Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
1) Інформація про замовника торгів 1.1. Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради. 1.2.Код за ЄДРПОУ: 02146334 1.3.Місце знаходження: 61146, Україна, Харківська обл., місто Харків, вул. Валентинівська, 27-г 1.4. Категорія: відповідно до частини 3 пункту 4 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). 1.5.Уповноважена контактна особа: Грібьонкіна Наталія Володимирівна, головний спеціаліст. 61146, Україна, м. Харків, вул. Валентинівська, 27-Г. тел./телефакс (057) 725-15-72. E-mail: tend_osvita@ukr.net.
Завершена
150 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:10.06.2020 17:02 - 15.06.2020 17:15
Вимога
Залишено без розгляду
Дискваліфікація пропозиції ПП "Техномет М"
Номер:4b1ff657e27442b48d96650604e35b33
Пов'язана кваліфікація:ПП "ТЕХНОМЕТ М", UA-EDR 36647552
Ідентифікатор запиту:UA-2020-06-10-004601-c.a2
Назва:Дискваліфікація пропозиції ПП "Техномет М"
Вимога:
Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель "Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій спрощеної закупівлі та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція спрощеної закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.". Тобто на пропозицію в будь-якому випадку повинен бути накладений електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис) уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, незважаючи на те, чи підписані окремі (чи навіть усі) документи Пропозиції електронним цифровим підписом (або кваліфікованим електронним підписом) чи ні. Пропозиція ПП «Техномет М» не містить накладений на неї електронний цифровий підпис (або кваліфікований електронний підпис), тому вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем закупівлі ПП «Техномет М» та дискваліфікувати пропозицію даного Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.07.2020 12:55
Вирішення:Доброго дня!
Повідомляємо, що відповідно до вимог ч. 1 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель ШЛЯХОМ заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, ТА ШЛЯХОМ завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Документи пропозиції ПП «Техномет М» надані учасником згідно вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів. Під час розгляду пропозиції Переможця Замовником за допомогою державного онлайн –сервісу створення та перевірки кваліфікованого електронного підпису https://ca.informjust.ua/verify встановлено, що всі документи пропозиції надані та підписані директором ПП «Техномет М» Гладковим Михайлом Валентиновичем. Підпис уповноваженої особи Учасника перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено. Таким чином, Замовник упевнився в достовірності та правдивості наданих документів. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму.
Стаття 6 вказаного закону встановлює, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Замовник здійснивши перевірку підпису кожного документа пропозиції ідентифікував автора пропозиції та перевірив цілісність даних. Стаття 7 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» встановлює, що оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до пункту 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно ч. 5 ст. 17 Замовник НЕ ВИМАГАЄ документального підтвердження публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО АВТОРА ПРОПОЗИЦІЇ Є ПУБЛІЧНОЮ ТА ДОСТУПНОЮ. Враховуючи вищевикладене, жоден з зазначених законом підстав не може бути застосований у даному випадку
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:09.07.2020 10:37
invalid
invalid
Вимога
Відхилено
Скасування рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року
Номер:ede22e12b2b94e4c82185f2b0086d5e3
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", UA-EDR 3266504459
Ідентифікатор запиту:UA-2020-06-10-004601-c.a1
Назва:Скасування рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року
Вимога:
Фізична особа-підприємець Яловенко Олександр Олександрович звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. та повторний розгляд про обрання ФОП Яловенко О.О. переможцем закупівлі UA-2020-06-10-004601-c, видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (код НКУ ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень).
. Вважаємо незрозумілою та необґрунтованою аргументацію, зазначену в повідомленні протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. Відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель, а саме п. 10):
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. У зв’язку з застосуванням єдиного критерію оцінки: «Ціна», перелік та методика оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями не зазначається .Учасник визначає ціну тендерної пропозиції, з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, усіх інших витрат.
Як зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель,
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
По 1-му пункту: пропозиція ФОп Яловенко О.О. повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки згідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна, а перелік та методика оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями не зазначається;
По 2-му пункту: забезпечення пропозиції не вимагалось Замовником;
По 3-му пункту: ФОП Яловенко О.О. не відмовлявся і не відмовляється від підписання договору про закупівлю;
І останній, 4-й пункт: ФОП Яловенко протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі жодного разу не відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) з Замовником.
Тому вимагаємо переглянути своє рішення протокол №7 від 23 червня 2020 року про дискваліфікацію переможця аукціону ФОП Яловенко О.О. та винести позитивне рішення, так як пропозиція нашого підприємства є найбільш економічно вигідною та відповідає усім критеріям оцінки тендерної документації. В свою чергу ФОП Яловенко О.О. гарантує виконання та дотримання усіх вимог, як переможця закупівлі.
Вирішення:Доброго дня.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами )(далі – Закон) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачає встановлення замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.16 Закону та підстав для відмови в участі у закупівлі, встановленими ст. 17 Закону, але замовником можуть встановлюватися вимоги до учасників. В оголошенні може зазначатися також інша інформація.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електроних закупівель (код закупівлі UA-2020-06-10-004601-c) на послуги з видалення сухостійних, аварійних та фаутних дерев (код НКУ ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) містить перелік документів, які має надати учасник в складі своєї пропозиції, у тому числі іі довідку в довільній формі про відповідність за достовірність наданої інформації.
Під час періоду уточнень з 10.06.2020 по 15.06.2020 від потенційних учасників не надходило жодного запиту або вимоги.
В складі пропозиції ФОП Яловенко О.О вище зазначена довідка відсутня, на підставі чого, враховуючи п.1ч13 ст.14 Закону, пропозиція ФОП Яловенко О.О була відхилена, як та, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.