-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( Поточний ремонт приміщення першого класу Рокитненського НВК Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району, Полтавської області)
Джерело фінансування закупівлі – кошти державного бюджету.
Завершена
113 972.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.6% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 2.6% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2020 17:08 - 16.06.2020 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Підстави відхилення пропозиції
Номер:
a9eb80b5a12c455eaf2732e2e7d44c7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-004636-c.c1
Назва:
Підстави відхилення пропозиції
Вимога:
Згідно п. 14.1 «Порядок та строки укладення договору» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( Поточний ремонт приміщення першого класу Рокитненського НВК Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району, Полтавської області)» учасники надають письмову згоду з можливістю застосування до них оперативно-господарських санкцій в передбачених законодавством випадках. Цього документу з пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЧЕРГА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ не має, що суперечить вимогам тендерної документації, визначеной в оголошенні про закупівлю.
Згідно п. 14.9. «Підстави відхилення пропозиції» Замовник відхиляє учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього листа-гарантії щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX; Указу Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». В пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЧЕРГА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ надано Гарантійний лист за № 17/06-20 від 16.06.2020, зміст якого не дає можливості уточнити, чи дотримується вищеозначених норм учасник, чи не дотримується. Ця помилка не може бути формальною з огляду на п.2.19 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно п. 14.4. «Порядок подання пропозицій» Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи – підприємця». Учасник закупівлі «Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ( Поточний ремонт приміщення першого класу Рокитненського НВК Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району, Полтавської області)» в своїй пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЧЕРГА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ надає копію Договору № 27 від 27.05.2019 не містить жодної ознаки документу, тому що не має ані підпису уповноваженої особи, ані печатки (яка є згідно Оголошенню не обов’язковою) на жодній зі сторінок Договору. Аналогічно, на копії документів підписанта (паспорт та Витяг з єдиного державного демографічного реєстру) відсутні будь – які засвідчення справжності документа на жодному із відбитків ксерокопій, що не може розцінюватись як формальна помилка. Згідно ст.22 п.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи можуть бути без підпису уповноваженої особи, або печатки, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЧЕРГА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ не має ані КЕП ані ЕЦП. Подані вищеозначені документи не відповідають умовам Оголошення з проведення спрощеної закупівлі та не відповідають Закону.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЧЕРГА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ, як учасник процедури спрощеної закупівлі у Довідці Відомості про учасника №12/06-20 від 16.06.2020 своїм профілюючим видом діяльності 43.99. Інші спеціалізовані будівельні роботи та 41.20 будівництво житлових і нежитлових будівель. Одночасно ФО-П КОЧЕРГА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ надає Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, на основі даних якої він здійснює свою діяльність, згідно законодавства, на 01. 04.2019, за номером запису 2 569 000 0000 004085, від 03.04.2019 р. де зазначено: «Дані про основний вид економічної діяльності: 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання.» Тобто учасник надає інформацію, що не відповідає дійсності. Тобто надані учасником відомості не є дійсними, що є порушенням Закону «Про публічні закупівлі»
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції, незалежно від вимог тендерної документації, вимоги якої складені згідно Закону «Про публічні закупівлі». ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЧЕРГА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ надає копію свого паспорту, але не надає згоди на обробку персональних даних, необхідність у складенні якого випливає зі змісту даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що є порушенням Закону України "Про захист персональних даних"
Згідно п. 14.4.5. документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у складенні яких випливає зі змісту даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі (довідки, листи тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності, бути адресовані замовнику, мати вихідний номер, ідентифікатор та назву даної спрощеної закупівлі згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, дату складення документу.
Форма «Пропозиція» не має адресата та ідентифікатора закупівлі, що є порушення умов Оголошення.
В Оголошення про закупівлю надано проект договору. Згідно якого:
12.1. Невід’ємними частинами Договору є:
1. Договірна ціна (Додаток 1).
2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2).
3. Графік фінансування виконання робіт (Додаток 3).
Документи Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) та Графік фінансування виконання робіт (Додаток 3) відсутні в пропозиції вищеозначеного учасника. Заповнення цих документів є основою для заповнення Пропозиції учасника в частині «Строк виконання робіт».
Прошу надати роз’яснення, чому Замовник Відділ освіти, молоді та спорту Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області в особі Уповноваженої особи Салтикової Наталії Володимирівни, визнає переможцем процедури спрощеної закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.06.2020 16:25
Вирішення:
У відповідь на Вашу Вимогу про усунення порушення № UA-2020-06-10-004636-c.c1 за предметом закупівлі «Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення першого класу Рокитненського НВК Виконавчого комітету Омельницької сільської ради Кременчуцького району, Полтавської області)» повідомляю наступне.
Згідно п. 14.1 «Порядок та строки укладення договору» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у разі невиконання або ж неналежного виконання умов Договору про закупівлю до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені статтями 217, 235 та пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України, про що учасники надають письмову згоду з можливістю застосування до них оперативно-господарських санкцій в передбачених законодавством випадках. Відповідно до розділу VII. відповідальність сторін Проекту договору про закупівлю встановлено оперативно-господарські санкції у разі невиконання чи неналежного виконання умов Договору про закупівлю, що передбачені статтями 217, 235 та пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України. Пропозиція ФОП «Кочерга Володимир Анатолійович» міститься довідка щодо умов договору від 16.06.2020р., відповідно до якої учасник гарантує свої зобов’язання та погоджується з проектом договору. Таким чином учасник погодив вимоги проекту договору та надав згоду з можливістю застосування до нього оперативно-господарських санкцій згідно проекту договору, чим виконав вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно абз. 3 п.14.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Замовник відхиляє учасника у разі відсутності в складі тендерної пропозиції останнього листа-гарантії щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX; Указу Президента України від 19.03.2019 №82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
У пропозиції ФОП «Кочерга Володимир Анатолійович» міститься гарантійний лист щодо дотримання норм чинного законодавства №17\06-20 від 16.06.2020р. та №11\06-20 від 16.06.2020р. тексти яких повідомляють про дотримання учасником норм чинного законодавства за встановленим переліком. У замовника відсутні підстави для відхилення цього учасника із зазначених у вимозі причин.
Пунктом 14.1.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, у складі пропозиції учасники надають: 14.1.3.2. Договори, які вказані в Довідці. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не встановлено, що учасник закупівлі повинен у складі пропозиції надавати копію аналогічного договору. Відповідно, надання у складі пропозиції ФОП «Кочерга Володимир Анатолійович» скан-копію оригіналу аналогічного договору не порушує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пунктом 14.4.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник у складі документів пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю: якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та сторінка, яка містить інформацію про прописку) паспорту громадянина або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій. У складі пропозиції ФОП «Кочерга Володимир Анатолійович» надано скан-копію оригіналу документів, що не містять напису «копія». Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Надання у складі пропозиції ФОП «Кочерга Володимир Анатолійович» скан-копію оригіналу документів, а не скан-копії копії не впливає на зміст пропозиції. Також, підписання учасниками пропозицій за допомогою ЕЦП/КЕП не вимагалось в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, а тому не може вважатись порушенням.
Згідно відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо ФОП Кочерга Володимир Анатолійович визначено такі види діяльності, як: Код КВЕД 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.; Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; Код КВЕД 52.24 Транспортне оброблення вантажів; Код КВЕД 77.11 Надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; Код КВЕД 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання; Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель. Основний вид діяльності визначається згідно даних державних статистичних спостережень відповідно до статистичної методології за підсумками діяльності за рік. Тобто основний вид діяльності може змінюватись відповідно до господарської діяльності, яку ФОП здійснює частіше. Такі відомості про учасника наявні містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, є дійсними та не порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі». Також варто врахувати те, що форма Відомості про учасника, надання якої вимагалось, передбачає зазначення профілюючого виду діяльності учасника, а не основного виду економічної діяльності учасника, про який іде мова у Вимозі.
Щодо не надання згоди на обробку персональних даних, необхідність у складенні якого випливає зі змісту даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що є порушенням Закону України "Про захист персональних даних", зазначаю, що Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не вимагається надання листа-згоди на обробку персональних даних учасника, уповноваженої особи учасника або особи, яка розкриває свої персональні дані. Замовник не може відхилити пропозицію учасника через ненадання чи надання документів, які не вимагались оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Абз. 2 п.14.4.5. зазначено, що документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у складенні яких випливає зі змісту даного оголошення про проведення спрощеної закупівлі (довідки, листи тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності, бути адресовані замовнику, мати вихідний номер, ідентифікатор та назву даної спрощеної закупівлі згідно інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, дату складення документу. У складі пропозиції ФОП Кочерга Володимир Анатолійович наявна пропозиція, в якій відсутній адресат та ідентифікатор, оскільки вона оформлюється згідно Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Форма „Пропозиція"», відступати від якої учасники не повинні (про що у ній зазначено). Назва даної спрощеної закупівлі у Пропозиції наявна. Форма „Пропозиція" не передбачає зазначення адресата та ідентифікатора закупівлі, тому учасником належним чином виконано вимогу Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо відсутності у пропозиції ФОП Кочерга Володимир Анатолійович додатків до проекту договору повідомляю наступне.ф
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить проект договору про закупівлю (Додаток №4) для ознайомлення учасниками та можливістю надання у складі пропозиції довідку, яка підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору, гарантує свої зобов’язання за ним, погоджується з істотними умовами договору та можливістю їх включення до договору, порядком зміни істотних умов із зазначенням їх вичерпного переліку, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника із зазначенням посади, прізвища, імя та по батькові та переліку повноважень, передбачених установчими документами/довіреністю, наявності чи відсутності обмежень щодо можливості підписання договорів, з обов’язковим наданням документу, який посвідчує особу (вимога міститься в пункті 14.4.4.). Заповнення та підписання договору (в тому числі додатків) відбувається з переможцем спрощеної закупівлі. Надання заповненого чи незаповненого проекту договору учасниками спрощеної закупівлі у складі пропозиції не вимагається, а також є недоцільним.
З огляду на зазначене пропозиція ФОП Кочерга Володимир Анатолійович не містить порушень вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, та, відповідно. Відсутні підстави для задоволення Вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.06.2020 14:45