-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вуличні спортивні тренажери (в тому числі послуги з доставки та монтажу) ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу
Торги відмінено
133 178.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 665.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 665.89 UAH
Період оскарження:
11.06.2020 14:27 - 17.06.2020 13:08
Вимога
Вирішена
Оскарження Багірова ЗН
Номер:
29d9f65c735b4c11b8db1993419ecda9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.b8
Назва:
Оскарження Багірова ЗН
Вимога:
Оскарження Багірова ЗН
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 09.07.2020 15:36
- протокол № 22.pdf 10.07.2020 14:06
Дата подачі:
09.07.2020 15:36
Вирішення:
На виконання вимоги надаємо відповідь наступного змісту:
В розумінні замовника аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за предметом. Багірова Зоя Наміківна в складі пропозиції надала договір № 387 від 20.12.2018 року, в якому зазначено такий же предмет закупівлі код ДК 021:2015:37440000-4 Інвентар для фітнесу, що і в оголошенні про проведення закупівлі Замовника. Всі інші вимоги наприклад щодо строку, контрагентів, порядку оплати, та інші, можуть вважатися аналогічними тільки в тому випадку, якщо замовник визначив їх в оголошенні про проведення закупівлі.
Замовником в Додатку 3 до оголошення закупівлі вимагалося надати учасником довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та аналогічний договір.
Учасником у складі пропозиції надана копія аналогічного договору та довідка про наявність документально підтвердженого досвіду його виконання. Тому даний учасник виконав вимогу, яка зазначена в Додатку 3 до оголошення, оскільки подання будь – яких додатків до договору замовником не вимагалось.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст та ціну пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Відсутність завірення копії аналогічного договору є формальною помилкою у розумінні замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження Багірова ЗН
Номер:
4c7e3e3b89c74499ba466646a5065169
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.b7
Назва:
Оскарження Багірова ЗН
Вимога:
Оскарження Багірова ЗН
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 15:33
Опис причини скасування:
Помилка завантаження файла
Дата скасування:
09.07.2020 15:34
Вимога
Вирішена
Вимога щодо дискваліфікації.
Номер:
b45a786b9b164bbcbe36c47a1b146385
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.c6
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації.
Вимога:
Додано файл у форматі PDF з описом вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Багирова.pdf 08.07.2020 12:22
- протокол № 21.pdf 09.07.2020 14:44
Дата подачі:
08.07.2020 12:22
Вирішення:
На виконання вимоги надаємо відповідь наступного змісту:
1. Згідно з Законом «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний цифровий підпис може використовуватись для ідентифікації автора. Тобто не обов’язково. Водночас оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта (учасника). Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти, які забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов’язковим в усіх випадках. Також в оголошенні про проведення закупівлі Вуличні спортивні тренажери ( в тому числі послуги з доставки та монтажу) код ДК 021:2015:37440000-4 Інвентар для фітнесу, ідентифікатор процедури закупівлі UA-2020-06-11-005350-b не зазначено обов’язкової умови накладення електронного цифрового підпису учасником.
Виходячи з вище викладеного відсутність ЕЦП не є підставою для відхилення пропозиції ФОП Багірова Зоя Наміківна.
2. Щодо питання неправильності завірення копій документів поданих в складі пропозиції. Переможець закупівлі ФОП Багірова Зоя Наміківна надала копії документів пропозиції, які завірені відміткою «З оригіналом згідно», підписом та печаткою учасника закупівлі. Відсутність дати засвідчення копії, назви посади та напису прізвища та ініціалів на копіях документів слід вважати формальними (несуттєвими помилками), які пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Також до формальних помилок слід віднести подання форми «Пропозиція» в множині, оскільки форма документу «Пропозиція», яка була завантажена Замовником в множині, Учасник не виправив її під себе.
3. Щодо вимоги про те, що висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи може бути підробленим. Дане питання щодо відповідності документа повинно бути вирішене в судовому порядку. Тому вимоги щодо підроблення документів є безпідставними та необґрунтованими. Також слід зауважити, що надання даного висновку не вимагалося Замовником в оголошенні про закупівлю.
4. Щодо підтвердження того, чи є платником ПДВ даний учасник зазначаємо, що форма пропозиція учасника, довідка з відомостями про учасника, витяг з реєстру платників єдиного податку містять інформацію, яка дає Замовнику впевнитись, що учасник ФОП Багірова Зоя Наміківна не являється платником ПДВ. Окрім цього була проведена перевірка даного факту у Відкритому реєстрі платників податку на додану вартість, де зазначено що по даному учаснику як платника ПДВ інформація відсутня.
Отже, інформацію щодо того, чи є платником ПДВ ФОП Багірова Зоя Наміківна (код ЄДРПОУ 3381411209) можливо взяти з інших документів і це не впливає на зміст пропозиції, тому це не є підставою для відхилення даного учасника.
5. Також Учасником у складі пропозиції надана копія аналогічного договору та довідка про наявність документально підтвердженого досвіду його виконання. Тому даний учасник виконав вимогу, яка зазначена в Додатку 3 до оголошення, оскільки подання будь – яких додатків до договору замовником не вимагалось.
6. Відповідно до ч.1 ст. 19,ст. 43 і 44 Господарського кодексу України суб’єкт господарювання може здійснювати будь - які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом. Подібний висновок також міститься у ст. 3 ЦКУ. Також у статті 91 ЦКУ говориться, що коли окремий вид діяльності потребує дозволу (ліцензії), то суб’єкт підприємницької діяльності має право здійснювати такий вид діяльності тільки після отримання спеціального дозволу (ліцензії). Види господарської діяльності, при здійсненні яких обов’язково слід мати ліцензію, наведені у ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Щоб здійснювати такі види діяльності, суб’єкт має зазначати їх в ЄДР. З цього можна зробити висновок, що суб’єкт господарювання має змогу здійснювати будь – який вид діяльності, що не заборонений законом і на здійснення якого не слід отримувати ліцензії, не залежно від того, чи внесено інформацію про нього (код такої діяльності за КВЕД) до ЄДР. Цей висновок підтверджує і сама суть кодів КВЕД, які містяться в ЄДР. Тому що головне призначення кодів КВЕД – визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців. А сам код КВЕД – це статистичний інструмент для впорядкування економічної ідентифікації. Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності, а його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу).
Замовник укладає прямий двохсторонній договір з учасником, тому відсутність КВЕДу 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту не є підставою для відхилення учасника.
Замовником перевірено відповідність КВЕДів учасника ФОП Багірова Зоя Наміківна та згідно до описів даних КВЕДів встановлено, що учасник може здійснювати продаж товару, що є предметом закупівлі.
КВЕД 47.65 Роздрібна торгівля іграми та іграшками в спеціалізованих магазинах відсутній у витягу через те, що форма цього витягу не передбачає зазначення всіх КВЕДів, а у відкритому реєстрі платників єдиного податку наявна інформація про всі види діяльності, якими може займатися ФОП Багірова Зоя Наміківна.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження дискваліфікації ФОП Багірова З.Н.
Номер:
4f3848776f564a2fb1ca9d8ec6ffc48a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.b5
Назва:
Оскарження дискваліфікації ФОП Багірова З.Н.
Вимога:
Оскарження дискваліфікації ФОП Багірова З.Н.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.07.2020 14:48
- протокол № 19.pdf 08.07.2020 10:45
Дата подачі:
06.07.2020 14:49
Вирішення:
На виконання вимоги надаємо відповідь наступного змісту:
Відповідно до статті 1 ч. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. В даному випадку проводиться спрощена закупівля, що також зазначено в оголошенні.
Щодо принципів здійснення закупівель, то вони зазначені в статті 5 цього ж Закону.
Також Учасник у вимозі зазначає статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначає перелік підстав для відхилення «тендерної пропозиції». Дана стаття в чинній редакції закону визначає поняття електронного аукціону та порядок його проведення.
Закупівля Вуличні спортивні тренажери ( в тому числі послуги з доставки та монтажу) код ДК 021:2015:37440000-4 Інвентар для фітнесу, номер процедури закупівлі UA-2020-06-11-005350-b є спрощеною. Учасник посилається на статті Закону України «Про публічні закупівлі», які не є чинними.
Інформацію щодо того, чи є платником ПДВ ФОП Багірова Зоя Наміківна (код ЄДРПОУ 3381411209) можливо взяти з наданого витягу з реєстру платників єдиного податку. Тому вимога ФОП Багірова Зоя Наміківна (код ЄДРПОУ 3381411209) є цілком обґрунтованою. Оскільки після відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Откидач М. А. пропозиція ФОП Багірової Зої Наміківники є наступною найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі. Виходячи з вище викладеного прийнято рішення - скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Багірова Зоя Наміківна (код ЄДРПОУ 3381411209) затверджене протоколом уповноваженої особи №16 від 02.07.2020 р. повернути до етапу кваліфікації та визнати переможцем закупівлі Вуличні спортивні тренажери ( в тому числі послуги з доставки та монтажу) код ДК 021:2015:37440000-4 Інвентар для фітнесу, номер процедури закупівлі UA-2020-06-11-005350-b учасника ФОП Багірова Зоя Наміківна (код ЄДРПОУ 3381411209).
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.07.2020 10:46
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження дискваліфікації
Номер:
8cd29ce70d46408f9436cb53ac0094c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.c4
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискваліфікації ПП "Зелена Хризантема"
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 06.07.2020 08:07
- протокол № 18.pdf 06.07.2020 14:52
Дата подачі:
06.07.2020 08:07
Вирішення:
На виконання вимоги надаємо відповідь наступного змісту: Для цілей оподаткування податком на додану вартість відповідно до п. 180.1 ст. 180 Податкового кодексу України (ПКУ) платником податку, зокрема, є будь – яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку.
У разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розд. V ПКУ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 гривень (без урахування ПДВ), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених ст. 183 ПКУ, крім особи, яка є платником єдиного податку першої – третьої групи (п. 181.1 ст. 181 ПКУ).
Застосування спрощеної системи оподаткування регламентовано главою 1 розд. XIV ПКУ.
Статтею 297 ПКУ, зокрема, передбачено, що платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з ПДВ з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, крім ПДВ, що сплачується фізичними особами та юридичними особами, які обрали ставку єдиного податку, визначену п.п. 1 п. 293.3 ст. 293 ПКУ, а також, що сплачується платниками єдиного податку четвертої групи.
Згідно із п. 293.3 ст. 293 ПКУ відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:
3 відсотки доходу – у разі сплати ПДВ згідно з ПКУ;
5 відсотків доходу – у разі включення ПДВ до складу єдиного податку.
Ставка єдиного податку, визначена для третьої групи у розмірі 3 відсотки, може бути обрана:
а) суб’єктом господарювання, який зареєстрований платником ПДВ відповідно до розд. V ПКУ, у разі переходу ним на спрощену систему оподаткування;
б) платником єдиного податку третьої групи, який обрав ставку єдиного податку в розмірі 5 відсотків, у разі добровільної зміни ставки єдиного податку;
в) суб’єктом господарювання, який не зареєстрований платником ПДВ, у разі його переходу на спрощену систему оподаткування або зміни групи платників єдиного податку шляхом реєстрації платником ПДВ відповідно до розд. V ПКУ (п. 293.8 ст. 293 ПКУ).
Враховуючи зазначене, платниками ПДВ можуть бути фізичні та юридичні особи платники єдиного податку третьої групи, які обрали ставку єдиного податку у розмірі 3 відсотки доходу, а також сільськогосподарські товаровиробники - платники єдиного податку четвертої групи.
Відповідно учасником ПП «Зелена Хризантема» не було подано в складі пропозиції наприклад витягу з реєстру платників єдиного чи іншого податку, що дало б можливість впевнитись Замовнику в інформації про те, що учасник дійсно не є платником податку на додану вартість. Тому, Замовник вважає недостатнім надання інформації Учасником як не платника ПДВ - зазначення сум без ПДВ, які є в додатках пропозиції Учасника.
Відповідно до статті 3 Податкового кодексу України – «Податкове законодавство України складається з Конституції України; цього Кодексу; Митного кодексу України та інших законів з питань митної справи у частині регулювання правовідносин, що виникають у зв'язку з оподаткуванням митом операцій з переміщення товарів через митний кордон України (далі - законами з питань митної справи); чинних міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України і якими регулюються питання оподаткування; нормативно-правових актів, прийнятих на підставі та на виконання цього Кодексу та законів з питань митної справи; рішень Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань місцевих податків та зборів, прийнятих за правилами, встановленими цим Кодексом». Термін «законодавство» досить широко використовується переважно у значенні сукупності законів та інших нормативно-правових актів, які регламентують ту або іншу сферу суспільних відносин.
Таким чином, посилання на норми податкового законодавства в цілому не дає можливості визначити, які саме норми права мав на увазі Учасник ПП «Зелена Хризантема» (код ЄДРПОУ 40480775) обґрунтовуючи те, що він не є платником ПДВ.
Крім того, учасником ПП «Зелена Хризнатема» (код ЄДРПОУ 40480775) в складі пропозиції надано копію картки платника податків Гладиш Альони Вікторівни, хоча від ПП «Зелена Хризантема» бере участь в спрощеній закупівлі Гладиш Леонід Леонідович.
Наказ ДП «Зовнішторгвидав України» “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” № 35 від 13.04.2016 року на який посилається учасник втратив чинність на зміну йому вступив у дію Наказ № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель від 19.03.2019.
Дана закупівля відповідно до статті 3 та 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» є спрощеною, а не допороговою.
Рішення замовника, яке оформлене протоколом № 16 від 02.07.2020 р. є цілком законним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.07.2020 10:46
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження кваліфікації ФОП Откидач М.А.
Номер:
b803da74c3684c7e89b1c4a2ca251dd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.a3
Назва:
Оскарження кваліфікації ФОП Откидач М.А.
Вимога:
Оскарження кваліфікації ФОП Откидач М.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 29.06.2020 11:25
Дата подачі:
29.06.2020 11:26
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.06.2020 15:36
Вимога
Відкликано скаржником
Не відповідність оголошенню
Номер:
99c59fe5b388499bb02f2b28c8c2cba5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.c2
Назва:
Не відповідність оголошенню
Вимога:
Оскарження кваліфікації ФОП Откидач М.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2020 10:05
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.06.2020 15:36
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо дискваліфікації.
Номер:
65c7346f62c04735beacb1ef361eff31
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-005350-b.a1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікації.
Вимога:
Додано файл у форматі PDF з описом вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.06.2020 11:19
- протокол № 15.pdf 30.06.2020 15:35
Дата подачі:
27.06.2020 11:19
Вирішення:
Протоколом Уповноваженої особи № 13 від 25.06.2020 р. за результатами аукціону було обрано переможця ФОП Откидач Михайла Анатолійовича, який має найбільш економічно вигідну пропозицію.
27.06.2020 року від ФОП Мачула Тимофія Олександровича надійшла вимога № вих. 2706-2/П5-20-1 про скасування рішення щодо визначення переможцем ФОП Откидача Михайла Анатолійовича.
На виконання вимоги надаємо відповідь наступного змісту:
1. Згідно з Законом «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний цифровий підпис може використовуватись для ідентифікації автора. Тобто не обов’язково. Водночас оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта (учасника). Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти, які забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов’язковим в усіх випадках. Також в оголошенні про проведення закупівлі Вуличні спортивні тренажери ( в тому числі послуги з доставки та монтажу) код ДК 021:2015:37440000-4 Інвентар для фітнесу, ідентифікатор процедури закупівлі UA-2020-06-11-005350-b не зазначено обов’язкової умови накладення електронного цифрового підпису учасником.
Виходячи з вище викладеного відсутність ЕЦП не є підставою для відхилення пропозиції ФОП Откидача Михайла Анатолійовича.
2. Щодо питання неправильності завірення копій документів поданих в складі пропозиції. Переможець закупівлі ФОП Откидач Михайло Анатолійович надав копії документів пропозиції, які завірені відміткою «З оригіналом згідно», підписом та печаткою учасника закупівлі. Відсутність дати засвідчення копії, назви посади та напису прізвища та ініціалів на копіях документів слід вважати формальними (несуттєвими помилками), які пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Також до формальних помилок слід віднести подання форми «Пропозиція» в множині, оскільки форма документу «Пропозиція», яка була завантажена Замовником в множині, Учасник не виправив її під себе.
3. Щодо вимоги про те, що висновок державної санітарно – епідеміологічної може бути підробним. Дане питання щодо відповідності документа повинно бути вирішене в судовому порядку. Тому вимоги щодо підроблення документів ФОП Мачули Тимофія Олександровича є безпідставними та необґрунтованими.
4. Документи надані ФОП Откидачем Михайлом Анатолійовичом, зокрема: 1) Гарантійний лист про те, що товар не обтяжений ніякими зобов’язаннями перед третіми особами (в тому числі не є об’єктом застави), та по відношенню д нього не існує інших обставин, що обмежують можливість його придбання замовником; 2) Лист – погодження з істотними умовами договору не містять всіх необхідних реквізитів документа, а саме: дати та номеру,відповідно до «Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно – розпорядчої документації Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженого наказом Держспожив стандарту України від 07.04.2003 № 55. Тому дана вимога є цілком обґрунтованою.
5. Специфікація до проекту договору, форма пропозиція та технічне завдання було підписано учасником та скріплено печаткою, що підтверджує погодження ним вимог щодо кількості та якості товару. Тому, вимога щодо не чіткого визначення одиниць виміру у технічних характеристиках товару, які запропоновані ФОП Откидачем Михайлом Анатолійовичем Замовнику є незрозумілою .
6. Щодо вимоги, яка зазначена в Додатку 4 до оголошення закупівлі, про те, що якщо Учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, Учасником зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства. Учасник надав тільки витяг з реєстру платників єдиного податку, тому дана вимога є цілком обґрунтованою.
7. Відповідно до вимоги, яка надана ФОП Мачула Тимофієм Олександровичем відповідно до Додатку № 3 до оголошення «Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог», ФОП Откидачем Михайлом Анатолійовичем було надано копію паспорту не в повному обсязі, а саме тільки сторінки 1,2,3,10,11.
Згідно з частини 1 статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» № 5492 – VI від 20.11.2012 зі змінами встановлено виключний перелік документів, що посвідчують особу, а саме: «1) документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України»: а) паспорт громадянина України; б) паспорт громадянина України для виїзду за кордон;в) дипломатичний паспорт України;г) службовий паспорт України;ґ) посвідчення особи моряка;д) посвідчення члена екіпажу;е) посвідчення особи на повернення в Україну;є) тимчасове посвідчення громадянина України; 2) документи, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус: а) посвідчення водія; б) посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон; в) посвідка на постійне проживання; г) посвідка на тимчасове проживання; ґ) картка мігранта;д) посвідчення біженця; е) проїзний документ біженця; є) посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту; ж) проїзний документ особи, якій надано додатковий захист. Вказуючи на необхідність подання учасниками копії паспорту, уповноважена особі керувалася необхідністю отримання прозорої інформації про: 1)Повне ПІП особи; 2) Дату народження особи; 3) Фотографію (зовнішній вигляд підписанта); 4) Підпис особи; 5) Громадянство особи; 6) Місце реєстрації; 7) 8)Чинність дії документа;9) Інші дані,що можуть бути важливими в процесі прийняття рішення. Необхідність отримання таких даних зумовлено важливістю ідентифікації підписувача, візуального посвідчення чинності підпису,тощо. Крім того на деяких (не наданих) сторінках паспорту міститься інформація , яка не впливає на технічні умови та не стосується кваліфікації учасника наприклад :Сторінки 5-6, паспорту призначені виключно для внесення інформації при досягненні громадянином України 45-ти річного віку.
Також, в Додатку № 3 до оголошення не передбачалось, щоб учасник закупівлі подав паспорт громадянина України з всіма сторінками, які в ньому наявні.
Враховуючи вище викладене уповноважена особа
Прийнято рішення Скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Вуличні спортивні тренажери ( в тому числі послуги з доставки та монтажу) код ДК 021:2015:37440000-4 Інвентар для фітнесу, номер процедури закупівлі UA-2020-06-11-005350-b затверджене протоколом Уповноваженої особи № 13 від 25.06.2020 року та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
30.06.2020 15:36