-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 425 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 125.00 UAH
Період оскарження:
15.06.2020 12:14 - 26.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Номер:
37daff54959947828d78d940b4abd402
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-001607-b.b7
Назва:
Вимога на неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ». Відповідно до умов тендерної документації, учасники повинні надати документ, що підтверджує якість газу природного (паспорт фізико-хімічних показників природного газу, що засвідчує якість природного газу в газорозподільчій мережі, виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) установи або організації, що його видала) за місцем поставки на об’єкти замовника. У складі тендерної пропозиції учасник "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» не надав ці документи у належному вигляді, а саме так як вказано Вами в умовах тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про публічні закупавлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Одже, відповідно до Законодавства тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам тендерної документації. Відповідно до цього, ТОВ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» не виконав вимоги що зазначені в тендерній документації, тому підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2020 16:56
Вирішення:
Ваша вимога, щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» розглянута.
Тендерним комітетом Харківського національного медичного університету встановлено, що учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» належним чином підтверджена інформація про його відповідність встановленим та передбаченим тендерною документацією вимогам, а саме:
згідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме, надання документу, що підтверджує якість газу природного (паспорт фізико-хімічних показників природного газу, що засвідчує якість природного газу в газорозподільчій мережі, виданий не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, засвідчений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) установи або організації, що його видала) за місцем поставки на об’єкти замовника.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано:
• Маршрути визначення фізико-хімічних показників природного газу та паспорти фізико-хімічних показників природного газу з додатками №№662-670.
Умовами тендерної документації Харківського національного медичного університету передбачено, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано:
• Лист-пояснення про паспорт фізико-хімічних показників природного газу №1031/10-30 від 23.06.2020року.
Тендерний комітет Харківського національного медичного університету прийняв рішення, що наданих документів достатньо та з їх змісту можна зробити висновок, що учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ» виконується зазначена вимога тендерної документації.
Харківський національний медичний університет залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані умовами тендерної документації, та інших, при цьому, гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон).
Згідно п.п.32 п.1 ст.1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону, та з дотриманням Закону в цілому, рішенням тендерного комітету Харківського національного медичного університету прийнято рішення, що зазначена Вами вимога є безпідставною і необґрунтованою.
Враховуючи вищезазначене Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Приведення документації у відповідність з чинним законодавством
Номер:
a8f2b82ab13b41fbab37149528090486
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-001607-b.c6
Назва:
Приведення документації у відповідність з чинним законодавством
Вимога:
Вилучення незаконно вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 19.06.2020 12:36
Дата подачі:
19.06.2020 12:36
Вирішення:
Щодо Вимоги UA-2020-06-15-001607-b.c6 щодо приведення документації у відповідність з чинним законодавством повідомляємо наступне:
Відповідно до абз.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації.
Згідно п.п. 9 п. 3 Додатку 3 тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що газ природний як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, у випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару.
Ваша вимога не містить обґрунтованих причин, які унеможливлюють отримання вищезазначеного документа.
Згідно умов тендерної документації, відсутні обмеження в переліку організацій/установ/спеціалізованих органів, які уповноважені видавати відповідні документи.
Обмеження, щодо форми зазначеного документа не встановлені.
Зазначаємо, відповідно до абз. 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.06.2020 18:02
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9efe3a0fd5394486a3ada24e91a5ee27
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-001607-b.c5
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до додатку 3 учасник повинен надати На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати патент або ліцензію, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерієві учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Питання: Чи буде надання ліцензії на постачання природного газу вважатися підтвердженням ? Тому, що Газопостачальні підприємства у своїй діяльності керуються положеннями Закону України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, які затвердженні Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р., Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП №201 від 16.02.2017р.
Відповідно до п.п. 7,10 ч.2 ст.22, п.п.4, 7, ст.38 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи зобов’язаний вживати заходів необхідних для безпечної та стабільної роботи газотранспортної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству.
Відповідно до п.п. 4, 10 ч.4 ст.36 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газосховищ зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газосховищ, що передбачені цим Законом або не суперечить законодавству. Діяльність з постачання природного газу, яку здійснюють постачальники природного газу відповідно до отриманої ліцензії та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу.
Крім того, постачальники не мають власних виробничих потужностей. Відповідно до вищезазначеного, просимо надати роз'яснення стосовно питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 14:56
Вирішення:
Шановний Учаснику дякуємо за запитання, відповідно до Вимоги UA-2020-06-15-001607-b.c5 на умови закупівлі повідомляємо наступне:
Згідно п. 1 Додатку 3 тендерної документації учасники повинні надати на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати патент або ліцензію, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так, надання ліцензії на постачання природного газу вважатиметься підтвердженням.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
9d7da9bf321e40afbd52e335f594a7ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-001607-b.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня. Просимо надати уточнення/роз'яснення стосовно надання Загальних відомостей про Учасника відповідно до додатку 3 тендерної документації. Який вигляд повинні мати відомості, та що саме повинно бути зазначено в них. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 09:30
Вирішення:
Шановний Учаснику дякуємо за запитання, відповідно до Вимоги UA-2020-06-15-001607-b.c4 і повідомляємо наступне:
Згідно п.п. 9 п. 3 Додатку 3 тендерної документації учасники повинні надати Загальні відомості про Учасника. Зазначаємо, що встановленої форми відомостей не передбачено умовами тендерної документації та учасники можуть надавати інформацію, щодо загальних відомостей на власний розсуд в довільній формі у вигляді (довідки/ листа/ іншої форми).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
39414e87ca3c42f4a625467811626d7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-001607-b.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до додатку 2 тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати 9. У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що газ природний як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Звертаємо Вашу увагу на наступне: Газопостачальні підприємства у своїй діяльності керуються положеннями Закону України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, які затвердженні Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р., Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП №201 від 16.02.2017р.
Також, з 01.01.2018 року природний газ обов'язковій сертифікації в Україні не підлягає у зв'язку з втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993р. №46-93.
Таким чином, з огляду на вищевикладене вбачається що вимоги Замовника щодо надання відповідного документу від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що газ природний як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні є дискримінаційним, так як, Декрет КМУ від 10.05.1993р. №46-93 втратив свою чинність та діяльність постачальника природного газу не підпадає під обов'язкову сертифікацію в Україні. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо вилучити вимогу щодо надання у випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що газ природний як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2020 16:05
Вирішення:
Щодо Вимоги UA-2020-06-15-001607-b.a3 на умови закупівлі повідомляємо наступне:
Відповідно до абз. 1 частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Згідно п.п. 9 п. 3 Додатку 3 тендерної документації учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що газ природний як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, у випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару. У вимозі не доведена та не підтверджена неможливість виконати вищенаведену вимогу тендерної документації, а також не надано підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
791f93c89a5748bea9008e4e806c91b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-001607-b.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до розділу 1 Вашої тендерної документації учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.
Звертаємо Вашу увагу на наступне: Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальнопринятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року.
Зазначаємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційних та інформаційних характер. Дана вимога обмежує коло учасників , які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. ( наприклад ФОП) Тому, такі вимоги є дискримінаційними. Хотілось би зазначити, що Замовником встановленням такої вимоги порушено принцип здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції. Більш того, дана вимога ні яким чином не стосується предмету закупівлі з подальшим укладенням договору нка постачання природного газу. Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо вилучити із тендерної документації подання у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2020 15:47
Вирішення:
Згідно Вимоги UA-2020-06-15-001607-b.a2 відповідаємо наступне:
Реформування сфери публічних закупівель було розпочато з метою створення умов для її ефективного функціонування. Одним з пріоритетних напрямків діяльності Мінекономрозвитку як Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель є підвищення рівня прозорості дій замовників. Разом з тим в рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. Зазначаємо, що на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель («дорожня карта») та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині правила поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель. В рамках опрацювання питання етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель Мінекономрозвитку було здійснено он-лайн опитування серед замовників та учасників, проведено ряд зустрічей з представниками Проекту технічної допомоги ЄС «Підтримка впровадження Стратегії реформування публічних закупівель/ Дорожньої карти для гармонізації законодавства в Україні» (далі - Проект ЄС), Центру зі зниження ризиків корупції в оборонному секторі (CIDS) щодо міжнародних підходів, ролі кодексу етики, корупційних ризиків у державних закупівлях. За результатами проведеної роботи Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (далі – Настанови). Крім того, Проектом ЄС додатково було проведено аналітичний огляд Кодексів етики публічних закупівель, що діють в країнах – членах ЄС та підготовлено звіт «Кодекси поведінки щодо публічних закупівель». Незважаючи на відмінності у підходах різних країн до формування Кодексів етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, незмінним є його мета - забезпечення якісного, прозорого й безконфліктного здійснення процесу закупівель та запобігання можливим зловживанням і порушенням законодавства у цій сфері. Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови. Тому, враховуючи вище наведене необхідність надання наказу підприємства-учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства, щодо виконання вказаної політики, не обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі, та не суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), а саме принципам здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
a1cdbbfce17946f58f79029fda26021c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-15-001607-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до розділу 6 Вашої тендерної документації встановлено надання роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та не здійснює негативний вплив на довкілля;
Стосовно цієї вимоги, повідомляємо наступне:
Робота з запитами, заявами, вимогами та скаргами юридичних осіб ведеться підприємствами, установами, організаціями відповідно до Закону України « Про звернення громадян», а також у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»
Відповідно до ч.1 ст.20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті які не потребують додаткового вивчення- невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушення у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні не може перевищувати сорока п’яти днів.
Встановлення вимог щодо надання документів від сторонніх організацій у строки що є значно звуженими, порівняно із законодавчо встановленими, значно обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Тому, такі вимоги є дискримінаційними.
У зв’язку з цим, вимагаємо вилучити зі складу тендерної документації вимогу про надання роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та не здійснює негативний вплив на довкілля;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2020 15:24
Вирішення:
Щодо Вимоги UA-2020-06-15-001607-b.a1 на умови закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 3 частини третьої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) одним із критеріїв оцінки тендерних пропозицій учасників є застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі. Як вбачається із Тендерної документації на закупівлю по предмету: код ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ), предметом закупівлі є товар – природний газ разом із супутніми послугами, що зумовлюють його постачання, в т. ч. надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються постачальником споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) потужності (нарахування тарифу на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи за 1000 кубічних метрів за добу) постачальником у оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу споживачу у відповідній газовій добі/місяці/кварталі/році. Потужність - максимально допустиме перетікання обсягу природного газу, виражене в одиницях енергії до одиниці часу, що надається замовнику послуг транспортування відповідно до договору транспортування. З огляду на Національний класифікатор України «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» придбання цього предмету закупівлі відбувається у результаті господарської діяльності із розподілення газоподібного палива через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.22), торгівлі газом через місцеві (локальні) трубопроводи (код КВЕД 35.23), оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (код КВЕД 46.71). Відповідно до пунктів 1, 3 частини першої статті 1 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об’єктів, історичних пам’яток та інших матеріальних об’єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об’єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів. Планована діяльність - планована господарська діяльність, що включає будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення, розширення, перепрофілювання, ліквідацію (демонтаж) об’єктів, інше втручання в природне середовище; планована діяльність не включає реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, розширення, перепрофілювання об’єктів, інші втручання в природне середовище, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України. Згідно із статтею 2 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» оцінка впливу на довкілля - це процедура виявлення характеру, інтенсивності і ступеня небезпеки будь-якого виду планованої господарської діяльності на стан довкілля і здоров’я населення. Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» передбачає перелік видів господарської діяльності, які в обов’язковому порядку мають провести оцінку впливу на довкілля та отримати висновок (частини 2 і 3 статті 3 цього Закону). Зазначаємо, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями визначена серед видів планованої діяльності, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Таким чином, саме Законом підтверджується, що діяльність, пов’язана із постачанням (продажем) природного газу з транспортуванням іншими газотранспортними організаціями і за результатами якої замовник придбає предмет закупівлі, може здійснювати негативний вплив на навколишнє середовище. Отже, вважаємо вимогу тендерної документації щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що заходи із захисту навколишнього середовища, які впроваджує учасник процедури закупівлі є відповідними положенням екологічного законодавства України - законодавчо обґрунтованою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.06.2020 18:02