• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 77210000-5 Лісозаготівельні послуги (послуга по спилу дерев у закладах освіти)

202 дерева

Завершена

581 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 232.51 UAH
Період оскарження: 12.06.2020 14:41 - 24.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 7eb6c7aeeb9641e7ae3ecbc8dcdf602c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.a10
Назва: Скарга
Скарга:
На рішення замовника
Дата розгляду скарги: 24.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2020 19:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.08.2020 18:57
Автор: Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради, Голобородько Оксана 380623632188 kpsz23@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: aa6ec167a89c412a85bbff203940ffb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.a9
Назва: Скарга
Скарга:
На неправомірне рішення замовника
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 13.07.2020 20:12
Автор: Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради, Голобородько Оксана 380623632188 kpsz23@ukr.net
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця

Номер: aca73e2b72be4b0cb0caec3972c4ba1e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.a8
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Порушення принципу здійснення закупівель встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дата розгляду скарги: 24.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.07.2020 18:09
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.08.2020 21:31
Автор: ФОП Чиж Олексій Миколайович, Чиж Олексій Миколайович 380504764249 chizhavto1975@gmail.com
Скарга
Скасована

СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця

Номер: 5bf2a61bfa2143fca20192703c764dec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.a7
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Порушення принципу здійснення закупівель встановлений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 14.07.2020 00:02
Автор: ФОП Чиж Олексій Миколайович, Чиж Олексій Миколайович 380504764249 chizhavto1975@gmail.com
Скарга
Скасована

........

Номер: 641ed2e158514f1cbd2a5d8a13ae6cbb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.a6
Назва: ........
Скарга:
.......
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 13.07.2020 15:52
Автор: ФОП Чиж Олексій Миколайович, Чиж Олексій Миколайович 380504764249 chizhavto1975@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога 3

Номер: 2a214dc2d11842d28a30b4a04acfade1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.c5
Назва: Вимога 3
Вимога:
Вимога 3
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги фізичної особи-підприємця ФОП ЧИЖ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (далі - Учасник) від 06.07.2020 р. № 25, від 09.07.2020 р. № 26 та від 10.07.2020 р. № 27 були уважно розглянуті. Переможець закупівлі ФОП «Яловенко Олександр Олександрович» не порушив умови Тендерної Документації та пропозиція Переможця відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Зважаючи на вищевикладене, вимоги Учасника відхиляються. З повагою, тендерний комітет
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА 2

Номер: cf831beeabb347378a3a19b409bf2e5f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.b4
Назва: ВИМОГА 2
Вимога:
Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович відповідно до рішення тендерного комітету Замовника, що затверджене протоколом засідання тендерного комітету № б/н від «03» липня 2020 року Відділу освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області, в якому зокрема зазначено: За результатом обговорення питання порядку денного члени тендерного комітету вирішили: 3. Тендерна пропозиція учасника ФОП «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (код за ЄДРПОУ – 3266504459, адреса: 85001, Україна, Донецька область, місто Добропілля, мікрорайон Молодіжний, будинок 37, квартира 11) відповідає умовам тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства. Не згоден з цим рішенням з наступних підстав.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до п.1 Додатку 3 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними договірної ціни, до складу якої, зокрема входять: - підсумкова відомість ресурсів (складений на підставі технічного завдання наданого Замовником та відповідно до дійсних норм та правил, які складені за програмним комплексом, відповідно до чинних стандартів); Підсумкова відомість ресурсів що надана у складі Пропозиції Переможця містить зокрема розрахунок вартості машино-годин автопідіймачів, висотою підйому 18 м ( шифр ресурсу СН203-1002-И1). Інформація, що міститься в довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вих. 16/27-06 від 27.06.2020 р. не містить інформації про те, що Переможець має такі автопідіймачі Пояснюємо: В складі пропозиції Переможця наявна довідка № 16/27-06 від 27.06.2020 р., з переліком необхідного обладнання із зазначенням наявності автопідйомника ОММЕ 2500 EBDZ , автопідйомник ЗИЛ 431410. Відповідно до технічної характеристики автопідйомник ЗИЛ 431410 - це автомобільний гідравлічний підіймач з максимальною висотою підйому 22 м. Підсумкова відомість ресурсів, що надана в складі Пропозиції Переможця містить, зокрема, розрахунок вартості машино-годин автопідіймачів висотою підйому 18 м. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідає в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації 2) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Відповідно до пункту 1.4 Додатку 6 до Тендерної Документації Замовник вимагає від учасників подання ними копії паспорту та картки платника податків для фізичних осіб-підприємців). В складі Пропозиції Переможця окремі скановані сторінки паспорта, а саме сторінки: 8,9,14,15,16 не надані. Таким чином, Переможцем надано копію паспорта (для фізичних осіб – підприємців) не в повному обсязі, а лише окремі сторінки, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Пропозиція Переможця не відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. Пояснюємо: У ході розгляду зазначеного питання встановлене наступне: Відповідно до пункту 1.4 Додатку 6 до Тендерної Документації учасником надається копія паспорту та картки платника податків (для фізичних осіб – підприємців). У складі пропозиції ФОП Яловенко Олександр Олександрович містяться, зокрема, сторінки 1-7, 10-13 паспорту, виданого Яловенко Олександру Олександровичу, та картка платника податків, які надають можливість ідентифікувати особу. Разом з тим Тендерна Документація не містила окремих вимог до надання у складі Пропозиції паспорту в повному обсязі. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що ФОП Яловенко Олександр Олександрович не порушив умови Тендерної Документації та пропозиція Переможця відповідає в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведених вище підстав. З повагою, тендерний комітет
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога 2

Номер: 26b639fff7f54ac88a75ca55eab54d84
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.b3
Назва: Вимога 2
Вимога:
вих. №26 від 09.07.2020 р. ID закупівлі: UA-2020-06-12-007019-c Голові тендерного комітету Відділу освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області Код ЄДРПОУ: 40866559 Вул. Корольова, буд. 2 м. Авдіївка, Донецька область,Україна, 86065 Красік Юлії Володимирівні ВИМОГА № 2 Надалі за текстом вказаної вимоги терміни, визначення та умовні скорочення: - Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) – Закон; - Відділ освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області – Замовник; - Тендерна документація – Документація; - Тендерна пропозиція – Пропозиція; - Фізична особа-підприємець «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» - Переможець. Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович відповідно до рішення тендерного комітету Замовника, що затверджене протоколом засідання тендерного комітету № б/н від «03» липня 2020 року Відділу освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області, в якому зокрема зазначено: За результатом обговорення питання порядку денного члени тендерного комітету вирішили: 3. Тендерна пропозиція учасника ФОП «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (код за ЄДРПОУ – 3266504459, адреса: 85001, Україна, Донецька область, місто Добропілля, мікрорайон Молодіжний, будинок 37, квартира 11) відповідає умовам тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства. Не згоден з цим рішенням з наступних підстав. 1) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Відповідно до пункту 1.4. Додатку 1 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними копії паспорту та картки платника податків (для фізичних осіб – підприємців). В складі Пропозиції Переможця сторінки окремі скановані сторінки паспорта, а саме сторінки: 8,9,14,15,16. Таким чином, Переможцем надано копію паспорта (для фізичних осіб – підприємців) не в повному обсязі, а лише окремі сторінки, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Пропозиція Переможця не відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. 2) Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до п.1 Додатку 3 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними договірної ціни, до складу якої, зокрема входять: - підсумкова відомість ресурсів; Підсумкова відомість ресурсів що надані у складі Пропозиції Переможця містить зокрема розрахунок вартості машино-годин автопідіймачів, висотою підйому 18 м ( шифр ресурсу СН203-1002-И1). Інформація що, міститься в довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вих. 16/27-06 від 27.06.2020 р. не містить інформації про те, що Переможець має такі автопідіймачі. Також, кошторисний розрахунок суперечить обґрунтуванню аномальної ціни, в частині зазначення інформації про використання економічної техніки з висотою стріли 25 м. (п.2 абзац другий вих. «Обґрунтування аномально низької ціни» № 1/1-07 від 01.07.2020 р.). Таким чином, договірна ціна Переможця не відповідала умовам технічного завдання наданого Замовником, в частині відсутності надання інформації про матеріально-технічну базу, а саме: автопідіймачів, висотою підйому 18 м. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Пропозиція Переможця не відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. Вищенаведені невідповідності та невідповідності, які були зазначені в Вимозі № 1 вих. №25 від 06.07.2020 р. тендерної пропозиції Переможця, що повинні були призвести до її відхилення, ґрунтуються не на підставі нашої окремої думки або міркувань, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України та оскарження частин прийнятих рішень в судовому порядку. Надаємо окремі випадки: 1) № 1851-р/пк-ск від 23.08.2016; 2) № 8761-р/пк-пз від 12.12.2017; 3) № 3887-р/пк-пз від 24.04.2018. Посилаючись на вищенаведене, ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможцем фізичної особи-підприємця «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», що затверджене протоколом засідання тендерного комітету № б/н від «03» липня 2020 року Відділу освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області 2. Відхилити тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. з Повагою, Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: виправлення інформації щодо змісту вимоги
Дата скасування: 09.07.2020 23:06
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення, що виникли внаслідок прийняття неправомірного рішення

Номер: f8cde0773b044bd598c15fd933ccbf4a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.c2
Назва: Вимога про усунення порушення, що виникли внаслідок прийняття неправомірного рішення
Вимога:
Вимога про усунення порушення, що виникли внаслідок прийняття неправомірного рішення Відділом освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області 12.06.2020 року було оприлюднено процедуру на закупівлю код ДК 021:2015 77210000-5 Лісозаготівельні послуги (послуга по спилу дерев у закладах освіти) ідентифікатор № UA-2020-06-12-007019-c. Загальна вартість закупівлі становить 581 270,00 гривень. Строк подачі тендерних пропозицій було встановлено до 28.06.2020 року. По завершенню встановленого строку на подання тендерних пропозицій, 30.06.2020 року відбувся аукціон по даній закупівлі. На участь в закупівлі було подано тендерні пропозиції наступних учасників: 1. ФОП ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 2. ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 3. ФОП Чиж Олексій Миколайович 4. ФОП "ТКАЧОВА ОЛЕКСАНДРА ГРИГОРІВНА" 5. Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради 6. ТОВ "СТ Інжиніринг Груп" При розгляді тендерної пропозиції ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" було встановлено, що остання є аномально низькою та встановлено строк подання обгрунтування такої низької ціни до 03.02.2020 року. Учасником ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" було подано обгрунтування аномально низької ціни, відповідно до якого учасник стверджує про наявність професійного, навченого колективу та використання економічної техніки, що дозволяє надавати передбачені даною закупівлею послуги за порівняно нижчими цінами. 03.06.2020 року Відділом освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області було оприлюднено рішення тендерного комітету про визнання тендерної пропозиції ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" такою, що відповідає умовам тендерної документації. Проте, Комунальне підприємство «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради» не погоджується з таким рішенням та повідомляє про наступне. При розгляді тендерної пропозиції ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" було виявлено невідповідність пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації, відповідно до якого разом із довідкою про наявність матеріально – технічної бази учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності, право користування або інше право Учасника на визначені матеріальні ресурси». Адже, ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в якій зазначив наявність в останнього власного щепоріза (подрібнювач гілок) 2М80Б. Проте жодного документу, що підтверджує право власності чи користування таким обладнанням надано не було. Попри зазначене, Учасник додатково посилається на дане обладнання в обгрунтуванні аномально низької ціни, що не може бути прийнято Замовником так, як інформація не є підтвердженою. Звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В супереч даній нормі Замовником не було здійснено дій щодо усунення Учасником виявлених невідповідностей та прийнято заздалегідь неправомірне рішення. Відповідно до част. 1 чт. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. З огляду на вище викладене, Комунальне підприємство «Служба єдиного замовника» Авдіївської міської ради» просить звернути увагу на правильність та законність прийнятого рішення щодо визначення переможцем ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та наполягає на здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, шляхом скасування неправомірно прийнятого рішення, а саме: протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області про визначення переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі код ДК 021:2015 77210000-5 Лісозаготівельні послуги (послуга по спилу дерев у закладах освіти) ідентифікатор № UA-2020-06-12-007019-c ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" та завершити дану процедуру відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації); Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Документації Замовник вимагає від учасників довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з обов’язковою наявністю необхідного обладнання, та документи підтверджуючі право власності. В складі пропозиції Переможця наявна довідка з переліком необхідного обладнання № 16/27-06 від 27.06.2020 р., із зазначенням наявності Щепоріза (подрібнювач гілок) 2М80Б. Для підтвердження права власності цього обладнання Переможець надав в складі тендерної пропозиції сканкопію паспорту «Щепоріз» модель 2М80Б із відміткою продавця ФОП Савісько В. Г. для Яловенко О. з датою відгрузки 08.05.2018 р. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Переможець відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону. Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведених вище підстав.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 38d7d673a8204f148f366ba8bb2c4e5f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-007019-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
вих. №25 від 06.07.2020 р. ID закупівлі: UA-2020-06-12-007019-c Голові тендерного комітету Відділу освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області Код ЄДРПОУ: 40866559 Вул. Корольова, буд. 2 м. Авдіївка, Донецька область,Україна, 86065 Красік Юлія Володимирівна ВИМОГА № 1 Надалі за текстом вказаної вимоги терміни, визначення та умовні скорочення: - Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) – Закон; - Відділ освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області – Замовник; - Тендерна документація – Документація; - Тендерна пропозиція – Пропозиція; - Фізична особа-підприємець «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» - Переможець. Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович відповідно до рішення тендерного комітету Замовника, що затверджене протоколом засідання тендерного комітету № б/н від «03» липня 2020 року Відділу освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області, в якому зокрема зазначено: За результатом обговорення питання порядку денного члени тендерного комітету вирішили: 3. Тендерна пропозиція учасника ФОП «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (код за ЄДРПОУ – 3266504459, адреса: 85001, Україна, Донецька область, місто Добропілля, мікрорайон Молодіжний, будинок 37, квартира 11) відповідає умовам тендерної документації, в тому числі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, кваліфікаційним критеріям та вимогам чинного законодавства. Не згоден з цим рішенням з наступних підстав. 1) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації); Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази Відповідно до пункту 1.1. Додатку 1 Документації обов’язкова наявність у учасника, зокрема, наступного: - Засоби індивідуального захисту з техніки безпеки та правил дорожнього руху. Разом із довідкою подаються документи, що підтверджують право власності, право користування або інше право Учасника на визначені матеріальні ресурси. В складі Пропозиції Переможця відсутні документи, що підтверджують право власності, право користування або інше право на засоби індивідуального захисту з техніки безпеки та правил дорожнього руху, що є обов’язковими. Згідно наданої видаткової накладної № Упр-001644 від 4 червня 2019, зазначені товари в п.1-10 – є верхолазним спорядженням. Індивідуальний захист з техніки безпеки визначається відповідно до статті 8 Закону України «Про охорону праці», статті 163 Кодексу законів про працю України та «Положення про порядок забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального захисту». Таким чином, до довідки «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вих. 16/27-06 від 27.06.2020 р. не надано документи, що підтверджують право власності, право користування або інше право Учасника на засоби індивідуального захисту. Також, не надано документи, що підтверджують право власності, право користування або інше право Учасника на засоби з правил дорожнього руху. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Переможець не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, в цій частині та підлягає відхиленню, згідно абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, може порушити вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. 2) Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до п.1 Додатку 3 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними договірної ціни, до складу якої, зокрема входять: - локальний кошторис (складений на підставі технічного завдання наданого Замовником та відповідно до дійсних норм та правил, які складені за програмним комплексом, відповідно до чинних стандартів); Договірна ціна та локальний кошторис, що надані у складі Пропозиції Переможця не відповідають умовам технічного завдання. Оскільки наданий кошторисний розрахунок договірної ціни не містить витрат на перевезення вивезти сміття на полігон ТПВ, що включаються до складу послуг, які виконавець повинен здійснити відповідно до підпункту 4 пункту 3.10 Додатку 3 Документації. Також, в Додатку 4 Документації, міститься проект договору, до якого Замовником включено пункт 6.3.3. в якому Виконавець зобов’язаний забезпечити вивіз з території закладів, або утилізацію іншим способом, в тому числі за допомогою подрібнювача деревини, гілок та порубочних рештків, прибирання робочої території. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. 3) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. В той час, відповідно до пункту 4.2 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Документації, учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені вище, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. В складі пропозиції переможця відсутній такий лист. Відповідно до пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Тендерна пропозиція Переможця містить зокрема лист-гарантію вих. №10/27-06 від 27.06.2020 р., а в якій зокрема зазначено: «… та згоден з істотними умовами, викладеними в зазначеному проекті договору», що суперечить вимогам надання листа-згоди, який визначений пунктом 4.2 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Документації. Оскільки надання такого документа не є формальною помилкою, не надану інформацію в повному об’ємі, в частині згоди з істотними (основними) умовами договору, що зазначені вище, відповідно до пункту 4.2 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю». Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. 4) Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація про ціну та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Відповідно до пункту 1.2. розділу 5 Документації, в якому зазначено, зокрема: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1.3 розділу 5 Документації: До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Відповідно до пункту 3.2 розділу 5 Документації: 3.2. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Закупівля проводиться замовником з урахуванням ПДВ, результат проведеного електронного аукціону та реєстр цінових пропозицій складений з урахуванням ПДВ. Переможець не є платником ПДВ, тому витрати по сплаті ПДВ повинні бути виключені з загальної ціни пропозиції та договірної ціни. Оскільки не платники ПДВ не мають законних підстав для реєстрації податкового кредиту, сплати та нарахування ПДВ. У складі тендерної пропозиції містяться, зокрема обґрунтування аномальної ціни в довільній формі, цінова пропозиція та договірна ціна, в яких зазначено, що ціна пропозиції Переможця визначена без урахування ПДВ. Таким чином, цінова пропозиція, договірна ціна - не відповідали умовам тендерної документації, що зазначені в п.1 Розділу 5 тендерної документації. Оскільки розмір ціни на майданчику з ПДВ, дорівнює ціні в ціновій пропозиції та договірній ціні без ПДВ, що суперечить вимогам пунктів 1.2, 1.3 розділу 5 Документації. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що тендерна Переможця не відповідала в цій частині та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. 5) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації); Відповідно до п.2 Додатку 1 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Відповідно до 2.1. Додатку 2 Документації надається документально підтверджена інформація про відповідність учасників (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) кваліфікаційним критеріям, зокрема Довідка про працівників (офіційно працевлаштованих) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна пропозиція Переможця містить зокрема довідку про працівників (офіційно працевлаштованих) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 15/27-06 від 27.06.2020 р. (далі-Довідка). Звертаємося до вас з вимогою скористатися абзацом першим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, оскільки інформація про працівників, яка зазначена в Довідці може мати недостовірну інформацію. Переможець розміщує на веб-порталі Уповноваженного органу в закупівлях аналогічно вашій документи для підтвердження наявності цих же працівників, які наймані за угодами цивільно-правового характеру. Згідно пункту 14.1.195. статті 14 ПКУ, працівник – це особа фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до Закону. Згідно з ЦКУ фізична особа не має можливості займати посаду, а має можливість виконувати певну роботу за завданням другої сторони. В такому випадку, фізична особа не може вважатися працівником та займати посаду. Інформація є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі відповідно до абзацу другого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Переможець у разі відсутності необхідного підтвердження щодо офіційного працевлаштування працівників, підлягає відхиленню, згідно абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. Посилаючись на вище наведене, ВИМАГАЮ: 1. Скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможцем фізичної особи-підприємця «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ», що затверджене протоколом засідання тендерного комітету № б/н від «03» липня 2020 року Відділу освіти військово–цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області 2. Усунути порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, як таке що може призвести до відміни тендеру, відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону. 3. Звернутися за підтвердженням інформації, наданої фізичною особою-підприємцем «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ»,щодо офіційного працевлаштування працівників, які зазначені в довідці «про працівників (офіційно працевлаштованих) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих. № 15/27-06 від 27.06.2020 р. до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 4. Відхилити тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону. Додатки: Додаток 1 – Документи, які надаються для підтвердження інформації пункту 3 цієї вимоги. з Повагою, Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації); Відповідно до пункту 1 Додатку 1 Документації Замовник вимагає від учасників довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, з обов’язковою наявністю необхідного обладнання. В складі пропозиції Переможця наявна довідка з переліком необхідного обладнання 16/27-06 від 27.06.2020 р. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Переможець відповідає кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону. 2) Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до п.1 Додатку 3 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними договірної ціни, до складу якої, зокрема входять: - локальний кошторис (складений на підставі технічного завдання наданого Замовником та відповідно до дійсних норм та правил, які складені за програмним комплексом, відповідно до чинних стандартів); Договірна ціна та локальний кошторис, що надані у складі Пропозиції Переможця не відповідають умовам технічного завдання. Оскільки наданий кошторисний розрахунок договірної ціни не містить витрат на перевезення вивезти сміття на полігон ТПВ, що включаються до складу послуг, які виконавець повинен здійснити відповідно до підпункту 4 пункту 3.10 Додатку 3 Документації. Також, в Додатку 4 Документації, міститься проект договору, до якого Замовником включено пункт 6.3.3. в якому Виконавець зобов’язаний забезпечити вивіз з території закладів, або утилізацію іншим способом, в тому числі за допомогою подрібнювача деревини, гілок та порубочних рештків, прибирання робочої території. Пояснюємо: в тендерній пропозиції Переможця наданий гарантійний лист на виконання послуг № 3/27-06 від 27.06.2020 р., гарантійний лист № 6/27-06 від 27.06.2020 р., в якому вказано, що після завершення послуги Переможець за власний рахунок забезпечить збір, навантаження, вивіз та утилізацію відходів та гілок, лист – гарантія № 10/27-06 від 27.06.2020 р. про згоду з умовами Договору, а в Договорі зазначено пункт 6.3.3. Виконавець зобов’язаний забезпечити вивіз з території закладів, або утилізацію іншим способом, в тому числі за допомогою подрібнювача деревини, гілок та порубочних рештків, прибирання робочої території. Відсутність в договірній ціні витрат на вивезення сміття на полігон ТПВ значно економить бюджетні кошти. А наданими Переможцем документами, підтверджується виконання технічного завдання в повному обсязі. Таким чином, Переможець підтвердив, що відповідає умовам технічного завдання. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідає в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації 3) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. В той час, відповідно до пункту 4.2 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Документації, учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, що зазначені вище, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. Пояснюємо: Пункту 4.2 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Документації, та пункт 1.8 Додатка 6 Документації, містять одну умову: надати Лист – гарантію зі згодою з істотними умовами Договору. Переможець надав в складі своєї пропозиції лист-гарантію вих. №10/27-06 від 27.06.2020 р. про згоду з істотними умовами договору. Також Переможець надав в своїй пропозиції підписаний проект Договору, в якому прописані всі істотні умови, чим підтвердив свою згоду з істотними умовами Договору. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація про ціну та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Відповідно до пункту 1.2. розділу 5 Документації, в якому зазначено, зокрема: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до пункту 1.3 розділу 5 Документації: До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Відповідно до пункту 3.2 розділу 5 Документації: 3.2. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Закупівля проводиться замовником з урахуванням ПДВ, результат проведеного електронного аукціону та реєстр цінових пропозицій складений з урахуванням ПДВ. Таким чином, цінова пропозиція, договірна ціна - не відповідали умовам тендерної документації, що зазначені в п.1 Розділу 5 тендерної документації. Оскільки розмір ціни на майданчику з ПДВ, дорівнює ціні в ціновій пропозиції та договірній ціні без ПДВ, що суперечить вимогам пунктів 1.2, 1.3 розділу 5 Документації. Пояснюємо: Переможець ФОП Яловенко Олександр Олександрович є платником єдиного податку, сума якого включена до договірної ціни. Тому цінова пропозиція надана Переможцем без урахування ПДВ. Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідала в цій частині. 5) Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається, зокрема інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації); Відповідно до п.2 Додатку 1 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Відповідно до 2.1. Додатку 2 Документації надається документально підтверджена інформація про відповідність учасників (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) кваліфікаційним критеріям, зокрема Довідка про працівників (офіційно працевлаштованих) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна пропозиція Переможця містить зокрема довідку про працівників (офіційно працевлаштованих) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 15/27-06 від 27.06.2020 р. (далі-Довідка). За надану інформацію в довідці відповідає Переможець, тендерною документацією не вимагалося надання документів, підтверджуючих офіційне працевлаштування. Посилаючись на вище наведене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця відповідала в цій частині. Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведених вище підстав.
Статус вимоги: Відхилено