• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Двері металеві протипожежні

Торги не відбулися

46 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 380.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2020 16:17 - 19.06.2020 16:30
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника

Номер: fc85f29db7664deb9769c8ced6e46394
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-004288-b.a1
Назва: Вимога щодо незаконної дискваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ Рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Ключник В.О. оформленого протоколом уповноваженої особи комунального закладу Київської обласної ради «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ПІ ступенів - Центр реабілітації» 02 липня 2020 року уповноваженою особою комунального закладу Київської обласної ради «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ПІ ступенів - Центр реабілітації» було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Ключник В.О. яка була визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі CPV ДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби» (Двері металеві протипожежні). Відхилення пропозиції обґрунтовувалось відсутністю заповненого додатку 2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель згідно CPVДК 021:2015 44220000-8 «Столярні вироби» (Двері протипожежні) Договір про закупівлю за державні кошти та специфікації до нього з посиланням на п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В даному випадку вважаємо, що прийняте рішення є передчасним, об’єктивно незаконним та таким, що протирічить умовам оголошення та положенням Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного: Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, через оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; Порядок та вимоги до проведення спрощеної закупівлі визначені ст. 14 Закону. Так відповідно до ч.1 ст. 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Частиною 3 ст. 14 Закону визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Пунктом 6 ч.1 ст.1 Закону дане визначення поняттю договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару; Разом з тим, п.24 ч.1 ст. 1 Закону визначає поняття пропозиції учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі; Виходячи з наведених вище положень Закону, порядок, зміст форму та перелік документів необхідних для подання пропозиції визначається виключно Замовником. Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником був визначений вичерпний перелік документів (Пункт 5 та 6 Оголошення), які повинен був надати учасник закупівлі, серед яких відсутнє посилання на необхідність публікації заповненого Договору. Разом з тим, з боку учасника був наданий гарантійний лист про погодження з істотними умовами Договору. Тож, в даному випадку, за відсутності вимоги в оголошенні про публікацію Договору, рішення про відхилення пропозиції учасника є обєктивно незаконним, та підлягає скасуванню. Зважаючи на наведене вище, ВИМАГАЄМО скасувати Рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Ключник В.О. оформленого протоколом уповноваженої особи комунального закладу Київської обласної ради «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат ІІ-ПІ ступенів - Центр реабілітації» та визнати його переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.