-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) 45313000-4 - Монтаж ліфтів та ескалаторів; ДБН А.2.2-3:2014 (Капітальний ремонт ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №2 житлового будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові)
Згідно «Програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я міста Львова на період 2017-2023 років» затвердженої ухвалою Львівської міської ради від 08.07.2017 №2048 (зі змінами) по даній закупівлі - Замовник 1 ("розпорядник коштів") виступає Шевченківська районна адміністрація ЛМР, а Змовником 2 ("учасник програми") виступає уповноважений мешканець будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові
Завершена
296 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 480.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2020 18:26 - 17.06.2020 12:00
Вимога
Відхилено
Розглянути СКАРГУ та надати відповідь у встановлені законом терміни..
Номер:
ecafee47979a40788df076f0140a166e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-006841-c.a2
Назва:
Розглянути СКАРГУ та надати відповідь у встановлені законом терміни..
Вимога:
Неправомірність протоколу відхилення Учасника ЛКП «Львівсвітло» за №7 від 30.06.2020 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради про відхилення учасника спрощеної закупівлі робіт ДК 021:2015 (CPV) 45313000-4 - Монтаж ліфтів та ескалаторів; ДБН А.2.2-3:2014 (Капітальний ремонт ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №2 житлового будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2020 17:21
Вирішення:
На Вашу вимогу (індентифікатор UA-2020-06-11-006841-c.a2) подану 01.07.2020 о 17:21:48, повідомляю.
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
30.06.2020 Замовником було відхилено учасника спрощеної процедури закупівлі ЛКП «Львівсвітло» на закупівлю робіт ДК 021:2015 (CPV) 45313000-4 - Монтаж ліфтів та ескалаторів; ДБН А.2.2-3:2014 (Капітальний ремонт ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №2 житлового будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові) (оголошення № UA-2020-06-11-006841-c) відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відхилення пропозиції.
Враховуючи абз. 2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1) в частині що стосується неподання учасником довідки довільної форми всупереч вимогам п. 4.9 Додатку 1 до оголошення.
Відповідно до вимог п.4.9. Додатку 1 до оголошення учасники в складі пропозиції повинні були надати довідку у довільній формі із зазначенням інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору або про незалучення субпідрядника.
А отже, учасники в складі пропозиції повинні були надати довідку довільної форми із зазначенням інформації про субпідрядників яких вони планують залучати до виконання робіт якшо вартість таких робіт становила б 20 % і більше, а в разі якщо учасник не планує залучати таких субпідрядників у складі пропозиції повинні були надати довідку довільної форми про незалучення субпідрядника.
Відтак, в складі пропозиції учасника ЛКП «Львівсвітло», всупереч вимог п. 4.9. Додатку 1 до оголошення, відсутня довідка про залучення субпідрядника або незалучення субпідрядників.
Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатково повідомляю, відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2) в частині що стосується подання учасником копій договорів не в повному обсязі.
Відповідно до п. 3.2. Додатку 1 до оголошення учасники для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору подають в складі тендерної пропозиції копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів), вказаного в інформаційній довідці що передбачена п. 3.1., та документи що підтверджують факт виконання таких робіт, акти виконаних робіт тощо.
Відповідно до статті 638 Цивільного Кодексу України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Договір є правовим документом, де сторони визначаються із правами та обов'язками. Істотні умови договору це умови, без погодження яких договір взагалі не вважається укладеним, вони відображають природу договору, відсутність будь-якої з них не дає змоги сторонам виконати їх обов'язки, які покладаються на них за договором.
А отже усі істотні умови щодо яких сторонами в належній формі досягнуто згоди є його невід’ємними частинами та визначають цей договір яке одне ціле.
Відтак, відповідно до п.1.1. договору №4/33-585 від 12.12.2019, укладеного між Личаківською районною адміністрацією ЛМР (Замовник) та ЛКП «Львівсвітло» (Підрядник), Підрядник зобов’язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи; також відповідно до договору №4/33-585 від 12.12.2019 додатками до даного договору є календарний план та етапи виконання робіт. Однак, учасником не надано в складі пропозиції кошторисну документацію, календарний план та етапи виконання робіт, а отже, учасником надано копію договору від 12.12.2019 №4/33-585 не в повному обсязі. А також, відповідно до п. 12.1. договору №3/06/212 від 27.05.2019, укладеного між Залізничною районною адміністрацією ЛМР (Замовник) та ЛКП «Львівсвітло» (Підрядник), невід’ємною частиною цього Договору є кошторисна документація та календарний план, які є додатками до цього Договору. Однак, учасником не надано в складі пропозиції кошторисної документації та календарного плану, а отже, учасником надано копію договору від 27.05.2019 №3/06/212 не в повному обсязі.
Слід зазначити, що відповідно до судової практики та рішень Антимонопольного комітету усі додатки до договору є його невід’ємними частинами та повинні подаватись учасниками.
3) В частині що стосується неподання учасником копії ліцензії на виконання ремонтно-будівельних робіт.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Відтак, відповідно до вимог п. 4.11. Додатку 1 до оголошення учасники в складі пропозиції повинні були надати скан-копію Ліцензії на виконання ремонтно-будівельних робіт.
У Додатку 2 до оголошення замовником описано інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відтак, у Додатку 2 до оголошення Замовником зазначено, що даний вид робіт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Відповідно до п.9 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 (зі змінами), підлягають ліцензуванню будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) класом наслідків.
Слід зазначити, що учасники не вправі самостійно, на власний розсуд, змінювати вимоги до предмету закупівлі.
Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатково повідомляю, відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
4) В частині що стосується невідповідності розрахунку вартості виконання робіт.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У Додатку 2 до оголошення замовником описано інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відтак, у Додатку 2 до оголошення, Замовником зазначено усі технічні вимоги до предмету закупівлі та зазначено усі найменування робіт та витрат, одиниці виміру та кількість до предмету закупівлі які учасники повинні врахувати під час розрахунку вартості виконання робіт.
Відповідно до п. 4.15. Додатку 1 до оголошення, учасники в складі пропозиції повинні надати договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, пояснювальну записку відповідно до початкової ціни пропозиції згідно з Технічним завданням (Додаток 2 до оголошення).
Однак, під час розгляду пропозиції ЛКП «Львівсвітло» встановлено невідповідність розрахунку вартості виконання робіт вимог Додатку 2 до оголошення, а саме всупереч вимогам, учасником не враховано під час розрахунку вартості виконання робіт вартість канату діаметром 7,8мм в кількості 63 м, передбаченого п. 31 Технічного завдання; а також всупереч вимогам учасником не враховано, під час розрахунку вартості виконання робіт, вартість стулок дверей кабіни, в кількості 2шт, передбаченого п. 22 Технічного завдання. Відсутність даних матеріалів може призвести до неякісного та/або неповного виконання робіт.
Відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Додатково повідомляю, відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, замовником відхилено учасника спрощеної процедури закупівлі ЛКП «Львівсвітло» у відповідності до вимог п. 1 ч. 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
привести у відповідність документацію по спрощеній закупівлі з : « Капітального ремонту ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №2 житлового будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові» за ідентифікатором закупівлі :UA-2020-06-11-006841-с.
Номер:
958eaa08f7ad4adbb549743e50ebc4e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-006841-c.c1
Назва:
привести у відповідність документацію по спрощеній закупівлі з : « Капітального ремонту ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №2 житлового будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові» за ідентифікатором закупівлі :UA-2020-06-11-006841-с.
Вимога:
Зобов’язати Замовника внести зміни у документацію по спрощеній закупівлі за ідентифікатором : UA-2020-06-11-006841-с і оголошувати закупівлі дотримуючись норм чинного законодавства .
Замовнику вивчити і дотримуватись діючого ЗУ і нормативно-правових актів на даний вид робіт. Вилучити з документації п.4.11 і 4.13 або замінити аналогом документу і привести у відповідність проект угоди.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 17.06.2020 11:46
Дата подачі:
17.06.2020 11:47
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника ЛКП «Львівсвітло» поданої на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 45313000-4 - Монтаж ліфтів та ескалаторів; ДБН А.2.2-3:2014 (Капітальний ремонт ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №2 житлового будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові)
Індентифікатор UA-2020-06-11-006841-c.c1
На Вашу вимогу (індентифікатор UA-2020-06-11-006841-c.c1) подану 17.06.2020 о 11:47, повідомляю.
1. Як зазначено у Вашій вимозі, з 01.01.2018 скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету та саме втрачає чинність сам Декрет. Так, згідно офіційного порталу Верховної ради України (посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/46-93#Text), Декрет Кабінету Міністрів України №46-93 від 10.05.1993 втратив чинність 01.01.2018.
Однак, 05.06.2014 року прийнято Закон України «Про стандартизацію» № 1315-VII (посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1315-18#Text), даний Закон є чинним. Цей Закон регулює відносини, пов’язані з діяльністю у сфері стандартизації та застосуванням її результатів. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію», наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» №203 від 21.12.2015 (зі змінами) прийнято національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом ДСТУ ISO 9001:2015, з наданням чинності з 01.07.2016, та станом на сьогодні даний стандарт є діючим.
А, отже, з 01.07.2016, із набранням чинності ДСТУ ISO 9001:2015, будь-який суб’єкт господарювання міг отримати сертифікат якості відповідно до даного національного стандарту України.
Отже, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що відповідає нормам чинного законодавства, а також відповідає принципам здійснення закупівлі, в тому числі недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
2. 17.06.2020 Замовником внесено зміни до вимог до закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 45313000-4 - Монтаж ліфтів та ескалаторів; ДБН А.2.2-3:2014 (Капітальний ремонт ліфта пасажирського на 9-ть зупинок під’їзду №2 житлового будинку №318 на вул. Шевченка у м. Львові), згідно яких (Додаток 2 до оголошення) Замовником зазначено, що даний вид робіт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. Відповідно до п.9 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 (зі змінами) підлягають ліцензуванню будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) класом наслідків.
А отже дана вимога не є дискримінаційною та такою, що відповідає нормам чинного законодавства, а також відповідає принципам здійснення закупівлі, в тому числі недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
3. Відповідно до Додатку 2 до Оголошення «Технічне завдання» передбачені основні технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Згідно Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства “Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд” від 10.08.04 р. №150 (зі змінами від 15.01.2015), до капітального ремонту, відносяться роботи із заміни купе та каркасу кабіни, що передбачають демонтажні і монтажні роботи. А, отже, проект договору розроблено у відповідності до чинного законодавства та з урахуванням специфіки предмету закупівлі, а тому Ваша вимога є безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.06.2020 18:27