• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень навчально-практичного центру за адресою м. Київ, вул. Гарматна, 10 (ДБН А.2.2-3:2014))

Торги не відбулися

1 148 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 740.00 UAH
Період оскарження: 12.06.2020 16:16 - 25.06.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування дискримінаційних вимог

Номер: 02a3de453aea4adb960ce1a9c553bafa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-009068-c.c2
Назва: Скасування дискримінаційних вимог
Вимога:
Додатком 6 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати "Лист у довільній формі щодо відсутності учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на сайті http://kyivaudit.gov.ua". Вважаю дану вимогу дискримінаційною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав. Вимога є дискримінаційною, адже вона може вплинути на рішення Замовника при оцінці тендерної документації учасника, який є в даному списку. Внесення контрагентом учасника в список досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою є суб'єктивною думкою конкретного суб'єкта господарської діяльності та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, так як суб'єктивна думка не має юридичної сили і є суб'єктивною оцінкою Замовника без права надання пояснення учасника з приводу даного негативного відгуку. Подібні списки мають право з'являтися лише на підставі рішення суду або іншого державного органу, які мають право розглядати справи про неналежне виконання договору про виконання робіт або надання послуг, тобто бути сформовані на законних підставах з урахування всіх наданих доказів з боку як Замовника, так і Учасника. Дані відгуки є необґрунтованими і неправдивими та наносять шкоду діловій репутації учасників. Загалом, не зрозуміло, чи проходить Замовник верифікацію в системі, що не дає можливість встановити дійсність відгуку, який залишили і суб'єкта, що залишив даний відгук. Слід зазначити, що сайт http://kyivaudit.gov.uа не відноситься до переліку відкритих державних реєстрів, передбачених Законом. Чинним законодавством не передбачено порядок формування списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою на зазначеному сайті, та критерії, за якими суб’єкти господарювання вносяться до такого списку. Аналогічної позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка рішенням № 10755-р/пк-пз від 06.08.2019 року зобов’язала замовника скасувати дискримінаційну вимогу. Прошу замовника скасувати дискримінаційну вимогу про надання вищезазначеного листа.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідності до ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Замовник встановлює дану умову з урахуванням листа Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.02.2017 №002-40 щодо мінімізації ризику співпраці з несумлінними контрагентами, зриву процесу закупівель, при розгляді та оцінці пропозицій Учасника Замовник може застосовувати інформацію, викладену належним чином у документальному форматі в розділі «Досвід співпраці з контрагентами» інтернет-порталу «Київаудит». Інформацію, що стосується негативного досвіду Учасників, Замовник самостійно перевіряє на сайті Уповноваженого органу «Київаудит», зазначаючи код ЄДРПОУ Учасників. Перевірка інформації щодо Учасників/Переможців тендерів зменшує ризики виникнення проблем при реалізації договірних відносин. Якщо в Учасників закупівлі немає негативних відгуків, то відповідно і немає жодних підстав для хвилювання. Замовник проводить закупівлю з урахуванням всіх принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі принципу ефективності, тому прагне укласти договір за результатами процедури закупівлі з Учасником, який би зміг надати такі послуги в повному обсязі, відповідної якості та в передбачені строки. ДНЗ «КПК ПВФП» є навчальним закладом з великою кількістю учнів. Тому послуги з поточного ремонту приміщень мають бути реалізовано гарантовано якісно. В сучасному світі є досить багато недобросовісних Учасників. Тому, для якісного виконання робіт, безпеки наших учнів Замовник вимагає Лист в довільній формі щодо відсутності Учасника у списку досвіду співпраці з контрагентами із негативною ознакою
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.06.2020 00:02
Вимога
Вирішена

Некоректна вимога у тендерный документації

Номер: eb3f7b1fb88e4b90ad422773baaa477d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-009068-c.c1
Назва: Некоректна вимога у тендерный документації
Вимога:
Додатком 5 до Тендерної документації передбачено, що у разі зміни ціни протягом аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону перераховану Кошторисну документацію, з урахуванням результатів аукціону (лише у випадку якщо ціна змінювалася протягом аукціону). Вважаю, що дана вимога суперечить чинному законодавству у звязку з тим, щоо після завершення періоду подання тендерних пропозицій та тим більше, після завершення аукціону жоден учасник не має технічної можливості довантажувати будь-які документи. Система Прозорро надає можливість довантаження документів лише на етапі "виправлення помилок протягм 24 годин". Крім того, звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевим строком подання тендерних пропзицій визначено 26.06.2020. Таким чином, розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону, що має надаватися переможцем після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, а також документами на підтвердження відсутності підстав відмови в участі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому ненадання такого документу або невідповідність умовам документації не може бути підставою відхилення пропозиції. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прошу Замовника видалити дану вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дану вимогу до Учасників видалено та внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено