-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів
Завершена
426 695.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 133.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 133.48 UAH
Період оскарження:
12.06.2020 17:58 - 25.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Номер:
7df0f554702744558c8c45aa1bb769f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002450-b.a4
Назва:
Скарга щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Безпідставна дискваліфікація Учасника щодо закупівлі «Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів
Код ДК021: 66510000-8 Страхові послуги».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СГ Ю.БІ.АЙ-КООП 15.07.2020.pdf 15.07.2020 14:30
- рішення від 21.07.2020№14027+лист замовнику.pdf 21.07.2020 19:36
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.07.2020 №11306.pdf 29.07.2020 12:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2020№14954.pdf 05.08.2020 13:45
- рішення від 04.08.2020№14954.pdf 07.08.2020 20:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2020 17:28
Дата розгляду скарги:
28.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2020 19:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2020 20:10
Дата виконання рішення Замовником:
11.08.2020 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.08.2020 №14954-р/пк-пз замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПАТ "СТРАХОВА ГРУПА "Ю.БІ.АЙ-КООП" на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (UA-2020-06-12-002450-b).
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати дискваліфікацію
Номер:
02bf3a0da1de42aabd1e4d457d704512
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002450-b.a3
Назва:
Вимога скасувати дискваліфікацію
Вимога:
Повідомляємо, що жодним пунктом Тендерної документації не вимагалось надати попередній розрахонок по кожному ТЗ, у п.4 Технічного завдання зазначено лише порядок розрахунку, але ні як не вимога подання ціни на кожний ТЗ. Більш того, аналізувати на відповідність розрахунку діючому Законодавство можливо лише остаточну пропозицію. Але завантажити такий розрахунок Замовник можливості не надав.
Також, згідно діючої редакці ЗУ "Про публічні закупівлі, Ст. 26 п.9. "Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно Ст.29 п. 16 - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Але Замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і час на виправлення, що є ДУЖЕ ГРУБИМ порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимога - відмінити дискваліфікацію, надати Учаснику чіткий перелік невідповідностей та час на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2020 12:08
Вирішення:
Розглянувши вимогу учасника торгів Приватне Акціонерне товариство «Страхова група «Ю.Бі.Ай-Кооп», поданої у процедурі відкритих торгів за ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (Послуги обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів), ID UA-2020-06-12-002450-b, відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції учасника торгів умовам тендерної документації.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету ГУНП у Львівській області від 03.07.2020 тендерну пропозицію учасника ПАТ "СТРАХОВА ГРУПА "Ю.БІ.АЙ-КООП" на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги відхилено відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
Так, на виконання умов тендерної документації (Таблиця 1 Додаток 3) учасником торгів ПАТ «Страхова група «Ю.БІ.АЙ-КООП» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено технічне завдання від 25.06.2020 № 452-12, у якому не зазначено вартості страхування в розрізі кожного автомобіля. Зазначену інформацію учаснику слід було вказати в Технічному завданні Таблиці 1 Додатку 3 у полі «Вартість страхування», яка Замовником за винятком решти колонок Таблиці 1 подано пустою. Однак, технічне завдання з незаповненою колонкою Таблиці 1 підписано уповноваженою особою учасника та завантажено у складі пропозиції до електронної системи.
Крім того, підписавши Технічне завдання (додаток 3 до тендерної документації) учасник погодився, що визначення страхових платежів (внесків, премій) здійснюється шляхом добутку базового страхового платежу та коригуючих коефіцієнтів, затверджених Уповноваженим органом, що здійснює нагляд за страховою діяльністю та Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Розрахунок страхового платежу за надання страхового покриття по кожному транспортному засобу окремого типу має відповідати вимогам чинного законодавства.
Варто зазначити, що учасник при формуванні своєї цінової пропозиції користувався даними, наведеними у таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації, але разом з тим, не надав у складі своєї пропозиції жодного документу із зазначенням страхового платежу по кожному транспортному засобу, а зазначив лише загальну суму.
