-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон) у закладі загальної середньої освіти №217, за адресою: пров. Поліський, 9 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45420000-7 «Столярні та теслярні роботи»)
Завершена
2 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 250.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2020 11:27 - 27.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника
Номер:
0e30844897394df6a43b8d9906761b16
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-16-001449-b.b1
Назва:
Вимога на рішення замовника
Вимога:
Вимога про скасування рішення замовника!
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка.PDF 09.07.2020 15:00
- Вимога.PDF 09.07.2020 15:01
- оригінал статуту.PDF 09.07.2020 15:02
- Протокол № 1205.pdf 14.07.2020 13:39
Дата подачі:
09.07.2020 15:03
Вирішення:
Розглянувши інформацію, оприлюднену у вимозі про визнання незаконним та скасування протоколу засідання тендерного комітету розгляду тендерних пропозицій №1173 від 08 липня 2020 року про відхилення пропозиції ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС», повідомляємо наступне:
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема пунктів 3, 4 Статті 22 «Тендерна документація», документація замовника закупівлі зазначаються такі відомості:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
- інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Також статтею 23 Закону «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» міститься вичерпний перелік вимог щодо підтвердження учасником закупівлі відповідності його матеріалів та конструкцій технічним та якісним вимогам замовника.
Таким чином, враховуючи все вищезазначене, твердження учасника, що вимога замовника надати документальне підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик, а також безпечність використання матеріально-технічних ресурсів учасника є необов’язковою до завантаження адже це є дискримінацією учасників та не вимагається законодавством, є необґрунтованою, та такою, що не відповідає дійсності.
А оскільки в своїй тендерній пропозиції учасник не надав такі документи, що підтверджують відповідність технічним вимогам замовника: - Сертифікат відповідності на профілі ПВХ для віконних блоків; - Сертифікат відповідності на підвіконня внутрішні; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пристрої поворотно-відкидні (фурнітура для вікон); - Протокол визначення групи токсичності продуктів горіння ПВХ профілю; - Протокол визначення групи займистості ПВХ профілів та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за поширенням полум’я поверхнею ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього; - Протокол визначення групи за димоутворювальною здатністю ПВХ профілю та підвіконня внутрішнього, то така тендерна пропозиціє не відповідає вимогам тендерної документації замовника в цій частині, і відхиляється ним.
2. Також в своїй вимозі учасник зазначає, що замовник позбавив його права на виправлення ним невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель, повідомлення про усунення таких невідповідностей.
Дане твердження учасника не відповідає дійсності з наступних причин.
Однією з причин, яка зазначена в протоколі замовника про розгляд тендерних пропозицій №1173 від 08 липня 2020 року, що слугувала відхиленню тендерної пропозиції учасника ТзОВ «АТЛАНТ ПЛЮС» було не надання ним в складі своєї пропозиції скан-копії оригіналу Статуту (зі змінами у разі наявності) чи іншого установчого документу або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
Учасник стверджує, що він має право на виправлення даної невідповідності протягом 24 годин.
Згідно статті 29 Закону України, пункт 16 регламентує, що Замовник закупівлі розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю;
2) На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю ( - протокол зборів засновників про призначення директора; наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів).
Таким чином, положення Закону містить вичерпний перелік тих документів, в які учасник може внести зміни у випадку невідповідностей, а неподання ним копій установчого документу – Статуту або іншого документу, зазначеного в тендерній документації не входить в даний перелік, а відтак замовник згідно Закону не міг надати можливості учаснику виправити невідповідності в тендерній документації.
Згідно з вище зазначеним, твердження учасника, що його позбавили права виправити невідповідності – не відповідає дійсності.
І оскільки учасник не надав документ, що передбачений п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, його пропозиція не відповідає вимогам в цій частині, а відтак відхиляється замовником.
Статус вимоги:
Відхилено