-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 452300008 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Загальні трубопровідні роботи-Укладання кисневої магістралі
Загальні трубопровідні роботи-Укладання кисневої магістралі.
Торги не відбулися
176 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 882.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 882.21 UAH
Період оскарження:
15.06.2020 16:00 - 18.06.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА
Номер:
44e3c16501254a94a741bfeaf678861b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-003536-b.a3
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство
«Перинатальний центр м. Києва»
Виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ – 22964365
03150, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Вимога
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
(ід. закупівлі UA-2020-06-15-003536-b)
Рішенням уповноваженої особи від 24.06.2020 р. (Протокол № 17 від 24.06.2020 р.) безпідставно відхилено 15.06.2020 р. тендерну пропозицію ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» з метою проведення закупівлі неконкурентним способом у конкретного наперед визначеного суб’єкта, ймовірно у товариства з обмеженою відповідальністю «Кріогенсервіс».
15.06.2020 р. Замовником було оприлюднено два оголошення :
1) про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 452300008 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Загальні трубопровідні роботи-Укладання кисневої магістралі;
2) про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015-50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Поточний ремонт системи лікувального газозабезпечення) ід. закупівлі UA-2020-06-15-000932-b. Терміни надання послуг за обома процедурами закупівлі збігаються в часі, а зміст виконуваних робіт свідчить про те, що вони повинні виконуватись одночасно. Загальна сума закупівель перевищує 200000,00 грн.
Таким чином, Замовником умисно було поділено єдиний предмет закупівлі на дві частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі шляхом відкритих торгів, унеможливлення оскарження неправомірних дій замовника під час проведення закупівлі до Антимонопольного комітету України, забезпечення перемоги конкретному учаснику під якого формульовано технічні вимоги - Товариству з обмеженою відповідальністю фірма «Кріогенсервіс». Це свідчить про корупційні дії та зловживання вже на стадії підготовки документації для процедури закупівлі.
Визнавши порушення замовник скасував лише одну процедуру закупівлі, а іншу всупереч закону все ж вирішив провести.
Однак, що зловживання під час процедури стали очевидними, замовник намагається зробити усе, щоб умисно зірвати процедуру закупівлі та створити умови закупівлю послуг в неконкурентний спосіб.
Документацію процедури закупівлі підготовлено для забезпечення перемоги конкретного суб’єкта з вимогами, які унеможливлюють участь інших суб’єктів, усувають конкуренцію, призводять до відхилення пропозицій інших суб’єктів, які спроможні надати послуги, що є предметом закупівлі.
Відхиляючи пропозицію єдиного учасника замовник використав якраз ті умови, які були спрямовані на усунення конкуренції, зокрема пункти 4.2 та 4.3 Технічних вимог.
Пунктом 4.2. розділу «Вимоги до учасників» передбачено вимогу щодо надання копій документів для слюсара з експлуатації та ремонту газового устаткування. При цьому згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим Наказом Міністерства енергетики України №29/285 від 23.12.1999 р. слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування не виконує робіт, які є предметом закупівлі.
Пунктом 4.3. передбачено вимогу про надання копій документів зварника. При цьому предметом закупівлі є : Пробивання круглих отворiв дiаметром до 50 мм в цегляних стiнах товщиною до 51 см, трубопроводи з мiдних труб на умовний тиск до 2,5 МПа [25 кгс/см2], дiаметр зовнiшнiй до 18 мм, промивання киснепроводів, продування газопроводiв, Прокладання коробiв пластикових, монтаж контрольно-відсічного блоку на 2 гази, установлення вентилiв, засувок, затворiв, клапанiв зворотних, кранiв прохiдних на трубопроводах iз стальних труб дiаметром до 25 мм.
Сучасні технології виконання вказаних послуг, що є предметом закупівлі, передбачають їх виконання без зварювання.
Замовник, встановив ці вимоги виключно для усунення конкуренції та відхилення пропозицій небажаних для нього учасників.
Відповідно до ч. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ці вимоги не відповідають Закону «Про публічні закупівлі», а отже, є нікчемними.
Зловживання та упередженість виявились у тому, що відхиляючи пропозицію ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» замовник відверто неправдиво вказав, що учасник нібито погодився з технічними вимогами, що, на його думку підтверджується підписами генерального директора на кожній сторінці в Технічних вимогах. Таке твердження не лише не відповідає дійсності, так як Технічні вимоги – це документ самого замовника. Крім того, ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» висловлювало свою незгоду з вищевказаними умовами закупівлі та зверталось з вимогою щодо усунення цих порушень.
Іншою підставою для відхилення пропозиції учасника у рішенні від 24.06.2020 р. вказано, що цінова пропозиція повинна містити весь перелік найменувань, вказаних в оголошення та тех. Вимогах, а саме 7 найменувань, а учасник вказав лише одну позицію. Зазначена обставина не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, виходячи з наступного :
1) така підстава для відхилення пропозиції учасника не передбачена законодавством про публічні закупівлі;
2) саме замовник об’єднав усі 7 позицій у єдиний предмет закупівлі, а відтак цінова пропозиція визначається щодо предмету закупівлі загалом, що й було зроблено учасником;
3) замовник у документації до закупівлі не встановив вимоги, яка б передбачала, що пропозиція обов’язково повинна містити весь перелік найменувань, вказаних в оголошенні.
В пункті 1.3 рішення від 24.06.2020 р. зазначено :
«свідоцтво платника Єдиного податку дійсне за наявності документа, що посвідчує особу, тобто без надання відповідного документу свідоцтво не є дійсним». Таке твердження не відповідає чинному законодавству.
Таке формулювання було передбачено нормативним актом, який вже втратив чинність.
Крім того, на даний момент статус платника єдиного податку підтверджується даними реєстру платників єдиного податку, а не свідоцтвом. А відповідно до ч.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (цитата дослівно) : «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель». Замовник не мав права вимагати від учасника надання таких документів, оскільки статус платника єдиного податку підтверджується даними реєстру, доступ до якого є відкритим. Тому ця обставина не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
В пункті 1.4 рішення від 24.06.2020 р. підставою для відхилення пропозиції учасника вказано те, що в свідоцтві на акредитацію лабораторії не вказані параметри, що відповідають вимогам п.2. Таке твердження не відповідає дійсності. У додатку до свідоцтва на акредитацію лабораторії, яке надав учасник, вказано право виконувати контроль герметичності, що є достатнім для виконання послуг, які є предметом закупівлі.
У пункті 1.5. рішення замовник посилається на те, що дозвіл №390.14.46 не є дійсним, посилаючись на те, що до переліку робіт з підвищеною небезпекою були внесені зміни постанову Кабінету Міністрів України № 207 від 03.03.2020 р. Таке твердження не відповідає дійсності, оскільки відповідно до пункту 2 постанови № 207, на яку посилається замовник як на підставу відхилення пропозиції учасника, вказано наступне : «Установити, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії». Тобто, дозвіл № 390.14.46, виданий ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» є дійсним. А відхилення на цій підставі свідчить про намір замовника за будь-яку ціну зірвати процедуру закупівлі.
Найважливішими принципами публічних закупівель ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи недискримінації учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, рішення уповноваженої особи замовника є назаконним, оскільки було прийняте на основі дискримінаційних вимог документації про закупівлю та умов, що не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного вище, вимагаємо :
скасувати незаконне рішення від 24.06.2020 р. про відхилення пропозиції ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс»
Незаконні дії та зловживання під час цієї процедури закупівлі спонукають нас звернутися до правоохоронних органів та засобів масової інформації, привернути увагу до усіх процедур закупівлі, що проводяться замовником, до витрачання ним бюджетних коштів.
Генеральний директор
ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» О.Т. Бурак
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 26.06.2020 10:16
- відповідь на Вимогу Медсервіс.docx 26.06.2020 13:11
Дата подачі:
26.06.2020 10:17
Вирішення:
КНП «ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА»
ТОВ ЗУЦ Медсервіс
Відповідь на вимогу
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
(UA-2020-06-15-003536-b)
Згідно Закону України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель, Замовник самостійно встановлює сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги
Відповідно до п. 13 Статті 14 Закону Про закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно абзацу 2 п.14 статті 14 Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вам було надано всі необхідні пояснення.
Ви стверджуєте, що відповідно до ч.5 ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі ми не маємо права вимагати інформації, що міститься у відкритих джерелах, - доводимо до вашого відома, що це положення відноситься лише до процедур закупівель, і не має відношення до даної закупівлі.
Наголошуємо, що Ви були єдиним учасником закупівлі.
Відхилені ви були виключно по причині невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Уповноважена особа Бортницька Л.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.06.2020 13:16
Вимога
Залишено без розгляду
вимога про усунення порушень
Номер:
8bf677ea1ac94df6a0b01b6059984f89
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-003536-b.b2
Назва:
вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога
про усунення порушень
Комунальне некомерційне підприємство «Перинатальний центр м. Києва» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Код ЄДРПОУ – 22964365) 15.06.2020 р. оголосило про проведення спрощеної закупівлі послуг за ДК 021:2015 452300008 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Загальні трубопровідні роботи-Укладання кисневої магістралі, ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-15-003536-b.
Згідно частини 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою зменшення або усунення конкуренції, створення умов для перемоги конкретного наперед визначеного учасника, Замовником за попередньою домовленістю з одним з учасників встановлено такі вимоги, які не відповідають предмету закупівлі. Зокрема :
У статті Вимоги до учасників Технічних вимог встановлено необхідність подання копій документів на слюсара з експлуатації та ремонту газового устаткування (витяг з протоколу про проходження перевірки знань при виконанні робіт слюсарем з експлуатації та ремонту газового устаткування; посвідчення про проходження перевірки знань при виконанні робіт слюсарем з експлуатації та ремонту газового устаткування).
Посада слюсара з експлуатації та ремонту газового устаткування передбачена у галузях, що забезпечують постачання природним газом, а не медичних газів. Слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування не працює з медичним обладнанням. Тому цю вимогу слід вилучити.
У цій же статті Технічних вимог встановлено вимогу надання копій документів зварника (протоколу засідання атестаційної комісії та посвідчення зварника). Зварник не потрібен для виконання монтажу контрольно-відсічного блоку на 2 гази, установлення вентилiв, засувок, затворiв, клапанiв зворотних, кранiв прохiдних на трубопроводах iз стальних труб дiаметром до 25 мм.
Звертаємо увагу замовника також на те, що Держгірпромнагляд вже ліквідований, а тому не можна висувати вимогу до учасників про надання копій документів, виданих виключно Держгірпромнаглядом.
З огляду на вищенаведене, пропоную добровільно усунути порушення законодавства про публічні закупівлі, а саме :
вилучити п. 4.2, 4.3 Вимог до учасників;
вилучити вимогу про копій документів, виданих Держгірпромнаглядом.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.06.2020 16:44
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
7dc3bae9edc5424eacc209cfb3e40c33
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-003536-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство
«Перинатальний центр м. Києва»
Виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ – 22964365
03150, м. Київ, вул. Предславинська, 9
Вимога
про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
(ід. закупівлі UA-2020-06-15-003536-b)
15.06.2020 р. Замовником опубліковано оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 452300008 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Загальні трубопровідні роботи-Укладання кисневої магістралі. Одночасно також опубліковано інше оголошення про проведення спрощеної закупівлі також від 15.06.2020 р. про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015-50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Поточний ремонт системи лікувального газозабезпечення) ід. закупівлі UA-2020-06-15-000932-b. Терміни надання послуг за обома процедурами закупівлі збігаються в часі, а зміст виконуваних робіт свідчить про те, що вони повинні виконуватись одночасно. Загальна сума закупівель перевищує 200000,00 грн.
Таким чином, Замовником умисно було поділено єдиний предмет закупівлі на дві частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі шляхом відкритих торгів, унеможливлення оскарження неправомірних дій замовника до Антимонопольного комітету України, забезпечення перемоги конкретному учаснику під якого формульовано технічні вимоги - Товариству з обмеженою відповідальністю фірма «Кріогенсервіс». Це свідчить про корупційні дії та зловживання вже на стадії підготовки документації для процедури закупівлі.
Крім того, документацію процедури закупівлі підготовлено з наступними порушеннями:
1. Технічними вимогами до предмету закупівлі у пункті 4.3. розділу «Вимоги до учасників» передбачено вимогу про надання копій документів зварника : протоколу засідання атестаційної комісії та посвідчення зварника.
При цьому предметом закупівлі є : Пробивання круглих отворiв дiаметром до 50 мм в цегляних стiнах товщиною до 51 см, трубопроводи з мiдних труб на умовний тиск до 2,5 МПа [25 кгс/см2], дiаметр зовнiшнiй до 18 мм, промивання киснепроводів, продування газопроводiв, Прокладання коробiв пластикових, монтаж контрольно-відсічного блоку на 2 гази, установлення вентилiв, засувок, затворiв, клапанiв зворотних, кранiв прохiдних на трубопроводах iз стальних труб дiаметром до 25 мм.
Дані роботи не виконуються методом зварювання.
Сучасні технології виконання вказаних послуг, що є предметом закупівлі, передбачають їх виконання без зварювання.
Замовник, встановивши цю умову, обмежив можливість участі у процедурі закупівлі учасників, які виконують вказані послуги більш сучасними методами та із застосуванням більш сучасних технологій.
Відповідно до ч. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Найважливішими принципами публічних закупівель ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи недискримінації учасників та запобігання корупційним діям та зловживанням.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Посвідчення зварника видається за результатами атестації, яка проводиться на допуск
до зварювання конкретно визначеним способом.
Вказана вимога позбавляє можливості брати участь у процедурі закупівлі учасників, які замість зварювання застосовують інші більш прогресивні сучасні технології.
Державними будівельними нормами та іншими нормативними документами допускається виконання вказаних послуг без зварювання.
2. Технічними вимогами до предмету закупівлі у пункті 4.2. розділу «Вимоги до учасників» передбачено вимогу щодо надання копій документів для слюсара з експлуатації та ремонту газового устаткування:
- витяг з протоколу про проходження перевірки знань при виконанні робіт слюсарем з експлуатації та ремонту газового устаткування;
- посвідчення про проходження перевірки знань при виконанні робіт слюсарем з експлуатації та ремонту газового устаткування.
Згідно з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженим Наказом Міністерства енергетики України №29/285 від 23.12.1999 р. слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування не виконує робіт, які є предметом закупівлі. Ця вимога не стосується і не може стосуватися предмету закупівлі.
3. Пунктом 4.1 розділу «Вимоги до учасників» передбачено вимогу щодо надання копії витягу з протоколу про проходження перевірки знань з питань охорони праці: законодавчі акти з охорони праці, гігієни праці, надання першої допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, виданий Держгірпромнаглядом, а також вимогу щодо надання копії витягу з протоколу про проходження перевірки знань з охорони праці: Правила безпеки і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском, з робочим середовищем: кисень, з робочим тиском до 24,5 МПа, виданий Держгірпромнаглядом.
Перевірку знань з питань охорони праці здійснюють інші установи. Держгірпромнагляд вже ліквідований і не може видавати жодних документів.
4. Відповідно до підпункту 3.1 розділу «Вимоги до учасників» встановлено вимогу щодо наявності в учасника дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: технологічне устаткування систем газопостачання зрідженим газом суб’єктів господарювання, газополумяні роботи, газонебезпечні роботи та роботи у вибухонебезпечних зонах, обладнання та захисні системи призначені для застосування у потенційно вибухонебезпечному середовищі.
Згідно даних видів робіт ДК 021:2015 452300008 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Загальні трубопровідні роботи-Укладання кисневої магістралі, учасник повинен мати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа.
Отже, Замовником встановлено завідомо дискримінуючі вимоги з метою усунення потенційних конкурентів та забезпечення перемоги Товариству з обмеженою відповідальністю фірма «Кріогенсервіс», а це може свідчити про ознаки корупційних дій та зловживань.
Таким чином, рішення уповноваженої особи замовника є назаконним, оскільки було прийняте на основі дискримінаційних вимог.
На підставі викладеного вище, вимагаємо :
відмінити процедуру закупівлі через порушення законодавства про публічні закупівлі, які неможливо усунути;
об’єднати в один предмет закупівлі послуги, що визначені як предмет закупівлі за процедурами закупівлі з ід.закупівлі (ід. закупівлі UA-2020-06-15-003536-b) та ід. закупівлі UA-2020-06-15-000932-b.
оголосити про процедуру закупівлі шляхом відкритих торгів в загальному, а не спрощеному порядку.
У випадку, якщо порушення не будуть усунуті добровільно про корупційні дії та зловживання буде повідомлено правоохоронні органи, незаконні дії будуть оспорені в судовому порядку.
Про зловживання замовника буде повідомлено в засобах масової інформації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА 18.06.2020 15:52
Дата подачі:
18.06.2020 15:53