• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металеві контейнери для сміття

Торги не відбулися

88 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 442.50 UAH
Період оскарження: 16.06.2020 14:51 - 22.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискваліфікація замовника

Номер: bc2aa1f9e36e4257b864c3bdb7f72d7b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-001688-a.c3
Назва: Дискваліфікація замовника
Вимога:
Шановна пані уповноважена особа КП Комунальник Снопик Наталя вибачьте яким місцем ви розглядаєте пропозиції учасників ? Коли пишите маячню про ненадання учасником довідки з наявності у учасника власного автотранспорта з реєстраційним номером , видкинемо в сторону про доцільність та абсурдність цієї вимоги - це тема для іншої розмови , ви не побачили в складі документів учасника ФОП Григорян М.С інформацію про те , що у учасника відстутній власний автотранспорт для здійснення грузовенень , проте учасник надав чинний договір з перевізником де чорним по білому зазначено транспорт з реєстраційним номером та маркуванням , коли будете відповідати на цю скаргу вкажіть відділення нової пошти я вам пришлю гарні окуляри. Цим ви ще один раз довели вашу некомпетентність та невідповідність посади , яку ви займаєтє. По вашій відповіді на першу скаргу ви ще раз пітвердили що не маєте жодної уяви про технічний аспект цієї закупівлі , ви продовжуєте наполягати що паспорт якості мені хтось видав та на ньому повина бути дата видачі, якщо вже розлядаєте пропозицію учасника під мікроскопом в пошуках маленьких шпаринок , то навчиться хоч це робити якісно та кореткно
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 11.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про наявність автотранспорту, із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу; 11.2. Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів; 11.3. Рішення про державну реєстрацію потужностей для виду діяльності – транспортування (за наявності у Учасника власного автотранспорту); За відсутністю у Учасника власного автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів: - у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі: • документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування автотранспортом; • видане Учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей Учасника для виду діяльності - транспортування; - у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: • чинний на період постачання предмету закупівлі договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України);
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Переогляд пропозиції , некомпетентність замовника

Номер: 1f64d7f570a9438ca63684dc2c1ea5a0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-001688-a.c2
Назва: Переогляд пропозиції , некомпетентність замовника
Вимога:
Уважно вивчивши протокол № 14/20 , учасник ФОП Григорян М.С вимагає переогляду пропозиції та визнання його переможцем , оскільки він виконав усі умови передбачені тендерною документацією. Аргументи наведені уповноваженою особою КП "Комунальник" , щодо відхилення пропозиції є безпідставними та містять дуже дивне та формальне трактування. Це А- може дія спеки Б-свідоме порушення законодавства та дискримінація учасника , Щоб довести правильність своїх слів привожу такі аргументи: 1, Документ наданий учасником під назвою Паспорт виробу не є окремим документом , завантаженим на електронний майданчик , а частиною документа Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , який так дійсно підтверджує якість товару гарантійний строк експлуатації. 2. Паспорт якості ні ким не видається , жодним органом , в протоколі ви зазначайте відсутня дата видачі - це помилкове твердження , цей документ видається тільки від постачальника замовнику разом з товаром , а учаснику цей документ ніхто не видає , я його собі сам не видав , отже про яку дату видачі іде мова , учасник надав цей документ як частину окремого документа , лише щоб підтвердити якість товару та відповідність технічним вимогам. 3. Цей документ може містити лише тільки дві дати : дата вироблення та дату поставки товару , а не дата видачі або дату складання , отже учасник планував виготовити цей товар , а разом з товаром вже надати замовнику паспорт якості з вище зазначеними датами. 4. Ви ставите під сумнів чинність цього документу , якщо ви уважно дивились реєстр юридичних та фізичних осіб то могли побачити що по відношенню суб'єкта господарювання не розпочато процедуру ліквідації , це значить що усі документи які надає цей суб'єкт підписані та скріплені печаткою мають чинність незалежно від дати їх створення згідно з чинним законодавством України про підприємницьку діяльність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь: повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі було підготовлено виключно з урахуванням норм чинного законодавства. У відповідності до пункту 13 Додатку 2 до Оголошення в складі пропозиції Учасника вимагається копія документу, який підтверджує відповідні якісні характеристики запропонованого товару (сертифікати відповідності та/або декларацію відповідності, паспорти якості тощо). Наданий документ повинен бути чинним на дату подання пропозиції учасником. У разі неможливості надання таких документів, надати письмові пояснення причин неможливості надання таких документів. Проте в складі пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЯН МГЕР СОСОВИЧ був наданий Паспорт виробу виданий Фізичною особою підприємцем Григорян Мгер Сосович, на якому відсутня дата видачі даного Паспорту. Проте в складі пропозиції Замовника п.5 вказано, що кожен документ має бути датований, підписаний повноважним представником відповідного суб,єкту господарювання чи організації, скріплені печаткою (за наявності), що є порушенням; Також у відповідності до пункту 11.1 Додатку 2 до Оголошення в складі пропозиції Учасника вимагається інформаційна довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про наявність автотранспорту, із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. Проте в складі пропозиції даний документ відсутній; у відповідності до пункту 11.2 Додатку 2 до Оголошення в складі пропозиції Учасника вимагається Свідоцтво про реєстрацію автотранспортних засобів. Проте в складі пропозиції даний документ також відсутній.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників торгів

Номер: ca2a8f7ca0e8444c9fdb45fa24a81612
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-16-001688-a.b1
Назва: Дискримінація учасників торгів
Вимога:
Вимагаємо скасувати вимоги додатку 2 п 11.1 11.2 11.3 оскільки ці дискримінаційні вимоги звужують потенційне коло участників закупівлі які не мають власний грузовий транспорт. Ви не вбачаєте що ці вимоги є нелогічними та безглуздими ? Який ризик невиконання договору ви бачите якщо учасник не назве перевізника за допомогою якого він збирається доставити товар замовнику , в тендерній документації учасник повинен декілька раз зазначити що доставка входить у ціну товару , отже яка різниця яким перевізником учасник збирається користуватися для виконання своїх зобов'язань , чому просто не прописати щоб учасник надав гарантійний лист доставки п 11.4 додатку 2 тендерної документації також є абсолютно дискримінаційним і абсолютно не зрозумілим для чого він потрібен , також можна тоді вимагати документи наявності у учасника ноутбука принтера та сканера за допомою яких він буде друкувати та сканувати документи для підготовки тендерної документації . Припиніть займатися цим бюрократичним спамом бо так можно дуже далеко піти . Я теж тоді можу спитати чі є програмне забезпечення яким ви користуєтесь та за домогою якого ви набирали тендерну документацію ліцензійним ? Отже потенційний учасник вимагає внесення змін в тендерну документацію та скасування п 11.1 11.2 11.3 11.4 додатку 2
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства «Комунальник» розгляну порушене Вами питання та повідомляє, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі було підготовлено виключно з урахуванням норм чинного законодавства. Так, виходячи з положень норм частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У зв’язку з цим, а також з метою отримання достовірної інформації наявність необхідних ресурсів було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо наявності інформаційної довідки, складеної у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про наявність автотранспорту, із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу. У свою чергу, відповідно до п.п. 11.2., 11.3. та 11.4. передбачено надання свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів та інших документів і інформації, які документально підтверджують наявність та реєстрацію потужностей, необхідних для виконання зобов’язань по договору. Варто зазначити, що нами як замовником встановлено вимогу надання даної інформації та документів не лише тих, що є безпосередньо в учасника, але й надано право залучення до перевезення (поставки) третіх осіб, а тому Ваші нарікання викладені у питанні є безпідставними та не обґрунтованими, а тому не підлягають задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено