-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області
Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області
Завершена
1 024 205.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 200.00 UAH
Період оскарження:
12.06.2020 17:38 - 17.06.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Номер:
43cda6842da644669c6a0e7f0a6d649e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002428-b.a4
Назва:
ВИМОГА про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА
про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Уповноваженою особою Шахівської сільської ради О.М. Новікова(далі – Замовник) прийнято рішення (Протокольне рішення №12 від 26.06.2020р.) по закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» про дискваліфікацію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією – Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов-Трейдинг» (далі – Учасник) за підставою «1.1 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни.
1.2 Сканкопія оригіналу виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці з усіма додатками, додатковими угодами.»
Зазначене рішення уповноваженої особи вважаємо необґрунтованим та незаконним з наступних підстав:
1. У тендерній документації є наступна вимога «4.1.9 лист з інформацією про те, щоучасникознайомився з проєктом договору (Додаток 4) та погоджується з йогоумовами та порядком зміни умов»;
Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Проект договору.pdf», підписаний учасником з заповненими реквізитамита лист з інформацією про те, що учасник ознайомився з проєктом договору (Додаток 4).
Проект договору - це документально оформлена пропозиція, спрямована однією стороною передбачуваних в майбутньому договірних відносин іншій стороні для розгляду, вивчення і можливого узгодження. Оскільки проект договору - це ще не договір, а лише відображення позиції і свого бачення, які пропонує Учасник, він залишає простір для коригування і скасування зробленої пропозиції.
Замовник своїм рішенням «Протокольне рішення №12 від 26.06.2020р.» «п. 1.1 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни» відмовив Учаснику, хоча не мав на це законних підстав, тому що Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано «Проект договору», як того вимагає тендерна документація п. 4.1.9 виконаний в повному обсязі. А вимога виконати умови договору додати Додатки перераховані п.12.6 не було вимогою тендерної документації. Також Учасник ще не підписав даного договору із Замовником, тож зобов’язати його виконувати вимоги договору є не законні. Якби Замовник хотів, щоб Учасники під час закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області ДК 021:2015: 45332000-3 Водопровідні роботи та влаштування водостоків» UA-2020-06-12-002428-b додали додатки згідно проекту договору п. 12.6,він би включив дані умови в вимоги до тендерної документації.
Також згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»{В редакції Закону№ 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}(далі – Закон) нас, як Учасника, Закон не зобов’язує додавати документи, які не вимагаються Тендерною документацією, вимоги додати додатки до «Проекту договору» не було. Додатки, які вимагаються договором згідно п. 12.6 ніяк не впливають на ціну ( дана вимога є найважливішою згідно п.3.7 Тендерної документації) та на строк поставки товарів/виконання робіт/надання послуг, таким чином ніяк не впливають на Пропозицію. Згідно «Стаття 22. Тендерна документація»: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;» Учасник виконав вимогу Закону.
Також у тендерній документації є вимога «Додатки до документації, що є її невід’ємною частиною: Додаток 1 – форма пропозиції для учасника/переможця, Додаток 2 - інформація про учасника, Додаток 3 — технічні вимоги до предмету закупівлі, Додаток 4 — проєкт договору, Додаток 5 - лист-згода на обробку персональних даних, Додаток 6 - Довідка про відсутність інших підстав для відхилення пропозиції.» те що дана вимога «п. 12.6 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни.» додатки до проекту договору в тендерних вимогах до учасників нічого не сказано, та не вимагається тому додавати їх до тендерної документації не обов’язково та не вимагається жодним нормативно-правовим актом України.
Враховуючи вище викладене, Учасник вимагає від Замовника скасувати своє рішення «Протокольне рішення №14», скасувати своє рішення «Протокольне рішення №12» визнати їх такими, що не є дійсними,та повернутися до розгляду його пропозиції, оскільки вона є найбільш економічно вигідною, та відповідає усім вимогам Тендерної документації,або надати мотивовану відмову посилаючись на законодавство України (закон, постанову, пункт, статтю інше) та пояснити, чому Учасник повинен був додати додатки п.12.6 до тендерної пропозиції, а Замовник мав законі підстави для її відхилення.
Що стосується причини відхилення «1.2 Сканкопія оригіналу виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці з усіма додатками, додатковими угодами», то згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі»{В редакції Закону№ 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}«Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій:
9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Тому, після повернення до розгляду пропозиції Учасника, чекаємо вимогу від Замовника для виправлення помилок.
Враховуючи вище викладене Учасник повідомляє, що у Замовника немає підстав згідно «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій» Закону для відхилення його пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Колодязь.docx 30.06.2020 15:46
Дата подачі:
30.06.2020 15:47
Вирішення:
Стосовно Ваших посилань на те, що Замовник не вимагав надати додатки до проєкту договору в тендерній документації зазначаємо наступне.
В абзаці 4 п.5 оголошення, яке було розміщено Замовником зазначено, що на документи пропозиції має бути накладено електронний підпис (ЕЦП/КЕП) учасника /відповідальної особи учасника у форматі, що може бути перевірено Замовником на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Документи пропозиції повинні мати чітке зображення, бути повністю читабельними. Додатки до документації, що є її невід’ємною частиною: Додаток 1 – форма пропозиції для учасника/переможця, Додаток 2 - інформація про учасника, Додаток 3 — технічні вимоги до предмету закупівлі, Додаток 4 — проєкт договору, Додаток 5 - лист-згода на обробку персональних даних, Додаток 6 - Довідка про відсутність інших підстав для відхилення пропозиції.
Пунктом 12.6 проєкту договору передбачено, що невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток № 1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками; Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт; Додаток №3 – план фінансування; Додаток №4 – протокол узгодження договірної ціни. Враховуючи зазначене, Замовник не повинен був окремо вимагати додатки до проєкту договору, а отже проєкт договору був наданий Вами частково.
Крім того, в своїй вимозі Ви посилаєтесь на норми Закону України «Про публічні закупівлі», які містять вимоги до тендерної документації, яка складається Замовником при проведені відкритих торгів.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником було опубліковано оголошення для проведення спрощеної процедури закупівлі за даним предметом закупівлі.
Стосовно Ваших посилань на п.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо наступне.
Згідно п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Якщо звернутися до Закону України «Про публічні закупівлі», то «Стаття 13. Процедури закупівлі» викладена в наступній редакції «1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель»
Таким чином, можливість виправити помилки є тільки в процедурах закупівлі, що перераховані в статті 13 Закону. В спрощених закупівлях такої можливості немає.
Шахівська сільська рада, як Замовник, звертає ще раз Вашу увагу на те, що за предметом закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області (ДК 021:2015 45332000-3 Водопровідні роботи та влаштування водостоків)» була оголошена спрощена закупівля, а не відкриті торги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.07.2020 15:59
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Номер:
b476413767c44340a1338f8451b36890
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002428-b.a3
Назва:
ВИМОГА про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА
про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Уповноваженою особою Шахівської сільської ради О.М. Новікова(далі – Замовник) прийнято рішення (Протокольне рішення №15 від 26.06.2020р.) по закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» про дискваліфікацію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією – Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов-Трейдинг» (далі – Учасник) за підставою «1.1 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни.
1.2 Сканкопія оригіналу виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці з усіма додатками, додатковими угодами.»
Зазначене рішення уповноваженої особи вважаємо необґрунтованим та незаконним з наступних підстав:
1. У тендерній документації є наступна вимога «4.1.9 лист з інформацією про те, щоучасникознайомився з проєктом договору (Додаток 4) та погоджується з йогоумовами та порядком зміни умов»;
Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Проект договору.pdf», підписаний учасником з заповненими реквізитамита лист з інформацією про те, що учасник ознайомився з проєктом договору (Додаток 4).
Проект договору - це документально оформлена пропозиція, спрямована однією стороною передбачуваних в майбутньому договірних відносин іншій стороні для розгляду, вивчення і можливого узгодження. Оскільки проект договору - це ще не договір, а лише відображення позиції і свого бачення, які пропонує Учасник, він залишає простір для коригування і скасування зробленої пропозиції.
