• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт з встановлення автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу на об'єкті Бородянський спеціалізований заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Бородянської селищної ради Київської області за адресою: Київська обл., смт. Бородянка, вул. Центральна, 222)

Завершена

613 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 065.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2020 15:34 - 19.06.2020 17:00
Вимога
Вирішена

незаконне визначення переможця

Номер: c15985f43ef740c292e4d038b69aaba0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-006750-c.a4
Назва: незаконне визначення переможця
Вимога:
ТОВ «КИЇВПОЖБЕЗПЕКА» 03194, м. Київ, бул. Кольцова, 12 оф. 22, (093)363-46-79, (067) 949-56-21,kpb2019@ukr.net р/р UA903052990000026003036700857 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", ЄДРПОУ 43141932, МФО 380775, ІПН 431419326579 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВПОЖБЕЗПЕКА» Юридична адреса:03194, м. Київ вул. Зодчих 28 кв. 76, Фактична адреса: 03198 м. Київ вул. Кольцова, 12, оф. 22, Код ЄДРПОУ: 43141932 Тел. (067) 949-56-21; (093) 363-46-79kpb2019@ukr.net р/р (UA903052990000026003036700857) в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" (МФО 380755) Замовник: Відділ освіти Бородянської селищної ради 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 230 Код ЄДРПОУ: 43078651 Тел.: +380680398612 0958711772@ukr.net ВИМОГА Про дискваліфікацію учасника ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" (код ЄДРПОУ 24886014) у закупівлі №UA-2020-06-16-006750-c як такого що не відповідає вимогам По-перше: Відповідно до Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасникаУчасник для підтвердження відповідності умовам закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному вигляді наступні документи»: п. 3.2. Скан-копію аналогічного договору, вказаного в довідці, з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, та позитивний лист-відгук (копія) від контрагента, виданий не раніше дати закінчення робіт за договором (не менше двох договорів). Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук обов’язково має містити посилання на конкретний договір (номер, дата, вид робіт), відносно якого надається. Серед іншого учасник ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" завантажує Аналогічний договір : - Договір №11/03/20 від 25 березня 2020 року, варто звернути увагу, що в п. 10.8 Договору зазначено, що «До договору додається Додаток №1, що є невід’ємною частиною Договору. Натомість у складі даного Договору зазначеного додатку не має! - Договір №25/01/18 від 01 лютого 2018 року, варто звернути увагу, що в п. 9.14 Договору зазначено, що «До договору додається Кошторис, що є невід’ємною частиною Договору. Натомість у складі даного Договору зазначеного додатку не має! - Договір №19/02/18 від 16 березня 2018 року, варто звернути увагу, що в п. 9.14 Договору зазначено, що «До договору додається Кошторис, що є невід’ємною частиною Договору. Натомість у складі даного Договору зазначеного додатку не має! Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 476-р/пк-пз від 19.01.2018 в якому зазначено, що відповідно до умов документації, в якій вказано Додаток 7 тендерної документації містить форму «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (2015-2017 роки)» у формі таблиці, відповідно до якої для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати, зокрема, завірену копію вказаного учасником у таблиці договору. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ПП «Промбудсервіс-Косів» відсутні договірна ціна, графік фінансування робіт та квартальне завдання, що є невід’ємними частинами договору від 14.12.2015 № 145. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ПП «Промбудсервіс-Косів» не відповідала умовам тендерної документації в цій частині. Тобто дане рішення розкриває питання ідентичних порушень учасника ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" та вказує, що у разі аналогічних вимог замовника повинно надаватись обов’язково додатки до договору які є невід’ємними його частинами. Більше того Варто звернути увагу, що жоден з наданих договорів не містить скан-копій Актів виконаних робіт, які власне є першочерговим офіційним документом який свідчить про надання послуг/виконання договору. Відповідно до Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника Учасник для підтвердження відповідності умовам закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному вигляді наступні документи»: 3.1. Довідку за наданою формою (Таблиця 3) про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі відповідно до виду робіт, що закуповуються. Під аналогічним договором слід розуміти договір за період 2016-2020 роки, який виконаний у будь-якому з цих років,за яким учасником виконувались роботи відповідно до аналогічного предмета закупівлі(за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи із встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією). Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу, що ані Довідка, ані жоден договір не має інформації щодо предмета закупівлі (за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи із встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією). За таких обставин надані Учасником ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" аналогічні договори – не можуть братися до уваги в якості аналогічних так як не відповідають вимогам Тендерної документації По-друге: Відповідно до Додатку 1 Учасник для підтвердження відповідності умовам закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному вигляді наступні документи:1. Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.3. Копії документів, що підтверджують наявність грузо - пасажирського транспорту (власне, орендоване, договір оренди/користування, тощо), необхідного для надання послуг, згідно з умовами закупівлі. У складі пропозиції учасник надає файл назва якого «Тех. паспорт авто.» який містить технічний паспорт на транспортний засіб, лише один транспортний засіб. Відповідно до вимоги замовника зазначається транспорту у множині, а тому повинно бути не менше 2-х транспортних засобів. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6352-р/пк-пз від 27.06.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-04-002527-a) в якому зазначено, що відповідно до умов документації, в якій вказано «Учасник повинен надати копії особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів», учасники повинні надати у складі Пропозицій щонайменше дві особові медичні книжки, можна дійти до висновку, що учасник мав надати щонайменше дві медичні книжки працівників. Тобто дане рішення розкриває питання ідентичних порушень учасника ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" та вказує, що у разі аналогічних вимог замовника повинно надаватись мінімум 2 (два) документа. По-третє: Учасник повинен надати цінову пропозиції за формою встановленою у додатку 3 Оголошення, заповнюючи встановлену Замовником форму. Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого «Цінова пропозиція Додаток 3» який містить Цінову пропозиції, форма якої була встановлена у додатку 3. Учасник надає форму не заповнюючи обов’язкові поля для заповнення, а саме: Відомості про учасника Повне найменування учасника – юридичної / фізичної особи Вищезазначена таблиця не заповнена учасником, що не відповідає вимогам Замовника. По-четверте: Учасник повинен надати Лист про згоду з технічними (якісними) характеристиками предмета закупівлі (Додаток 2 до оголошення): подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого «Лист про згоду з техніч.характеристиками» який містить який містить просто скопійований текс із додатку 2 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати вимогам нормативно-правових» «виконаних робіт повинна відповідати вимогам державних». Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі. Отже пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. Принагідно повідомляємо, що у випадку безпідставного відхилення нашої пропозиції ми будемо змушені звернутися до (Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Рахункової палати України, Державної аудиторської служби України). ПРОСИМО 1) Невідкладно прийнятидо розглядудану вимогу. 2. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" (код ЄДРПОУ 24886014) у закупівлі №UA-2020-06-16-006750-c.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Мною, Уповноваженою особою з питань публічних закупівель відділу освіти Бородянської селищної ради, уважно розглянуто Вашу вимогу про дискваліфікацію учасника ТОВ «ВФ «Безпека-Сервіс», як такого, що не відповідає вимогам. По-перше, 1. Відповідно до Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасникаУчасник для підтвердження відповідності умовам закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному вигляді наступні документи»: п. 3.2. Скан-копію аналогічного договору, вказаного в довідці, з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, та позитивний лист-відгук (копія) від контрагента, виданий не раніше дати закінчення робіт за договором (не менше двох договорів). Вимоги до листа-відгуку: Лист-відгук обов’язково має містити посилання на конкретний договір (номер, дата, вид робіт), відносно якого надається. Серед іншого учасник ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" завантажує Аналогічний договір : - Договір №11/03/20 від 25 березня 2020 року, варто звернути увагу, що в п. 10.8 Договору зазначено, що «До договору додається Додаток №1, що є невід’ємною частиною Договору. Натомість у складі даного Договору зазначеного додатку не має! - Договір №25/01/18 від 01 лютого 2018 року, варто звернути увагу, що в п. 9.14 Договору зазначено, що «До договору додається Кошторис, що є невід’ємною частиною Договору. Натомість у складі даного Договору зазначеного додатку не має! - Договір №19/02/18 від 16 березня 2018 року, варто звернути увагу, що в п. 9.14 Договору зазначено, що «До договору додається Кошторис, що є невід’ємною частиною Договору. Натомість у складі даного Договору зазначеного додатку не має! Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 476-р/пк-пз від 19.01.2018 в якому зазначено, що відповідно до умов документації, в якій вказано Додаток 7 тендерної документації містить форму «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (2015-2017 роки)» у формі таблиці, відповідно до якої для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати, зокрема, завірену копію вказаного учасником у таблиці договору. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ПП «Промбудсервіс-Косів» відсутні договірна ціна, графік фінансування робіт та квартальне завдання, що є невід’ємними частинами договору від 14.12.2015 № 145. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ПП «Промбудсервіс-Косів» не відповідала умовам тендерної документації в цій частині. Тобто дане рішення розкриває питання ідентичних порушень учасника ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" та вказує, що у разі аналогічних вимог замовника повинно надаватись обов’язково додатки до договору які є невід’ємними його частинами. Відповідно до Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника», Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати, згідно п.3.2 «Скан - копію аналогічного договору, вказаного в довідці, з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, та позитивний лист-відгук (копія) від контрагента, виданий не раніше дати закінчення робіт за договором (не менше двох договорів)» Учасником ТОВ «ВФ «Безпека-Сервіс» подано в складі тендерної пропозиції: 1. Скан копію Договору № 06/07/18, від 17.07.2018 року, укладеного між відділом освіти Бородянської райдержадміністрації і ТОВ «ВФ «Безпека-Сервіс» про виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт системи пожежної сигналізації у ДНЗ «Ялинка» с. Микуличі 2. Скан копію Договору № 08/07/18, від 17.07.2018 року, укладеного між відділом освіти Бородянської райдержадміністрації і ТОВ «ВФ «Безпека-Сервіс» про встановлення автоматичної пожежної сигналізації у ДНЗ (ясла-садок) № 18 «Золота рибка» (з Додатками) Уважно вивчивши та перевіривши вищевказані договори, вважаємо, що ТОВ «ВФ «Безпека-Сервіс» виконано кваліфікаційну вимогу Замовника. 2. Більше того Варто звернути увагу, що жоден з наданих договорів не містить скан-копій Актів виконаних робіт, які власне є першочерговим офіційним документом який свідчить про надання послуг/виконання договору. Звертаю Вашу увагу на те, що у Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника», відсутня вимога, щодо надання скан-копій Актів виконаних робіт про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, а отже, відсутнє порушення з боку ТОВ «ВФ «Безпека-Сервіс», щодо невиконання кваліфікаційних вимог Замовника. 3. Відповідно до Додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасника Учасник для підтвердження відповідності умовам закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному вигляді наступні документи»: 3.1. Довідку за наданою формою (Таблиця 3) про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі відповідно до виду робіт, що закуповуються. Під аналогічним договором слід розуміти договір за період 2016-2020 роки, який виконаний у будь-якому з цих років,за яким учасником виконувались роботи відповідно до аналогічного предмета закупівлі(за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи із встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією). Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу, що ані Довідка, ані жоден договір не має інформації щодо предмета закупівлі (за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи із встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією). За таких обставин надані Учасником ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" аналогічні договори – не можуть братися до уваги в якості аналогічних так як не відповідають вимогам Тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції, надано скан-копії аналогічних договорів, за якими предметом договору є «Монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи пожежної сигналізації» (Договір № 06/07/18 від 17.07.2018 року), «Встановлення автоматичної пожежної сигналізації» ( Договір № 08/07/18 від 17.07.2018 року) – дані види робіт відповідають предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи із встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією. По-друге, 1. Відповідно до Додатку 1 Учасник для підтвердження відповідності умовам закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному вигляді наступні документи:1. Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.3. Копії документів, що підтверджують наявність грузо - пасажирського транспорту (власне, орендоване, договір оренди/користування, тощо), необхідного для надання послуг, згідно з умовами закупівлі. У складі пропозиції учасник надає файл назва якого «Тех. паспорт авто.» який містить технічний паспорт на транспортний засіб, лише один транспортний засіб. Відповідно до вимоги замовника зазначається транспорту у множині, а тому повинно бути не менше 2-х транспортних засобів. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6352-р/пк-пз від 27.06.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-04-002527-a) в якому зазначено, що відповідно до умов документації, в якій вказано «Учасник повинен надати копії особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів», учасники повинні надати у складі Пропозицій щонайменше дві особові медичні книжки, можна дійти до висновку, що учасник мав надати щонайменше дві медичні книжки працівників. Тобто дане рішення розкриває питання ідентичних порушень учасника ТОВ ВФ "Безпека Сервіс" та вказує, що у разі аналогічних вимог замовника повинно надаватись мінімум 2 (два) документа. Відповідно до Додатку 1 Учасник для підтвердження відповідності умовам закупівлі до завершення періоду прийняття пропозицій завантажує в електронному вигляді наступні документи: 1. Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.3. Копії документів, що підтверджують наявність грузо - пасажирського транспорту (власне, орендоване, договір оренди/користування, тощо), необхідного для надання послуг, згідно з умовами закупівлі. У складі пропозиції учасник надає файл назва якого «Тех. паспорт авто.» який містить технічний паспорт на транспортний засіб, в якому ТОВ «ВФ «Безпека – Сервіс» є власником даного автотранспорту. Твердження щодо зазначення транспорту замовником «у множині» є неправомірне, так як в даному випадку, наявність грузо-пасажирського транспорту , відповідно до вимоги Замовника «Транспорту» (Кого? Чого?) зазначається у родовому відмінку однини. По-третє, Учасник повинен надати цінову пропозиції за формою встановленою у додатку 3 Оголошення, заповнюючи встановлену Замовником форму. Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого «Цінова пропозиція Додаток 3» який містить Цінову пропозиції, форма якої була встановлена у додатку 3. Учасник надає форму не заповнюючи обов’язкові поля для заповнення, а саме: Відомості про учасника Повне найменування учасника – юридичної / фізичної особи Вищезазначена таблиця не заповнена учасником, що не відповідає вимогам Замовника. Вважаємо, що Учасник, подавши незаповнену в повному обсязі форму, допустив формальну помилку, так як форма пропозиції подана на фірмовому бланку Учасника, з зазначенням, що ТОВ «ВФ Безпека-Сервіс» надає свою пропозицію, щодо участі у закупівлі : код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи із встановлення системи пожежної сигналізації, системи передачі тривожних сповіщень, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією, підписана і скріплена печаткою директора ТОВ «ВФ Безпека-Сервіс». Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, ТОВ «ВФ Безпека-Сервіс» в складі тендерної пропозиції подано Установчі документи підприємства (Статут ТОВ «ВФ Безпека-Сервіс» в діючій редакції та Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" Зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції постачальника. По-четверте, Учасник повинен надати Лист про згоду з технічними (якісними) характеристиками предмета закупівлі (Додаток 2 до оголошення): подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого «Лист про згоду з техніч.характеристиками» який містить який містить просто скопійований текс із додатку 2 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати вимогам нормативно-правових» «виконаних робіт повинна відповідати вимогам державних». Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ » , а тому не відповідає вимогам Замовника. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі. Отже пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована. Учасник у складі пропозиції подав файл назва якого «Лист про згоду з технічними (якісними) характеристиками до предмета закупівлі» в зв’язку з чим виконав вимоги Замовника. Враховуючи вищевикладене, вимоги не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

