• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Організація робіт та підготовка звіту з незалежної оцінки майна, що належить КП «Компанія «Вода Донбасу», станом на 01.01.2017 року)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу», 00191678, вул. Карла Лібкнехта (Митрополитська), 177А, м. Маріуполь, 87547; категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини 1 стаття 2 Закону. Критеріями оцінки є ціна. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатків 1, 2, 3 до Інформації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель.

Завершена

975 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 750.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2020 15:40 - 15.06.2020 16:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги щодо кваліфікації учасників

Номер: 118c6ed63a5745faa5ad36c2a8cef510
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-003762-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги щодо кваліфікації учасників
Вимога:
Підпунктом 4.12 «Вимог до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» передбачено надання Учасником у складі своєї пропозиції довідки у довільній формі, про виконання аналогічних послуг з переоцінки основних засобів аналогічних компаній (системи водоканалів великих постачальників) з метою визначення їх справедливої вартості з урахуванням проведеного тесту на зменшення корисності активів згідно МСФЗ. Функціонування ринку оціночної діяльності в Україні регулюється Законом про оцінку, Постановами Кабінету Міністрів України та наказами Фонду. Ні Законом про оцінку, ні Положенням, ні іншими нормативно-правовими актами Фонду, який є центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику, зокрема, у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності, не встановлено обмежень діяльності суб’єктів оціночної діяльності щодо проведення оцінки активів в залежності від галузі, в якій здійснює свою діяльність замовник оцінки. Вимога, встановлена Замовником, стосовно обов’язкової наявності в учасника процедури закупівлі досвіду щодо проведення переоцінки основних засобів системи водоканалів великих постачальників є дискримінаційною та обмежує кількість потенційних учасників. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо Замовника внести зміни до «Вимог до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» в цій частині з метою приведення їх у відповідність до норм чинного законодавства України та усунення дискримінаційних вимог.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги частини третьої статті 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. До того ж, поняття «дискримінації» Законом не визначено та є суб’єктивним, загальне значення дискримінації (лат. discriminatio «розрізнення») - будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Зважаючи на те, що Закон не містить переліку умов, які за своїм змістом можуть вважатися дискримінаційними, перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам до кваліфікації та способу їх підтвердження, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та вимог, закріплених у статті 5 Закону. Вимога щодо надання Учасником у складі своєї пропозиції «довідки у довільній формі, яка містить відомості про не менше ніж 5 оцінювачів, які працюють у складі суб’єкта оціночної діяльності-суб’єкта господарювання або залучаються ним до проведення оцінки, мають кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до спеціалізації напряму та яких буде залучено учасником до надання послуг. Довідка має містити інформацію щодо особистого досвіду роботи кожного із оцінювачів (не менше 10 років)» обумовлена двома підставами. По-перше, КП «Компанія «Вода Донбасу» (далі – Замовник) відноситься до великих підприємств. Замовник має 21 відокремлений підрозділ по різним містам Донецької області (від м. Лиман - до м. Маріуполь), відстань між підрозділами сягає до 300 км. Це також підтверджується кількістю об’єктів оцінки - 39 525. Ще одною умовою закупівлі є досить стислий строк надання послуг - 30 (тридцять) календарних днів з моменту надання інформації, необхідної для проведення оцінки. Тому, для якісного та своєчасного надання послуг, що є предметом закупівлі, досить важливо мати досвід співпраці з подібними підприємствами, що дозволить не витрачати час на вивчення специфіки роботи підприємства, особливостей функціонування системи водопостачання та водовідведення тощо. По-друге, наразі для проведення компіляції фінансової звітності Замовника Міжнародним Комітетом Червоного Хреста залучена відповідна аудиторська фірма. Для підготовки повного пакету фінансової звітності Замовника за 2017 та 2018 роки відповідно до вимог МСФЗ, зокрема МСФЗ 1 «Перше застосування Міжнародних стандартів фінансової звітності», необхідно відобразити справедливу вартість необоротних активів (основних засобів) Замовника станом на 1 січня 2017 року в звіті про фінансовий стан (баланс). Надання вказаної оцінки дозволить в повному обсязі врахувати вимоги МСФЗ Замовника. Отже, від того, наскільки якісно, своєчасно та професійно, з урахуванням специфіки роботи великого підприємства системи водопостачання та водовідведення, буде проведено оцінку справедливої вартості, буде залежати результат компіляції фінансової звітності Замовника. Отже, вимога, зазначена в пункті 4.12. Інформації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівлі, цілком правомірна та законодавчо обґрунтована.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні