-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. А також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. - Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами.
Торги не відбулися
1 875 395.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2020 15:24 - 22.06.2020 00:00
Скарга
Скасована
купкуапкпкапк
Номер:
1d6056afb6964483a973ca8c38fc0065
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-006256-b.c4
Назва:
купкуапкпкапк
Скарга:
кеекекекеке
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.07.2020 09:04
Скарга
Скасована
укаіуваувкак
Номер:
db7dbd112025448b94edf1ba05303a1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-006256-b.c3
Назва:
укаіуваувкак
Скарга:
кукукукукукук
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
14.07.2020 00:03
Скарга
Скасована
Скарга на протокол № 150 тендерного комітету
Номер:
b260bfa41b94454685c52a93b6505009
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-006256-b.c2
Назва:
Скарга на протокол № 150 тендерного комітету
Скарга:
оавловтавлотілаотаівлот
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.07.2020 15:47
Вимога
Залишено без розгляду
Нецінові критерії суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
0b182ed20d864b53995d8748e5274cf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-006256-b.c1
Назва:
Нецінові критерії суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Згідно з ч.3 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі". Критеріями оцінки є:1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Встановлені Вами нецінові критерії суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі". Приведіть у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Замовник
- Рішення 15.06.2020 14:05
Дата подачі:
12.06.2020 12:23
Вирішення:
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
Замовником встановлено критерії оцінки, оскільки роботи код ДК 021-2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт котельні Борисівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок" Ізяславської районної ради Хмельницької області по вул. Центральна, 3 в с. Борисів Ізяславського району, Хмельницької області) мають складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється Замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому Учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а Замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування.
Також пояснюємо, що застосування опцій оцінки, зокрема, «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» та «Наявність кваліфікованих працівників» необхідними у зв’язку із специфікою об’єкта будівництва, обсягу робіт, наявності кількості працівників для виконання робіт у встановлені строки. Зокрема, опція «Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт» за 2019 роки вказує, що учасники, які мають такі обсяги можуть виконати відповідні роботи. «Наявність кваліфікованих працівників» підтверджує, що в учасника наявні працівники, необхідні для виконання робіт на об’єкті будівництва, окрім того, такому учаснику, у разі його перемоги в торгах, не потрібно буде шукати кваліфікованих працівників після укладання договору про закупівлі. Пошук таких працівників затримуватиме початок будівництва.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі. При цьому, Учасники, які взяли участь у закупівлі подачею тендерних пропозицій погодилися із застосуванням таких нецінових критеріїв оцінки.
Крім того, тендерна документація на закупівлю робіт затверджена рішенням тендерного комітету, яке на даний час не скасоване та не визнане незаконним у встановленому порядку, тому вважаємо, що прокурором обрано неналежний спосіб захисту.
Частиною четвертою ст.75 ГПК України встановлено, що обставини, встановлені рішенням суду в господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.06.2020 18:02