• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку в школи І-ІІІ № 8 за адресою вул. Вишгородська, 6 Оболонського району міста Києва)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг м. Київ, вул. Вишгородська, 6 Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31 жовтня 2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.

Завершена

1 477 983.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 779.00 UAH
Період оскарження: 12.06.2020 13:38 - 28.06.2020 00:00
Скарга
Скасована

Вимога про внесення змін до технічної документації замовника.

Номер: b2390c32db084f598260d4d50208c8f9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-005558-c.c4
Назва: Вимога про внесення змін до технічної документації замовника.
Скарга:
Пунктом 6 Розділу 3 Тендерної документації Замовника встановлена вимога, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме розрахунок класу наслідків. Згідно ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 для розрахунку «класу наслідків та категорії складності об’єкту»необхідна технічна інформація, яка має бути надана замовником в технічному завданні : - висота до верху відмітки несучих конструкцій покриття - кількість поверхів - загальна площа всіх приміщень - площа забудови об'єкту - кількість персоналу та працівників перебуваючих на об'єкті постійно та тимчасово; Всупереч вищевикладеного, тендерна документація замовника не містить технічної інформації, необхідної для розрахунку класу наслідків, а тому учасник позбавлений можливості виконати дану умову тендерної документації. З підстав вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та включити технічну інформацію про: - висота до верху відмітки несучих конструкцій покриття- кількість поверхів- загальна площа всіх приміщень - площа забудови об'єкту- кількість персоналу та працівників перебуваючих на об'єкті постійно та тимчасово;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 27.06.2020 18:34
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД", Безруков Костянтин 380442283846 gorinvest20@ukr.net
Скарга
Скасована

Вимога про умови договору

Номер: 12f923a482e3403b82947bc1ba2a8026
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-005558-c.c3
Назва: Вимога про умови договору
Скарга:
Замовник надав відповідь на вимоги UA-2020-06-12-005558-c.b1 та UA-2020-06-12-005558-c.b2. Замовник посилається на приписи Постанови КМУ №668 від 1.07. 2005 р. п 21. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» згідно яких, між іншим, якщо договір підряду укладається за результатами переговорів сторін, рішення щодо застосування приблизної або твердої договірної ціни, порядку погодження кошторису та проведення розрахунків приймаються за домовленістю сторін, а тому, на думку замовника, договірна цінна повинна відповідати тендерної пропозиції та чиним вимогам ціноутворення у будівництві, достовірність яких і визначає експертна організація. Однак такі висновки є необґрунтованими, оскільки укладення договору за результатами переговорів може відбуватися за результатами застосування переговорної процедури згідно ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». Всупереч вищевикладеного, закупівля «( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку в школи І-ІІІ № 8 за адресою вул. Вишгородська, 6 Оболонського району міста Києва)» № UA-2020-06-12-005558-c проводиться за процедурою відкритих торгів, що не передбачає переговорів сторін щодо умов договору, а передбачає виключно згоду учасника на запропоновані умови та цінову пропозицію учасника за результатами електронного аукціону. Умови п.4.1. та 4.2. проекту договору у Додатку 4 до Тендерної документації в частині того, що остаточна ціна Договору визначається позитивним висновком проектно-кошторисної документації нівелюють процедуру відкритих торгів, оскільки учасник не може розраховувати на ті умови договору щодо вартості робіт, на які погоджується під час електронного аукціону. З підстав вищевикладеного, з урахуванням обставин у вимогах UA-2020-06-12-005558-c.b1 та UA-2020-06-12-005558-c.b2, вимагаємо внести зміни до п.4.1. та 4.2. проекту договору у Додатку 4 до Тендерної документації в частині того, що остаточна ціна Договору визначається позитивним висновком проектно-кошторисної документації по об’єкту підряду, визначеному у пункті 2.2 цього Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 27.06.2020 18:34
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОРІНВЕСТБУД", Безруков Костянтин 380442283846 gorinvest20@ukr.net
Вимога
Відхилено

Про внесення змін до тендерної документації Замовника.

