-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка
Торги відмінено
150 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2020 15:15 - 17.06.2020 16:09
Вимога
Без відповіді
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Номер:
a8bbfe057d6d49c1bd49517800cca000
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-001603-a.b5
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний 2ПТС-4 з надставними бортами сіткою (або еквівалент)) Замовником встановлюється загальні вимоги до предмету закупівлі і надається перелік документів, які обов’язково повинен подати Учасник у складі пропозиції тендерних торгів для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі. Для підтвердження якості товару учасник повинен надати в т.ч. скан-копію сертифікату, виданого органом сертифікації ВІДПОВІДНОЇ ГАЛУЗІ на предмет закупівлі. У разі відсутності сертифікату учасник може надати скан-копію декларації про відповідність, звіреної мокрою печаткою та засвідченої підписом уповноваженої особи, відповідальної за достовірність наданої інформації.
Доводимо до відома Замовника, що у відповідності до Технічний регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367 Мінагрополітики визначено відповідальним за забезпечення обов'язкового застосування вказаного Технічного регламенту починаючи з 2016 року. Зважаючи на вказане, в листопаді 2015 року міністерством розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. № 694 і від 11 листопада 2009 р. № 1200», який прийнятий Урядом 15 листопада 2017 року за номером 856 з набуттям чинності з 23 лютого 2018 року (далі - постанова КМУ). Зазначеною вище постановою уточнено перелік документів необхідних для реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих. Зокрема, при реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих, документи передбачені національною системою сертифікації, а саме сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності замінені на сертифікат затвердження типу та/або сертифікат відповідності затвердженому типу передбачені вищевказаним Технічним регламентом. Водночас, з метою належного переходу від сертифікації сільськогосподарської та лісогосподарської техніки, їх комплектуючих в національній системі сертифікації до оцінки відповідності вимогам вищезазначеного Технічного регламенту, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України призначено два органи з оцінки відповідності продукції вимогам вказаного Технічного регламенту. Наказом Мінекономрозвитку від 2 серпня 2013 року № 890 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Український державний центр по випробуванню та прогнозуванню техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва». Наказом Мінекономрозвитку від 9 лютого 2016 року № 213 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Науково-технічний центр сертифікації «АГРОСЕПРО» Національної академії аграрних наук України»,
Зважаючи на вказане, починаючи з 23 лютого 2018 року, при реєстрації сільськогосподарської техніки, необхідно ЗВЕРНУТИ УВАГУ на наявність в поданому на реєстрацію пакету документів сертифіката відповідності затвердженому типу, який в свою чергу має бути виданий юридичною особою на основі сертифіката затвердження типу.
Окремо зауважуємо, що сертифікати затвердження типу, передбачені вказаним Технічним регламентом, в Україні уповноважені видавати тільки два вищевказані органи з оцінки відповідності.
Тобто, наданий учасником - ТОВ "АГРОНЕКСТ" у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності за реєстраційним номером UA1.177.0008109-20 що виданий ТОВ "Орган сертифікації "ПромСтандарт" НЕ ВІДПОВІДАЄ зразку сертифікатів затвердження типу зазначених вище органів з оцінки відповідності продукції вимогам Технічного регламенту, що в свою чергу НЕ ДОЗВОЛИТЬ провести обов'язкову реєстрацію та постановку на облік запропонованого ТОВ "АГРОНЕКСТ" причепу в Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №109 від 01.07.2020 року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного самоскидного для потреб лікарні
Пов'язані документи:
Учасник
- MinAgroPolit.pdf 02.07.2020 12:05
Дата подачі:
02.07.2020 12:05
Вимога
Без відповіді
Щодо дискваліфікації переможця
Номер:
1311272c7dc948d0ad54637e39d0ea16
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-001603-a.a4
Назва:
Щодо дискваліфікації переможця
Вимога:
Шановний Замовник, поважаємо Ваше право скористатися ч.2 ст. 16 Закону, де п.3 передбачено критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)." Виходячи з практики АМКУ вимога повинна передбачати надання підтвердження виконання одного аналогічного договору, крім випадків, коли вимога щодо надання підтвердження виконання аналогічного договору декількома договорами буде належним чином обґрунтовано!
Практика АМКУ за посиланням: https://radnuk.com.ua/zhurnaly/vstanovlennia-vymohy-shchodo-naiavnosti-dokumentalno-pidtverdzhenoho-dosvidu-vykonannia-analohichnoho-dohovoru/
У процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка) тендерною документацією Замовника встановлений кваліфікаційний критерій який підтверджується наданням довідки про наявність документально – підтвердженого досвіду у виконанні аналогічних договорів за 2018-2019 р. (Додаток 3) Обґрунтування вимоги надання підтвердження виконання аналогічного договору саме декількома договорами Замовником не наведено, як і не зазначається кількість («не менш ніж два», «в кількості двох», «щонайменше двох», «двох та більше») таких аналогічних договорів, тобто немає кількісного виразу, що дещо спотворює принципи недискримінації, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст.3 Закону. За відсутності кількісного виразу пропозиція ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» повністю відповідає кваліфікаційному критерію встановленому Замовником в тендерній документації, що і підтверджується Протоколом 107 от 30.06.20 засідання тендерного комітету Козелецької ЦРЛ де в частині рішення зазначається, що пропозиція ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» повністю відповідає всім технічним, кваліфікаційним вимогам та має прийнятну ціну»
Вимагаємо переглянути (скасувати) прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» та скасувати рішення щодо обрання переможцем ТОВ "АГРОНЕКСТ". В іншому випадку будем змушені звернутися до Державної аудиторської служби України з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.07.2020 17:00
Вимога
Відкликано скаржником
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Номер:
242625ff834142d792b0c206ff7b4c4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-001603-a.a3
Назва:
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Проведення спрощеної закупівлі для замовника передбачено ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). ч.3 п.10 ст. 14 Закону встановлено, що "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.10 перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв". Для встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв замовник повинен керуватися ст. 16 Закону, де ч.2 ст. 16 передбачено, що "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: п. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
У процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка) тенденою документацією замовника ЧІТКО встановлений критерій передбачений ст. 16 Закону, а саме передбачено: п. 4 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) надання довідки про наявність документально-підтвердженого досвіду у виконанні аналогічНИХ договоРІВ за 2018-2019р. (за формою додатку 3 ТД), тобто виконання не одного аналогічного договору, а виконання саме двох та більше аналогічних договорів, які повинні бути подані за формою згідно додатку 3 ТД замовника.
Аналізуючи тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ", пропозицію якого було прийнято та визначено переможцем, а саме у довідці про наявність документально-підтвердженого досвіду у виконанні аналогічних договорів (яка не має номеру та дати) подано виконання лише одного аналогічного договору, всупереч вимогам ТД замовника.
При визначенні переможцем закупівлі замовник не звернув увагу на дані обставини та проігнорував наявні порушення вимог ТД з боку переможця закупівлі та, як наслідок прийняв необгрунтоване рішення про визначенні переможця спрощеної процедури закупівлі.
Ч. 13 ст. 14 Закону передбачено, що "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: п.1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі".
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №107 від 30.06.2020 року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного самоскидного для потреб лікарні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2020 12:09
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.06.2020 16:54
Вимога
Вирішена
щодо тех умов
Номер:
53aab10f533f46b9a48fac92f58c27f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-001603-a.c2
Назва:
щодо тех умов
Вимога:
з практики: вам надай аналог та зазнач що борти будуть нижчі, так ви ж зразу ж будете ссилатись на невідповідність теххарактеристик. а виберете того учасника у кого ви ці характеристики і брали
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 10:56
Вирішення:
Доброго дня. Шановний Учаснику, технічні характеристики по даному прицепу та фото брали з інтернета на сайті Пром ЮА.Таким чином будуть розглядатися всі пропозиції .
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2020 12:23
Підтвердження вирішення:
надання відповіді
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
щодо технічних умов
Номер:
e15b849ad869406288c0bbf6b28839a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-001603-a.c1
Назва:
щодо технічних умов
Вимога:
вимагаємо роз'яснити які саме технічні характеристики вимагаються замовником щодо причепа 2ПТС-4. у техумовах вказана висота причепа 2780 мм. за стандартами гост що ставляться до такої техніки база причепа становить 1300 мм + основний борт 600 мм. разом без надставного борту виходить 1900 мм. де ви бачили надставний борт 880 мм????? за стандартами це може бути надставний борт 400, 600 мм, максимум 700
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2020 10:06
Вирішення:
В додатку №5 Технічні вимоги вказано, що буде розглядатись еквівалент.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.06.2020 10:45
Підтвердження вирішення:
надано розяснення згідно технічних вимог.
Задовільнена:
Ні