-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31320000-5 – Електророзподільні кабелі (провід СІП та кабель силовий)
Категорія замовника: пп. 3 ч.4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова; Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
Завершена
399 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 996.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 996.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2020 16:58 - 22.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірна дискваліфікація учасника, недотримання Замовником умов Тендерної Документації.
Номер:
c0543baeba9f4c5d8093b5cd003e13ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.a8
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника, недотримання Замовником умов Тендерної Документації.
Вимога:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дискваліфікувало учасника ТОВ "БІОМАКС ГРУП" на підставі: "...в пропозиції учасника міститься інформація з посиланням на інше ДСТУ та ТУ щодо виготовлення запропонованого товару." При цьому в Оголошенні про проведення відкритих торгів Замовника в Додатку 2 чітко написано: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Тобто Замовник згідно Оголошення повинен розглядати інші ТУ та ДСТУ та не має права дискваліфікувати учасника на цій підставі, так як дана вимога є дискримінаційною стосовно учасників та виробників згідно чинного законодавства та суперечить вимогам самого Замовника згідно Оголошення до закупівлі. Окрім того запропонований варіант ТУ та ДСТУ є повним "аналогом" (еквівалентом) запитуваного ТУ (ДСТУ) Замовником, а також повністю відповідає всім технічних та якісним характеристикам. Вимагаємо скасувати рішення стосовно дискваліфікації учасника ТОВ "БІОМАКС ГРУП". На нашу вимогу КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дали відповідь, що пропозиція ТОВ "БІОМАКС ГРУП" не відповідає вимогам Замовника та згідно Протоколу 92 від 21.07.2020 не надав підтвердження відповідності якості запропонованого товару. При цьому учасник ТОВ "БІОМАКС ГРУП" в складі тендерної пропозиції (файл "6. Відповідність технічним вимогам (Додаток 2)") надає порівняльну таблицю з вказанням технічних характеристик та якості запропонованого еквіваленту товару, які повністю відповідають якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Запропонована продукція відповідає державним стандартам і нормам, що підтверджується наданим ТОВ "БІОМАКС ГРУП" у складі своєї пропозиції сертифікатом відповідності. Даний сертифікат відповідності виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена через акредитацію, а саме: ДП "ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ". Тож відхилення вимоги ТОВ "БІОМАКС ГРУП" є абсолютно напровомірним. Вимагаємо у КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ детально ознайомитись з документацією до оголошення торгів та наданих документів до своїх пропозицій учасниками, перш ніж приймати рішення про дискваліфікацію учасника, щоб не порушувати діюче Законодавство. Також ТОВ "БІОМАКС ГРУП" вимагає задовільнити його вимогу ( UA-2020-06-10-007974-b.a2 від 17.07.2020 року) в повному обсязі. ЗАМОВНИК НЕ ДОТРИМУЄТЬСЯ УМОВ СВОЄЇ Ж ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ!!! Замовник не вимагав копію ТУ(що не відповідає написаному в протоколі розгляду вимоги №97 від 23.07.2020) у учасників та робить висновки, щодо невідповідності запропонованого товару без жодних підстав! ТОВ "БІОМАКС ГРУП" повністю дотрималось умов ТД та вимог Замовника, щодо якості, кількості та технічних характеристик товару! Навіщо прописувати в ТД "еквівалент", якщо фактично замовник його не розглядає, чим порушує Закон "Про публічні закупівлі". Наша Цінова пропозиція є нижчою, ніж учасників, які прийняті до розгляду та повністю відповідає всім вимогам Замовника та Державним стандартам! Тож є запитання до Замовника: на якій підставі було прийнято рішення про дикваліфікацію учасника ТОВ "БІОМАКС ГРУП", коли його пропозиція ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТД?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2020 17:45
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дикваліфікація ТОВ "БІОМАКС ГРУП"
Номер:
8762fae00dc34016a6f8c10a1ccb03f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.a7
Назва:
Неправомірна дикваліфікація ТОВ "БІОМАКС ГРУП"
Вимога:
На нашу вимогу КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дали відповідь, що пропозиція ТОВ "БІОМАКС ГРУП" не відповідає вимогам Замовника та згідно Протоколу 92 від 21.07.2020 не надав підтвердження відповідності якості запропонованого товару. При цьому учасник ТОВ "БІОМАКС ГРУП" в складі тендерної пропозиції (файл "6. Відповідність технічним вимогам (Додаток 2)") надає порівняльну таблицю з вказанням технічних характеристик та якості запропонованого еквіваленту товару, які повністю відповідають якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Запропонована продукція відповідає державним стандартам і нормам, що підтверджується наданим ТОВ "БІОМАКС ГРУП" у складі своєї пропозиції сертифікатом відповідності. Даний сертифікат відповідності виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена через акредитацію, а саме: ДП "ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ". Тож відхилення вимоги ТОВ "БІОМАКС ГРУП" є абсолютно напровомірним. Вимагаємо у КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ детально ознайомитись з документацією до оголошення торгів та наданих документів до своїх пропозицій учасниками, перш ніж приймати рішення про дискваліфікацію учасника, щоб не порушувати діюче Законодавство. Також ТОВ "БІОМАКС ГРУП" вимагає задовільнити його вимогу ( UA-2020-06-10-007974-b.a2 від 17.07.2020 року) в повному обсязі, в іншому випадку це питання рогляне АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 97.PDF 23.07.2020 16:58
Дата подачі:
21.07.2020 17:42
Вирішення:
“Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару, які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Також, невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД є підставою для її відхилення замовником (ст. 31 Закону).
Тобто, в Додатку 2 до тендерної документації в Технічній специфікації встановлено вимогу, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, при цьому обов’язково якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
Так, як в п. 1 та 2 розділу Загальні вимоги Технічної специфікації в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чітку вимогу, що Провід СІП AsXSn 4x16 мм² та Провід СІП AsXSn 4x25 мм повинен відповідати ДСТУ 4743:2007 та ТУ У 31.3-32739864-009:2007 – то дана продукція повинна відповідати даним державним стандартам і нормам.
Вимоги до технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інші засоби підтвердження відповідності встановлює стаття 23 Закону про публічні закупівлі. Одна з таких вимог — можливість замовника вимагати від учасників підтвердити, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у ТД. Якщо замовник встановлює екологічні чи інші характеристики товару, роботи чи послуги, він має у ТД зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена через акредитацію або в інший спосіб, який визначає законодавство.
Технічні умови — документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинен відповідати конкретний виріб, матеріал, речовина тощо, або їх група. Технічні умови повинні розроблятися відповідно до ДСТУ-Н 1.3:2015 «Національна стандартизація. Настанова. Технічні умови України. Настанови щодо розробляння». В ТУ повинні бути вказані процедури, за допомогою яких можна встановити, чи дотримані ці вимоги.
ТУ розробляють за необхідності доповнення та (або) посилення вимог чинних національних та (або) міждержавних стандартів на цю продукцію.
З огляду на вищезазначене, якість товари визначається не лише ДСТУ та сертифікатами якості, але й технічними умовами, розробленими для даного виду продукції.
З системного аналізу статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вбачається, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Таким чином, при встановлені у тендерній документації вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
В зв’язку з тим, що при опрацюванні тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “БІОМАКС ГРУП” тендерним комітетом було встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме державним стандартам, Замовником було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції в повному обсязі.
Отже, вимогу Учасника, щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ “БІОМАКС ГРУП” по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31320000-5 – Електророзподільні кабелі (провід СІП та кабель силовий) відхилити в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
60fd9d0a07b7416d82da250419b47163
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
На неправомірне обрання переможцем
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 21.07.2020 12:57
- Лист-запит.pdf 21.07.2020 12:57
- Лист.pdf 21.07.2020 12:57
- Платежка Ирпень.pdf 21.07.2020 15:58
- Протокол 96.PDF 22.07.2020 10:04
- Протокол 95.PDF 22.07.2020 10:04
- ПРОТОКОЛ 96.doc 29.07.2020 09:52
- Скріншоти вимога та с карга.PDF 29.07.2020 09:52
- Пояснення АМКУ провід.PDF 29.07.2020 09:52
- Протокол 96.PDF 29.07.2020 09:52
- Протокол 95.PDF 29.07.2020 09:52
- пояснення АМКУ провід.doc 29.07.2020 09:52
- ПРОТОКОЛ 95.doc 29.07.2020 09:52
- Протокол № 102 від 10.08.20 (на рішення АМКУ).doc 10.08.2020 16:21
- Рішення від 24.07.2020 № 14348 (+лист Замовнику).pdf 24.07.2020 20:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020 № 14898.pdf 04.08.2020 20:26
- Рішення від 03.08.2020 № 14898.pdf 06.08.2020 22:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2020 15:09
Дата розгляду скарги:
03.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.07.2020 20:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2020 22:55
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2020 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідь на рішенні АМКУ від 03.08.2020 № 14898-р/пк-пз
Вимога
Є відповідь
Вимога на неправомірне обрання переможцем
Номер:
f475a917cbcb486b8fc5b1076823b1a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.a5
Назва:
Вимога на неправомірне обрання переможцем
Вимога:
На неправомірне обрання преможцем
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 17.07.2020 16:43
Дата подачі:
17.07.2020 16:43
Вирішення:
“Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що згідно з ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Повторно переглянувши документи, що були надані в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ІСТОК ТРЕЙД», було виявлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Запропоновані в складі тендерної пропозиції даного учасника найменування товару:
- Самонесучий провід AsXSn 4x16
- Самонесучий провід AsXSn 4x25
ні чим не підтверджені (не надано документального підтвердження правовідносини з виробником).
Отже, вимогу Учасника, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТОК ТРЕЙД» та розгляду наступного учасника по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31320000-5 – Електророзподільні кабелі (провід СІП та кабель силовий) задоволено у повному обсязі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
4bfa54bf03594873873adefca58984de
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.b4
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Вимога про усунення порушень
КОМУНАЛЬНОЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 26.02.2020 оголосило відкриті торги № UA-2020-06-10-007974-b на закупівлю електророзподільного кабелю (провід СІП та кабель силовий) ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31320000-5 очікуваною вартістю 399 600,00 грн. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-007974-b).
Постачальник ТОВ "ТД ОДЕСКАБЕЛЬ", багаторічний учасник ринку електричного обладнання в Україні, взяло участь у закупівлі.
Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій тендерну пропозицію нашого підприємства було відхилено як таку що не відповідає умовам технічної документації, а ТОВ «ТД ОДЕСКАБЕЛЬ» дискваліфіковано.
З висновками тендерного комітету КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не погоджуємось, вважаємо рішення безпідставним, прийнятим з порушенням вимог чинного законодавства України з наступних підстав.
Так, у додатку № 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі- технічні вимоги до предмета закупівлі: ДК 021:2015 31320000-5 Електророзподільні кабелі» зазначено право учасника запропонувати еквівалент товару до того, що вимагається Замовником.
Стаття 22 Закону «Про публічні закупівлі» містить пряму заборону на опис конструкції товару. Вимоги до товару необхідно будувати через функціонал і через опис стандартів, нормативних документів, яким товар повинен відповідати. Установити детальні вимоги до конструкції товару – один із поширених способів допустити до тендера лише "потрібних" учасників.
Так, вже не одноразово Замовник був «прихильний» до учасника-переможця ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД" , а саме:
1. У закупівлі UA-2020-06-03-005055-b Замовник обрав переможцем ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", незважаючи на суттєві порушення у його тендерній пропозиції, які помітив інший учасник закупівлі і подав скаргу в АМКУ (закупівля призупинена).
2. У закупівлі UA-2019-04-25-001845-b Замовник дискваліфікував чотирьох учасників з нижчим бюджетом та обрав переможцем ТОВ "ІНСТОК ТРЕЙД", учасником була подана вимога, яку не взяв до уваги Замовник.
Досягти потрібного Замовникові функціоналу продукції можливо було й іншими способами, а не лише через застосування посилання на конкретне ТУ. Визначене Замовником ТУ використовують лише деякі виробники. Незастосування ж іншими виробниками зазначеного способу не впливає на експлуатаційні характеристики товару, його якість і відповідність.
За таких умов, якщо хоча б одному технічному параметру товару (в даному випадку прийняття виключно тендерної пропозиції продукції виробленої за ТУ, визначеному технічною документацією) відповідає продукція лише певного виробника, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб'єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі ТОВ «ТД ОДЕСКАБЕЛЬ», та суперечить вимогам самого Замовника згідно Оголошення до закупівлі.
Окрім того запропонований ТОВ «ТД ОДЕСКАБЕЛЬ» варіант ТУ та ДСТУ є повним "аналогом" (еквівалентом) запитуваного ТУ (ДСТУ) Замовником, а також повністю відповідає всім технічних та якісним характеристикам.
На підставі вище викладеного, керуючись нормами чинного законодавства України, просимо усунути порушення зазначені вище, шляхом скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТД ОДЕСКАБЕЛЬ» викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНСТОК ТРЕЙД".
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.PDF 17.07.2020 15:33
- Протокол 94.PDF 21.07.2020 16:59
Дата подачі:
17.07.2020 15:33
Вирішення:
“Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару, які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Також, невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД є підставою для її відхилення замовником (ст. 31 Закону).
Тобто, в Додатку 2 до тендерної документації в Технічній специфікації встановлено вимогу, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, при цьому обов’язково якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
Так, як в п. 1 та 2 розділу Загальні вимоги Технічної специфікації в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чітку вимогу, що Провід СІП AsXSn 4x16 мм² та Провід СІП AsXSn 4x25 мм повинен відповідати ДСТУ 4743:2007 та ТУ У 31.3-32739864-009:2007 – то дана продукція повинна відповідати даним державним стандартам і нормам.
Вимоги до технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інші засоби підтвердження відповідності встановлює стаття 23 Закону про публічні закупівлі. Одна з таких вимог — можливість замовника вимагати від учасників підтвердити, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у ТД. Якщо замовник встановлює екологічні чи інші характеристики товару, роботи чи послуги, він має у ТД зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена через акредитацію або в інший спосіб, який визначає законодавство.
В зв’язку з тим, що при опрацюванні тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “ТД ОДЕСКАБЕЛЬ” тендерним комітетом було встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме державним стандартам, Замовником було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції в повному обсязі.
Отже, вимогу Учасника, щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ “ ТД ОДЕСКАБЕЛЬ” по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31320000-5 – Електророзподільні кабелі (провід СІП та кабель силовий) відхилити в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
31020843ca3f4bb0a461df0ebc8279a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Учасника процедури закупівлі ТОВ "СБИТРЕСУРС" було неправомірно відхилено на етапі кваліфікації
Замовник відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами електронного аукціону (ТОВ "СБИТРЕСУРС") , вказавши у Протоколі розгляду причиною дискваліфікації "...посилання на інше ТУ, ніж вимагав Замовник....."
У тендерній документації Замовника було чітко визначено наступне: "В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент»
ТОВ "СБИТРЕСУРС" надав документи, які містять посилання на власне ТУ (що є повним аналогом (еквівалентом) запитуваного ТУ)
Наполегливо просимо розглянути нашу вимогу та переглянути своє рішення з урахуванням чинного тендерного законодавства України
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 93.PDF 21.07.2020 16:57
Дата подачі:
17.07.2020 11:16
Вирішення:
“Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару, які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Також, невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД є підставою для її відхилення замовником (ст. 31 Закону).
Тобто, в Додатку 2 до тендерної документації в Технічній специфікації встановлено вимогу, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, при цьому обов’язково якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
Так, як в п. 1 та 2 розділу Загальні вимоги Технічної специфікації в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чітку вимогу, що Провід СІП AsXSn 4x16 мм² та Провід СІП AsXSn 4x25 мм повинен відповідати ДСТУ 4743:2007 та ТУ У 31.3-32739864-009:2007 – то дана продукція повинна відповідати даним державним стандартам і нормам.
Вимоги до технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інші засоби підтвердження відповідності встановлює стаття 23 Закону про публічні закупівлі. Одна з таких вимог — можливість замовника вимагати від учасників підтвердити, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у ТД. Якщо замовник встановлює екологічні чи інші характеристики товару, роботи чи послуги, він має у ТД зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена через акредитацію або в інший спосіб, який визначає законодавство.
В зв’язку з тим, що при опрацюванні тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “СБИТРЕСУРС” тендерним комітетом було встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме державним стандартам, Замовником було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції в повному обсязі.
Отже, вимогу Учасника, щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ “ СБИТРЕСУРС ” по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31320000-5 – Електророзподільні кабелі (провід СІП та кабель силовий) відхилити в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дикваліфікація
Номер:
138bf8f9f082465a924f9c91879eedd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.a2
Назва:
Неправомірна дикваліфікація
Вимога:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дискваліфікувало учасника ТОВ "БІОМАКС ГРУП" на підставі: "...в пропозиції учасника міститься інформація з посиланням на інше ДСТУ та ТУ щодо виготовлення запропонованого товару."
При цьому в Оголошенні про проведення відкритих торгів Замовника в Додатку 2 чітко написано:
"В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Тобто Замовник згідно Оголошення повинен розглядати інші ТУ та ДСТУ та не має права дискваліфікувати учасника на цій підставі, так як дана вимога є дискримінаційною стосовно учасників та виробників згідно чинного законодавства та суперечить вимогам самого Замовника згідно Оголошення до закупівлі. Окрім того запропонований варіант ТУ та ДСТУ є повним "аналогом" (еквівалентом) запитуваного ТУ (ДСТУ) Замовником, а також повністю відповідає всім технічних та якісним характеристикам.
Вимагаємо скасувати рішення стосовно дискваліфікації учасника ТОВ "БІОМАКС ГРУП", в іншому випадку у ТОВ "БІОМАКС ГРУП" є всі підстави для звернення в АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- сканирование0002.pdf 17.07.2020 09:49
- Протокол 92.PDF 21.07.2020 16:56
Дата подачі:
17.07.2020 09:49
Вирішення:
“Вашу вимогу розглянуто та повідомляємо, що згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється і затверджується замовником та оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару, які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Також, невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД є підставою для її відхилення замовником (ст. 31 Закону).
Тобто, в Додатку 2 до тендерної документації в Технічній специфікації встановлено вимогу, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, при цьому обов’язково якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
Так, як в п. 1 та 2 розділу Загальні вимоги Технічної специфікації в Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено чітку вимогу, що Провід СІП AsXSn 4x16 мм² та Провід СІП AsXSn 4x25 мм повинен відповідати ДСТУ 4743:2007 та ТУ У 31.3-32739864-009:2007 – то дана продукція повинна відповідати даним державним стандартам і нормам.
Вимоги до технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробувань та інші засоби підтвердження відповідності встановлює стаття 23 Закону про публічні закупівлі. Одна з таких вимог — можливість замовника вимагати від учасників підтвердити, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у ТД. Якщо замовник встановлює екологічні чи інші характеристики товару, роботи чи послуги, він має у ТД зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена через акредитацію або в інший спосіб, який визначає законодавство.
В зв’язку з тим, що при опрацюванні тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “БІОМАКС ГРУП” тендерним комітетом було встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме державним стандартам, Замовником було прийнято рішення про відхилення вашої пропозиції в повному обсязі.
Отже, вимогу Учасника, щодо неправомірної дискваліфікації ТОВ “БІОМАКС ГРУП” по процедурі закупівлі Відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 31320000-5 – Електророзподільні кабелі (провід СІП та кабель силовий) відхилити в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Неправомірна дикваліфікація учасника
Номер:
13f2918274a64b1e9ccfc21a18fe38ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007974-b.a1
Назва:
Неправомірна дикваліфікація учасника
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дискваліфікувало учасника ТОВ "БІОМАКС ГРУП" на підставі: "...в пропозиції учасника міститься інформація з посиланням на інше ДСТУ та ТУ щодо виготовлення запропонованого товару."
При цьому в Оголошенні про проведення відкритих торгів Замовника в Додатку 2 чітко написано:
"В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Тобто Замовник згідно Оголошення повинен розглядати інші ТУ та ДСТУ та не має права дискваліфікувати учасника на цій підставі, так як дана вимога є дискримінаційною стосовно учасників та виробників згідно чинного законодавства та суперечить вимогам самого Замовника згідно Оголошення до закупівлі. Окрім того запропонований варіант ТУ та ДСТУ є повним "аналогом" (еквівалентом) запитуваного ТУ (ДСТУ) Замовником, а також повністю відповідає всім технічних та якісним характеристикам.
Вимагаємо скасувати рішення стосовно дискваліфікації учасника ТОВ "БІОМАКС ГРУП", в іншому випадку у ТОВ "БІОМАКС ГРУП" є всі підстави для звернення в АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- сканирование0002.pdf 17.07.2020 09:48
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.07.2020 09:50