-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Доксорубіцин 50 мг)
Торги не відбулися
878 119.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 390.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 390.60 UAH
Період оскарження:
15.06.2020 18:50 - 12.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
f48316c397974ac78762f82638e453b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a22
Назва:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога у прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_06.07.2020.docx 06.07.2020 09:07
- Відповідь на вимогу.pdf 07.07.2020 17:45
Дата подачі:
06.07.2020 09:07
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
7f5bb65e07f141ad8bd081b7ac64cab1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a21
Назва:
запит на зміни
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в Проєкт договору про закупівлю в п. 5.1 та викласти в наступній редакції:
завірену належним чином копію сертифікату відповідності умов виробництва продукції вимогам належної виробничої практики на виробничий майданчик, де було виготовлено серії продукції, яка постачається, або завірену належним чином копію документа, що підтверджує відповідність умов виробництва продукції вимогам до виробництва продукції в Україні, що виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками або, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є виробником-резидентом України, завірену належним чином копію чинної ліцензії на виробництво продукції;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2020 11:22
Вирішення:
Добрий день! В основі вимог п. 5.1 проекту Договору в частині обов’язку надання Замовнику «завіреної належним чином копії сертифікату відповідності умов виробництва продукції вимогам належної виробничої практики на виробничий майданчик, де було виготовлено серії продукції, яка постачається, або завіреної належним чином копії документа, що підтверджує відповідність умов виробництва продукції вимогам до виробництва продукції в Україні, що виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками або, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є резидентом України, завіреної належним чином копії чинної ліцензії на виробництво продукції» покладено принцип альтернативності вибору. Таким чином, проект Договору містить можливість подання (на вибір Постачальника) кількох видів документів та жодним чином не обмежує учасників.
Принагідно інформуємо, що проектом Договору в частині документів, пов'язаних із підтвердженням відповідності умов виробництва продукції вимогам належної виробничої практики передбачено можливість подання завірених належним чином копій таких документів:
якщо Постачальник – нерезидент, Виробник - нерезидент: завірену належним чином копію сертифікату відповідності умов виробництва продукції вимогам належної виробничої практики на виробничий майданчик, де було виготовлено серії продукції, яка постачається, або завірену належним чином копію документа, що підтверджує відповідність умов виробництва продукції вимогам до виробництва продукції в Україні, що виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками;
якщо Постачальник – резидент, Виробник - нерезидент: завірену належним чином копію сертифікату відповідності умов виробництва продукції вимогам належної виробничої практики на виробничий майданчик, де було виготовлено серії продукції, яка постачається, або завірену належним чином копію документа, що підтверджує відповідність умов виробництва продукції вимогам до виробництва продукції в Україні, що виданий Державною службою України з лікарських засобів та контролю за наркотиками;
якщо Постачальник – резидент, Виробник – резидент: завірену належним чином копію чинної ліцензії на виробництво продукції в Україні.
Таким чином, дії Замовника мають правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними. Передбачена норма не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Запит про роз’яснення тендерної документації.
Номер:
4536b4bbc0844c31895ef6aab2d4254f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a20
Назва:
Запит про роз’яснення тендерної документації.
Вимога:
Згідно з п. 1 Додатку №3 до ТД переможець має надати Замовнику «довідку, видану уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку, та не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми».
У відповідності до п. 2 Розділу 1 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС від 29 листопада 2016 року № 1256 довідка - документ, який містить відомості з персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та який залежно від обсягу запитуваної особою інформації може містити відомості про:
- відсутність (наявність) судимості;
- притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
Тобто органи МВС видають два види довідки про притягнення до кримінальної відповідальності – так звану «скорочену» та «повну» довідки.
«Скорочена» довідка включатиме відомості про відсутність/наявність судимості, «повна» довідка - відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
В зв’язку з чим просимо роз’яснити, яку з зазначених двох видів довідки повинен надати переможець для повного виконання вимог п. 1 Додатку №3 до ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:34
Дата подачі:
02.07.2020 08:38
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Запит про роз’яснення тендерної документації.
Номер:
4d529da66e43429799aa4ddec6c918e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a19
Назва:
Запит про роз’яснення тендерної документації.
Вимога:
У відповідності до п. 3 Розділу VІ. Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти викладено в Додатку №4 до ТД.
У відповідності до п. 2.2 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти (надалі – Проект договору) поставка продукції здійснюється на умовах DAP – склад ЗАМОВНИКА (Київ чи Київська область, Україна).
Згідно базису поставки DAP Інкотермс 2010 Постачальник зобов'язаний оплатити витрати і фрахт, необхідні для доставки продукції в зазначений пункт призначення, тобто на склад ЗАМОВНИКА (Київ чи Київська область, Україна).
Виходячи з вище наведеного вважаємо, що при доставці продукції на склад Замовника Постачальник надає на території України послуги з доставки продукції.
В зв’язку з чим просимо роз’яснити чи вважається це веденням Учасником-нерезидентом України веденням господарської діяльності на території України з яких він повинен сплачувати податки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:34
Дата подачі:
02.07.2020 08:37
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Запит про роз’яснення тендерної документації.
Номер:
3fff001e45064a809c9a03cc3ee800b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a18
Назва:
Запит про роз’яснення тендерної документації.
Вимога:
У відповідності до п. 3 Розділу VІ. Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти викладено в Додатку №4 до ТД.
У відповідності до п. 2.2 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти (надалі – Проект договору) поставка продукції здійснюється на умовах DАP – склад ЗАМОВНИКА (Київ чи Київська область, Україна).
При цьому п. 2.4. Проекту договору визначено, що «Право власності на продукцію переходить від ПОСТАЧАЛЬНИКА до ЗАМОВНИКА після прийняття продукції в пункті призначення та підписання видаткової накладної та/або Акту приймання продукції згідно з Розділом 6 цього Договору».
Тобто, на момент виконання митних формальностей на митниці права власності на продукції належить Постачальнику, але згідно базису поставки DAP Інкотермс 2010 виконання митних формальностей для ввезення продукції, сплата імпортного мита або виконання інших імпортних митних процедур при ввезенні покладаються на Замовника.
В зв’язку з чим просимо роз’яснити яким чином та на підставі яких документів Замовник буде виконувати митні формальності для ввезення продукції на територію України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:34
Дата подачі:
02.07.2020 08:37
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Номер:
14d910c5911b4e5db37c0baf3920727e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a17
Назва:
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Вимога:
У відповідності до п. 3 Розділу VІ. Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти викладено в Додатку №4 до ТД.
У відповідності до п. 1.4. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти (надалі – Проект договору) «Цей Договір виконується в рамках виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, а саме за бюджетною програмою КПКВК 2301400 «Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру» / КПКВК 2301040 «Громадське здоров’я та заходи боротьби з епідеміями», відповідно до:
Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 р. № 298 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я»;
Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програми «Громадське здоров’я та заходи боротьби з епідеміями», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1121 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програми “Громадське здоров’я та заходи боротьби з епідеміями»;
наказу Міністерства охорони здоров’я України від 28.02.2020 № 589 «Про уповноваження державного підприємства «Медичні закупівлі України» на виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я».
Пунктом 1 Постанови КМУ від 25 березня 2009 р. № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (надалі – Постанова №333) затверджений «Порядок формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання» (надалі – «Порядок формування»).
У відповідності до п. 1 «Порядку формування» цей Порядок визначає механізм формування цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, щодо яких запроваджено державне регулювання, для реалізації суб'єктом господарювання на внутрішньому ринку (далі - товар) з урахуванням граничних постачальницько-збутових і торговельних (роздрібних) надбавок.
Пунктом 2 «Порядку формування» визначено, що гранична постачальницько-збутова надбавка є максимально допустимим її розміром, який може враховуватися суб'єктом господарювання, що здійснює оптову торгівлю, при визначенні ціни товару.
Пунктом 2 Постанови КМУ від 17 жовтня 2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби» (надалі – Постанова №955) визначено, що на лікарські засоби (крім наркотичних, психотропних лікарських засобів, прекурсорів та медичних газів), які придбаваються повністю або частково за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, граничні постачальницько-збутові надбавки не вище ніж 10 відсотків, що нараховуються до оптово-відпускної ціни з урахуванням податків та зборів.
До того ж згідно п.12 Постанова №333 вимоги цієї постанови не поширюються на закупівлю лікарських засобів, що виготовляються в аптеках, лікарських засобів, що підлягають закупівлі відповідно до угод, що укладаються Міністерством охорони здоров’я із спеціалізованими організаціями, які здійснюють закупівлі, лікарських засобів і виробів медичного призначення, що підлягають закупівлі державним підприємством “Медичні закупівлі України” як одержувачем бюджетних коштів для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я.
Тобто, Замовник не здійснює контроль за формуванням цін на лікарські засоби, але Учасник-резидент, на відміну від Учасника-нерезидента, зобов’язаний виконувати Постанову №955, що суттєво впливає на формування ціни пропозиції що ставить Учасника-резидента та Учасника-нерезидента в нерівні умови, що дискримінує Учасника-резидента.
У відповідності до п. 5 розділу 1 Тендерної документації Учасники (резиденти або нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
В зв’язку з чим просимо встановити у Тендерній документації рівні умови для всіх учасників закупівлі.
Згідно з ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідь просимо оприлюднити у строки та відповідно до вимог, вказаних у Законі України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:35
Дата подачі:
02.07.2020 08:36
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Номер:
c44183a0c08b4952a3a1da2d5c0f8102
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a16
Назва:
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Вимога:
У відповідності до п. 3 Розділу VІ. Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти викладено в Додатку №4 до ТД.
У відповідності до п. 3.1. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти (надалі – Проект договору) «Валютою цього Договору є національна валюта України – гривня».
Пунктом 3.3. Проекту договору визначено, що «Розрахунок здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА».
При цьому звертаємо увагу, що ТД не містить зобов’язань для Учасників-нерезидентів відкрити гривневий рахунок у банківській установі на території України. Тобто, Замовник буде здійснювати перерахування грошових коштів Постачальнику-нерезиденту на валютний рахунок в іноземній банківський установі.
Також звертаємо увагу, що в Проекті договору відсутня умова про покладення вартості банківських послуг з конвертації на Учасника-нерезидента.
Відповідно Замовник при оплаті вартості продукції Постачальнику-нерезиденту буде вимушений також оплатити послуги банківської установи з конвертації валюти договору (гривні) в валюту рахунку Учасника-нерезидента - долар США / Євро, що збільшує витрати українського бюджету та порушує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також вище наведені порушення ТД та Проекту договору дискримінують права Учасників-резидентів відкритих торгів, які поставляють товари імпортного походження із закладенням у структуру ціни продукції вартість банківських послуг з конвертації при розрахунку з виробниками такої продукції.
В зв’язку з чим просимо встановити у Тендерній документації рівні умови для всіх учасників закупівлі шляхом зобов’язання Учасників-нерезидентів відкрити гривневий рахунок у банківській установі на території України.
Згідно з ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідь просимо оприлюднити у строки та відповідно до вимог, вказаних у Законі України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:35
Дата подачі:
02.07.2020 08:35
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Номер:
19f6cd7b482b4136b75c03a568c76e42
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a15
Назва:
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Вимога:
У відповідності до п. 3 Розділу VІ. Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти викладено в Додатку №4 до ТД.
У відповідності до п. 3.1. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти (надалі – Проект договору) «Валютою цього Договору є національна валюта України – гривня».
Пунктом 3.3. Проекту договору визначено, що «Розрахунок здійснюється в безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на поточний банківський рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА».
При цьому звертаємо увагу, що ТД не містить зобов’язань для Учасників-нерезидентів відкрити гривневий рахунок у банківській установі на території України. Тобто, Замовник буде здійснювати перерахування грошових коштів Постачальнику-нерезиденту на валютний рахунок в іноземній банківський установі.
Також звертаємо увагу, що в Проекті договору відсутня умова про покладення вартості банківських послуг з конвертації на Учасника-нерезидента.
Відповідно Замовник при оплаті вартості продукції Постачальнику-нерезиденту буде вимушений також оплатити послуги банківської установи з конвертації валюти договору (гривні) в валюту рахунку Учасника-нерезидента - долар США / Євро, що збільшує витрати українського бюджету та порушує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також вище наведені порушення ТД та Проекту договору дискримінують права Учасників-резидентів відкритих торгів, які поставляють товари імпортного походження із закладенням у структуру ціни продукції вартість банківських послуг з конвертації при розрахунку з виробниками такої продукції.
В зв’язку з чим просимо встановити у Проекті договору рівні умови для всіх учасників закупівлі шляхом покладення на Постачальника-нерезидента вартості банківських послуг з конвертації валюти договору у валюту рахунку такого Постачальника-нерезидента при проведенні Замовником оплати продукції.
Згідно з ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідь просимо оприлюднити у строки та відповідно до вимог, вказаних у Законі України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:35
Дата подачі:
02.07.2020 08:35
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Номер:
f15d5b65901845fcaa8370802e5b0f90
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a14
Назва:
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Вимога:
У відповідності до п. 3 Розділу VІ. Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти викладено в Додатку №4 до ТД.
Пунктом 3.6 ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти (надалі – Проект договору) визначені спеціальні зобов’язання для Постачальника, який є резидентом України, а саме:
«3.6.1. Скласти податкову накладну на дату виникнення податкових зобов'язань, визначених відповідно до п. 187.1 Податкового кодексу України, у день виникнення таких податкових зобов'язань.
3.6.2. Зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця – до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця – не пізніше ніж за 2 (два) робочі дні до настання граничного строку реєстрації, встановленого п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України.
3.6.3. Направити ЗАМОВНИКУ складену в електронній формі та зареєстровану в ЄРПН податкову накладну з дотриманням вимог про електронний підпис уповноваженої ПОСТАЧАЛЬНИКОМ особи і з наявністю всіх обов'язкових реквізитів, передбачених податковим законодавством, не пізніше наступного дня з моменту її реєстрації.
3.6.4. У випадках, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є резидентом України і зареєстрував податкову накладну з порушенням зазначеного у підпункті 3.6.2 цього Договору строку, але протягом 180 календарних днів із дати її складання, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язаний направити податкову накладну ЗАМОВНИКУ, оформлену і зареєстровану належним чином, не пізніше останнього числа місяця, у якому фактично було зареєстровано таку податкову накладну».
Також вважаємо за необхідне зазначити, що в п. 8.5 Проекту договору встановлена додаткова відповідальність тільки для Постачальників-резидентів за не виконання вимог п. 3.6 Проекту договору, а саме: «У випадках, коли ПОСТАЧАЛЬНИК є резидентом України і не виконав вимоги щодо реєстрації податкових накладних, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов'язаний:
8.5.1. Сплатити на користь ЗАМОВНИКА штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у разі, якщо податкова накладна:
- не складена і не направлена ЗАМОВНИКУ;
- складена неналежним чином;
- не зареєстрована в ЄРПН;
- подана з порушенням строку її реєстрації в ЄРПН, а саме після закінчення 180 календарних днів із дати складання.
8.5.2. Сплатити на користь ЗАМОВНИКА суму штрафу, визначену підпунктом 8.5.1 цього Договору, протягом 5 (п'яти) календарних днів із моменту направлення ЗАМОВНИКОМ відповідної письмової вимоги, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок ЗАМОВНИКА, реквізити якого зазначено в Договорі.
8.5.3. Компенсувати ЗАМОВНИКУ збитки, заподіяні порушенням порядку складання і подання податкової накладної, розрахунку коригування до неї у випадках, якщо в результаті цих порушень контролюючі органи зменшують податковий кредит ЗАМОВНИКА за такими податковими накладними, донараховують ЗАМОВНИКУ податки, збори, обов'язкові платежі, застосовують до нього штрафні (фінансові) санкції за порушення податкового законодавства за цими господарськими операціями з ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, шляхом складання податкового повідомлення-рішення, акта перевірки або іншим шляхом.
8.5.4. Компенсувати ЗАМОВНИКУ збитки в сумі сплачених ЗАМОВНИКОМ у результаті неправомірних дій ПОСТАЧАЛЬНИКА штрафних (фінансових) санкцій. Сума цих збитків виплачується ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ЗАМОВНИКУ на підставі відповідних підтвердних документів протягом 5 (п'яти) календарних днів із моменту отримання таких документів шляхом перерахування коштів на банківський рахунок ЗАМОВНИКА, реквізити якого зазначено в Договорі».
У відповідності до ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги щодо складання та реєстрації податкових накладних, а також відповідальність за їх невиконання встановлені Податковим кодексом України, а тому встановлення в Проекті договору додаткових зобов’язань та відповідальності тільки для Постачальників-резидентів апріорі порушує вимоги ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного просимо Вас у відповідності до ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» виключити пункт 3.6 та пункт 8.5 з тексту Проекту договору.
Згідно з ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідь просимо оприлюднити у строки та відповідно до вимог, вказаних у Законі України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:35
Дата подачі:
02.07.2020 08:34
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Номер:
0853e6fcb6fd4f1a84f3bf0942b9f8f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-007660-c.a13
Назва:
Запит про внесення змін до тендерної документації. Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї.
Вимога:
У відповідності до п. 3 Розділу VІ. Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти викладено в Додатку №4 до ТД.
Абзацом 13 п. 6.7. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ товарів за державні кошти (надалі – Проект договору) визначено, що разом з продукцією ПОСТАЧАЛЬНИК надає ЗАМОВНИКУ (його представнику) «-усі інші документи, які згадуються у будь-якому пункті цього Договору».
Звертаємо увагу, що в даному Проекті договору згадується велика кількість різноманітних документів наявність або відсутність яких у Постачальника залежить від країни виробництва продукції та статусу резидентності Постачальника.
З огляду на зазначене повідомляємо, що Постачальник апріорі не може надати Замовнику всі документи, які згадуються у будь-якому пункті цього Договору.
На підставі викладеного просимо Вас у відповідності до ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» виключити абзац 13 з тексту п. 6.7 Проекту договору.
Згідно з ч.2 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Відповідь просимо оприлюднити у строки та відповідно до вимог, вказаних у Законі України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 06.07.2020 11:36
Дата подачі:
02.07.2020 08:34
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за інтерес до закупівель Державного підприємства "Медичні закупівлі України". У відповідь на Вашу вимогу зауважуємо, що тендерна документація на закупівлю лікарського засобу складена замовником з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", не містить вимог, що обмежують конкуренцію чи призводять до дискримінації учасників. Повідомляємо, що роз’яснення міститься у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Відхилено