послуги з проведення топографо-геодезичної зйомки території, проведення інвентаризація земель в межах та за межами населених пунктів, встановлення (зміна меж) адміністративно-територіальних утворень, виконання нормативно грошової оцінки земель населених пунктів Новолатівської сільської ради та наповнення бази ГІС Замовника даними отриманими в результаті надання комплексних інженерних послуг
процедура закупівлі здійснюється з метою задоволення потреби та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-04-07-000679-a. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Мова, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту.
Торги не відбулися
7 500 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 000.00 UAH
Період оскарження:16.06.2020 14:12 - 22.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:91a4520685cb476ca92509ab92391437
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-06-16-005118-c.a3
Назва:Стосовно встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 5.3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Аналогічним договором вважається договір аналогічний предмету закупівлі до складу якого включені всі види робіт визначені техзавданням цієї тендерної документації або окремі договори по кожному виду робіт зазначені в технічному завданні тендерної документації. В технічному завданні на закупівлю в новій редакції від 14.07.2020 р. зазначені наступні види робіт: 1.1 Топографо-геодезична зйомка за межами населених пунктів М 1:10 000, в межах населених пунктів - М 1:500; 1.2 Інвентаризація земель в межах та за межами населених пунктів; 1.3 Встановлення (зміна меж) адміністративно-територіальних утворень; 1.4 Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів; 1.5 Наповнення бази ГІС Замовника даними отриманими в результаті надання комплексних інженерних послуг.
Тобто, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовником одночасно встановлено велику кількість критеріїв, а саме необхідно надати договір (або договори) на виконання значної кількості різних видів землевпорядної документації, документації з оцінки земель, топографо-геодезичні вишукування різних масштабів та договір, предметом закупівлі якого є наповнення бази ГІС. Встановлення всіх цих критеріїв одночасно є дискримінаційною вимогою, яка значно звужує коло потенційних учасників. Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою у тому числі є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Ст. 66 ЗУ «Про землеустрій» визначені вимоги до професійної підготовки у сфері землеустрою та зазначено, що інженеру-землевпоряднику, який склав кваліфікаційний іспит, видається кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою. Тобто сертифікований інженер-землевпорядник має право складати всі види землевпорядної документації, документацію з оцінки земель та виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Відповідно до ст.5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Вимога надати окремі договори на всі види робіт, що зазначені в технічному завданні або комплексний договір є дискримінаційною по відношенню до землевпорядних фірм, які повністю відповідають вимогам чинного законодавства, мають у своєму складі 2 сертифікованих інженера-землевпорядника, сертифікованого інженера геодезиста, мають значний досвід розроблення та погодження землевпорядної документації відповідно до ст. 25 ЗУ «Про землеустрій», у тому числі документації, які підлягають проходженню державної експертизи землевпорядної документації та не мають договору на виконання одного або декількох видів робіт, що зазначені в даному технічному завданні.
Аналогічна за змістом вимога була опублікована 07.07.2020 р.. Замовником було надано відповідь, що вимога задоволена та зміни будуть внесені до тендерної документації. Проте дискримінаційна вимога щодо надання одразу значної кількості договорів, а саме договорів на виконання різних видів землевпорядної документації, документації з оцінки земель, топографо-геодезичні вишукування різних масштабів та договір, предметом закупівлі якого є наповнення бази ГІС, так і залишилась в тендерній документації у новій редакції від 14.07.2020 р. Замовник лише вніс зміни у частині назви одного з видів робіт, та замість Наповнення бази ГІС ПК «Земельний облік» прописав Наповнення бази ГІС.
Просимо повторно розглянути вимогу, внести зміни до тендерної документації, визначення аналогічного договору викласти в новій редакції, а саме «Аналогічним договором вважається договір аналогічний предмету закупівлі до складу якого частково або повністю включені види робіт визначені технічним завданням цієї тендерної документації або окремі договори по видам робіт, які частково або повністю зазначені в технічному завданні тендерної документації».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.07.2020 21:00
Вирішення:Тендерний комітет Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з норм чинного законодавства предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
На виконання зазначених вище положень наказу нами як Замовником було визначено предмет закупівлі у спосіб: комплексні інженерні послуги – код ДК 021:2015 - 71340000-3 (послуги з проведення топографо-геодезичної зйомки території, проведення інвентаризація земель в межах та за межами населених пунктів, встановлення (зміна меж) адміністративно-територіальних утворень, виконання нормативно грошової оцінки земель населених пунктів Новолатівської сільської ради та наповнення бази ГІС Замовника даними отриманими в результаті надання комплексних інженерних послуг).
У свою чергу, Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Беручи до уваги зазначене вище, а також виходячи з положень норм статті 16, зокрема, в частині назви кваліфікаційного критерію, якому має відповідати учасник та надання документів з метою документального підтвердження його відповідності жодного порушення та/або дискримінаційного підходу нами застосовано не було, оскільки Законом чітко регламентовано підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів саме предмету закупівлі, який визначено також у спосіб згідно норм чинного законодавства.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.07.2020 22:01
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Неоднозначні вимоги в тендерній документації
Номер:9e04e80433594404bac10e8886f432e7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-06-16-005118-c.a2
Назва:Неоднозначні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до п.2 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції ТД, "У разі надання неналежно складеного розрахунку ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону), Договір про закупівлю вважається неукладеним з вини Учасника, що тягне за собою наслідки відповідно до частини 7 статті 33 Закону). Належно складеним вважається розрахунок ціни тендерної пропозиції (остаточної пропозиції за результатами аукціону), який складено норм діючого законодавства та містить усі види робіт (послуг) та витрат, які були встановлені у Додатку 3 до тендерної документації." Для уникнення прецеденту дискримінаційних вимог, вимагаємо надати конкретну форму кошторису, з визначеним переліком робіт згідно норм діючого законодавства та видами робіт які були встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.
Згідно п.2 Розділу 3 ТД, "Учасник повинен надати копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію із зазначенням реквізитів." Вимагаємо внести зміни до ТД, а саме уточнити які саме реквізити мають бути зазначені у цій довідці.
Згідно п.1, пп. 7 Розділу ІІІ ТД "ТП повинна складатися: "Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом" та згідно пппп.4, ппп.5.2.1, пп5.2, п5 Розділу ІІІ (стор 16) Учасник має надати копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з відповідною відміткою органу, якому надається дана форма або сканованою квитанцією про отримання. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису. Вимагаємо виключити дані вимоги з ТД так як, орган статистики який видає зазначені вище довідки та відомості не проводить прийом громадян та організацій, у зв'язку з епідеміологічним станом, що склався на території України та працює в онлайн режимі, отримати дані у строк зазначений у ТД, а саме п.1 Розділу ІІІ (стор7)"У випадку надання у складі тендерної пропозиції документів з відомостями з єдиних державних реєстрів, такі документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій". Або внесіть зміни до п.1 Розділу ІІІ (стор7) ТД щодо обмеження термінів видачі довідок, а саме: вимогу "документи повинні бути видані не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій" замінити на: "документи повинні бути видані не раніше дати оголошення закупівлі".
Згідно п.6 Розділу VI ТД "Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору. Вид забезпечення виконання договору: електронна банківська гарантія, оформлена відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 13 січня 2005 р. за №41/10321 із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору Учасником, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю р/р № ___________________________ в Державній казначейській службі України м. Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 40982291. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору, ідентифікатор закупівлі ___________, без ПДВ)”. Банківська гарантія має видаватись під відповідне забезпечення (грошове покриття). Для підтвердження учасник надає копію платіжного доручення, що підтверджує перерахування коштів у якості тендерного забезпечення, завіреного банком." УЧАСНИК не може надати копію платіжного доручення і саму гарантію, так як на момент подачі пропозиції, ще невідома сума договору з якої можна відрахувати 5% гарантійного забезпечення. Вимагаємо внести зміни у зазначений вище розділ ТД, а саме слово "учасник" замінити на слово "переможець".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.07.2020 20:55
Вирішення:Тендерний комітет Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що відповіді на порушені у вимозі питання надано вище. При цьому, по ряду порушених питань до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:57c4f77adefc414c813f50949b7279cb
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-06-16-005118-c.c1
Назва:Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 5.3 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що Аналогічним договором вважається договір аналогічний предмету закупівлі до складу якого включені всі види робіт визначені техзавданням цієї тендерної документації або окремі договори по кожному виду робіт зазначені в технічному завданні тендерної документації. В технічному завданні на закупівлю зазначені наступні види робіт: 1.1 Топографо-геодезична зйомка за межами населених пунктів М 1:10 000, в межах населених пунктів - М 1:500; 1.2 Інвентаризація земель в межах та за межами населених пунктів; 1.3 Встановлення (зміна меж) адміністративно-територіальних утворень; 1.4 Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів; 1.5 Наповнення бази ГІС ПК «Земельний облік» Замовника даними отриманими в результаті надання комплексних інженерних послуг.
Хочемо зазначити, що одним з видів робіт, які необхідно виконати відповідно до технічного завдання є наповнення бази ГІС ПК «Земельний облік» Замовника даними отриманими в результаті надання комплексних інженерних послуг, тобто враховуючи визначення аналогічного договору на підтвердження відповідності даному критерію Учаснику також необхідно надати договір на наповнення бази ГІС ПК «Земельний облік», тобто конкретної бази ГІС. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може вказувати в тендерній документації конкретну назву (марку) товару (виробу).
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовником одночасно встановлено велику кількість критеріїв, а саме необхідно надати договір (або договори) на виконання значної кількості різних видів землевпорядної документації, документації з оцінки земель, топографо-геодезичні вишукування різних масштабів та договір, предметом закупівлі якого є наповнення бази ГІС ПК «Земельний облік». Встановлення всіх цих критеріїв одночасно є дискримінаційною вимогою, яка значно звужує коло потенційних учасників.
Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою у тому числі є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою. Ст. 66 ЗУ «Про землеустрій» визначені вимоги до професійної підготовки у сфері землеустрою та зазначено, що інженеру-землевпоряднику, який склав кваліфікаційний іспит, видається кваліфікаційний сертифікат, що підтверджує відповідність інженера-землевпорядника кваліфікаційним вимогам та його спроможність самостійно складати окремі види документації із землеустрою та документації з оцінки земель, виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи, проводити інвентаризацію земель, перевіряти якість ґрунтових, геоботанічних та інших обстежень земель при здійсненні землеустрою. Тобто сертифікований інженер-землевпорядник має право складати всі види землевпорядної документації, документацію з оцінки земель та виконувати топографо-геодезичні і картографічні роботи.
Вичерпний перелік землевпорядної документації та вимоги до її складання наведені в ЗУ «Про землеустрій».
Відповідно до ст.5 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Вимога надати окремі договори на всі види робіт, що зазначені в технічному завданні або комплексний договір є дискримінаційною по відношенню до землевпорядних фірм, які повністю відповідають вимогам чинного законодавства, мають у своєму складі 2 сертифікованих інженера-землевпорядника, сертифікованого інженера геодезиста, мають значний досвід розроблення та погодження землевпорядної документації відповідно до ст. 25 ЗУ «Про землеустрій», у тому числі документації, які підлягають проходженню державної експертизи землевпорядної документації (наприклад такі як проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення) та не мають договору на виконання одного або декількох видів робіт, що зазначені в ТЗ.
Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, видалити дискримінаційну вимогу, визначення аналогічного договору викласти в новій редакції, а саме «Аналогічним договором вважається договір аналогічний предмету закупівлі до складу якого частково або повністю включені види робіт визначені технічним завданням цієї тендерної документації або окремі договори по видам робіт, які частково або повністю зазначені в технічному завданні тендерної документації»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.07.2020 14:56
Вирішення:Тендерний комітет Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені зміни про, які Вас буде поінформовано додатково.