-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт віконних та дверних пройомів (заміна вікон та дверей на металопластикові) головного корпусу КНП «Клінічної лікарні швидкої допомоги м.Львова» на вул.Миколайчука, 9"
Завершена
148 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2020 17:41 - 15.06.2020 18:00
Вимога
Відхилено
незаконна кваліфікація
Номер:
a520660d9e874530b8e40835c55a61d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-008284-b.b1
Назва:
незаконна кваліфікація
Вимога:
Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Уповноваженій особі Федорович Л.М.
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
ID UA-2020-06-10-008284-b.
Вимога
КНП"Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" 10.06.2020р. оголошена закупівля робіт - "Здійснення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт віконних та дверних пройомів (заміна вікон та дверей на металопластикові) головного корпусу КНП «Клінічної лікарні швидкої допомоги м.Львова» на вул.Миколайчука, 9", ID UA-2020-06-10-008284-b.
За результатами проведення електронного аукціону найкращу цінову пропозицію було подано ФОП Бондарук О.М., який протоколом уповноваженої особи від 23.06.2020р. був визнаний переможцем закупівлі.
Проте, в процесі аналізу тендерної пропозиції вищезгаданого Учасника виявлено порушення вимог тендерної документації, які полягають в наступному:
№ п/п Вимога тендерної документації, щодо подання і завантаження документів в форматі PDF
Порушення вимоги тендерної документації
1 п.4 абз.4 - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість, завірену печаткою учасника (у разі використання) та підписом уповноваженої особи учасника. Копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку, завірену печаткою учасника (у разі використання) та підписом уповноваженої особи учасника;
Учасником завантажені документи "свід.платника єдиного податку(1).jpg" та "свід.платника єдиного податку(2).jpg" не завірені підписом та печаткою Учасника.
(Учасник в діяльності використовує печатку, оскільки інші документи тендерної пропозиції скріплені його печаткою та підписом).
Також документи завантажені не у форматі PDF, як це чітко вимагалося тендерною документацією, а у іншому форматі - jpg, що також є порушенням вимог тендерної документації.
2 п.4 абз.7 - оригінал (оригінали) чи копію (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) відповідального виконавця (відповідальних виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, із зазначенням таких видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд», за категорією на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), як то: «Інженер технічного нагляду І категорії»;
п.7.1. - ДО УВАГИ УЧАСНИКА! У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте. Вам буде надіслано рішення про відмову від закупівлі.
Учасником завантажено документ "сертифікат Бондарук О.М..jpg" старого взірця без відповідної категорії "«Інженер технічного нагляду І категорії»". В такому випадку Учасник згідно п.7.1. повинен був надати пояснення в довільній формі, проте вимог даного пункту тендерної документації не було виконано, відповідні пояснення не подані.
Також сертифікат завантажений не у форматі PDF, як це чітко вимагалося тендерною документацією, а у іншому форматі - jpg, що також є порушенням вимог тендерної документації.
Відповідно до вимог п.1 ч.13 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зважаючи на те, що дискваліфікація ФОП Бондарука О.М. призведе до розгляду тендерної пропозиції нашого підприємства і в подальшому до можливого укладення договору з нами, відповідно така дискваліфікація прямо впливає на права та фінансові інтереси нашого підприємства.
Тому, враховуючи вищенаведене, керуючись п.1 ч.13 ст.14, ч.20 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", -
ВИМАГАЮ:
1. Повторно розглянути тендерну пропозицію ФОП Бондарука О.М. на предмет відповідності тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації та дискваліфікувати останню, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Директор Михалик Т.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.06.2020 10:43
Дата подачі:
24.06.2020 10:43
Вирішення:
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що п.2 ч.19 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, п.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином, інформація, щодо свідоцтво про право сплати єдиного податку знаходиться у відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod), щодо завантажена Учасником не у форматі PDF, а у форматі – jpg вважається не суттєвою помилкою.
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено безстроковість дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше, ніж один раз на п’ять років.
В реєстрі атестованих осіб, Порядок ведення якого визначено в Положенні про Атестаційну архітектурно-будівельну комісію, затвердженого наказом Мінрегіону від 25.06.2011 № 93, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 15.07.2011 за № 878/19616, зазначено, що сертифікат інженера технічного нагляду Бондарук Олександр Миколайович – чинний.
На офіційному веб-сайті Мінрегіону https://www.minregion.gov.ua/ в рубриці «Будівництво та архітектура» розміщено Відомості щодо підвищення 10.02.2017 Бондаруком Олександром Миколайовичем кваліфікації за фахом - інженер технічного нагляду.
Частиною 1 ст.58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи.
Враховуючи наведене, оскільки, ФОП Бондарук Олександр Миколайович подано копію сертифіката технагляду № АТ 000616 виданий 26.04.2012, який чинний на цей час, чим підтверджено правомірність здійснення технічного нагляду на об’єкті СС2.
Статус вимоги:
Відхилено