• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс: мультимедійний проектор+інтерактивна дошка+ноутбук - 24 комплекти)

Завершена

974 479.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 872.40 UAH
Період оскарження: 10.06.2020 16:03 - 24.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо базового програмного забезпечення

Номер: 375d32a5327e4c6a818da8f9315c1bfa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-007045-b.a5
Назва: Щодо базового програмного забезпечення
Вимога:
Вимога в документі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! До тендерної документації будуть внесені необхідні зміни, а саме до «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Характеристики товару будуть зазначені не гірше ніж у Наказі Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 зі змінами Наказу Міністерства освіти і науки № 574 від 29.04.2020 відповідно до типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: ee6b650a9ed84df18963b51505ddc8d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-007045-b.c4
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику, проведений аналіз технічних характеристик, які встановлені Вами до обладнання у Тендерній документації, показав, що висунуто дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію. Просимо звернути увагу, що вказано характеристики конкретного проектора, яким у сукупності відповідають тільки моделі виробника проекторів Vivitek. Просимо внести корективи до тендерної документації та надати можливість більшому колу учасників та виробників прийняти участь у Вашій закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Тендерною документацією встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та жодним чином не обмежують коло учасників. В тендерній документації не зазначено жодної торгової марки обладнання, що виключає Ваші твердження, що вказано характеристики конкретного проектора. Під зазначені характеристики підходять проектори різних виробників. Зазначаємо також, що відповідно до п.3, ч.2, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»; Замовник в тендерній документації має повне право встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.06.2020 16:02
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Вимагаємо усунути порушення і внести зміни до ТД!

Номер: e27d0b3facfa4d5d992287a0520a3ea9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-007045-b.c3
Назва: Вимога щодо усунення порушень відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Вимагаємо усунути порушення і внести зміни до ТД!
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що зазначені у тендерній документації вимоги до мультимедійного обладнання (проектора та інтерактивної дошки) не відповідають вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Просимо переглянути Ваше технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю комплектів мультимедійного обладнання та внести зміни у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, а саме: «Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водній основі; мінімальна діагональ 75″. Розмір та аспектне співвідношення робочої поверхні дошки має збігатися з розміром та аспектним співвідношенням проекційного зображення проєктора; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; гарантія на дошку не менше 3 років Б) Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 3000 ANSI люменів; роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA, 1024 × 768 пікселів, або WXGA, 1280 × 800 пікселів; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин у стандартному режимі; проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проєктора до площини проекції не більше 1 м; довжина інтерфейсного дроту - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до ПК педагогічного працівника у місці його встановлення; гарантія на проектор не менше 3 років; гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі В) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника Г) Акустична система зовнішня або вбудована в проєктор (за потребою): потужність не менше ніж 10 Вт». Виходячи з вищезазначеного ВИМАГАЄМО привести Вашу Тендерну документацію у відповідність до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 !! Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! До тендерної документації будуть внесені необхідні зміни, а саме до «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Характеристики товару будуть зазначені не гірше ніж у Наказі Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 зі змінами Наказу Міністерства освіти і науки № 574 від 29.04.2020 відповідно до типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушень

Номер: 45ec46c8957442279626b45764f08384
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-007045-b.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Опис наведений у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! До тендерної документації будуть внесені необхідні зміни, а саме до «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)». Характеристики товару будуть зазначені не гірше ніж у Наказі Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 зі змінами Наказу Міністерства освіти і науки № 574 від 29.04.2020 відповідно до типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: 07b1caf2356947ba97d84032051610e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-007045-b.a1
Назва: 1
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Тендерною документацією встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та жодним чином не обмежують коло учасників. В тендерній документації не зазначено жодної торгової марки обладнання, жодного розробника програмного забезпечення, що виключає Ваші твердження про вимогу постачання конкретного обладнання та програмного забезпечення. Дійсно в Оголошенні передбачено надання авторизаційного листа і застосування його викликано необхідністю забезпечення постачання обладнання із ліцензійним програмним забезпеченням та з метою недопущення постачання недобросовісними учасниками фальсифікованого програмного забезпечення, або такого, що не відповідає встановленим вимогам. Вимога щодо надання авторизованого листа є загальновживаною практикою, яка захищає кінцевого користувача від отримання неякісного товару і, власне, вона не суперечить чинному законодавству України, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначаємо також, що відповідно до п.3, ч.2, ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник в тендерній документації має повне право встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.06.2020 16:02