-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 37420000-8 Гімнастичний інвентар (Спортивний мат)
Завершена
484 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 420.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 420.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2020 13:08 - 28.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Номер:
fdb791aa0d764e778f04ee638e7a970b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-004199-c.c2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення нашої тендерної пропозиції
Скарга:
Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозиції, всупереч вимогам тендерної документації, та визнав переможцем, учасника з більшою ціною. Просимо АМКУ розглянути скаргу.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 14.07.2020 15:46
- Рішення від 17.07.2020 №13853.pdf 17.07.2020 19:49
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11228.pdf 28.07.2020 12:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020 № 14869.pdf 04.08.2020 20:34
- Рішення від 03.08.2020 № 14869.pdf 06.08.2020 22:52
- Пояснення по суті скарги (Спортивний мат).docx 21.07.2020 12:39
- Пояснення по суті скарги (Спортивний мат).pdf 21.07.2020 12:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2020 14:53
Дата розгляду скарги:
24.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.07.2020 19:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.08.2020 22:52
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
d8f7c11a6cba4699b56659359ac380de
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-004199-c.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В технічному завданні Замовником вказані дискримінаційні вимоги які порушують принципи викладені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановивши вимоги до подачі таких документів
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на запропонований Товар щодо проходження державної сертифікації.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пінополіуретан, який використовується для виготовлення товару.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на тканину з покриттям ПВХ яка використовується для виготовлення товару.
- Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 на тканину з покриттям ПВХ яка використовується для виготовлення товару.
- Сертифікат на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008, IDT) на виробництво та/або реалізацію спортивного знаряддя, або ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво та/або реалізацію спортивного знаряддя.
Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015 на виробництво та реалізацію для закладів освіти спортивного знаряддя.
Замовник значно скорочує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Замовником не доведена обґрунтованість висунення даних вимог.
Вимагаємо виключення дискримінаційних вимог з Тендерної документації.
До того ж Замовник вимагає подання банківської гарантії, але не призводить в тексті документації своїх реквізитів на які повинна оформлятися гарантія, зокрема не вказані банківські реквізити Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2020 13:15
Вирішення:
Доброго дня, шановний, Учасник! Відповідно пункту 31 частини 1 статті Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація це - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації), звертаємо Вашу увагу саме відповідно до норм чинного законодавства, не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає, звертаємо Вашу увагу саме, законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Сутність лист-роз’яснення або копіюї/й роз'яснення/нь державних органів полягає в тому, що якщо, саме на законодовчому рівні, а не тому, що Учасник не хоче, або не встигає взяти саме документ з переліку вимог тендерної документації, то він надає лист-роз’яснення або копію/ї роз'яснення/нь державних органів. Тобто, Замовник надає можливість Учаснику обрати «або, або», але саме із законодавчих підстав.
Враховуючи те, що товар, який замовник прагне закупити використовуватиметься для закладів загальної середньої освіти, де знаходяться діти. Замовник не має права нехтувати якістю товару, тому визначає такі вимоги.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на запропонований Товар щодо проходження державної сертифікації.
Необхідність отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначена Законами України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» та ін. Державній санітарно-епідеміологічній експертизи підлягають (ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»)
- Продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров’ю людей.
Виходячи з зазначеного замовник для підтвердження якості товару надає змогу Учаснику надати документ на власний вибір: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на запропонований Товар.
- Необхідність отримання Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пінополіуретан, який використовується для виготовлення товару замовник керується Інформацією про об’єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ст.1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»).
Для підтвердження якості на тканину з покриттям ПВХ, яка використовується для виготовлення товару замовник також надає змогу Учаснику надати документ на власний вибір: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікат відповідності на тканину з покриттям ПВХ, яка використовуватиметься для виготовлення товару.
На сьогоднішній день Замовник здійснює закупівлю через систему електронних закупівель, де єдиним критерієм даної закупівлі є ціна. Однак, враховуючи, що товар закуповується для дітей, Замовник повинен закупити товар якісний та у встановлені терміни. З метою отримання якісного товару висунута вимога щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2008, IDT ). Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства та яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2008, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надати товар у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів.
Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання товару, в складі тендерної документації вимагає від учасників надання Сертифікату на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я дітей ДСТУ ISO 9001.
Для підтвердження того, що запропонований товар за своїми екологічними характеристиками відповідає вимогам збереження здоров’я дітей замовник керуючись наказом в Україні Національного органу по стандартизації № 221 від 31.12.2015 з 01.07.2016 діє ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ISO 14001:2015, IDT).
Впроваджуючи систему екологічного управління, кожна організація визначає законодавчі та інші регламентувальні вимоги стосовно навколишнього середовища, які вона зобов’язана виконати, та які застосовані до екологічних аспектів її діяльності, продукції чи послуг.
Враховуючи вищезазначене Замовник вимагає від учасників надати - Сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015, IDT (для вітчизняного виробника ДСТУ ISO 14001:2015 на виробництво та реалізацію для закладів освіти спортивного знаряддя.
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону «замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». А відповідно пункту 9 статті 21 замовник в оголошені про проведення відкритих торгів повинен зазначити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Тобто, Закон не містить обмежень/заборон щодо встановлення замовником виду та умов надання гарантії, як забезпечення Пропозиції. Замовник вимагаючи тендерне забезпечення та прописуючи його вимоги в документації враховував Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Крім цього, враховуючи практику АМКУ дана вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло учасників, не порушує іх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та не позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, а так само дану гарантію може взяти будь-який Учасник, який зацікавлений у даній закупівлі.
Враховуючи усі вищевказані вимоги, просимо Вас взяти участь у торгах.
Статус вимоги:
Відхилено