COVID-19

Номер: 03105a8f228448999a7d24cfd48aa2d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-006750-c.b3
Назва: COVID-19
Вимога:
Відповідно до п.2.4. Додатку 1 до оголошення «Вимоги кваліфікації учасника» учасникам необхідно надати медичні довідки інженерної і монтажної групи працівників організації, в звязку з COVID – 19. Ця вимога є незрозумілою та дискримінаційною саме для Учасників. Для чого потрібно надавати цю довідку на стадії надання тендерної пропозиції проведення торгів (аукціону), якщо працівники учасника можуть захворіти на стадії визначення Переможця або підписання договору. Виходячи з цього вимагаємо видалити вищезазначену вимогу або сформулювати ії для Переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. У статті 17 Закону України «Про охорону праці» зазначається, що для певних категорій працівників, зокрема, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, або таких, де є потреба в професійному доборі, роботодавець або уповноважений ним орган зобов’язаний забезпечити фінансування та організацію проведення попереднього ( під час прийняття на роботу) та періодичного (протягом трудової діяльності) медичних оглядів. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що роботи, будуть проводитися в закладі освіти. В зв'язку з вищевикладеним, тендерна документація залишається без змін Дякуємо за виявлений інтерес до нашої закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c510f8251fdc4f57a482843968c43827
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-006750-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до вимог додатку 2 до оголошення «Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі» Виконавець робіт повинен надати ліцензію на виконання будівельних робіт. Відповідно до п.14 Постанови Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких обєкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» не потребують наявності Ліцензії на виконання будівельних робіт з улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі. Виходячи з цього вимагаємо видалити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до п.3, Примітки до Постанови КМУ від 07.06.2017 року № 406: "Виконання будівельних робіт повинно здійснюватися з дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил ". Відповідно до п.9 ч. 1 ст. 7 Закону України № 222 "Про ліцензування видів господарської діяльності", ліцензуванню підлягає будівництво об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) відносяться до об'єктів із середніми (СС2) і значними (СС3) наслідками з урахуванням особливостей, визначених Законом України № 687 "Про архітектурну діяльність". В зв'язку з вищевикладеним, тендерна документація залишається без змін. Дякуємо за виявлений інтерес до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Уточнення

Номер: 9c10ba25625c45fc9e4eb81c327dad45
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-006750-c.a1
Назва: Уточнення
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник! Просимо уточнити, чи може учасник бути зареєстрований в м. Києві чи тільки в обов'язково в Київській області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Учасник може бути зареєстрований у м. Києві. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так