-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання. Придбання комп’ютерної техніки для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
1 комплект : Персональний комп’ютер (ноутбук) – 18 шт Багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра – 18 шт 51600, Україна, Дніпропетровська область, місто Верхньодніпровськ, вулиця Дніпровська, будинок 56. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
398 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 992.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 992.55 UAH
Період оскарження:
11.06.2020 11:18 - 23.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
1
Номер:
73b60619e2084d988f0035bae9b13a96
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-11-002403-b.a1
Назва:
1
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу_UA-2020-06-11-002403-b.a1.pdf 16.06.2020 09:31
Дата подачі:
14.06.2020 20:41
Вирішення:
Тендерний комітет Відділу освіти Верхньодніпровської районної державної адміністрації у відповідь на Вашу вимогу щодо умов закупівлі UA-2020-06-11-002403-b.a1 від 14.06.20, 20:41 повідомляє наступне.
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація з усіма додатками розроблена відповідно до вимог чинного законодавства України за результатами аналізу подібних закупівель доступних для загального ознайомлення на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднення інформації про публічні закупівлі України у системі PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/), та з урахуванням практики Антимонопольного комітету України.
У наведених Вами прикладах розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, визнано дискримінаційною вимога надання авторизаційного листа від виробника конкретної торгової марки, що не має відношення до нашої закупівлі. Замовником встановлено мінімальні технічні вимоги до обладнання, які можуть задовольнити обладнання виробників різних торгових марок. Вимога надання авторизаційного листа спрямована на підтвердження того, що пропоноване обладнання не є підробкою, та офіційно виробляється/імпортується на території України із наданням відповідних гарантійних зобов’язань. Будь-які учасники, які пропонують своє обладнання, мають можливість звернутись до виробника або його офіційного представника та отримати необхідний авторизаційний лист, тобто дана вимога не є дискримінаційною.
Вимога щодо надання авторизаційних листів є гарантією того, що пропонований товар є легальним та матиме офіційну гарантію разом з офіційними розхідниками, дозволяє уникнути ризиків придбання неякісного товару невідомого походження, а також захист від можливих порушень недобросовісних конкурентів, що в свою чергу, позбавить Замовника від непередбачуваних витрат та збитків не є дискримінаційною.
За таких обставин, у замовника відсутні правові підстави для задоволення поставленої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено