• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Продукти хімічні різноманітні (сироватки імунні та імуноглобуліни)

Завершена

56 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 500.00 UAH
Період оскарження: 30.12.2016 16:50 - 06.01.2017 16:55
Скарга
Залишено без розгляду

Порушення технічних та кваліфікаційних вимог

Номер: 5e7d372039164a1487d860e1759e71bd
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-30-000505-a.a1
Назва: Порушення технічних та кваліфікаційних вимог
Скарга:
Ще на стадії обговорення Замовник, відповідаючи на питання по поз. 2 звертав увагу потенційних постачальників на те, що Замовнику для якісного бактеріологічного аналізу необхідні сироватки, які випускаються згідно високих міжнародних стандартів сертифікації, а саме ISO, CE, GMP. Просимо Вас звернути увагу на те, що ТОВ "Грінсен" порушив технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме: Поз. 2 та 3 не мають упаковки - по 1 фл\1 мл, піпетка в комплекті, а випускаються в ампулах, які мають меньший термін придатності готового розчину, ніж такі самі сироватки в флаконах з піпетками виробництва німецької компанії Sifin. Поз. 2 та 3 у ТОВ "Грінсен" не відповідають стандартам ISO, CE, GMP, як це заявлено в технічних вимогах до тендеру. Також ТОВ «Грінсен» порушує кваліфікаційні вимоги до тендеру, а саме: відсутній відсканований оригінал гарантійного листа виробника або представника дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені замовником. Гарантійний лист від виробника, представника або філії є гарантією про те, що продукція завезена на територію України офіційно, з дотриманням всіх правил зберігання і транспортування (а при транспортуванні і зберіганні сироваток необхідний певний температурний режим). Вашою організацією заявлено, що у випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів). Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку запропонують. Ми вимагаємо чесного та справедливого відношення до всіх учасників тендеру та дотримання тих вимог на які Ви самі наголошували в документації до тендеру.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: На вимогу ФО-П Лупич І.М. КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва повідомляє, що відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Показник «Ціна» є основним при кваліфікації переможця, так як витрати проводяться за рахунок бюджетних коштів, ефективне і раціональне використання яких, є основною метою підприємства. Тому за результатами аукціону який відбувся 13.01.2017 року об 14:47 на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (предмет закупівлі: Лізин, глутамінова кислота та їхні солі; солі та гідроксиди амонію четвертинні; фосфоаміноліпіди; аміди та їхні похідні й солі з цих речовин (середовища живильні)) було визнано переможцем ТОВ «Грінсен» оскільки їх цінова пропозиція є найнижчою, а саме: 94`687.80 грн. Крім того, враховуючи, що ТОВ «Грінсен» надав додатково документи на електронну пошту, тендерний комітет підприємства прийняв рішення визнати його переможцем даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.01.2017 10:48
Задовільнена: Ні
Автор: ФО-П Лупич І.М., Лупич Ілля +3800503845454 ant-lariol@mail.ru
Вимога
Відхилено

Порушення розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 р. № 829-р.

Номер: 892a82429b9249fa8cca7a3b8e3eaf0c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-30-000505-a.a2
Назва: Порушення розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 р. № 829-р.
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно Розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 р. № 829-р: діє заборона на здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб, суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Згідно технічній документації Замовника тільки одну позицію (поз. 1) не можливо замістити на іншу сироватку. Всі інші сироватки (поз.2 та поз. 3) є можливість замінити на аналогічні, не російського виробництва Також згідно ст. 28 Закону про Публічні закупівлі ціна на товар є визначальною, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом). У разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер - ціна визначається разом з іншими критеріями оцінки. Так як Замовник подав технічну специфікацію, в якій вказав якісні складові, міжнародні стандарти сертифікації, термін придатності на товар при оцінці результатів тендеру можливо враховувати не тількі ціну, а і інші критерії відповідності технічній специфікації Замовника. Ми також звертаємо Вашу увагу, що ще на стадії обговорення Ваша організація відповідально зауважила, що при подачі пропозиції необхідно звернути увагу на систему сертифікації та ємність реагентів, що постачаються згідно технічної специфікації Замовника. ФО-П Лупич І.М. врахував всі технічні і кваліфікаційні умови на які наголошував Замовник. Ми запропонували імпортні сироватки, які виготовлені за високими міжнародними стандартами, виробництва Німеччини. Готові розчини цих сироваток мають термін придатності 1,5 роки. Тоді, як готові розчини сироваток російського виробництва мають термін придатності не більше місяця. Відсутність гарантійних листів від виробників, представництв та філій у ТОВ «Грінсен» порушує кваліфікаційні умови Замовника. Наявність в пропозиції ТОВ «Грінсен» сироваток російського виробництва (поз.2 та поз.3) порушує Розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 р. № 829-р. Нам також не зрозуміло, що при відсутності у ТОВ «Грінсен» відсканованого оригіналу гарантійного листа виробника ( представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України) або представника дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені замовником. (гарантійний лист має включати номер оголошення електронної закупівлі та назву закупівлі.) і наголошенні Вашої організації про те, що: «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте» Ви все одно прийняли до розгляду пропозицію ТОВ «Грінсен» до розгляду і визначили його переможцем. Також не зрозуміло нам посилання Замовника (відповідь організації) на ТОВ «Грінсен» з їх «найнижчою» пропозицією в сумі 94687.80 грн. Ми вимагаємо справедливого і неупередженого відношення до всіх учасників та дотримання тих вимог на які Ви самі наголошували в технічній специфікації та кваліфікаційних умовах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зауваження учасника щодо уникнення застосування Розпорядження КМУ від 11 вересня 2014 р. № 829-р є неаргументованим. Учасник ФО-П Лупич не надав роз’яснення, та всі підтверджуючих документів, щодо приналежності товарів до того чи іншого виробництва. Проаналізувавши пропозицію учасника, повідомляємо, що ФО-П Лупич в своїй скарзі надає неправдиві дані, а саме запропоновано сироватки виробництва ВАТ «Біомед ім. Мечнікова І.І.» смт.Петрово-Дальнє Московської області ( ешеріхіозні), тобто позиція 1,2 Специфікації оголошення (гарантійний лист від 06.01.2017 року № 9), а також гарантійний лист від Sifin diagnostics gmbh від 04.01.2017 № 04/01, без підтвердження приналежності діагностичних засобів до даного виробника (сертифікати якості, свідоцтв про державну реєстрацію). Також, звертаємо увагу, що згідно ст. 28 Закону «Про Публічні закупівлі» у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом). У разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер - ціна визначається разом з іншими критеріями оцінки, які відповідно зазначаються у вигляді нецінових критеріїв. Нами не було використано нецінових критеріїв, тому визначальною залишається Ціна. Окрім цього повідомляємо, що пропозиція учасників оцінюється в цілому. Враховуючи, що учасники надали документальне підтвердження на 2 позиції згідно специфікації Російського виробництва. Переможцем визнається учасник з найменшою ціною ТОВ «Грінсен».
Статус вимоги: Відхилено