Номер: ce16ca541a8148d0a7d0821ccaebf85c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-005558-c.b2
Назва: Про внесення змін до тендерної документації Замовника.
Вимога:
Вимога про внесення змін до тендерної документації Замовника. Додатком 4 до Тендерної документації замовника викладено проект договору, який учасник укладає за результатами закупівлі. Пунктом 4.1. проекту договору визначено орієнтовну ціну Договору. Згідно п.4.2. проекту договору, Остаточна ціна Договору визначається позитивним висновком проектно-кошторисної документації по об’єкту підряду, визначеному у пункті 2.2 цього Договору. Зазначаю, що п.4.1. та 4.2. проекту договору суперечить вимогам законодавства, з огляду на наступне. 1. Відповідно до приписів ч. 4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року ( надалі – Закон), Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Аналогічні вимоги викладені у п.4 Розділу 6 Тендерної документації Замовника. МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ надало роз’яснення від 30.12.2016 року № 3302-06/42560-06 згідно якого у разі визначення замовником переможця за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, яка визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, між ними укладається договір про закупівлю саме відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, остаточна ціна Договору визначається за результатами аукціону та не може бути іншою, ніж у пропозиції переможця закупівлі, що свідчить про невідповідність п.4.1. та 4.2. проекту договору вимогам ч. 4 ст.41 Закону. 2. Згідно п.5 ч.1 ст.5 Закону, Закупівля здійснюються зокрема за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно п.1 Розділу 5 Тендерної документації Замовника, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Таким чином, приймаючи участь у закупівлі, під час електронного аукціону учасник надає свої пропозиції щодо вартості предмета закупівлі, за результатами чого замовник розглядає пропозиції найбільш економічно вигідних пропозицій. Обставина того, що замовник у п. п.4.1. та 4.2. проекту договору не визначає конкретну ціну договору, порушує принципи закупівлі та права учасника, оскільки учасник не може розраховувати на укладення договору на тих умовах щодо вартості робіт, на які він погоджується під час електронного аукціону. З підстав вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до п.4.1. та 4.2. проекту договору у Додатку 4 до Тендерної документації в частині того, що остаточна ціна Договору визначається позитивним висновком проектно-кошторисної документації по об’єкту підряду, визначеному у пункті 2.2 цього Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Постанови КМУ №668 від 1.07. 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» п 21. «Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Якщо договір підряду укладається за результатами переговорів сторін, рішення щодо застосування приблизної або твердої договірної ціни, порядку погодження кошторису та проведення розрахунків приймаються за домовленістю сторін. У разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві. Абзац четвертий пункту 21 в редакції Постанови КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 }» З вище наведеного виплаває, що договірна цінна повинна відповідати тендерної пропозиції та чиним вимогам ціноутворення у будівництві, достовірність яких і визначає експертна організація. Також хотілося б додати, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 19.04.2020 статті 41 п. 4 « Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.» Що не суперечить умовам проекту договору п. 4.1,4.2.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про внесення змін до тендерної документації Замовника.

Номер: 994c4377a4f94bca8f145fd143737e2a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-12-005558-c.b1
Назва: Про внесення змін до тендерної документації Замовника.
Вимога:
Вимога про внесення змін до тендерної документації Замовника. Додатком 4 до Тендерної документації замовника викладено проект договору, який учасник укладає за результатами закупівлі. Пунктом 4.1. проекту договору визначено орієнтовну ціну Договору. Згідно п.4.2. проекту договору, Остаточна ціна Договору визначається позитивним висновком проектно-кошторисної документації по об’єкту підряду, визначеному у пункті 2.2 цього Договору. Зазначаю, що п.4.1. та 4.2. проекту договору суперечить вимогам законодавства, з огляду на наступне. 1. Відповідно до приписів ч. 4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року ( надалі – Закон), Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Аналогічні вимоги викладені у п.4 Розділу 6 Тендерної документації Замовника. МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ надало роз’яснення від 30.12.2016 року № 3302-06/42560-06 згідно якого у разі визначення замовником переможця за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції, яка визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, між ними укладається договір про закупівлю саме відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, остаточна ціна Договору визначається за результатами аукціону та не може бути іншою, ніж у пропозиції переможця закупівлі, що свідчить про невідповідність п.4.1. та 4.2. проекту договору вимогам ч. 4 ст.41 Закону. 2. Згідно п.5 ч.1 ст.5 Закону, Закупівля здійснюються зокрема за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно п.1 Розділу 5 Тендерної документації Замовника, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Таким чином, приймаючи участь у закупівлі, під час електронного аукціону учасник надає свої пропозиції щодо вартості предмета закупівлі, за результатами чого замовник розглядає пропозиції найбільш економічно вигідних пропозицій. Обставина того, що замовник у п. п.4.1. та 4.2. проекту договору не визначає конкретну ціну договору, порушує принципи закупівлі та права учасника, оскільки учасник не може розраховувати на укладення договору на тих умовах щодо вартості робіт, на які він погоджується під час електронного аукціону. З підстав вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до п.4.1. та 4.2. проекту договору у Додатку 4 до Тендерної документації в частині того, що остаточна ціна Договору визначається позитивним висновком проектно-кошторисної документації по об’єкту підряду, визначеному у пункті 2.2 цього Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Постанови КМУ №668 від 1.07. 2005 р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» п 21. «Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Якщо договір підряду укладається за результатами переговорів сторін, рішення щодо застосування приблизної або твердої договірної ціни, порядку погодження кошторису та проведення розрахунків приймаються за домовленістю сторін. У разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві. Абзац четвертий пункту 21 в редакції Постанови КМ N 601 ( 601-2009-п ) від 17.06.2009 }» З вище наведеного виплаває, що договірна цінна повинна відповідати тендерної пропозиції та чиним вимогам ціноутворення у будівництві, достовірність яких і визначає експертна організація. Також хотілося б додати, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 19.04.2020 статті 41 п. 4 « Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.» Що не суперечить умовам проекту договору п. 4.1,4.2.
Статус вимоги: Відхилено