник переможець для розрахунку кошторисної заробітної плати приймає для розрахунку
7000 грн , що є нижче ніж 9954,78 грн і Замовник правильно дискваліфікував учасника ТОВ "БК ЕКСПЕРТ-ІФ", тому що не можна приймати таку занижену зарплату , а пенсію з чого тоді платити .
- довідка довільної форми про наявність матеріально-технічної бази (власна, орендована, за договором надання послуг, інше), яка буде використовуватися під час виконання робіт.
Орендована техніка не має підвердження , так і на власне підтвердження , чи є воно на балансі в організації.
- Орендований- OPEL MOVANO , де в кого орендовано, договір оренди , так можна писати що завгодно.
- Учасник подає довідку , що субпідрядчика не викориситовуватиме.
- В тендерній документації є робота (влаштування електротехнічних робіт) , на яких згідно норм обовязкове ліцензування .Ліцензію учасник не представив , і субпідрядчика який зробить дану роботу також не представив.
Не має жодного документу виконання тендерного завдання щодо ст17.
Згiдно з Законом «Про електроннi документи та електронний документообiг», електронний документ - документ, iнформацiя в якому зафiксована у виглядi електронних даних, включаючи обов'язковi реквiзити документа. обов'язковий реквiзит електронного документа - обов'язковi данi в електронному документi, без яких Biн не може бути пiдставою для його облiку i не матиме юридичноi сили. Накладанням електронного пiдпису завершусться створення електронного документа. Таким чином, електронний цифровий пiдпис с обов'язковим елементом електронного документа. що надае йому юридичноi сили. тому його накладення на документи учасника є обов'язковим.
Потрібно було накласти ЕЦП
З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- відповідь на вимогу.doc 14.07.2020 09:39
Дата подачі:
13.07.2020 02:06
Вирішення:
відповідь на вимогу Кооперативу "Будівельник"
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Товариство з обмеженою відповідальністю "БК ЕКСПЕРТ-ІФ" рекомендує скасувати протокол №2 від 06.07.2020 року уповноваженої особи в зв'язку з неправомірною дискваліфікацією пропозицією учасника та помилками в тексті протоколу. Зокрема відповідно до п. 1 протоколу уповноважена особа відхилила пропозицію ТОВ "БК Експрес-ІФ". Відповідно до даних системи Prozorro в закупівлі не приймала участь організація з такою назвою. У разі неможливості усунення порушень , які виникли в процесі проведення Закупівлі Замовник має право скасувати закупівлю
Номер:
d384ac21511f44d688f76b6af37addf6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-008296-c.c2
Назва:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БК ЕКСПЕРТ-ІФ" рекомендує скасувати протокол №2 від 06.07.2020 року уповноваженої особи в зв'язку з неправомірною дискваліфікацією пропозицією учасника та помилками в тексті протоколу.
Зокрема відповідно до п. 1 протоколу уповноважена особа відхилила пропозицію ТОВ "БК Експрес-ІФ". Відповідно до даних системи Prozorro в закупівлі не приймала участь організація з такою назвою.
У разі неможливості усунення порушень , які виникли в процесі проведення Закупівлі Замовник має право скасувати закупівлю
Вимога:
Порушення Закону України Про публічні Закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол з помилками.PDF 08.07.2020 10:53
- Установчі документи.pdf 08.07.2020 10:53
Дата подачі:
08.07.2020 10:53
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.07.2020 11:01
Вимога
Відкликано скаржником
Просимо скасувати протокол №2 від 06.07.2020 року як такий, що не відповідає вимогам Закону про публічні закупівлі, а також відповідно до п. 14 статті 14 даного Закону просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В оголошенні про проведення закупівлі не вимагалося надання в складі тендерної пропозиції учасника ліцензії. Крім того відповідно до Закону України про ліцензування Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Ліцензується господарська діяльність пов'язана з будівництво об’єктів. Предмет закупівлі - капітальний ремонт будинку культури в с.Рашків Городенківського району, таким чином дані роботи не підлягають ліцензуванню. Тому просимо скасувати протокол №2 від 06.07.2020 року щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "БК ЕКСПЕРТ-ІФ ", оскільки пропозиція учасника повністю відповідає умовам закупівлі та Закону України про публічні закупівлі та чинним нормативним документам. Доводимо до вашого відома ,що відповідно до п. 20 статтті 14 Закону України про публічні Закупівлі "З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку."
Номер:
ef82a34bce69471a95f4252fc1f5e8fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-008296-c.c1
Назва:
Просимо скасувати протокол №2 від 06.07.2020 року як такий, що не відповідає вимогам Закону про публічні закупівлі, а також відповідно до п. 14 статті 14 даного Закону просимо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
В оголошенні про проведення закупівлі не вимагалося надання в складі тендерної пропозиції учасника ліцензії.
Крім того відповідно до Закону України про ліцензування Стаття 7. Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Ліцензується господарська діяльність пов'язана з будівництво об’єктів. Предмет закупівлі - капітальний ремонт будинку культури в с.Рашків Городенківського району, таким чином дані роботи не підлягають ліцензуванню.
Тому просимо скасувати протокол №2 від 06.07.2020 року щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ "БК ЕКСПЕРТ-ІФ ", оскільки пропозиція учасника повністю відповідає умовам закупівлі та Закону України про публічні закупівлі та чинним нормативним документам.
Доводимо до вашого відома ,що відповідно до п. 20 статтті 14 Закону України про публічні Закупівлі "З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку."
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація найбільш економічно вигідної пропозиції. Мотивація не надання ліцензії. лізензія відповідно до вимог документації закупівлі не вимагалася
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 14:55
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.07.2020 11:01