-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило туалетне)
ДК 021:2015 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Мило туалетне) згідно документації.
Торги не відбулися
805 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 025.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 025.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2020 17:32 - 27.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3c52599d59784666aabcb83eda96acab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-004141-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО печерського р-на.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- Виписка ЄДР.pdf 07.08.2020 15:16
- Скарга УО печерського р-на.pdf 07.08.2020 15:17
- Повноваження.pdf 07.08.2020 15:17
- рішення від 12.08.2020 № 15420.pdf 12.08.2020 22:10
- інформація про перенесення розгляду скарги № 12983.pdf 21.08.2020 14:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2020 №16628 .pdf 04.09.2020 16:30
- рішення від 03.09.2020 №16628 .pdf 08.09.2020 20:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.08.2020 16:19
Дата розгляду скарги:
20.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2020 22:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2020 21:00
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2020 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Замовником.
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
ee4354296c3c4d41a1039578d59872f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-004141-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації (Додаток 1), Замовник зобов’язує учасників надати у складі своєї пропозиції Сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція відповідає екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури» (пункт 1). Також, згідно даного пункту, Замовником зазначено, що сертифікат відповідності повинен бути виданий відповідним органом згідно чинного законодавства.
Повідомляємо, що згідно вимог чинного законодавства України, мило не підлягає обов’язковій сертифікації. Перелік товарів, що підлягали обов’язковій сертифікації на території України, визначався Наказом №28 від 1 лютого 2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 р. за № 466/10746. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 року за №194/31646, Наказ №28 від 01.02.2005 р. «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» визнано таким, що втратив чинність. Тобто, в даний час в Україні не існує нормативно-правового акта, який вимагав би обов’язкової сертифікації товарів взагалі і товару, що являється предметом даної закупівлі, зокрема.
Більш того, вимога щодо надання сертифікату про відповідність екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні марковання та декларації. Екологічне марковання типу I. Принципи та процедури» є дискримінаційною, адже (за нашою інформацією) такий документ наявний лише в одного виробника – Приватного підприємства «ТОРГОВИЙ ДІМ ДОНАТ».
Створення подібної дискримінаційної вимоги знижує конкуренцію серед учасників, як наприклад у раніше проведеній Вами закупівлі на мило туалетне №UA-2020-05-29-004064-b, де був лише один учасник – ТОВ «МІКОНТ». У випадку відсутності конкуренції, Замовник отримає товар за завищеними цінами, що призведе до дискримінації системи електронних закупівель «Prozzoro», метою якої є – збільшення конкуренції та економія бюджетних коштів.
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату відповідності екологічним критеріям певного зразку та внести зміни в тендерну документацію. Це розширить коло потенційних учасників, що в свою чергу призведе до максимальної економії бюджетних коштів, добросовісної конкуренції та рівного ставлення до усіх учасників – головних принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу (мило туалетне).pdf 19.06.2020 16:05
Дата подачі:
18.06.2020 11:26
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що загальна мета екологічних маркувань полягає у тому, щоб шляхом передавання перевірюваної, точної та правдивої інформації про екологічні аспекти товарів чи послуг сприяти розширенню попиту та постачання тих товарів чи послуг, які чинять найменші можливі впливи на стан довкілля та здоров’я людини, тим самим стимулюючи використання потенціалу для ринково обумовленого постійного поліпшення екологічних характеристик продукції. Пункт 3 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначає те, що призначені органи з оцінки відповідності можуть здійснювати добровільну оцінку відповідності. Згідно положень цього Закону, добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом. Заявку на отримання сертифікату може подати виробник, власник бренду, імпортер або інша зацікавлена сторона.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає що зазначена вимога, жодним чином не впливає на свободу конкуренції, оскільки отримання вказаного сертифікату є доступною процедурою для будь-яких організацій. В зв’язку з тим, що мило туалетне призначене для використання в навчальних закладах, вважаємо, що надання сертифікату екологічного маркування є гарантією підтвердження відповідності товару, що пропонується Учасниками, вимогам екологічних критеріїв.
Статус вимоги:
Відхилено