Також, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації учаснику торгів необхідно було заповнити Проєкт договору та подати його в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції (без зазначення суми договору). Учасником торгів ПАТ «Страхова група «Ю.БІ.АЙ-КООП» у складі своєї тендерної пропозиції завантажено файл «Згода з договором», яким учасник повідомляє про згоду з Проєктом договору, який наведено нижче.
Поряд з тим, у Специфікації до договору, яка є невід’ємною частиною до договору, та аналогічно подавалась Замовником з пустою колонкою «Вартість страхування» також не зазначено ціни послуги страхування в розрізі кожного автомобіля. Звертаємо увагу, що в Проекті договору вказано, що Проєкт Договору заповнюється Учасником та додається в сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції без зазначення лише суми договору, а не вартості страхування в розрізі кожного автомобіля згідно Специфікації.
Слід відміти, що замовник позбавлений змоги отримати інформацію щодо страхового платежу по кожному транспортному засобу з інших документів, які завантажені в складі тендерної пропозиції.
При цьому, згідно вимог частини четвертої статті 41 Закону Замовнику необхідно забезпечити, щоб умови договору про закупівлю не відрізнялись від змісту пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару). А відсутність інформації щодо ціни послуги страхування в розрізі кожного автомобіля не дає можливості замовнику об’єктивно та в повній мірі оцінити пропозицію учасника, та як наслідок може призвести до недотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях здійснення закупівель.
Щодо вимоги учасника надати чіткий перелік невідповідностей та час на їх усунення, зазначаємо.
Відповідно до частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Частиною 16 статті 29 Закону визначено вичерпний перелік із двох підстав, за якими замовник вправі розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, Законом не надано права Замовнику розмістити повідомлення учаснику з вимогою надати інформацію щодо внесення змін до технічної частини, зокрема вартості послуги страхування в розрізі кожного автомобіля, оскільки виправленню підлягають лише недоліки в частині кваліфікаційних вимог. Тому відповідно до положень Закону жодних коригувань стосовно технічної частини не може бути внесено.
Поряд з тим, враховуючи те, що учасником ПАТ «Страхова група «Ю.БІ.АЙ-КООП» подано технічне завдання не у відповідності до вимог тендерної документації та не відноситься до підстав усунення, передбачених ч. 16 ст.29 Закону, і навіть надавши учаснику повідомлення про усунення порушення щодо кваліфікаційних вимог (невідповідність довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.06.2020 № 452-2), його тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (про що зазначено в протоколі відхилення).
Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що згідно пункту 1 статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Таким чином Учасник мав можливість звернутися до Замовника та отримати роз’яснення щодо умов тендерної документації, однак будь-яких звернень за роз’ясненнями чи вимог щодо внесення змін не надходило, що може свідчити про зрозумілість і прийнятність встановлених вимог.
Підсумовуючи викладене, вважаємо аргументованим та правомірним рішення про відхилення пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога скасувати дискваліфікацію
Номер:
99af789cf9ff484bb7922d89eee473cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002450-b.a2
Назва:
Вимога скасувати дискваліфікацію
Вимога:
Згідно діючої редакці ЗУ "Про публічні закупівлі, Ст. 26 п.9. "Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно Ст.29 п. 16 - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Але Замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і час на виправлення, що є ДУЖЕ ГРУБИМ порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимога - відмінити дискваліфікацію, надати Учаснику чіткий перелік невідповідностей та час на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2020 11:38
Опис причини скасування:
Редагування
Дата скасування:
06.07.2020 12:02
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога надати протокол невідповідностей і час на усунення
Номер:
cadd3e61e17a4190bbd3f8256321075e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002450-b.a1
Назва:
Вимога надати протокол невідповідностей і час на усунення
Вимога:
Згідно діючої редакці ЗУ "Про публічні закупівлі, Ст. 26 п.9. "Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Але Замовник не надав повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і час на виправлення, що є ДУЖЕ ГРУБИМ порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимога - відмінити дискваліфікацію, надати Учаснику час на усунення невідповідностей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2020 11:28
Опис причини скасування:
Редагування
Дата скасування:
06.07.2020 11:33