• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (Металопластикові вікна, металопластикові двері)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38500907. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Центральна, буд. 139, м. Долинська, Кіровоградська обл., 28500. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Біла Юлія Миколаївна, голова тендерного комітету Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області, e-mail: dolin_vo@ukr.net, тел. +380523420092. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Металопластикові вікна, металопластикові двері. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Металопластикові вікна - 234 шт.; Металопластикові двері - 2 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади загальної середньої освіти, заклад позашкільної освіти Долинського району Кіровоградської області (відповідно до тендерної документації). 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.09.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 775 000,00 грн. (один мільйон сімсот сімдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 750,00 грн. (сімнадцять тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» липня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

1 775 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 750.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2020 15:29 - 27.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Дайте відповідь по суті звернення кооперативу "Казка

Номер: 5fbe3f33ff0b4ecba7d670a78c3dd0c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-006359-b.c4
Назва: Дайте відповідь по суті звернення кооперативу "Казка
Вимога:
Дайте відповідь по суті звернення кооперативу "Казка
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику Вам неодноразово було надано роз'яснення стосовно Вашого звернення! Прохання уважно ознайомитися зі змістом вимог тендерної документації, змістом підстав відхилення Вашої пропозиції та положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням наступного: Рішенням тендерного комітету №99 від «07» липня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника Приватне мале підприємство "Постой" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:  В порушення вимог тендерної документації учасником не було надано у складі тендерної пропозиції наступний перелік документів:  підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, зокрема: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що на виконання вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасником Приватне мале підприємство "Постой" було надано у складі пропозиції зведену довідку щодо відсутності підстав для відмови згідно зі ст. 17 Закону з конкретним переліком зазначених підстав, зокрема щодо підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не мав права віднести до формальної помилки відсутність інформації, що прямо вимагається змістом Додатку 2 до тендерної документації та положеннями частини третьої статті 17 Закону, що суттєво впливає на зміст пропозиції учасника. Зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити учасника, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., що встановлено вимогами статті 31 Закону. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про відсутність законодавчо-обґрунтованих підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відмінити рішення про дискваліфікацію

Номер: c7e492df94f24caeaa18cf2c41ca5dd6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-006359-b.a3
Назва: Відмінити рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Замовник: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області Суб’єкт оскарження: Кооператив по виробництву товарів народного споживання «Казка» вул.. Лесі Украінки, 128, смт Устинівка, Устинівський район, Кіровоградська область, 28600. Підстави подання скарги: Вважаємо прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції у торгах Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-006359-b ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (Металопластикові вікна, металопластикові двері), Очікувана вартість закупівлі 1`775`00000 грн неправомірним, а саме: обґрунтування підстав відхилення таким, що не відповідає дійсності. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: По-перше, замовником прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції з підстав, які фактично відсутні, Довідка довільної форми, що надає інформацію про відсутність підстав до відхилення пропозиції по ч. 1 та ч.2 Ст. 17, передбачена змістом п. 1.3 Дод.2 Тендерної документації, наявна у тексті пропозиції, посилання Замовника на невідповідність п. 1.2 Дод. 2 Тендерної документації є неправомірним чим порушено наше право оголошення переможцем торгів. По-друге, Кооператив по виробництву товарів народного споживання «Казка» вважає, що вимога наявності у складі тендерної документації інформації довільної форми з формулюванням «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля» неправомірне, тому що наявність вищезазначеної інформації не передбачена законодавством, і включення її до тендерної документації взагалі неправомірне. Документи, що підтверджують фактичну відповідність технічних, якісних характеристик товару, які обов’язково включають в себе заходи по захисту довкілля, та інформація довільної форми про дотримання учасником вимог чинного законодавства України з питань захисту довкілля на всіх етапах поставки товару, наявні і надані у складі пропозиції, про що замовник взагалі не згадує у протоколі. Такі дії замовника є неправомірними, чим порушено наше право оголошення переможцем торгів. вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Відсутність у складі нашої тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, передбачених частиною другою Ст. 17 Закону не відповідає дійсності. Насправді вся інформація надана у вигляді довідки довільної форми, а посилання замовника на п. 1.2 дод. 2 тендерної документації неправомірне. У відповідності до п. 1.3 Дод.2 та роз’яснення замовника у обговоренні на етапі уточнення пропозиції така інформація учасником надана. Вимога про надання у складі тендерної документації інформації довільної форми з формулюванням Дод. 3 (диктується зміст інформації довільної форми!) - «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля», є незаконною, тому що її надання не передбачено чинним Законодавством України, довідка довільної форми про дотримання заходів з охорони довкілля на всіх етапах від виробництва до монтажу учасником надана, відповідність технічних та якісних характеристик продукції технічним регламентам, ДСТУ, санітарним вимогам, котрі передбачають заходи по захисту довкілля, також надані. На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції Кооперативу по виробництву товарів народного споживання «Казка» як неправомірне, прийняте з чисто формальних підстав і без належного законодавчого обгрунтування. Детальне обгрунтування вимоги наведене у додатку 1 до скарги та додатках до нього.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: «02» липня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника Приватне мале підприємство "Постой" з ціною 1 200 000,00 грн. (один мільйон двісті тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Рішенням тендерного комітету №99 від «07» липня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника Приватне мале підприємство "Постой" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:  В порушення вимог тендерної документації учасником не було надано у складі тендерної пропозиції наступний перелік документів:  підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, зокрема: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що на виконання вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасником Приватне мале підприємство "Постой" було надано у складі пропозиції зведену довідку щодо відсутності підстав для відмови згідно зі ст. 17 Закону з конкретним переліком зазначених підстав, зокрема щодо підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не мав права віднести до формальної помилки відсутність інформації, що прямо вимагається змістом Додатку 2 до тендерної документації та положеннями частини третьої статті 17 Закону, що суттєво впливає на зміст пропозиції учасника. Зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити учасника, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., що встановлено вимогами статті 31 Закону. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про відсутність законодавчо-обґрунтованих підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника як неправомірне.

Номер: cb5bc35bc066460281602f71c08a7238
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-006359-b.a2
Назва: Відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника як неправомірне.
Скарга:
Замовник: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області Суб’єкт оскарження: Приватне Мале Підприємство «Постой», вул.. Лесі Украінки, 109, смт Устинівка, Устинівський район, Кіровоградська область, 28600. Підстави подання скарги: Вважаємо прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції у торгах Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-006359-b ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (Металопластикові вікна, металопластикові двері), Очікувана вартість закупівлі 1`775`00000 грн неправомірним, а саме: обґрунтування підстав відхилення таким, що не відповідає дійсності. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Замовником прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції з підстав, які фактично відсутні, Довідка довільної форми, що надає інформацію про відсутність підстав до відхилення пропозиції по ч.2 Ст. 17 наявна у тексті пропозиції, посилання Замовника на невідповідність п. 1.2 Дод. 2 Тендерної документації є неправомірним. вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції Приватного Малого Підприємства «Постой» як неправомірне. Відсутність у складі нашої тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, передбачених частиною другою Ст. 17 Закону не відповідає дійсності. Насправді інформація надана у вигляді довідки довільної форми, а посилання замовника на п. 1.3 дод. 2 тендерної документації неправомірне. У відповідності до п. 1.3 Дод.2 та роз’яснення замовника у обговоренні на етапі уточнення пропозиції така інформація учасником надана. Детальне обгрунтування вимоги наведене у додатку 1 до скарги та додатках до нього.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 13.07.2020 14:04
Автор: Приватне мале підприємство "Постой", Самборський Геннадій Степанович +380962387795 pmp_postoi@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Відміна рішення про дискваліфікацію як безпідставного

Номер: fcab9d4f0d094c94848fa4479a6c646c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-006359-b.a1
Назва: Відміна рішення про дискваліфікацію як безпідставного
Вимога:
Замовник: Відділ освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області Суб’єкт оскарження: Приватне Мале Підприємство «Постой», вул.. Лесі Украінки, 109, смт Устинівка, Устинівський район, Кіровоградська область, 28600. Підстави подання скарги: Вважаємо прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції у торгах Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-006359-b ДК 021:2015: код 44220000-8 «Столярні вироби» (Металопластикові вікна, металопластикові двері), Очікувана вартість закупівлі 1`775`00000 грн неправомірним, а саме: обґрунтування підстав відхилення таким, що не відповідає дійсності. обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Замовником прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції з підстав, які фактично відсутні, Довідка довільної форми, що надає інформацію про відсутність підстав до відхилення пропозиції по ч.2 Ст. 17 наявна у тексті пропозиції, посилання Замовника на невідповідність п. 1.2 Дод. 2 Тендерної документації є неправомірним. вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції Приватного Малого Підприємства «Постой» як неправомірне. Відсутність у складі нашої тендерної пропозиції інформації про відсутність підстав, передбачених частиною другою Ст. 17 Закону не відповідає дійсності. Насправді інформація надана у вигляді довідки довільної форми, а посилання замовника на п. 1.3 дод. 2 тендерної документації неправомірне. У відповідності до п. 1.3 Дод.2 та роз’яснення замовника у обговоренні на етапі уточнення пропозиції така інформація учасником надана. Детальне обгрунтування вимоги наведене у додатку 1 до скарги та додатках до нього.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про наступне: «02» липня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника Приватне мале підприємство "Постой" з ціною 1 200 000,00 грн. (один мільйон двісті тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Та додала, що рішенням тендерного комітету №99 від «07» липня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника Приватне мале підприємство "Постой" на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема:  В порушення вимог тендерної документації учасником не було надано у складі тендерної пропозиції наступний перелік документів:  підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, зокрема: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1.2. Додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що на виконання вимог частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації встановлено учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Учасником Приватне мале підприємство "Постой" було надано у складі пропозиції зведену довідку щодо відсутності підстав для відмови згідно зі ст. 17 Закону з конкретним переліком зазначених підстав, зокрема щодо підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не мав права віднести до формальної помилки відсутність інформації, що прямо вимагається змістом Додатку 2 до тендерної документації та положеннями частини третьої статті 17 Закону, що суттєво впливає на зміст пропозиції учасника. Зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити учасника, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., що встановлено вимогами статті 31 Закону. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Відділу освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області повідомляє про відсутність законодавчо-обґрунтованих підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено