-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій - принтер, сканер, копір (витратні матеріали в комплекті)
місцезнаходження: 35000, Рівненська обл, Костопільський р-н, м. Костопіль, вул. Незалежності, 7. Категорія: Орган державної влади
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 1 050.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2020 17:07 - 18.06.2020 17:12
Вимога
Залишено без розгляду
1
Номер:
3c8dbb564dc74e16b5835f09429fa579
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-004078-b.a1
Назва:
1
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 17.06.2020 15:30
Дата подачі:
16.06.2020 22:42
Вирішення:
Придбання БФП є спрощеною закупівлею і відповідно регулюється ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно з ч. 4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, замовник має можливість здійснити закупівлю за характеристиками, які притаманні певній торговій марці.
Замовник має намір придбати якісний, сертифікований товар, а надання у складі пропозиції сканкопії авторизаційного листа від виробника є гарантією забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
Лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України та в подальшому дає можливість отримати якісне сервісне обслуговування у гарантійний та післягарантійний строк.
У даному випадку Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, жодних обмежень щодо участі у закупівлі Замовником не встановлено, коло Учасників не обмежено, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свою пропозицію.
Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам документації спрощеної закупівлі відноситься до його ризиків.
В даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, а відтак відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.06.2020 15:31