-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 М’ясо (Яловичина свіжа 1 категорії, охолоджена у напівтушах або четвертинах з вирізкою)
Завершена
2 255 225.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 270.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 270.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2020 14:26 - 21.06.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог з боку Замовника
Номер:
faf433b955b843a39ea070f202095c5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-10-005063-b.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог з боку Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Додатком № 3 до тендерної документації Замовника «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, п. 1 Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, п.п. 1.3. встановлена вимога надати - Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання Учасником (оператором ринку) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужність(і) (об’єкт(и)) зазначені у Довідці згідно п.1.1;» Доводимо до Вашого відома, що вступив в силу Закон України № 771/97-ВР від 23.12.1997 року «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, згідно з Наказом Мінагрополітики України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), згідно якого для операторів ринку, що проводять свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами є обов’язковим до 20.09.2019 року запровадження Системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках (НАССР), яка дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Основним завданням у розвитку промисловості є підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної спрямованості шляхом впровадження систем управління якістю, які забезпечують якість продукції на всіх етапах і сприяють підвищенню результативності роботи підприємств. Такою системою управління безпечністю харчових продуктів, яка довела свою ефективність та є прийнятою на міжнародному рівні, є система НАССР. Система НАССР розшифровується як система аналізу ризиків і критичних точок управління та керівництво з її застосування. НАССР – інструмент управління безпекою харчових продуктів, який на відміну від традиційної перевірки і контролю якості надає більш структурований підхід для контролю виявлених ризиків. Система забезпечує логічну основу для кращого прийняття рішень щодо безпеки продуктів і гарантує більший контроль над безпекою продуктів, ніж випробування кінцевого продукту. Система НАССР визнана в усьому світі як найефективніший засіб запобігання захворюванням харчового походження і схвалена об’єднаним комітетом FAO/WHO (Продовольча й сільськогосподарська організація OOH/ Всесвітня організація охорони здоров’я). Концепція НАССР полягає у : 1) Ідентифікації можливих причин небезпечності продукту; 2) Встановленні того, де і як вони можуть бути усунуті, попереджені чи приведені до прийнятного рівня; 3) Розробці відповідних заходів і навчання персоналу; 4) Впровадження заходів на практиці та документування. Впровадження системи НАССР надає підприємствам харчової промисловості України низку суттєвих переваг та допомагає офіційному інспектуванню і розвиткові міжнародної торгівлі, оскільки посилює впевненість у безпечності харчових продуктів, найважливіші з них : - Поліпшення документообігу; - Поліпшення інвестиційної привабливості; - Застосування НАССР є найбільш ефективним засобом попередження захворювань, що викликаються харчовими продуктами; - Менший час реагування на проблеми, що пов’язані з безпекою продукції. За рахунок налагодженої системи моніторингу та контролю процесів у виробників харчової продукції з’являється можливість швидко виявляти причини проблем і усувати їх. - Підвищення довіри покупців та споживачів. Система HACCP дозволяє виробникові демонструвати документи і записи, які підтверджують, що виробництво харчової продукції знаходиться під контролем. Це підвищує рівень довіри покупців і споживачів до самої продукції. - Підвищення відповідальності персоналу. Система HACCP вводить відповідальність кожного співробітника організації за безпеку продукції. За рахунок впровадження HACCP співробітники починають усвідомлювати свою відповідальність і свою роль в забезпеченні безпеки харчових продуктів. Тож, оператори ринку харчових продуктів (підприємства, установи, організації, фізичні особи-підприємці) повинні негайно розробити та впровадити процедури для забезпечення простежуваності продукції, процедури відкликання та вилучення з обігу продуктів , що мінімізує небезпечні фактори, які можуть спричинити шкідливий вплив на здоров’я людини. Впроваження системи НАССР на підприємстві – надійне свідоцтво того, що оператор ринку, що здійснює свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами забезпечує всі умови, які гарантують безпечність та якість продукції, яка надходить до кінцевого споживача. Навіщо Замовник вимагає - Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання Учасником (оператором ринку) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужність(і) (об’єкт(и)) зазначені у Довідці згідно п.1.1;, якщо кожен оператор ринку вже запровадив систему НАССР на підприємстві, яка здійснює саме ті функції, тобто перевірку стосовно додержання оператора ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужностях? Такі вимоги дискримінують потенційних Учасників чим самим звужують їх коло для участі, п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 5 Статті 14 "Закону України про публічні Закупівлі" визначено, що Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Тимпаче, якщо Учасника вже перевіряв орган оцінки, який видавав сертифікат або запроваджував систему НАССР, та надав відповідне заключення, що оператор дотримується всіх вищезазначених вимог? Враховуючи вищевикладене просимо вас внести відповідні коригування до тендерної документації та вилучити цю вимогу. Стосовно вимоги надати «Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) сертифікату(ів) на системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 та/або системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 та/або системи екологічного управлянні ДСТУ ISO 14001;» Наразі в Україні діяльність «виробництво та/або обіг харчової продукції» не потребує обов’язкової сертифікації за системою управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 та/або системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 та/або системи екологічного управляння ДСТУ ISO 14001». Отримання сертифікатів носить лише рекомендаційний характер, та не є обов’язком для всіх суб’єктів господарювання незалежно від сфери діяльності, відповідно до положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо надати роз’яснення : тобто можна надати один або більше сертифікатів на власний розсуд, з наведених вище?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2020 10:03
Вирішення:
1) Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше звернення. З даного приводу плануємо внести зміни до тендерної документації;
2) Можна надати один з перелічених сертифікатів на власний розсуд або декілька (за наявності).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.06.2020 17:04