• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти дитячого харчування)

Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (Продукти дитячого харчування)

Торги відмінено

620 328.48 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 101.64 UAH
Період оскарження: 15.06.2020 16:03 - 27.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 1d0d7fe84db642048f19ee9e75a52724
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-003551-b.c1
Назва: Встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! Ознайомившись зі змістом тендерної документації, очевидно, що Вами порушено вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема встановлені необґрунтовані вимоги до учасників даної закупівлі, що усувають конкуренцію та містять дискримінаційні ознаки для потенційних учасників торгів. Відповідно до пунктів 3 та 4 статті 23 Закону України «Про Публічні закупівлі» Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Вами у додатку 4 тендерної документації вказані технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме до позицій 2, 3, 4: 2. Суміш молочна суха Nestogen 1 з пробіотиками і пребіотиками для дітей з народження, 700г 3. Суміш молочна суха Nestogen 2 з пробіотиками і пребіотиками для дітей з 6 місяців, 700г 4. Каша суха безмолочна швидкорозчинна для дитячого харчування. Каша низькоалергійна рисова збагачена пребіотиками, 200г. Учасниками у складі своєї пропозиції може бути запропоновано «еквівалент товару», але аналізуючи медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, вбачається встановлення Вами безальтернативного способу виконання предмету закупівлі, оскільки такі вимоги розроблені конкретно під певного постачальника даної продукції – Nestogen ТМ «NESTLE» Швейцарія (позиції 2,3) та «ТМ «Bebi», Словенія (позиція 4). Зважаючи на вищевикладене, ми дійшли до висновку, що медико-технічні вимоги, викладені Вами в тендерній документації, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів, а саме - дистриб`ютора суміші ТМ «Bebi», країною-виробником якої являється Словенія та Nestogen ТМ «NESTLE», країною-виробником якої являється Швейцарія. Отже, вважаємо, що дані критерії є дискримінаційним, і такими, що порушують права учасників, бо суттєво зменшують можливість учасників запропоновувати дитячі сухі суміші, що функціонально та якісно є еквівалентними замовленим. Тому встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Водночас, якщо хоча б одному параметру товару, визначеному Документацією, відповідає продукції лише певного виробника, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб’єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Крім того, в п. 1.1. Додатку 1 зазначено, що Учасники у складі тендерної пропозиції мають надати документи, що підтверджують право власності та/або користування відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою, складськими приміщеннями у м. Одесі, та автотранспорту (копія бухгалтерського документу, що свідчить про наявність на балансі даного обладнання, матеріально-технічної бази, складських приміщень у м. Одесі, та автотранспорту, або копія договору (-ів) оренди. Договори повинні бути чинними щонайменше до кінця 2020 року. Дана вимога також є дискримінаційною, оскільки обмежує можливість прийняти участь у даній закупівлі Учасників, які проводять свою діяльність поза межами м. Одеса. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про Публічні закупівлі», В И М А Г А Є М О: Внести зміни у тендерну документацію та видалити дискримінаційні вимоги. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися за захистом своїх законних прав та інтересів до Антимонопольного Комітету України та Держаудитслужби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником відповідь надана.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 22.06.2020 13:04
Підтвердження вирішення: Внесено зміни до тендерної документаціїї.