-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільна дошка аудиторна для крейди і маркера
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2020 16:18 - 28.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
d82c098b91544a5494d5d862ae1cb5db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007324-b.b2
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Дякуємо тендерному комітету за уважне та ретельне вивчення нашої вимоги щодо оскарження визначення переможця та надання відповіді. Але слід зауважити, що тендерний комітет не звертає увагу на документи, які подані переможцем ФОП Манжулою В.В. всупереч Вашій тендерній документації.
Є бажання звернути увагу тендерного комітету на більш ретельне вивчення своє їж тендерної документації, яку вони готували самостійно. Згідно додатку №3 до тендерної документації по закупівлі UA-2020-06-10-007324-b учасником необхідно було подати довідки:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Вказані довідки є Кваліфікаційними вимогами до учасника процедури закупівлі згідно Вашої тендерної документації. Але переможцем не надані вище зазначені довідки???
Ваше право як Замовника, ознайомитись з вимогою, прийняти її до уваги та розгляду, переглянути рішення Тендерного Комітету, врахувати недоліки пропозицій для прийняття відповідного рішення у рамках діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 10:24
Вирішення:
Шановний учасник!
Вказані Вами довідки надані учасником ФОП Манжула В. В. у файлі під назвою «Довідки 17 16 екологій санкції договір». Тому Ваша скарга є безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
892860d97102499a8aef878229c07997
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-007324-b.b1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Згідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником без номеру та дати щодо закупівлі шкільних дошок аудиторних для крейди і маркера (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-10-007324-b) переможцем обрано ФОП Манжулу Володимира Володимировича.
Тендерна документація переможця подана не в повному обсязі та з порушеннями. А саме:
- більшість документів датована раніше дати офіційного оголошення закупівлі (переможець знав про вимоги тендерної документації заздалегідь?);
- в документі "довідка уповноважена особа" Манжула В.В. надає за власноручним підписом, що згідно з наказом №1 від 02.12.2019 року він призначає себе директором ФОП Манжула В.В., але не надає копію відповідного наказу, що є порушенням вимог тендерної документації щодо закупівлі;
- документи "авторизаційний лист", "дилер лист" отримані ФОП Манжулою В.В. від підприємства "Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання Житомирської обласної ради" (код ЄДРПОУ 02124373) за підписом директора Манжула В.В. Тобто Манжула В.В. використовуючи повноваження директора підприємства виконавчої влади (державного підприємства) видає та підписує документи ФОП Манжулі В.І. - сам собі?
- на бланках своїх листів та документах ФОП Манжула В.В. використовує логотип підприємства "Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання Житомирської обласної ради", на яких підставах та повноваженнях?
- згідно наявних баз даних, які є в публічному та вільному доступі (сайт "Опендатабот" - https://opendatabot.ua/c/2124373), директором підприємства "Житомирський обласний магазин наочних посібників та навчального обладнання Житомирської обласної ради" (код ЄДРПОУ 02124373) з 16.06.2020 року призначено Шевчук Володимира Анатолійовича. А документи щодо закупівлі "авторизаційний лист" (вих. №235/2019 від 29.04.2020 року), "дилер лист" (№15/01-10 від "10" червня 2019 року) ФОП Манжула В.В. подавав в червні - 25.06.2020 року, тобто вже після призначення нового директора? Вказані листи подані за підписом директора Манжула В.В.?
- в копії технічного паспорту, наданого в тендерній документації, не зазначено виробника продукції (товару). В наявності лише штамп "Згідно з оригіналом", печатка та підпис ФОП Манжули В.В.
Ваше право як Замовника, ознайомитись з вимогою, прийняти її до уваги та розгліду, переглянути рішення Тендерного Комітету, врахувати недоліки пропозицій для прийняття відповідного рішення у рамках діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАН з сайту Опендатабот.docx 22.07.2020 12:16
- авторизаційний лист.pdf 22.07.2020 12:16
- дилер лист.pdf 22.07.2020 12:16
- довідка уповноважена особа.pdf 22.07.2020 12:16
- паспорт доска школьная.pdf 22.07.2020 12:16
Дата подачі:
22.07.2020 12:16
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерним комітетом відділу освіти Іршавської РДА уважно розглянуто Вашу скаргу. За результатами розгляду комітет дійшов висновку про її необгрунтованість та, відповіно, відсутність підстав для скасування рішення про визнання переможцем ФОП Манжула В. В. Через наступне:
1. Документ, який уповноважує фізичну особу представляти інтереси іншої фізичної особи або юридичної особи під час процедури закупівлі вимагається тільки якщо учасником є юридична особа, або подання чи підпис тендерної пропозиції (договору), здійснює не безпосередньо учасник, а його довірена особа. В даному випадку ФОП Манжула В. В. представляє свої інтереси особисто та будь-які документи про уповноважену особу не вимагаються.
2. Вимоги про авторизаційний лист у тендерній документації не було взагалі, тому дискваліфікація за його неправильне оформлення не можлива. Крім того, тендерний комітет не може робити висновок про те, чи може бути керівник державного підприємства одночасно підприємцем, та чи може видавати як керівник для себе як для ФОПа авторизаційний лист. Оскільки підприємство, яким раніше керував учасник, участі в торгах не брало, підстави для підозри в змові відсутні. Все інше є компетенцією правоохоронних органів.
3. Оскільки техпаспорт не вимагався тендерною документацією, дискваліфікувати пропозицію ФОП Манжула В. В. за подання такого документу з певними недоліками у тендерного комітету немає можливості.
4. Використання логотипу (будь-якого) на своєму фірмовому бланку, не є підставою для дискваліфікаці пропозиції учасника.
Таким чином, тендерний комітет вважає Вашу скаргу безпідставною. Разом з тим, інформуємо Вас, що рішення тендерного комітету про визнання ФОП Манжула В. В. переможцем конкурсних торгів може бути оскаржено у порядку, встановленому ст. 18 закону України «Про публічні закупівлі» до Антимонопольного комітету України до 28.07.2020 року.
Статус вимоги:
Не задоволено