• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Торги відмінено

35 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 352.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2020 15:30 - 17.06.2020 11:00
Вимога
Відхилено

1

Номер: ed5b9bedb3074476a1387844d31a28da
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-11-004100-c.a1
Назва: 1
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога по закупівлі UA-2020-06-11-004100-c.a1 розглянута та залишається без задоволення з урахуванням наступного. Зокрема, вимога обґрунтовується тим, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Вказані доводи є необґрунтованими та такими, що не можуть бути прийняті до уваги. Як зазначено в Додатку 1 до Оголошення «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» "Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні". Таким чином, Замовник не обмежує коло можливих учасників лише тими, які мають правовідносини з виробником. В технічному завданні встановлюються альтернативні вимоги надання офіційного листа або від виробника, або від офіційного дистриб’ютора. Вказані вимоги не є дискримінаційними, оскільки містять альтернативний вибір способу підтвердження можливими учасниками саме ліцензійного програмного забезпечення. У подальшому, у Вашій вимозі йдеться про те, що Замовник начебто вимагає лише лист від виробника, що суперечить вищезазначеній «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Згідно з вимогами Замовника, ви маєте можливість отримати офіційного листа не лише від виробника (навіть можете й не отримувати такого листа від виробника), натомість маєте право отримати вказаного листа від дистриб’ютора, який безпосередньо має з виробником певні правовідносини. У такому випадку Замовником не вимагається від можливих учасників обов’язково мати додатково безпосередні правовідносини з виробником товару, який є предметом закупівлі UA-2020-06-11-004100-c.a1.
Статус вимоги: Відхилено