• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

одяг сцени (11 найменувань)

вимоги до предмета закупівлі та до учасників зазначено у Документації, яка є невід’ємною частиною оголошення (додається до оголошення)

Завершена

160 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2020 17:12 - 16.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення дискваліфікації!

Номер: c0893a03f81d47108d9f2646dc8a9762
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-008113-b.b2
Назва: Порушення дискваліфікації!
Вимога:
У таблиці 2 вказані КРАЩІ по щільності показники! Тому це рішення без підставне! І саме головне, Ви тягнули час і НЕ надавали інформацію для відправки зразків і ТІЛЬКИ вчора 23 числа надали інфо для відправки! Зразки вам ще НЕ надійшли (вони будуть тільки завтра) а ви вже прийняли рішення! Це можна побачити по номеру відвантаження 59000526226103 Враовуючи ці факти я ВИМАГАЮ скачувати рішення про перемогу іншого учасника! А також є підозри щодо домовленостей з іншими учасниками про заздалегідь НЕ правомірне рішення! При розмові ви повідомили, що інші учасники надіслали зразки тканин а нам вчасно НЕ надали інформацію для Відправки! Враховуюче ці факти, я змушена буду відправляти скарги до відповідних органів, для притягнення до відповідальності за НЕ законе рішення!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважена особа Виконавчого комітету Руденківської сільської ради уважно розглянувши вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2020-06-10-008113-b.b2), від учасника ФОП Осмоян Я.І. (надалі – скаржник), керуючись вимогами ч.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) повідомляє наступне. Документацією передбачено умови та порядок проведення спрощеної закупівлі, в тому числі умови та вимоги, які є необхідними для ефективного вибору Постачальника предмета закупівлі. Відповідно до вимог п.1 Розділу ІІ.І «Загальні вимоги до предмета закупівлі» Документації, учасник може надати таку інформацію у вигляді Таблиці 2 Документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». Вимогами п.2 Розділу ІІ.І «Загальні вимоги до предмета закупівлі» Документації визначено, що у разі виявлення Замовником невідповідності запропонованого товару визначеним вимогам в технічному завданні, пропозиція учасника за рішенням Замовника може відхилитись, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Документації, зокрема в технічній частині предмета закупівлі. При розгляді пропозиції Скаржника встановлено характеристики пропонуємого предмета закупівлі, які зазначені у формі таблиці не відповідають технічним вимогам замовника. Умовами, які зазначені у формі Таблиці 2 документації не вимагаються кращі показники визначених характеристик, вони мають відповідати встановленим вимогам, а пропозиції учасників, відповідно до положень ч.1 ст.5 Закону, розглядаються при рівних умовах на відповідність однакових для учасників вимог. Також, зазначаємо, що розгляд пропозицій відбувається виключно на умовах, визначених у документації, жодної вимоги щодо надання зразків товару не визначено у положенням документації. А отже, рішення відхилення пропозиції ФОП Осмоян Я.І. грунтується виключно з недотримання вимог п.1 Розділу ІІ.І «Загальні вимоги до предмета закупівлі». І ніяким чином не може бути безпідставним, з огляду на той факт, що причини відхилення чітко зазначено у протоколі розгляду з посиланнями на відповідні пункти положень документації та Закону. Жодних підстав, визначених Законом щодо вимоги скасувати рішення, прийняті уповноваженою особою, у вас відсутні. Звернувши увагу, на відгук Скаржника в системі Dozorro, публікований 24.06.2020 року о 17:34 виявлено, зазначення Скаржником фактів, які не відповідають дісності. Скаржником зазначено, що відповідь Замовника на звернення ФОП Осмоян Я.І. не надано у встановлені Законом терміни. Відповідно до вимог ч.14 ст.14 Закону. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Вимога (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2020-06-10-008113-b.b2), від учасника ФОП Осмоян Я.І. опублікована в системі 24.06.2020 року, з огляду на вимоги ч.14 ст.14 Закону Замовником не порушено даного Законом строку. Окремо зауважуємо, що у Скаржника немає жодних законних підстав та прав вимагати притягнути до відповідальності осіб, які прийняли рішення щодо відхилення його пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірне визначення Переможця без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог Закону.

Номер: 0e0e06dacf9c4451a8bb72526d1b79c4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-008113-b.b1
Назва: Неправомірне визначення Переможця без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог Закону.
Вимога:
Прошу Замовника переглянути рішення щодо визначення Переможця тому, що пропозиція Переможця (ТП) протирічить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та Тендерної Документації (ТД). А саме: 1. Форма "Таблиця 2".ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА п.8, 9, 10 ТП. Вимога ТД: "підклад 250гр/м.п." - ТП "250гр/м (не визначено який саме метр - погонний чи квадратний)" - не відповідає вимогам ТД. 2. ТД: "У КОМІРЦІ «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасник повинен зазанчити назву та країну виробництва матеріалу, з якого буде ВИГОТОВЛЯТИСЬ КОЖНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, що ним пропонується у відповідності до встановлених характеристик предмета закупівлі." п. 9 Учасник не вказав країну виробнцтва матеріалу в п.3, 4, 5, 7, 9 підклад не вказано країну виробництва. - Також в п. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 не вказано країну виробництва плоского шнура 1 см. 3. Висновок СЕС "Тканина синтетична (поліестр)" не відповідає вимогам ТД: оксамит - бархат - велюр, тканина портьєрна. 4. ТД: "Відповідно до встановлених вимог Документації у комірці із назвою «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» повинно бути відображено «наявно» або «наявне» або інші синонімічні форми, які несуть собою факт ствердження відповідної наявності." Вимога ТД не виконана, не зазначено. 5. ТД: "в разі якщо учасником у пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні." Учасником не надано та не доведена повна відповідність п. 3,4,5,8,9,10 Вимога "Завіса виготовлена з портьєрної тканини" - надано "Завіса двухлицева" з Форма "Таблиця 2" Технічні вимоги Замовника. 6. ТД: "4. Учасник самостійно вирішує питання щодо застосування ЕЦП або КЕП з метою подання своєї пропозиції." Та: "3. Документи та інформація, які надається учасником даної закупівлі повинні надаватись до кінцевого строку подання пропозицій, визначеному в оголошенні, та завантажується у вигляді електронних документів". Не підписано ні ЕЦП ні КЕП, не відповідає вимогам ТД та ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме: "Стаття 6. Електронний підпис. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа." Відсутність КЕП сбо ЕЦП це не надання електронного документу та не виконання вимог ТД. Порушення Замовника: Закон України "Про публічні закупівлі" ст. 1. 19) "переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі" ст. 3. 10. "Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом." ст. 5. 5) "об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;" "Уповноважена особа:4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;" ст. 12 п.8. "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель." ст. 14 2.5) "розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;" ст. 15 п.13 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;" До того ж, Замовник помітив в ТП першого дискваліфікованого Учасника невідповідність щодо щільності, але не помітив у тій же таблиці 2 Переможця ту ж таки невідповідність. У другого дискваліфкованого Учасника в таблиці 2 Замовник помітив відсутність країни виробництва, але у Переможця дивним чином - не помітив. Можливості Учасника: ст. 14 п.20 "З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку." Стаття 43. Нікчемність договору про закупівлю. "1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;" ст. 44 п.2. "За придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог цього Закону, та укладення договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та за порушення вимог цього Закону службові (посадові) особи, уповноважена особа замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України." Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі: "Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. - Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" Прошу Замовника відповідально віднестися до порушень в ТП Переможця та до моєї скарги, виправити помилку та прийняти законне рішення. З повагою, О. Козимир.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Виконавчого комітету Руденківської сільської ради уважно розглянувши вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2020-06-10-008113-b.b1), від учасника ФОП Данилової Д.О. (надалі – скаржник), керуючись вимогами ч.20 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) повідомляє наступне. 1. Причиною подання вимоги, яка зазначена у системі публічних закупівель, скаржником визначено, як «Неправомірне визначення Переможця без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, відповідно до вимог Закону». Зауважуємо, що Замовником проведено спрощену процедуру закупівлі відовідно до вимог ст.14 Закону та за результатами аукціону та процедури розгляду пропозицій учасників, замовником прийнято рішення про визначення переможця спрощеної процедури закупівілі. 2. Скаржник зазначає, що Форма "Таблиця 2".ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА п.8, 9, 10 ТП. Вимога ТД: "підклад 250гр/м.п." - ТП "250гр/м (не визначено який саме метр - погонний чи квадратний)" - не відповідає вимогам ТД. Розглянувши дану вимогу, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до вимог п.1 Розділу ІІ.І «Загальні вимоги до педмета закупівлі» Документації, учасник може надати таку інфомрацію у вигляді Таблиці 2 Документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». Учасником ФОП Даниловою Д.О. надано у складі пропозиції відповідну форму «Таблицю 2», у якій зазначено інформацію про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам, які за значеннями характеристик відповідають вимогам комірки «технічні вимоги», всі цифрові характеристки та одиниці, матеріал, які передбачені технічними вимогами учасником дотримано. 3. Скаржник зазначає, що ТД: "У КОМІРЦІ «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасник повинен зазанчити назву та країну виробництва матеріалу, з якого буде ВИГОТОВЛЯТИСЬ КОЖНЕ НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, що ним пропонується у відповідності до встановлених характеристик предмета закупівлі." п. 9 Учасник не вказав країну виробнцтва матеріалу в п.3, 4, 5, 7, 9 підклад не вказано країну виробництва. - Також в п. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 не вказано країну виробництва плоского шнура 1 см. Розглянувши дану вимогу, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до вимог п.1 Розділу ІІ.І «Загальні вимоги до предмета закупівлі», у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасник повинен зазначити назву та країну виробництва матеріалу, з якого буде виготовлятись кожне найменування товару, що ним пропонується у відповідності до встановлених характеристик предмета закупівлі. Відповідно до умов Документації та оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, предметом закупівлі є «Одяг сцени (11 найменувань)», відповідно вид предмета закупівлі «товари». Отже, на виконання вищезазначених вимог учасник спрощеної процедури закупівлі має зазначити у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» зазначити назву та країну виробництва матеріалу, з якого буде виготовлятись кожне найменування товару. Відповідно до умов форми «Таблиці 2» є 11 найменувань предмета закупівлі, Учасником ФОП Даниловою Д.О. при поданні пропозиції відповідно до вимог п.1 Розділу ІІ.І «Загальні вимоги до предмета закупівлі» зазначено назву та країну виробництва матеріалу за кожним з 11 найменувань. 4. Скаржник зазначає, що висновок СЕС "Тканина синтетична (поліестр)" не відповідає вимогам ТД: оксамит - бархат - велюр, тканина портьєрна. Розглянувши дану вимогу, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до умов п.1 Розділу ІІ.ІІІ. У разі надання інформації або документів, які свідчать про наявність маркування, протоколів випробувань та сертифікатів складових предмета закупівлі та підтверджують його відповідність встановленим вимогам, повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. В такому випадку учасником у складі пропозиції надається інформація або копія документу, в якому зазначаються контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування. Учасником ФОП Даниловою Д.О. зазначено у формі «Таблиця 2» маркування «Poliester», відповідно до вимог п.1 Розділу ІІ.ІІІ. учасником надано копію документа, який підтверджує його відповідність встановленим вимогам, а саме висновок Державної снітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт експертизи «тканина синтетична (поліестер)» в якому зазначаються контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування. Таким чином, учасником виконано вимоги до предмета закупівлі. 5. Скаржник зазначає, що ТД: "Відповідно до встановлених вимог Документації у комірці із назвою «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» повинно бути відображено «наявно» або «наявне» або інші синонімічні форми, які несуть собою факт ствердження відповідної наявності." Вимога ТД не виконана, не зазначено. Розглянувши дану вимогу, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Відповідно до умов п.1 Розділу ІІ.ІІІ, у відповідних комірках колонки «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» за встановленою формою Таблиці 2 Документації учасником повинна зазначатись інформація про відповідність пропонуємого предмету закупівлі таким чином, щоб це достовірно підтверджувало факт відповідності запропонованих характеристик та умов відносно встановлених вимог у комірці «технічні вимоги замовника» (Таблиці 2 Документації) у вигляді стверджувального інформування. Наприклад, у одному пункті Таблиці 2 Документації замовником у комірці «технічні вимоги замовника» встановлено вимогу «має бути наявно». Відповідно до встановлених вимог Документації у комірці із назвою «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» повинно бути відображено «наявно» або «наявне» або інші синонімічні форми, які несуть собою факт ствердження відповідної наявності. У разі, якщо замовником встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». У комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасник повинен зазанчити назву та країну виробництва матеріалу, з якого буде виготовлятись кожне найменування товару, що ним пропонується у відповідності до встановлених характеристик предмета закупівлі. Так як у кожній комірці технічних вимог замовника до найменувань предмета закупівлі зазначено цифрові значення та конкретні характеристики, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». Таким чином, учасником ФОП Даниловою Д.О. виконано вимоги п.1 Розділу ІІ.ІІІ 6. Скаржник зазначає, що ТД: "в разі якщо учасником у пропозиції прийнято до розрахунку еквівалентні матеріали, вироби, конструкції, тощо, та по відношенню до визначених даним технічним завданням, такі матеріали, вироби, конструкції (тощо) мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в цьому технічному завданні." Учасником не надано та не доведена повна відповідність п. 3,4,5,8,9,10 Вимога "Завіса виготовлена з портьєрної тканини" - надано "Завіса двухлицева" з Форма "Таблиця 2" Технічні вимоги Замовника. Розглянувши дану вимогу, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Учасником ФОП Даниловою Д.О. надано у складі пропозиції форму «Таблиці 2», показники характеристик пропонуємого предмета закупівлі, зазначені учасником відповідають технічним вимогам замовника, те що учасником надано розширені значення у тому числі уточнення «завіса двухлицева» не порушує вимоги документації. 7. ТД: "4. Учасник самостійно вирішує питання щодо застосування ЕЦП або КЕП з метою подання своєї пропозиції." Та: "3. Документи та інформація, які надається учасником даної закупівлі повинні надаватись до кінцевого строку подання пропозицій, визначеному в оголошенні, та завантажується у вигляді електронних документів". Не підписано ні ЕЦП ні КЕП, не відповідає вимогам ТД та ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме: "Стаття 6. Електронний підпис. Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа." Відсутність КЕП сбо ЕЦП це не надання електронного документу та не виконання вимог ТД. Розглянувши дану вимогу, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Умовами п.3 Розділу І Документації визначено умови подання документів, виготовлених в процесі сканування (оцифрування) форматі доступному для відображення наданої інформації (структуровані дані у форматі *.pdf, графічні дані у форматі *.jpg, *.jpeg, або архіви даних у форматі *.ZIP, *.7z). Умовами п.4 Розділу І Документації визначено, що Учасник самостійно вирішує питання щодо застосування ЕЦП або КЕП з метою подання своєї пропозиції. Дані умови визначають спосіб подання інформації та не визначають обов’язкової вимоги накладення ЕЦП на пропозицію учасника. Таким чином у пропозиції учасника ФОП Данилової Д.О. відсутні невідповідності в частині дотримання вимог документації. 8. Скаржник зазначає, що Замовник помітив в ТП першого дискваліфікованого Учасника невідповідність щодо щільності, але не помітив у тій же таблиці 2 Переможця ту ж таки невідповідність. У другого дискваліфкованого Учасника в таблиці 2 Замовник помітив відсутність країни виробництва, але у Переможця дивним чином - не помітив. Розглянувши дані зауваження, уповноважена особа Замовника повідомляє наступне. Розгляд пропозицій учасників спрощеної процедури закупівлі відбувся з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ч.1 ст. 5 Закону. Зауваження, які були виявлені у пропозиціях учасників, що були відхилені за результатом розгляду, та які чітко визначені у протоколах розгляду не можуть бути названі безпідставними та такими, які були допущені учасником, що був визначений переможцем. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано вимоги Закону при проведені спрощеної процедури закупівлі та відсутні факти його порушення, які зазначені Скаржником у відповідній вимозі.
Статус вимоги: Відхилено