• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра в комплекті з витратними матеріалами для учнів початкових класів НУШ"

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 10.06.2020 13:26 - 16.06.2020 13:31
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність предмету закупівлі.

Номер: e4dd14ed930c471996ce9f0c8eb071c3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-004234-b.c2
Назва: Невідповідність предмету закупівлі.
Вимога:
П.1.4 Додатку 2 до оголошення "Технічні характеристики" містить вимогу: "1.4. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію обладнання для здійснює Постачальник. " Просимо скасувати цей пункт з причини, що дана вимога не є технічною характеристикою предмету закупівлі, а є послугою, що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015:30120000-6 - фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Також ця послуга має іншу економічну класифікацію видатків бюджету, яка не пердбачена річним планом закупівель. Умови Договору також не передбачають надання Постачальником такої послуги. Пунктом 1.4 Замовник завідомо створює ситуацію, коли основні умови договору відрізняються від змісту пропозиції, що протирічить п.15.3 цього ж оголошення.
Вирішення: Звернення розглянуто, зміни до оголошення та вимоги до даного предмету закупівлі вноситися не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.06.2020 08:43
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: 860622369204449ba9e1f90d6897d860
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-10-004234-b.c1
Назва: 1
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вирішення: Відповідь надана в протоколі № 11 від 11.11.2020 р, завантаженого в електронній системі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.06.2020 11:47