-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові дверні блоки
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Завершена
299 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 495.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 495.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2020 14:42 - 27.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження
Номер:
49b880f700ea40e1bd67134d8d3d3ab5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-003094-b.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "ДРОЗД ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ", зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
-Сертифікат відповідності на профіль ПВХ-ВІДСУТНІЙ .Вимагався в Додатку №2 п.5.
-Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на скоппакети-ВІдсутні. ,вимагагались в Додатку №2 п.6.
-Авторизаційний лист від виробника -Відсутній ,вимагався в Додатку №2 п.7
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ФОП "ДРОЗД ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "ДРОЗД ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол засідання тендерного комітету 10.07.2020 18:49
Дата подачі:
08.07.2020 10:42
Вирішення:
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 31 Закону У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Отже, враховуючи викладене, вважаємо, що вимога (Скарга) Фізичної особи – підприємця Култишевої Катерини Валентинівни щодо закупівлі - Код ДК 021:2015 – 44220000-8 Столярні вироби (Металопластикові дверні блоки) підлягає відхиленню, як така, що не відповідає ст.ст.18,24,31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено