• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по профілактичним випробуванням та вимірам в електроустановках та електромережах (замір опору заземлення).

Завершена

74 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 740.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2020 23:17 - 18.06.2020 23:21
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: d78be32d3f7a441f8459308fb59c17fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-004424-b.b1
Назва: вимога
Вимога:
У відповідності до листа МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 25.07.2012 № 7/17-12127 Про сертифікацію інженера-кошторисника зазначено, що у разі виконання проектної документації на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифіката є обов'язковою умовою. Відповідно до тендерної документації капітальний ремонт не проводиться, тому кошторисну документацію, ліцензію АВК та копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Ви вимагаєте незаконно. Ви лобіюєте інтереси СВОГО учасника Тепловізійного контролю в тому році не було........ а тут з'явився. Співпадіння? Для КРУ гадаємо це не буде співпадіння...
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Одним із основних принципів закупівлі є максимальна економія та ефективність. Встановлення вимоги про надання кошторисної документації, ліцензії АВК, копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації зумовлена необхідністю підтвердження правильності розрахунку послуг, що забезпечить максимальну економію бюджетних коштів, а також упередить від закупівлі неякісних послуг, що забезпечить відповідає принципу ефективності закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено