• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт)

Клас наслідків - СС2.

Торги не відбулися

4 635 043.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 139 051.30 UAH
Період оскарження: 12.06.2020 13:50 - 24.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення від 01 липня 2020 року за № 40 (518)-Р1

Номер: 7290d6fd16554429b1b226fef74311e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-005818-c.b1
Назва: Оскарження рішення від 01 липня 2020 року за № 40 (518)-Р1
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ Рішення тендерного комітету департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації від 01 липня 2020 року за № 40 (518)-Р1 "Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-12-005818-с Вимога щодо дискваліфікації (відхилення) пропозиції ТОВ «Спецбуд» Щодо відповідності умовам тендерної документації тендерної пропозиції учасника відкритих торгів: ТОВ «СПЕЦБУД» (ЄДРПОУ 21951320) щодо закупівлі: "Капітальний ремонт (санація) будівлі Іллінівської (Іллічівської) спеціалізованої школи I-III ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області. За адресою: вул. Центральна (Чапаєва), буд. 65, с. Іллінівка (Ілліча), Костянтинівського району Донецької області" (продовження робіт) (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-12-005818-с) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». ПРЕТЕНЗІЯ ЗАМОВНИКА: 1. На зауваження: «За результатами розгляду ТП Учасника членами тендерного комітету встановлено, що Учасник станом на 29.06.2020 має податковий борг.». ПОЯСНЕННЯ: ТОВ «Спецбуд» не порушував п.30 ч.1 ст. 17 Закону, та станом на 29.06.2020 року не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Довідка ГУДПС У Донецькій області за № 55322/10/05-99-51-12 від 06.07.2020 року надається. Таким чином ми вважаємо, що даний пункт тендерної пропозиції нами не порушено. 2. З огляду на вищевикладене просимо переглянути рішення тендерного комітету за № 40 (518)-Р1 від 01.07.2020 року, про відхилення нашої тендерної пропозиції. Уповноважена особа Головний інженер ТОВ «Спецбуд» ПІДПИС Єгурнов Г.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник через ЕСЗ звернувся до департаменту з вимогою у якій викладено скаргу на неправомірні дії Замовника при прийнятті рішення по Закупівлі UA-2020-06-12-005818-c. У скарзі Учасник просить департамент переглянути рішення тендерного комітету за № 40 (518) Р1 від 01.07.2020 року, про відхилення його тендерної пропозиції. Законом передбачено випадки та встановлені процедури подання вимог (скарг), коли Учасник може вимагати усунення порушень при проведені процедури публічної закупівлі. Так, відповідно до положень частини першої ст. 24 Закону Учасник торгів має право через електронну систему закупівель звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, проте зробити це Учасник може не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Зазначений строк сплив 17.06.2020. Також, згідно з абзацом другим частини восьмої ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ЕСЗ не містить скарг від Учасника, що прийнято до розгляду органом оскарження. Отже, Учасник скористався функціоналом ЕСЗ, що передбачає подання вимог про роз'яснення відповідно до частини третьої ст. 31 Закону та частини четвертої ст. 33 Закону, для подання скарги про перегляд рішення тендерного комітету про відхилення ТП Учасника. Таким чином вимога Учасника повинна бути відхилена, як така, що недійсна.
Статус вимоги: Не задоволено