Замовник своїм рішенням «Протокольне рішення №12 від 26.06.2020р.» «п. 1.1 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни» відмовив Учаснику, хоча не мав на це законних підстав, тому що Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано «Проект договору», як того вимагає тендерна документація п. 4.1.9 виконаний в повному обсязі. А вимога виконати умови договору додати Додатки перераховані п.12.6 не було вимогою тендерної документації. Також Учасник ще не підписав даного договору із Замовником, тож зобов’язати його виконувати вимоги договору є не законні. Якби Замовник хотів, щоб Учасники під час закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області ДК 021:2015: 45332000-3 Водопровідні роботи та влаштування водостоків» UA-2020-06-12-002428-b додали додатки згідно проекту договору п. 12.6,він би включив дані умови в вимоги до тендерної документації.
Також згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»{В редакції Закону№ 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}(далі – Закон) нас, як Учасника, Закон не зобов’язує додавати документи, які не вимагаються Тендерною документацією, вимоги додати додатки до «Проекту договору» не було. Додатки, які вимагаються договором згідно п. 12.6 ніяк не впливають на ціну ( дана вимога є найважливішою згідно п.3.7 Тендерної документації) та на строк поставки товарів/виконання робіт/надання послуг, таким чином ніяк не впливають на Пропозицію. Згідно «Стаття 22. Тендерна документація»: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;» Учасник виконав вимогу Закону.
Також у тендерній документації є вимога «Додатки до документації, що є її невід’ємною частиною: Додаток 1 – форма пропозиції для учасника/переможця, Додаток 2 - інформація про учасника, Додаток 3 — технічні вимоги до предмету закупівлі, Додаток 4 — проєкт договору, Додаток 5 - лист-згода на обробку персональних даних, Додаток 6 - Довідка про відсутність інших підстав для відхилення пропозиції.» те що дана вимога «п. 12.6 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни.» додатки до проекту договору в тендерних вимогах до учасників нічого не сказано, та не вимагається тому додавати їх до тендерної документації не обов’язково та не вимагається жодним нормативно-правовим актом України.
Враховуючи вище викладене, Учасник вимагає від Замовника скасувати своє рішення «Протокольне рішення №14», скасувати своє рішення «Протокольне рішення №12» визнати їх такими, що не є дійсними,та повернутися до розгляду його пропозиції, оскільки вона є найбільш економічно вигідною, та відповідає усім вимогам Тендерної документації,або надати мотивовану відмову посилаючись на законодавство України (закон, постанову, пункт, статтю інше) та пояснити, чому Учасник повинен був додати додатки п.12.6 до тендерної пропозиції, а Замовник мав законі підстави для її відхилення.
Що стосується причини відхилення «1.2 Сканкопія оригіналу виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці з усіма додатками, додатковими угодами», то згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі»{В редакції Закону№ 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}«Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій:
9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Тому, після повернення до розгляду пропозиції Учасника, чекаємо вимогу від Замовника для виправлення помилок.
Враховуючи вище викладене Учасник повідомляє, що у Замовника немає підстав згідно «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій» Закону для відхилення його пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2020 15:36
Опис причини скасування:
Помилково повторно додана
Дата скасування:
30.06.2020 15:38
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Номер:
b351e5a489f64ef097e27136ffa9e16d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002428-b.a2
Назва:
ВИМОГА про скасування незаконного рішення Уповноваженою особою що додискваліфікації учасника
Вимога:
Уповноваженою особою Шахівської сільської ради О.М. Новікова(далі – Замовник) прийнято рішення (Протокольне рішення №15 від 26.06.2020р.) по закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» про дискваліфікацію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією – Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов-Трейдинг» (далі – Учасник) за підставою «1.1 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни.
1.2 Сканкопія оригіналу виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці з усіма додатками, додатковими угодами.»
Зазначене рішення уповноваженої особи вважаємо необґрунтованим та незаконним з наступних підстав:
1. У тендерній документації є наступна вимога «4.1.9 лист з інформацією про те, щоучасникознайомився з проєктом договору (Додаток 4) та погоджується з йогоумовами та порядком зміни умов»;
Учасник у складі тендерної пропозиції надав файл «Проект договору.pdf», підписаний учасником з заповненими реквізитамита лист з інформацією про те, що учасник ознайомився з проєктом договору (Додаток 4).
Проект договору - це документально оформлена пропозиція, спрямована однією стороною передбачуваних в майбутньому договірних відносин іншій стороні для розгляду, вивчення і можливого узгодження. Оскільки проект договору - це ще не договір, а лише відображення позиції і свого бачення, які пропонує Учасник, він залишає простір для коригування і скасування зробленої пропозиції.
Замовник своїм рішенням «Протокольне рішення №12 від 26.06.2020р.» «п. 1.1 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни» відмовив Учаснику, хоча не мав на це законних підстав, тому що Учасником у складі своєї тендерної пропозиції було надано «Проект договору», як того вимагає тендерна документація п. 4.1.9 виконаний в повному обсязі. А вимога виконати умови договору додати Додатки перераховані п.12.6 не було вимогою тендерної документації. Також Учасник ще не підписав даного договору із Замовником, тож зобов’язати його виконувати вимоги договору є не законні. Якби Замовник хотів, щоб Учасники під час закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Квіткова в с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області ДК 021:2015: 45332000-3 Водопровідні роботи та влаштування водостоків» UA-2020-06-12-002428-b додали додатки згідно проекту договору п. 12.6,він би включив дані умови в вимоги до тендерної документації.
Також згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»{В редакції Закону№ 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}(далі – Закон) нас, як Учасника, Закон не зобов’язує додавати документи, які не вимагаються Тендерною документацією, вимоги додати додатки до «Проекту договору» не було. Додатки, які вимагаються договором згідно п. 12.6 ніяк не впливають на ціну ( дана вимога є найважливішою згідно п.3.7 Тендерної документації) та на строк поставки товарів/виконання робіт/надання послуг, таким чином ніяк не впливають на Пропозицію. Згідно «Стаття 22. Тендерна документація»: 8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;» Учасник виконав вимогу Закону.
Також у тендерній документації є вимога «Додатки до документації, що є її невід’ємною частиною: Додаток 1 – форма пропозиції для учасника/переможця, Додаток 2 - інформація про учасника, Додаток 3 — технічні вимоги до предмету закупівлі, Додаток 4 — проєкт договору, Додаток 5 - лист-згода на обробку персональних даних, Додаток 6 - Довідка про відсутність інших підстав для відхилення пропозиції.» те що дана вимога «п. 12.6 Додаток №1 – договірна ціна з підтверджуючими розрахунками. Додаток №2 - Календарний графік робіт. Додаток №3 - план фінансування. Додаток №4 – Протокол узгодження договірної ціни.» додатки до проекту договору в тендерних вимогах до учасників нічого не сказано, та не вимагається тому додавати їх до тендерної документації не обов’язково та не вимагається жодним нормативно-правовим актом України.
Враховуючи вище викладене, Учасник вимагає від Замовника скасувати своє рішення «Протокольне рішення №14», скасувати своє рішення «Протокольне рішення №12» визнати їх такими, що не є дійсними,та повернутися до розгляду його пропозиції, оскільки вона є найбільш економічно вигідною, та відповідає усім вимогам Тендерної документації,або надати мотивовану відмову посилаючись на законодавство України (закон, постанову, пункт, статтю інше) та пояснити, чому Учасник повинен був додати додатки п.12.6 до тендерної пропозиції, а Замовник мав законі підстави для її відхилення.
Що стосується причини відхилення «1.2 Сканкопія оригіналу виконаного аналогічного договору, зазначеного в довідці з усіма додатками, додатковими угодами», то згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі»{В редакції Закону№ 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289}«Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій:
9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Тому, після повернення до розгляду пропозиції Учасника, чекаємо вимогу від Замовника для виправлення помилок.
Враховуючи вище викладене Учасник повідомляє, що у Замовника немає підстав згідно «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій» Закону для відхилення його пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Колодязь.docx 30.06.2020 15:32
Дата подачі:
30.06.2020 15:32
Опис причини скасування:
Помилково добавлена
Дата скасування:
30.06.2020 15:43
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога з урахування Замовником невідповідності тендерної документації ФОП "КУКШИНОВА ДМИТРА ГЕННАДІЙОВИЧА"
Номер:
06e016a52d8843909f775bec6e5dbff5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-12-002428-b.a1
Назва:
Вимога з урахування Замовником невідповідності тендерної документації ФОП "КУКШИНОВА ДМИТРА ГЕННАДІЙОВИЧА"
Вимога:
При розгляді пропозиції ФОП "КУКШИНОВА ДМИТРА ГЕННАДІЙОВИЧА" вами, як Замовником, не були враховані наступні невідповідності:
1. ФОП "КУКШИНОВ ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧИ" відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» в своєї тендерної пропозиції з метою підтвердження виконання наданих аналогічних договорів виклав довідки за формами КБ-2 та КБ-3 на російській мові, що суперечить Статусу української мови як єдиної державної мови, що передбачає обов’язковість її використання на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначені ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та Конституцієї України.
2. ФОП "КУКШИНОВ ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ" у відповідності ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надав у своїй тендерній пропозиції два Договору підряду, умови яких передбачають, що невід'ємними частинами їх є Календарні графіки виконання робіт (зазначено у п.3.2 як Договору №10-17 від 03.10.2017 року так і Договір №37 від 03.10.2017 року), котрі надані до тендерної документації не були, тобто це суперечить п. 4.1.7. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до учасників.
Враховуючи вищенаведене ТОВ «БУДРЕСУРС» вважає визнання переможцем ФОП "КУКШИНОВА ДМИТРА ГЕННАДІЙОВИЧА таким, що суперечить ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів. Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП "КУКШИНОВА ДМИТРА ГЕННАДІЙОВИЧА, адже пропозиція невідповідає вимогам Замовника. У зв'язку з вищенаведеним просимо переглянути тендерну пропозицію ФОП "КУКШИНОВА ДМИТРА ГЕННАДІЙОВИЧА» з урахуванням наведених невідповідностей та надати відповідь відносно нашої вимоги в встановлені законодавством України строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2020 15:53
Вирішення:
Відповідно до п. 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель/спрощених закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тобто вимога щодо оформлення документів на українській мові, при проведені спрощених закупівель, стосуються Замовника. Посилань на те, якою мовою повинні бути оформлені документи, які подає Учасник при проведенні спрощених закупівель, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить. Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, які складав Учасник ФОП Кукшинов Д.Г., складені українською мовою. Сканкопії оригіналів довідки КБ-2 та КБ-3, які надав вищезазначений учасник на російській мові не є перешкодою для оцінки змісту цих документів з огляду на вищевикладене.
Стосовно п.2 вимоги зазначаємо наступне. Вами не доведено та документально не підтверджено, що на час підписання аналогічного договору у 2017 році календарний план-графік виконання робіт вже був оформлений і міг вважатися невід’ємною частиною цього договору. Крім того у листі відгуку від 12.11.2017р. №34 зазначено, що роботи по договору №37 від 03.10.2017 року виконано у повному обсязі та у строк визначений умовами договору. У листі відгуку №83 від 10.11.2017р. зазначено, що виконання робіт завершилося раніше визначених термінів. Враховуючи вищенаведене Замовник вважає, що тендерна пропозиція учасника ФОП Кукшинов Д. Г. відповідає вимогам вказаним у оголошені спрощеної процедури. Також хочемо зазначити те, що пропозиція Учасника ФОП Кукшинов Д.Г. є економічно вигідною, а завданням Замовника в першу чергу є економія бюджетних коштів при закупівлі робіт, товарів, послуг. ВВАЖАЄМО, ЩО ЗАЗНАЧЕНІ НЕДОЛІКИ Є НЕСУТТЄВИМИ ТА НЕ ВПЛИВАЮТЬ НА РЕЗУЛЬТАТ РОБІТ, ЯКІ БУДУТЬ ВИКОНУВАТИСЯ
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.07.2020 15:50