• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГКО 25-80)

Завершена

405 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 050.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2020 11:16 - 01.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Про порушення порядку проведення процедури закупівлі.

Номер: 76bdc7c5f8694039ba33b29fc848943a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a11
Назва: Про порушення порядку проведення процедури закупівлі.
Вимога:
ВИМОГА (СКАРГА) щодо усунення порушення порядку проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГКО 25-80) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу щодо усунення порушення порядку проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГКО 25-80)
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Про порушення порядку проведення процедури закупівлі.

Номер: 9a9b783036db4dcb98311cc6fabeed6f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a10
Назва: Про порушення порядку проведення процедури закупівлі.
Вимога:
ВИМОГА (СКАРГА) щодо усунення порушення порядку проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГКО 25-80) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додано файл
Дата скасування: 11.08.2020 16:13
Скарга
Виконана замовником

ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

Номер: 53c313e4996746718fedecf48a28d69e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.b9
Назва: ЩОДО ОСКАРЖЕННЯ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI, ТОВ «Промтопресурс» звертається зі скаргою щодо умов тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги та такі, що порушують вільну конкуренцію та наші права на участь у закупівлі. Просимо: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника виключити вимогу тендерної документації щодо надання учасниками у склад своїх пропозицій спеціального дозволу на користування надрами та дозволу на виконання підземних гірничих робіт, наданих Державною службою з питань праці. 3. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в частині наявності водія, виклавши вимогу у наступній редакції: «Учасник повинен надати оригінал або копію посвідчення водія, медичної довідки на водія щодо придатності до керування транспортним засобом, чинної станом на дату розкриття тендерних пропозицій, за відповідною категорією транспортного засобу та типом технічного засобу/технологічного транспортного засобу/машини для навантаження вугілля. У випадку, якщо учасник користується залученим транспортним засобом за договором оренди чи договором про надання послуг, то такий учасник повинен надати відповідні документи на водія, який буде здійснювати перевезення вугілля, навантаження вугілля за такими договорами». 4. Зобов’язати замовника виключити вимогу тендерної документації щодо надання оригіналу довідки (листа, тощо) від уповноваженого органу, який здійснює адміністрування податків та зборів та в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Дата розгляду скарги: 14.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2020 19:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.07.2020 17:43
Дата виконання рішення Замовником: 29.07.2020 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимога задоволена, внесено зміни до тендерної документації.
Автор: ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС", ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС" +380996713393 energo.vostok.antracit@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА ЩОДО ДОВІДКИ

Номер: 7cadbfac063e4c06a3a89b02efe880ce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a8
Назва: ВИМОГА ЩОДО ДОВІДКИ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п..2.8 ч.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції учасником. Крім того, учасник повинен надати Оригінал довідки (листа, тощо) від уповноваженого органу, який здійснює адміністрування податків та зборів та в якому обліковується учасник як платник податків, про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банків) учасника, виданої станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (надати у складі тендерної пропозиції для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців). Виникає запитання, а навіщо ви вимагаєте документ від податкової про відкриті рахунки, якщо цей документ учасник надасть від банку. Чи ви припускаєте, що банк може підробити власну довідку про наявність відкритих рахунків, через що вимагаєте аналогічний документ, виданий податковою? Вимагаємо виключити, довідку від податкової про рахунки учасника зі складу тендерної документації як зайвий документ та такий, що лише створює додаткові обмеження для участі у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Всі вимоги тендерної документації передбачені згідно з частиною 3 статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік вимог та положень тендерної документації не є вичерпним. Частина 3 статті 22 Закону дозволяє замовнику включати до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, або вимог які ускладнюють або унеможливлюють подання тендерної пропозиції будь-яким учасником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2020 18:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА 3

Номер: 5e29f491f4204d68b63ad2e427841de1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a7
Назва: ВИМОГА 3
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2019 року), споживачем в якому повинен бути вказаний учасник процедури торгів (або виробник пропонованої марки вугілля (або будь-який інший суб’єкт господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля учаснику торгів), оригінал або нотаріально засвідчену копію договору з яким надано у складі тендерної пропозиції, із зазначенням номерів вагонів або інших транспортних засобів та якісних показників вугілля (зольності, загальної вологи, нижчої теплоти згорання) та оригіналом (-ми) перевізного (-их) документу (-ів) (накладної) на перевезення вантажу до наданого посвідчення про якість. Шановний замовнику, у договорі ніхто не зазначає номери вагонів або інших транспортних засобів. Зокрема в нашому договорі на постачання такої інформації немає. Тож якщо договір вже укладено, а вугілля вже нам поставлено, то як ми можемо зазначити таку інформацію в договорі? Виходить що ніяк. Дана вимога точно прописана під конкретного учасника, у якого в договорі з виробником зазначений номер вагоні. В нас цієї інформації немає, через що ми не можемо взяти участь у закупівлі. Вимагаємо усунути дану дискримінаційну умову та виключити відповідну вимогу зі складу тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена, внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ЩОДО РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ

Номер: ba18e50f472f4988bb53721e63a9fbc4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a6
Назва: ЩОДО РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ
Вимога:
Вимагаємо виключити зазначену вимогу тендерної документації «На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на вугілля кам’яне, що складає предмет закупівлі, учасник зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць оголошення даної закупівлі, що видана на ім’я учасника закупівлі». Учасники є вільними у пропонуванні своїх цін, а отже цінова пропозиція учасника може бути і меншою ніж та, що вказана у документі, який ви вимагаєте. При цьому, якщо ми придбаваємо вугілля за зниженою ціною та зможемо підтвердити аномально низьку ціну, то підстав для відхилення нашої пропозиції не буде. У зв’язку з цим, документ, що вимагаєте є зайвим та направлений на зайве витрачання нами коштів та на штучне ускладнення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на запропоновані марки вугілля вимагається з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення учасниками ціни тендерної пропозиції. Також роз’яснюємо, що Учасники, під час подання своїх пропозицій, не повинні і не зобов’язані визначати ціни на товар відповідно до документу, виданого уповноваженим органом. Пропонована учасником ціна може бути і нижчою або вищою, ніж та, що зазначена у наданих довідках. Однак, у разі, якщо переможець торгів, після підписання договору, буде вимагати підвищення ціни товару, то у такому випадку буде враховуватися інформація, зазначена в експертному висновку торгово-промислової палати або іншого уповноваженого органу, що датована місяцем проведення аукціону закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР

Номер: 27191e25a3ad4dcdb52b33a1a10da806
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a5
Назва: АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР
Вимога:
Відповідно до п.3 ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є наступний: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи наведене, просимо чітко зазначити у тендерній документації те, що аналогічним договором є той, предметом якого є вугілля кам’яне ДГ 25-80 (оскільки предметом вашої закупівлі є саме вугілля кам’яне ДГ 25-80).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі згідно тендерної документації є ДК 021:2015 - 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГКО 25-80). CPV – це єдиний закупівельний словник, найактуальнішій версії якого присвоєно код ДК 021:2015. Як і інші системи класифікації, CPV структуровано таким чином, що товари, роботи і послуги згруповано за відповідними категоріями. Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації. Предмет закупівлі для послуг визначається за четвертою цифрою класифікатора ДК 021:2015 із зазначенням конкретної назви предмету закупівлі. Виходячи з викладеного вище мається на увазі любий договір який відповідає ДК 021:2015 - 09110000-3 та перелічений у ДСТУ 7146:2010.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА 2

Номер: 89653169d6774b7684160f6035bb022c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a4
Назва: ВИМОГА 2
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати оригінал або копію водійських прав , медичної довідки на водія щодо придатності до керування транспортним засобом, чинної станом на дату розкриття тендерних пропозицій, за відповідною категорією транспортного засобу та типом технічного засобу/технологічного транспортного засобу\машини для навантаження вугілля. Виникає питання, а якщо у штаті ми не маємо водія, оскільки користуємось послугами перевезення, то документи на якого водія ми повинні надати. Документи на водія особи, яка надає транспортні послуги, вірно ми розуміємо? Ми не зобов’язані мати у штаті водія, оскільки користуємось послугами перевезення. Крім того, не зрозумілою вимогою є надання медичної довідки на водія щодо придатності до керування транспортним засобом. На підстави чого ви вимагаєте ці документи, якщо відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» для того, щоб переконатися у наявності працівника вам достатньо наказ про призначення, чи трудовий договір, а для того, щоб переконатися у наявності матеріально-технічної бази достатніми є відповідні договори та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Ми як учасники не можемо впливати на особу, яка надає нам транспортні послуги. Для нас найголовніше те, щоб транспортні послуги були надані як такі, а для вас – своєчасне постачання якісного вугілля, а факт того, чи має водій особи, яка надає нам послуги перевезення вугілля, чи не має, це і не наша і не ваша сфера відповідальності. Враховуючи зазначене, просимо виключити вимогу щодо, по-перше, наявності водія у штаті учасника, а, по-друге, щодо наявності медичної довідки, зі складу тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до норм пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В свою чергу нормами частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений такий кваліфікаційний критерій, як, зокрема, «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено вимог яким чином учасники повинні підтверджувати свою відповідність зазначеному критерію. Такі вимоги встановлює Замовник на власний розсуд з дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель. В свою чергу нормами пунктів 1.1. та 1.3. Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів передбачено, що медичний огляд водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами, а також водії, які виконують роботи з перевезення вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік. Тому, на підставі зазначених вище норм Замовником і було встановлено зазначену в питанні вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 981b78744ec6407db11d1163ace9660b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.a3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний замовнику, просимо виключити вимогу щодо надання полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на транспортний засіб, яким буде постачатися товар. Такий документ не є тим, що підтверджує наявність матеріально-технічної бази у учасника, а отже він є зайвим. Крім того, взагалі незрозуміло як наявність чи відсутність такого полісу може вплинути на своєчасність поставки товару та на виконання усіх умов договору переможцем торгів. Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити даний документ зі складу тендерної документації. Теж саме стосується і протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, який так саме доцільно виключити зі складу документів, які вимагаються від учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання зазначених документів встановлена з метою переконатися, що транспортні засоби (в тому числі їх технічний стан) відповідають встановленим законодавством нормам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

ЕКВІВАЛЕНТ

Номер: 52b0d72e3b854f12a18e180037974c46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-15-000634-a.b2
Назва: ЕКВІВАЛЕНТ
Вимога:
Наще підприємство може запропонувати еквівалент вимагаємої продукції, яка за технічними показниками буде відповідати технічному завдання. Вимагаємо добавити вираз "або еквівалент" Для подальшої співпраці. Якщо,вимога не буде виконана, це буде розцінено, як дискримінаційна вимога яка навмисно звужує коло потенційних учасників, що суперечіть закону "Про публічні закупівлі" Наше підприємство буде відстоюватисвої права і інтереси за допомогою Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язок визначення предмету закупівлі покладається на Замовника закупівлі: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;» Наказом МЕРТУ 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.». Додатково листом МЕРТУ «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06 проінформовано, про порядок визначення предмета закупівлі. При цьому, замовник закупівлі самостійно та з урахуванням власної потреби визначає конкретну назву до предмета закупівлі (марку вугілля тощо). Замовником закупівлі з неухильним дотриманням умов закупівлі визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо, а також сформовано специфікацію товару, у вигляді наступної продукції: «Вугілля кам’яне марки ДГКО 25-80». Позаяк, керуючись узагальненою практикою Органу Оскарження, марка вугілля не може містити еквіваленту в силу її відповідності та затвердження на підставі ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та іншим нормативно-правовим актам, Замовник закупівлі формує специфікацію із тими марками вугілля, що максимально підходять під його потребу, характеристики котлів та обсягу фінансових асигнувань. За вибір конкретної продукції (конкретної марки вугілля) відповідає Замовник закупівлі, оскільки, саме Замовнику закупівлі надано право визначити, що безпосередньо необхідно закупити. Відтак, учасники закупівлі повинні пропонувати саме товар, що передбачений тендерною документацією. При цьому, технічні, якісні характеристики можуть бути вищими за мінімальні вимоги встановлені у тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2020 18:00